Miksi monet välttelevät minua

Anonyymi

Siinäpä otsikko on elikäs monesti oon havainnut että mua vältellään joko työyhteisössä monet klikkaantuvat keskenään ja juuri minä oon ulkopuolinen jolle ei jutella ellei pakon edestä.
Myös kaverisuhteissa on muhun otettu etäisyyttä esim. Jos viestiä laitan niin vastataan muutaman päivän päästä.
Sukulaiset ei pidä yhteyttä ja deittailussa joidenkin kanssa sama homma.

Osalle tutuille ketkä mua pitää ystävänä ovat ihmetelleet Miksi se muhun kohdistuu tuollainen. Oon maanläheinen, aito, fiksu tyyppi että ei pitäisi tuostakaan olla kiinni.
Olenko liian erilainen kuin muut kun en esitä mitään. Vinkkejä

7

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehkä et jaksa jauhaa muista tarpeeksi paskaa työpaikalla. Suosiota pitää kerjätä kuin keppikerjäläinen konsanaan nääs

      • Anonyymi

        Tuo on muuten totta. Mä en muiden perseitä ole ikinä nuoleskellut, enkä nöyristellyt, enkä ole jauhanut paskaa toisista heidän selän takana, niin mut on todettu oudoksi, porukkaan kuulumattomaksi. Joskus ajatellut, ett mulla pitäisi olla useita äijiä jonoksi asti, lapsia ja niillä kaikilla eri isät, vetää viinaa ja röökiä ja nappeja urakalla, ennenkuin kelpaisin muiden nk.normaalien joukkoon, nyt olen tylsä kummajainen muiden silmissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on muuten totta. Mä en muiden perseitä ole ikinä nuoleskellut, enkä nöyristellyt, enkä ole jauhanut paskaa toisista heidän selän takana, niin mut on todettu oudoksi, porukkaan kuulumattomaksi. Joskus ajatellut, ett mulla pitäisi olla useita äijiä jonoksi asti, lapsia ja niillä kaikilla eri isät, vetää viinaa ja röökiä ja nappeja urakalla, ennenkuin kelpaisin muiden nk.normaalien joukkoon, nyt olen tylsä kummajainen muiden silmissä.

        Niinpä, pitäisi olla sellainen ilkeiden ihmisten myötäilijä ja turhaan lätinään osallistuja, että kelpaa.


    • Anonyymi

      Sinun vika olet rehelinen,et pukota selkään poissa olevaa ja et juorua muiden asioita. Riitää sinut ulkoistetan työporukoissa, Sukulaisuhteissa ja joissain ystävyyssuhteissa. Vain ne ovat hyviä jotka juoruaa ja pukottavat selkään, jos yksi on poissa!Ihan tapahtuu kerhoissa ,ym. samaa.

      • Anonyymi

        Valitettavan totta usein. Hyi olkoon aikuisia ihmisiä muka. En ole aloittaja.


      • Anonyymi

        Myös taloyhtiön hallituksissa samaa. Muut lestadialaisia, isännöitsijä lesta, huoltoyhtiö lesta. En saa edes vastauksia kysymyksiini. Taloyhtiöstä pumpataan hirveästi rahaa lestaystävien "firmoille". Ei auta järkipuhe, ei auta puhua muille asukkaille koska ovat joko lestoja tai vanhuudenhöperöitä tai liian arkoja.
        Saatana voi hyvin Suomessa!


    • Anonyymi

      Työpaikkasi olet itse valinnut. Siinä tulevat plussana (tai miinuksena) muut saman paikan työläiset. Heitä et voi muuttaa, mutta voit kyllä tyytyä siihen että he ovat erilaisia. Eikä sinun tarvitsekkaan samaistua ihmisiin jotka ovat täysi eri aaltopituudella.
      Mutta, sinun täytyy tavalla tai toisella tulla juttuun heidän kanssaan. Auta missä voit olla avuksi, kuuntele jos on pakko, mutta vältä vastaamalla negatiivisesti. On paljon helpompaa vain myönnellä - "joo onhan se niinkin".

      Mitä taas tulee työpaikkasi ulkopuolisiin kaveriehin, ellet ole heihinkään tyytyvvinen, olet ilmeisesti hakenut kaveripiiriä vääristä paikoista.
      "Jos olet porukkasi fiksuin, olet väärässä seurassa". Muista tuo.

      Mikä sinua kiinnostaa? Tieteet, taiteet, mekaniikka....? Hakeudu harrastuksiin ja kursseille saman kiinnostuksen omaavien kanssa, sieltä aivan varmasti löydät samanhenkisiä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 188
      2146
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      2002
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      160
      1699
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      139
      1624
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1224
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe