Huono yö takana

Anonyymi

En nukkunut ollenkaan. Eka tuli todella kova vilu ja piti olla kaks peittoa, sitten aloin hikoilee todella paljon ja kuumetta oli varmaan 40. Unta en saanut yhtään.
Ei tää kai mikään korona ole silti vaan tavallinen flunssa.

14

64

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tavallinen flunssa" ei kuumeile 40 C asteessa. Muitakin oireita siinä kuuluu olla.

• Anonyymi

Kuume täytyy saada laskemaan.

• Anonyymi

Tavallinen influenssa voi kuumeilla noin, nyt on liikkeellä monenlaista.

• Anonyymi

Flunssa ei aina nosta kuumetta, oireilee muuten. Kuume täytyy ottaa aina vakavasti. Onko tulehdukseen viittaavaa aristavaa kohtaa. Kantapäästä lähti kerran bakteeri, vaati nopeaa antibioottia. Soittaessa terv.keskus käski odottaa 3 pv. Onneksi olin itsepäinen, kun lääkäri näki, reseptin kanssa apteekin kautta, lab. tuloksia kotiin odottamaan. Oma tuntemus on tärkeä.

• Anonyymi

No voihan kurjuus!

Koitappa ottaa rauhallisesti❤

• Anonyymi

En ole tavannut ihmisiä ja olen ollut kotona koko ajan uuden vuoden jälkeen ja silloinkin kävin vain kaupassa kerran. Luulen että tää vilu johtuu tämän asunnon ikkunoista koska niissä ei ole enää kunnon tiivisteita ja kylmää ilmaa virtaa sisään. Liian vanha asunto jos on kovaa pakkasta niin ikkunat menee huuruu asunnon sisältä.

• Anonyymi

Ettei vain liittyis huumeisiin oireet ja koviin huumeisiin tai juopotellut niin paljon

• Anonyymi

Pyh, sinä vasta-alkajana et tiedä mitään kunnon ryyppäämisestä. Minä tiedän!

• Anonyymi

Mä näin painajaista. Heräsin yöpaita hikisenä. En saanut unessa jotain konetta toimimaan ja valtava lauma ihmisiä odotti, että mikä nyt. Joku huusi ”eikö se toimi, teetkö mitään, mikä nyt on?” ja paine vaan kasvoi. Painelin kaikkia nappeja ja yhtäkkiä se alkoi työntämään sisuksistaan läjäpäin paperia! Taas huudettiin ”mikä siellä on!?” Ai kun oli huono olo kun heräsin… :O En tiedä mikä kone se oli!:(

• Anonyymi

Luin ensin, että hotelliyö takana.

• Anonyymi

Näin myös kerran unen, että nyljin hyvin oranssista ketusta nahkaa. Lopulta joku erakko teki siitä minulle tuuhean hatun.

• Anonyymi

Korona o normi flunssa suureksi osaksi.

• Anonyymi

Ei ole edes kuumetta vaikka mittasin 3 kertaa niin ei mene yli 36 asteen mitenkään. Kumma olo silti.

• Anonyymi

Ihan on juu perus lentsu! NOT!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      85
      3588
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      29
      2373
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      141
      2018
    4. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      33
      861
    5. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      30
      790
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      43
      785
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      59
      732
    8. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      3
      716
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      40
      687
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      87
      666
    Aihe