Miksi miesten pitää

Anonyymi

aina kehua naista kauniiksi, viehättäväksi? Miksei voi ihailla, että olet älykäs, olet hyvin fiksu ja terävä ajatuksinen? Ei. Kun kauneudesta pitää puhua ensin. Mihin hommaan se nojaa?

10

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No kun naiset on kauniita ja viehättäviä eli seksikkäitä ja maailman kauneinta eli siksi

• Anonyymi

Koska ovat niin turhamaisia. Naisen ulkonäkö on tärkein juttu.

• Anonyymi

No mä sanon sen mikä sillä hetkellä tuntuu.

Mä tutustuin just mukavaan naiseen. Ja oon sanonut hälle, että hänen ajatukset ja suhtautuminen elämään on huikean hyvät ja kiinnostavat.

Mutta kun halasin häntä takaapäin, kun hän katsoi ikkunasta, suutelin kaulaan ja silitin poskea, hän käänsi päätään mun rintaa vasten silmät kiinni ja hymyili. Silloin oli kyllä huokaistava, että hän on kyllä hiton kaunis siinä. Ei voinut olla mainitsematta...

Oispa kiva, kun sen näkymän ja fiiliksen voisi jotenkin jakaa täydellisemmin. Mut ei voi...

• Niinpä. Etenkin netissä. (partanaaman kuva vähän himmaa ihastelua)☺️

• Miksi pitäisi toimia jotenkin ennakko-odotusten mukaan? Enkä edes allekirjoita tuota mitä sanot.

Jos ja kun olen saanut kehuja mieheltä töissä, harrastuksessa tai parisuhteessa, ne poikkeuksetta koskee älyä, nokkeluutta, samaa aaltopituutta tai ammattitaitoa. Jos joku kuka ei minua tunne yrittää iskeä, silloin 90% ”huomaa” kauniit silmät tai intensiivinen katse. Ehkä tosin tuohon vaikuttaa etten ole ammatiltani missi vaan tieteilijä.

Eikö kehun pitäisi olla aito ja vilpitön? Luulenpa, että keskimääräinen nainen huomaa jos kehut on esitetty vain iskemiseksi. Joskus nuorena olen vastaavaan epäaitoon yritelmään vastannut: Nyt on ihan höpö-höpö-osastoa ja menee luritukset hukkaan… sillä en ole mukaan lähdössä.

• Anonyymi

Mitäköhän tästä pitäisi ajatella kun on mulle miehet sanonut noita asioita ennenkuin ovat mitään ulkonäöstä puhuneet . 🥺

• Anonyymi

Miksi pitää niih....

• Anonyymi

Kauneuden näkee heti, sitä on helppo kehua, älykkyydestä ei voi tietää ennen kuin vähän tutustuu eikä tutustumaan pääse jos ei ensin kehu kauniiksi.

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Toisen imartelu toimii hyvin.

• Anonyymi

Mutta jos se imartelu on totta. Tapasin joku viikko sitten kapakassa nuoren (alle 50 v) naisen, jonka hymy oli todella kaunis. Kerroin sen hänelle, eikä hän pannut pahakseen. Samoin kerroin naisystävälleni, että hän on ihanin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Joka sana oli totta, eikä naisystävänikään sanomisiani paheksunut.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4483
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      25
      3258
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2914
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      117
      2727
    5. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      16
      2700
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      43
      2567
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2559
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2285
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2095
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    Aihe