Eräretkeilijälle naisseuraa

Anonyymi

Olen 45 v, koulutettu, huumorintajuinen ja elämässä pärjäävä. Kroppa, ulkonäkö ja pääkoppa kunnossa. Etsin itselle salaista seuralaista, jonka kanssa voisi pakata rinkan ja suunnata vaikka Pallaksen kansallispuistoon kesällä tai talvella. Erätaidot siis löytyy. Jos synkkää niin miksei jossain autiotuvalla muutakin iltapalaksi kuin räiskäleet:) Niin ja en polta ja juon kyllä tosi harvoin ja vähän. En jaksa tehdä profiilia mihinkään maksullisiin sivuihin tai juosta baareissa. Löytyykö näin tai kertokaa miten löytyy eräkelpoinen nainen, joka valmis pieneen seikkailuun eräretken lomassa? Niitä varmasti on olemassa:) jos löytyy niin keksimme kyllä anonyymin tavan olla yhteydessä.

65

1111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kukaan täysjärkinen ei sinun mukaasi lähde.

• Anonyymi

Samaa mieltä, kaikenlaiset häntäheikit ne esiintyvät naurettavasti, vaikka kuinka sanojaan asettelisi fiinisti, niin ei loppusumma ole muuta, kuin Narsisti. Ne parisuhteessa ollessaan aina vain etsivät parempaa.

• Anonyymi

Miksi salainen? Oletko jo sitten varattu?

• Anonyymi

Minulle kyllä kelpaisi. Olen 32 vuotias nainen seksittömässä suhteessa ja rakastan retkeilyä. Miten yhteyttä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle kyllä kelpaisi. Olen 32 vuotias nainen seksittömässä suhteessa ja rakastan retkeilyä. Miten yhteyttä?

Älä lähde, voi olla joku sarjakuristaja.. hui kamala.

• Anonyymi

Olen. Mutta vaimo ei saa tietää että etsin sivusuhdetta niin siksi ei voi laittaa kuvaa.

• Anonyymi

Luulisin että 40 kaupunkilaisnaisista ei ole hirveän monikaan kiinnostunut lähtemään useina viikonloppuina "samoilemaan" jonnekin metsiin. Ehkä kesällä mökkeilyn ohessa jokunen telttaretki vois ollakin ihan jees. Ja nyt puhun siitä isommasta otannasta.

Ja jos nainen on eronnut ja lapsia niin ilmeisen moni valitsee mielummin mökin ja muut harrastuskuviot.
      Mutta kokeile ihmeessä ehkä massasta löytyy sattumalta jokin viherpirkko😀

• Anonyymi

Vai pääkoppa kunnossa...🤔

• Anonyymi

Kai nyt ensin tavataan ja viestitellään:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kai nyt ensin tavataan ja viestitellään:)

Mitä sitä suotta! Ei kun ventovieraan miehen armoille jonnekin erämaahan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sitä suotta! Ei kun ventovieraan miehen armoille jonnekin erämaahan...

Minuakin kiinnostaa! Nainen 28v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa! Nainen 28v

Ei kai ihminen kovin fiksu ole, kun tuollaisia ehdottelee.
        Alpää sitä juoksettaa, niinkuin miehiä yleensäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kai ihminen kovin fiksu ole, kun tuollaisia ehdottelee.
        Alpää sitä juoksettaa, niinkuin miehiä yleensäkin.

Täällä kommentoi paksut vanhat piiat jotka ei jaksa edes portaita nousta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tinderissä nähnyt muutamankin kerran naishenkilöitä joilla on sitä massaa... ja kuvissa sitten ollaan menossa samoilemaan rinkka selässä. Ei oikein tunnu realistiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paksut kömpelöt akat tuntevat ehkä vastuuta niistä ketterästä ja sutjakoista naisista. On kyse turvallisuudesta! On hulluuden huippu lähteä ventovieraan miehen kanssa jonnekin erämaahan! Vaikka kyse ei olisi sarjakuristajasta, niin jos mies osoittautuu vastenmieliseksi vonkaaja ksi, niin eihän häntä pääse erämaassa pakoon ja on yövyttävä koko reissun ajan samassa teltassa. Hyil olkoon! Seksiähän tuo on myös vonkaamassa, eikä "viitsi" ilmoittaa itsestään deittipalstalla. Kuka haluaa seksiä erämaassa?

Sieltä deittipalstaltahan viranomaisten olisi helppo jäljittää hänet, jos asiassa ilmenisi jotain laitonta.

Jos erähenkinen sutjakka liikunnallinen tyttö haluaa tehdä tuollaisen teltraretken, se kannattaa tehdä tutun ja turvallisen miehen kanssa- eikä jonkun netistä bongatun ukkomiehem kanssa, joka ei uskalla etsiä seuraa deittipalstoilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa kyllä käydä melkoinen munkki että löytää tarpeeksi tyhmän hoikan nuoren piian, että lähtisi ventovieraan varatun miehen salarakkaaksi erämaahan hortoilemaan :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saa kyllä käydä melkoinen munkki että löytää tarpeeksi tyhmän hoikan nuoren piian, että lähtisi ventovieraan varatun miehen salarakkaaksi erämaahan hortoilemaan :D

Kuka puhu hoikasta

• Anonyymi

Aloittajalle sen verran että mene peilin eteen ja kysy oletko uskollinen myötä ja vastoinkäymisissä mitä ilmeisesti lupasit Jumalan kasvojen edessä alttarilla?
      Saisit hävetä!

