Kiharat hiukset

Anonyymi

Eli mulla on luonnokiharat hiukset eikä ne tahdo enää kihartua. Pienenä mulla oli oiken "käkkärät" kiharat mutta nykyyä ne ei taho kihartua millään. Se on surullista koska suorat hiukset ei sovi mulle yhtään.

Toiseksi en tiedä yhtään mitä tuotteita kannattaa käyttää ja mitä ei, joten vinkkejä otetaan ilomielin vastaan.

Sitten vielä se että monessa paikassa mistä yritän ettiä tietoo sanotaan että pese harvoi tai pese hiukset vaikka kerran viikossa. Ja mulle tämän toteuttaminen on erittäin hankalaa, koska mulla koulussa viis tuntia liikka lisäksi vapaa-ajan liikunta. Tämän takia olen pessyt hiukset tiistaina, torstaina, perjantaina ja lauantaina tai sunnuntaina. Mua ällötää jos en pese niitä joten pesen niitä siis aika usein.

Tarvttisin kiiresti apua koska meinaan räjähtää kun joudun kattoa tätä tukkapehkoa

0

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
        Maailman menoa
        103
        5708
      2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
        Maailman menoa
        65
        2552
      3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
        Ikävä
        239
        1542
      4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
        Ikävä
        94
        1323
      5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
        Ikävä
        124
        1077
      6. Nii, mites ne

Hampaat??
        Ikävä
        66
        837
      7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
        Ikävä
        64
        833
      8. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
        Ikävä
        8
        811
      9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
        Ikävä
        71
        762
      10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
        Ähtäri
        17
        731
      Aihe