Vuosaaren uimahalli. Rentoudun ja vesijuoksen omissa oloissa. Ajatukseni harhailevat sen verran, että ajaudun sivuun muista noin hartian leveyden. Vettä on siis erittäin runsaasti ohittamiseen. Takaa tulee vanhempi rouva, joka erittäin syyllistävään sävyyn sanoo, että "menee takaisin muiden kanssa linjaan, täällä on tällainen protokolla". Olisi ehkä pitänyt vain kohauttaa olkapäitä, sanoa, että oho olinpa ajatuksissa on, ja siirtyä vesijuoksemaan muiden kanssa linjaan. Mutta koska olen kilari, näin ei tapahtunut.
Minun päässäni tämän rouvan sanat todella muuttuivat syytöksiksi. Koin, että hän ojentaa ja nöyryyttää minua. Hänen huomautuksensa tuntuu todella pikkumaiselta. Siis vain hartian leveyden verran vinossa! Mikä on joidenkin ihmisten tarve tulla huomauttelemaan joka helvetin pikkuasiasta? Mitä jos olisin vesijuossut kaverin kanssa, ja kaveri olisi juossut rinnalla, jotta keskustelu on luontevampaa? Olisiko tämä vesinatsi tullut siitäkin valittamaan?
Ymmärrän, että yhteisillä säännöillä luodaan toimiva kulttuuri. Jokainen nauttii omasta hallikokemuksesta paremmin, kun tietyt yhteiset säännöt toteutuu, mutta tuollaiset pikkumaiset tyrannimatamit pilaavat kaiken. Mene itseesi, jos tunnistat itsesi. Löysää sitä pipoa äläkä ole vesinatsi.
Poistuin altaasta tuohtuneena ja näytin keskisormea koko helvetin vesijuoksuporukalle.
Myönnän, en siedä kun minulle huomautetaan asioista. Se tuntuu, että minut mitätöidään ihmisenä ja syyllistetään olemassaolosta. Pyrin aina toimimaan niin, että tekemistäni ei kukaan huomauttele, koska en siedä huomauttelijoita. Tekee mieli vetää turpaan.
No saako minulle sanoa yhtään mitään? Saa, mutta palautteen on tultava erittäin pörröisesti paketoituna hampurilaistyylillä. Palaute, joka annetaan armeijatyyliin aiheuttaa vaan sen, että defenssit nousevat kattoon ja lyön takaisin enkä kuuntele mitä toisella on sanottavaa. Loppujen lopuksi rouva oli siis tässä asiassa oikeassa, olisin saattanut ajatuksissa ajelehtia vielä keskemmälle allasta, mutta rouvan tapa ilmaista asia oli niin helvetin alentuva, että minulla aktivoitui kaikki mun sosiaaliset traumat. Ja tosiaan teki oikeasti mieli lyödä sitä ihmistä. Tämä tapaus tapahtui kesällä 2021 ja muistelen tapausta edelleen kostonhimoisena.
Piirsin kotona teoksen, jossa muutun merikäärmeeksi ja hukutan ja tapan rouvan väkivaltaisesti.
Mietipä tätä seuraavan kerran, kun menet huomauttamaan jotain jollekulle. Jos haluat, että huomautus menee perille, niin älä ainakaan ole natsi.
Vesijuoksunatsi
Anonyymi
0
146
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606394- 1003302
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252636- 212238
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3561806- 271781
- 251540
- 491432
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423- 321398