Antaisitko luvan kumppanillesi

Anonyymi

Osallistua alastomiin selviytyjiin ohjelmaan ja kumppanisi olis pois 3 kk tai 6 kk tai huonol tuuril palaako lainkaan

13

90

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Antaisin tietysti, jos toinen sitä haluaisi. Vaan sellanen ihminen, jonka kanssa yhteen päätyisin, ei kyllä mihinkään tv-ohjelmiin haluaisi. Johonkin viidakkoseikkailuun ilman tv-kameroita ehkä, mutta ei julkisuuteen.

      • Anonyymi

        Ja katselisit tv stä sarjaa ja näkisit kun se sekstailee toisen kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja katselisit tv stä sarjaa ja näkisit kun se sekstailee toisen kanssa

        Ei tulis kyllä katottua. On mulla sentään joku raja siinä mihin rahallisen telkkarinkatseluaikani tuhlaan.

        Mitä panemisiin tulee niin siinä sitten panee. Kykenee tuon ihan kotioloissa ilman viidakkoakin tekeen ja jopa ilman todistusaineistoa. Vois ehkä jopa todeta, että parempi sitten noin. Eipähän tarvis arvailla tai kysellä asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tulis kyllä katottua. On mulla sentään joku raja siinä mihin rahallisen telkkarinkatseluaikani tuhlaan.

        Mitä panemisiin tulee niin siinä sitten panee. Kykenee tuon ihan kotioloissa ilman viidakkoakin tekeen ja jopa ilman todistusaineistoa. Vois ehkä jopa todeta, että parempi sitten noin. Eipähän tarvis arvailla tai kysellä asiasta.

        Siis rajallisen tietystikin.


    • Älä hulluja puhu.🥺

      • Anonyymi

        Hyvä en minäkään lupaa antaisi no entä jos ohjelmaan menisi sinä ja miehesi mut sit koko maailma näkisi seksileikkinne ja kun miehesi ei pysty vastustamaan sinua vaan olis kiimainen ja kikkeli pystyssä koko ajan


    • Kaikin mokomin.

      • Anonyymi

        Odottaako sinua täällä jo toinen kumppani vai miksi luvan antaisit


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odottaako sinua täällä jo toinen kumppani vai miksi luvan antaisit

        Mihinkä mä uutta kumppania tarttisin? No miksi en antais?


    • Se koitos on 21 päivää tuontatoyhtiön viikko briiffausta siihen eteen, Jos tuo on jollekin se "mus to do", niin sinne vaan. Itse oo naturisti, mutta en noin extreme. Onhan noilla turvajoukot yhtiön puolesta, joten ne tulee lopulta kotiin kuten porsaat routasäällä,

      • Anonyymi

        Mut jos ei palaakkaan vaan lähtee vaan lähtee sen toisen selviytyjän matkaan tai äänimiehen matkaan tai kuvaajan matkaan ja sit harmittais miks annoit luvan


    • Anonyymi

      Olisi vaikea, että ihminen, jonka valitsisin puolisoksi olisi itse kiinnostunut tv/seiskapäivää tyyppisestä julkisuudesta. Hän ei välttämättä edes seuraisi noita ohjelmia sen verran, että tietäisi miten ja milloin noihin ilmoittaudutaan. 😂 Todennäköisemmin oma valintani kohdistuu älykkään tai ajattelevaan keskustelijaan.

      Silti, jos se olisi toisen suuri haave lähteä nakuilemaan 3-6 kuukaudeksi telkkariin, en minä haluaisi olla hänen unelmien esteenä.

    • En meillä mitään lupia jaeta, mutta toki toisen mielipidettä kannattaa kysyä.
      Kukin vastaa omista menemisistään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe