Eli mulla on luonnokiharat hiukset eikä ne tahdo enää kihartua. Pienenä mulla oli oiken "käkkärät" kiharat mutta nykyyä ne ei taho kihartua millään. Se on surullista koska suorat hiukset ei sovi mulle yhtään.
Toiseksi en tiedä yhtään mitä tuotteita kannattaa käyttää ja mitä ei, joten vinkkejä otetaan ilomielin vastaan.
Sitten vielä se että monessa paikassa mistä yritän ettiä tietoo sanotaan että pese harvoi tai pese hiukset vaikka kerran viikossa. Ja mulle tämän toteuttaminen on erittäin hankalaa, koska mulla koulussa viis tuntia liikka lisäksi vapaa-ajan liikunta. Tämän takia olen pessyt hiukset tiistaina, torstaina, perjantaina ja lauantaina tai sunnuntaina. Mua ällötää jos en pese niitä joten pesen niitä siis aika usein.
Tarvttisin kiiresti apua koska meinaan räjähtää kun joudun kattoa tätä tukkapehkoa
Kiharat hiukset
Anonyymi
0
101
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877