En mää selviä

Anonyymi

Mun poikaystävä petti mua hetki sit ja tuntuu nii yksinäiseltä. Miks just se teki mulle näi mikä mus on vikana? Mua ahistaa ihan sikana koko ajan miten pystyn enää koskaa luottaa kehenkää? En oo saanu viikkoon nukuttua enkä syötyä kunnolla senkin alkaa jo huomaa... mä en ees pysty sanoin kuvailee kuinka paskalta musta tuntuu en löydä sanoja tälle tunteelle.

5

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin vika on poikaystävässäsi, sillä jos teidän suhteessa on jotakin vialla, niin siitä puhutaan, ja jos sitä ei saada ratkaistua, niin sitten erotaan ja vasta sen jälkeen katsellaan muita. Tai sitten hän ei vain kykene sitoutumaan parisuhteeseen.

      Onneksi kaikki ei ole samanlaisia, vaan luotettaviakin ihmisiä löytyy. Ehkä ennen suhteen aloittamista voisi puhua asiasta, niin voisi selvittää toisen näkemyksiä. Toivottavasti pääset pian yli tuosta ja löydät vielä jonkun luotettavamman kumppanin

    • Anonyymi

      Me miehet ollaan yleensä vähän tommosia. Ei siinä ole kysy siitä onko sussa jotain vikana, vaan seikkailusta ja uuden kokemisesta.

      Meidän polttoainetta ei ole häistä ja lapsista unelmoiminen haleillessa vaan jännitys elämässä.

      Oikeesti, älä huoli siitä. Ota vaan seuraava suhde rennommin.

      • Anonyymi

        Teidän miesten ei sitten kannata ryhtyä parisuhteisiin, jos aikeissanne on itsekkäästi toimien satuttaa toista. Jos haluaa etsiä jännitystä elämäänsä ympäriinsä paneskellen, voi aivan hyvin pysyä sinkkuna


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teidän miesten ei sitten kannata ryhtyä parisuhteisiin, jos aikeissanne on itsekkäästi toimien satuttaa toista. Jos haluaa etsiä jännitystä elämäänsä ympäriinsä paneskellen, voi aivan hyvin pysyä sinkkuna

        Hyvin sanottu! 👍

        Sama koskee teitä naisia, jotka olette persoja vieraalle munalle. 👈


    • Anonyymi

      Olisit iloinen että alkuvaiheessa sait selville mikä tuo "poikaystäväsi" on miehiään.
      Roskaihmisiä, ikävä kyllä, on olemassa. Yksi niistä sattui sinun kohdalle. Kaikki pojat eivät ole noin typeriä.
      Heitä tuo roskaihminen pois ajatuksistasi, kaveripiiristäsi ja kaikista some-yhteyksistäsi.

      Aivan varmasti tapaat ja tutustut poikiin joiden arvomaailma vastaa omaasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe