Miksi naiset

Anonyymi

Kelpuutatte mielummin niitä huonosti käyttäytyviä miehiä ettekä kunnollista kilttiä miestä?

20

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Renttu kelpaa aina naisille koska nainen luulee parantavansa rentun mielenvikaisuuden.

• Anonyymi

Koska vahvasti vaikuttaa siltä, että kunnollisia ja kilttejä miehiä ei ole olemassa, esittävät vain aikansa. Niin miksi ostaa possu säkissä, kun ilman säkkiä ainakin tietää mitä saa?

• Anonyymi

Pitkälti tällä linjalla minäkii

• Anonyymi

Koska ne pussaa 💋

• Anonyymi

Hyvin pussaakin!

• En ole nainen mutta vastaan ihan piruuttani. Kiltti mie ei saa aikaan sitä kipinää joka sytyttäisi parisuhteen. Vaikka monet naiset esiintyvät aika hallitsevina persoonina, niin kuitenkin he haluavat mieheltä turvaa, esimerkisksi elämän tärkeisiin päätöksiin. "No mä aattelin, että sinä saat päättää tämän jutun", ei ole mieheltä sellainen kommentti, joka loisi turvallisuudentunnetta naiselle. Poikkeuksia tosin on, mutta sellaiset naiset ovat jo elämää nähneitä ja halunneet ottaa vastuun omasta elämästään.

• Anonyymi

Puhuitkohan itsesi pussiin. Tuskin se huonosti käyttäytyvä paha poika naiselle sitä turvaa tuo.

• Anonyymi

Älä sekoita perässä vedettävää mieslasta kilttiin mieheen.

• Anonyymi

En tiedä, kun en ole ikinä huonosti käyttäytyvää miestä kelpuuttanut. Ihmiset kuitenkin tuppaavat aina sen ensihuuman jälkeen muuttuvan hieman itsekkäämmiksi ja joskus sieltä ilmestyy esiin myös piirteitä, joista ei sitten pidä.

Molemmat exäni ovat kuitenkin edelleen kilttejä ja kunnollisia. Minä vaan en sopinut yhteen kummankaan kanssa.

• Anonyymi

Nainen, joka lähtee huonosti käyttäytyvän ja inhottavan miehen mukaan ei itsekään ole kovin stabiili ja hyvässä elämänvaiheessa.

Mutta pelkästään se, että mies itse päättelee olevsnsa kiltti ja kunnollinrn ei määritä mitään. Ja jos määrittääkin, mitä sitten? Ei se pelkästään ole se juttu, miksi nainen jostain miehestä kiinnostuu. Mies joko on seksuaalisesti kiinnostava tai ei. Ja sellaiset, jotka odottaa, että pelkkä kiltteys ja kunnollisuus takaa taivaspaikan, ei varmaan sitten naisia kiinnosta seksuaalisesti, joten miksi sellaisen ottaisi jalkoihin pyörimään ja perästä vedettäväksi miihariksi hiipparoimaan?

Jokaisen on tuotava jotain yhteiseen pöytään, eikä vaan odottaa, että kaikki tapahtuu. Ja sitä iänikuista marmatusta, että pitäis olla hyvännäköinen, rahakas ja mitä lie on turha edes tähän vastata.. niitä nsisen käsipuolessa hymysuin kynkkääviä miehiä löytyy ihan kaikenkarvaisia, mutta niillä miehillä onkin pääkoppa jossain järjestyksessä, toisin kuin tälläisten aloitusten kavereilla. Suosittelen terapiaa.

• Anonyymi

Minä naisena en kelpuuta huonosti käyttäytyviä petturi ja väkivaltaisia miehiä. Olen mieluummin yksin. Yksin on rauhallista ja turvallista.

• Anonyymi

Nainen kostuu vain jännämiehelle.

• Anonyymi

Ja sinä siitä ajatuksesta... -tumputitumputi-

• Anonyymi

Te k&k-pojat olette jumalattoman tylsiä.

• Anonyymi

Minulle ainakin kelpaa vain hyväkäytöksinen ja kunnollinen mies.

• Anonyymi

Koska ne paskatkin miehet osaavat esittää olevansa kilttejä.

• Anonyymi

Rattopoika on naisten unelmamies.

• Anonyymi

Jännämies on ihana! ❤️

T. Palstanaiset

• Anonyymi

Aika monet ätmit ovat huonosti käyttäytyviä miehiä.

Tungettelu, yksityisasioiden utelu, painostusyritykset, seksuaalinen häirintä, stalkkaaminen... eipä nyt juuri paljon huonompaa käytöstä tule heti mieleen.

Aidosti kunnolliset eivät ole kuvatut edellisessä kappaleessa.

• Anonyymi

Koska toimivat järjen sijaan hormoonien vietävinä. Joskus se hormoonikin osuu oikeaan. Joku Chad voi todella turvata akalle hyvän elämän, useimmilta kuitenkin tulee luuvitosta naamaan jossain vaiheessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      232
      4043
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      124
      2154
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      213
      1788
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1764
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      176
      1597
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1496
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      53
      1344
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1271
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1248
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1151
    Aihe