aina kehua naista kauniiksi, viehättäväksi? Miksei voi ihailla, että olet älykäs, olet hyvin fiksu ja terävä ajatuksinen? Ei. Kun kauneudesta pitää puhua ensin. Mihin hommaan se nojaa?
Miksi miesten pitää
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No kun naiset on kauniita ja viehättäviä eli seksikkäitä ja maailman kauneinta eli siksi
- Anonyymi
Koska ovat niin turhamaisia. Naisen ulkonäkö on tärkein juttu.
- Anonyymi
No mä sanon sen mikä sillä hetkellä tuntuu.
Mä tutustuin just mukavaan naiseen. Ja oon sanonut hälle, että hänen ajatukset ja suhtautuminen elämään on huikean hyvät ja kiinnostavat.
Mutta kun halasin häntä takaapäin, kun hän katsoi ikkunasta, suutelin kaulaan ja silitin poskea, hän käänsi päätään mun rintaa vasten silmät kiinni ja hymyili. Silloin oli kyllä huokaistava, että hän on kyllä hiton kaunis siinä. Ei voinut olla mainitsematta...
Oispa kiva, kun sen näkymän ja fiiliksen voisi jotenkin jakaa täydellisemmin. Mut ei voi... Niinpä. Etenkin netissä. (partanaaman kuva vähän himmaa ihastelua)☺️
Miksi pitäisi toimia jotenkin ennakko-odotusten mukaan? Enkä edes allekirjoita tuota mitä sanot.
Jos ja kun olen saanut kehuja mieheltä töissä, harrastuksessa tai parisuhteessa, ne poikkeuksetta koskee älyä, nokkeluutta, samaa aaltopituutta tai ammattitaitoa. Jos joku kuka ei minua tunne yrittää iskeä, silloin 90% ”huomaa” kauniit silmät tai intensiivinen katse. Ehkä tosin tuohon vaikuttaa etten ole ammatiltani missi vaan tieteilijä.
Eikö kehun pitäisi olla aito ja vilpitön? Luulenpa, että keskimääräinen nainen huomaa jos kehut on esitetty vain iskemiseksi. Joskus nuorena olen vastaavaan epäaitoon yritelmään vastannut: Nyt on ihan höpö-höpö-osastoa ja menee luritukset hukkaan… sillä en ole mukaan lähdössä.- Anonyymi
Mitäköhän tästä pitäisi ajatella kun on mulle miehet sanonut noita asioita ennenkuin ovat mitään ulkonäöstä puhuneet . 🥺
- Anonyymi
Miksi pitää niih....
- Anonyymi
Kauneuden näkee heti, sitä on helppo kehua, älykkyydestä ei voi tietää ennen kuin vähän tutustuu eikä tutustumaan pääse jos ei ensin kehu kauniiksi.
-harmiseikirj- - Anonyymi
Toisen imartelu toimii hyvin.
- Anonyymi
Mutta jos se imartelu on totta. Tapasin joku viikko sitten kapakassa nuoren (alle 50 v) naisen, jonka hymy oli todella kaunis. Kerroin sen hänelle, eikä hän pannut pahakseen. Samoin kerroin naisystävälleni, että hän on ihanin nainen, jonka olen koskaan tavannut. Joka sana oli totta, eikä naisystävänikään sanomisiani paheksunut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256460Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631604092Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513364Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4872903Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2811904Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde341586- 871436
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja141383Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741379Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151376