Osallistua alastomiin selviytyjiin ohjelmaan ja kumppanisi olis pois 3 kk tai 6 kk tai huonol tuuril palaako lainkaan
Antaisitko luvan kumppanillesi
13
53
Vastaukset
- Anonyymi
Antaisin tietysti, jos toinen sitä haluaisi. Vaan sellanen ihminen, jonka kanssa yhteen päätyisin, ei kyllä mihinkään tv-ohjelmiin haluaisi. Johonkin viidakkoseikkailuun ilman tv-kameroita ehkä, mutta ei julkisuuteen.
- Anonyymi
Ja katselisit tv stä sarjaa ja näkisit kun se sekstailee toisen kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja katselisit tv stä sarjaa ja näkisit kun se sekstailee toisen kanssa
Ei tulis kyllä katottua. On mulla sentään joku raja siinä mihin rahallisen telkkarinkatseluaikani tuhlaan.
Mitä panemisiin tulee niin siinä sitten panee. Kykenee tuon ihan kotioloissa ilman viidakkoakin tekeen ja jopa ilman todistusaineistoa. Vois ehkä jopa todeta, että parempi sitten noin. Eipähän tarvis arvailla tai kysellä asiasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tulis kyllä katottua. On mulla sentään joku raja siinä mihin rahallisen telkkarinkatseluaikani tuhlaan.
Mitä panemisiin tulee niin siinä sitten panee. Kykenee tuon ihan kotioloissa ilman viidakkoakin tekeen ja jopa ilman todistusaineistoa. Vois ehkä jopa todeta, että parempi sitten noin. Eipähän tarvis arvailla tai kysellä asiasta.Siis rajallisen tietystikin.
Älä hulluja puhu.🥺
- Anonyymi
Hyvä en minäkään lupaa antaisi no entä jos ohjelmaan menisi sinä ja miehesi mut sit koko maailma näkisi seksileikkinne ja kun miehesi ei pysty vastustamaan sinua vaan olis kiimainen ja kikkeli pystyssä koko ajan
Kaikin mokomin.
- Anonyymi
Odottaako sinua täällä jo toinen kumppani vai miksi luvan antaisit
Anonyymi kirjoitti:
Odottaako sinua täällä jo toinen kumppani vai miksi luvan antaisit
Mihinkä mä uutta kumppania tarttisin? No miksi en antais?
Se koitos on 21 päivää tuontatoyhtiön viikko briiffausta siihen eteen, Jos tuo on jollekin se "mus to do", niin sinne vaan. Itse oo naturisti, mutta en noin extreme. Onhan noilla turvajoukot yhtiön puolesta, joten ne tulee lopulta kotiin kuten porsaat routasäällä,
- Anonyymi
Mut jos ei palaakkaan vaan lähtee vaan lähtee sen toisen selviytyjän matkaan tai äänimiehen matkaan tai kuvaajan matkaan ja sit harmittais miks annoit luvan
- Anonyymi
Olisi vaikea, että ihminen, jonka valitsisin puolisoksi olisi itse kiinnostunut tv/seiskapäivää tyyppisestä julkisuudesta. Hän ei välttämättä edes seuraisi noita ohjelmia sen verran, että tietäisi miten ja milloin noihin ilmoittaudutaan. 😂 Todennäköisemmin oma valintani kohdistuu älykkään tai ajattelevaan keskustelijaan.
Silti, jos se olisi toisen suuri haave lähteä nakuilemaan 3-6 kuukaudeksi telkkariin, en minä haluaisi olla hänen unelmien esteenä. En meillä mitään lupia jaeta, mutta toki toisen mielipidettä kannattaa kysyä.
Kukin vastaa omista menemisistään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2033097- 1202043
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611682Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1861611- 1721529
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831440- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751241- 591218
- 1191131