Mitkä kengät olisivat hyvät tallille. Meneekö esimerkiksi lenkkarit miten nopeasti pilalle, jos niitä käyttää karsinoita siivotessa? Kertokaahan kokemuksianne.
Mitkä kengät tallille
7
1448
Vastaukset
- Anonyymi
Kumisaappaat. Siellä kun kävellään ulosteessa.
- Anonyymi
Moni kumminkin näyttää käyttävän lenkkareita tallilla.
- Anonyymi
Ajattelin uhrata perus Converset tallikengiksi. Tulevatko ne kestämään yhtään, onko kokemuksia?
- Anonyymi
Kumpparit ois varmat, ei ainakaan menis heti pilalle!:)
- Anonyymi
Tekeekö kukaan tallia tennarit jalassa? Tai kävelykengät.
- Anonyymi
Mulla olis ylimääräisenä Pomarin ja Eccon lenkkarin tyyliset nahkaiset kävelykengät. Voiko niillä astua huoletta lantaan ja tehdä tallitöitä
- Anonyymi
Ite olen tykästynyt nahkaisiin kenkiin. Hylkii vettä, paskaa ja muotoutuu nätisti ajansaatossa juuri omaan jalkaan sopivaksi. Lisäksi EI säikähdä siitä jos esim. hokki raapaisee "kevyesti" ohimennen. Kaiken kukkuraksi hengittää ja pitää jalan optimilämpöisenä kesät talvet. Saatavilla myös turvakärjellä tai ilman, riippuen kuinka raakkaat varpaat kenelläkin on.
Itsellä pääosin käytössä:
https://www.horze.fi/tallikengaet/elt-oklahoma-vedenkestaevaet-tallikengaet/1E4W3.html?custom_campaign=Shopping_-_FI_-_Generic_-_Zeroconv_ _Zombies&custom_source=google&custom_medium=cpc&gad_source=1&gad_campaignid=21550233543&gbraid=0AAAAADnUep1gGA_1qnS69ZcBAxGNOFnIg&gclid=CjwKCAjw2brFBhBOEiwAVJX5GBCOvqN6_-_XGSpEOVWziaPjjFHZ8ZvitluCJpgi7y6qXZjPdmngaxoCorYQAvD_BwE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594