https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/895a0503-ff10-4fb1-bd0b-47cd221aed09
"Perjantai-ilta. Oveen koputetaan. Sen takana on tuntematon kolmekymppinen blondi.
– Teille oli siivouspalvelu, hän sanoo hymyillen.
Nainen kysyy, missä hän voi vaihtaa ”työvaatteet” päälle. Pian hän astuu olohuoneeseen paljastavassa mustavalkoisessa sisäkköasussa, jaloissaan suuren silmäkoon verkkosukkahousut ja mustat korkokengät, käsissään pinkit kumihanskat."
No kai mä saan kuvata, kun kaunis siivooja siivoaa, kai se kuuluu hintaan?
No, entä, jos siivouspalvelun tilannut on boksereissa, niin tuleeko siivouspalvelu siivoamaan, jos mies asettautuu sohvalle makaamaan vai lähteekö siivooja kotiin.
Eroottinen siivouspalvelu, saisinko kuvata?
8
613
Vastaukset
- Anonyymi
Asukas saa vaikka runkata mutta tuohon siivoojaan ei saa koskea. niillä on säännöt ettei ne harrasta seksiä. Ne vaan siivoo mutta saat olla alasti itse.
- Anonyymi
Myös asukas saa olla alasti, valokuvata. Mä ainakin laittaisin kameran videokuvaus tilaan ja lähikuvaa pympystä ja pimperon alueelta,
Jos mun luo tulis alaston siivooja tai tollanen alusasuihin sonnustautunut siivooja, niin kyl seisois koko siivouksen ajan.
Entä sitten, jos komea mies tilaisi siivoojan ja siivojaa alkas panettaan kauheesti komean miehen luona, niin johtaisiko se seksin harrastamiseen?? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myös asukas saa olla alasti, valokuvata. Mä ainakin laittaisin kameran videokuvaus tilaan ja lähikuvaa pympystä ja pimperon alueelta,
Jos mun luo tulis alaston siivooja tai tollanen alusasuihin sonnustautunut siivooja, niin kyl seisois koko siivouksen ajan.
Entä sitten, jos komea mies tilaisi siivoojan ja siivojaa alkas panettaan kauheesti komean miehen luona, niin johtaisiko se seksin harrastamiseen??Todennäköisesti ja elareihin myös.
Ei kannata liikaa innostua:))
En ite kyllä tykkäisi jos mies katselee kun siivoan, ehkä minun siivoustyyli on sellainen ettei sitä edes tuollaisissa vetimissä tehdä, vaan kuluneissa siivousvaatteissa jotka voi pestä koneessa. Hikikin siinä tulee ja hiukset hapsottaa.
Hyvä idea sinänsä, varmaan asiakkaat tykkää, omanlaisensa seksifantasiahan tuo. Varakkaat sovarit tilaa siivouksen kerran viikossa ja parempi tulla kans puhdasta:((( - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä sitten, jos komea mies tilaisi siivoojan ja siivojaa alkas panettaan kauheesti komean miehen luona, niin johtaisiko se seksin harrastamiseen??Enemmän hupia saat kun katsot alstomia naisia netissä jotka ovat paljon paremman näköisiä. Ei nuo siivoojat ole kuvaamisen arvoisia.
- Anonyymi
Ja nuo siivoojat pyytää 80 euroa tunti etkä saa koskea. Kannattaa siis mennä huoriin niin saat seksiä 200 eurolla.
- Anonyymi
Sanoisin väärä osoite ja mene korkeastikoulutettujen jännämiesten tai arabimiesten luokse ja sulkisin oven
- Anonyymi
Jos menee arabimiehen luo, niin saa varautua kovaan läähätykseen ja käsien vispaukseen, koska arabimies ei ole vähäpukeisiin tai alastomiin naisiin tottunut, että siivoojanainen joutuu koko ajan kuivaamaan kuolalammikkoa lattialla.
- Anonyymi
Allulle lahjaksi siivooja niin se näkis paljasta pintaa kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216805Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562323- 1471877
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981075- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91971- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon154789