Kävin serkun luona kylässä. Se rupesi painostaan minua äänestään aluevaaleissa. Minua ei kiinnosta politiikka. Tänään olen ollut pahalla päällä. En äänestä niiltä pellejä, ne ei muutakun omaa etua. EN TYKKÄÄ POLITIIKASTA VARSIKAAN KUN PAINOSTETAAN SILLÄ. Taidan lopettaa kyläimestä saatana!
Serkku painostaa politiikka
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan serkullasi vapaus pulista!
Sinulla on vapaus sulkea korvasi, ajatella aivan muita asioita serkkusi pulistessa. Jos hän kysyy asiaansa liittyvää ( mitä sinä tietenkään et rekisteoinyt) , aina voit vastata : niin joo onhan se niinkin. Tuo vastaus käy lähes kaikkeen!
Turhaan pahoitat mielesi kenekään luullessaan syottävänsä sinulle pakkopullaa!
Tuon takia ei kannata pilata välejä sukuun.
Eihän pulisija ole tehnyt mitään rikollista tai väärää! Vain pulissut ja sinä otat opiksesi olla reagoimatta pulinoihin! - Anonyymi
Panin serkku likkojani heitä on kolme kpl. näin jälkeenpäin tuli mieleen, että kävipä mukava flaksi jokaisen ollessa suopea.
joskus vieläkin näin vanhemmalla iällä nain yhtä heistä joka jo leskeksi jääneenä on innokas ja tekee tosi hyvää ruokaa ja asuu isossa omakotitalossaan ja kesämökkiä laadukasta autoon ja mukavasti varallisuutta olin näet täys ylläpidossa luonaan espanjassakin.- Anonyymi
Täysin aiheeseen liittymätön todella tyhmääkin tyhmempi kommentti :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83603768Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2463066Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy672513Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1791559Kuka lääketeollisuuden lahjoma "professori" on tämän takana
Lääkäri Ari Miettinen on otettu kiinni poliisin toimesta. Ari on avoimesti tuonut esiin lääketeollisuuden bisneksen vast31547Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har241514Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään641470Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j141065- 611022
- 94978