• Anonyymi

Voisin salasuhteeseen alkaa, mutta samoilemaan en lähde. N29

• Anonyymi

Miten sinut löytää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinut löytää?

Tässä minä olen. En ala tänne mitään yhteystietoja laittamaan. Laita sinä, niin otan yhteyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tässä minä olen. En ala tänne mitään yhteystietoja laittamaan. Laita sinä, niin otan yhteyttä.

Vaan eipä se nainen laittanut yhteystietojaan! Silti luulet että meni muihin täydestä kun SINÄ ITSE kirjoitit tuonne alemmas muka naiselta kiitokset hyvästä panosta erämökissä!

Että muka ilman yhteystietojen jakamista joku löysi sinut, ja Lapin reissu muka järjestyi parissa päivässä ja kerkisitte sen jo tehdä! Ja nainen kiitti sinua tällä palstalla eikä kahden kesken reissun lopuksi.

Opettele valehtelemaan vähän paremmin.

Ihmettelen miksi sinulle olisi tärkeää että ihmiset, jotka lukevat tätä palstaa ja joita et edes tunne, uskoisivat että olet ollut erämaassa panemassa vierasta naista. Vaikka joku sen uskoisikin, niin mitä sinä siitä itsellesi saisit? Miksi vieraiden ihmisten pitäisi uskoa sinusta sellaista?

Minä toivon että kaikki uskovat kun kerron olevani Miss Suomi. En tosin ole, mutta toivon että kun väitän olevani niin ainakin joku uskoo.

• Anonyymi

Eikö ole rahaa makaullisiin palveluihin?

• Anonyymi

Täällä on kyllä yksinkertaista väkeä. Eiköhän aloittaja tutustu hiukan ennen retkeä matkakaveriin ihan jo senkin takia, ettei kukaan halua erämaahan mitään kiviriippaa. Tuollaisista miehistä on pulaa ja itseäni ainakin kiinnostaa. Nainen 27 v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä on kyllä yksinkertaista väkeä. Eiköhän aloittaja tutustu hiukan ennen retkeä matkakaveriin ihan jo senkin takia, ettei kukaan halua erämaahan mitään kiviriippaa. Tuollaisista miehistä on pulaa ja itseäni ainakin kiinnostaa. Nainen 27 v

Tollanen vanha äijä? Taidat olla itse yksinkertainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tollanen vanha äijä? Taidat olla itse yksinkertainen.

Mitenkäs nuoret naiset tavatattaisiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saa miestä kuin metsässä juoksentelemalla?
        Oletteko ihan pimeitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö saa miestä kuin metsässä juoksentelemalla?
        Oletteko ihan pimeitä.

Retkeily on minulle rakas harrastus ja jos saan mukaan erätaktoisen mukavan miehen niin tiedä mitä antaisin. Nainen 37

• Anonyymi

Täytyy sanoa, etten ikikuuna lähtisi ventovieraan varatun ukkelin kanssa eräretkeilemään, Hyh phyi, kammottaa pelkkä ajatuskin.

• Anonyymi

Minua kiihottaa ajatus, että joku vanhempi mies nussisi minua teltassa tai autiotuvassa rajusti viikon ajan. Olisin oikea metsänarttu ja ottaisin siemenet jokareikään useasti. Sitten olisi hyvä palata etelään oman miehen ja lasten luokse. Miten saan sinuun yhteyden? Nainen 30 vuotta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua kiihottaa ajatus, että joku vanhempi mies nussisi minua teltassa tai autiotuvassa rajusti viikon ajan. Olisin oikea metsänarttu ja ottaisin siemenet jokareikään useasti. Sitten olisi hyvä palata etelään oman miehen ja lasten luokse. Miten saan sinuun yhteyden? Nainen 30 vuotta

:D cool story bro

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä ihmeen hinku palstaprinsseillä on esiintyä jonain muuna kuin ovat? Tuo on niin selvästi miehen kirjoittama juttu.

• Anonyymi

Pääkoppa ei ole todellakaan kunnossa jos täytyy hakea salaista seuraa. Retkeile yksinäsi. Toivottavasti naisesi jättää sinut.

• Anonyymi

Olen välillä ajatellut että alan käräytteleen varattuja,vastaileen heille tai muuten. Saiskohan siitä tehtyä bisneksen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen välillä ajatellut että alan käräytteleen varattuja,vastaileen heille tai muuten. Saiskohan siitä tehtyä bisneksen?

Sillä saat kivipainot jalkaasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä saat kivipainot jalkaasi.

Muiden hyväksi olen valmis ne kantamaan. Jos perustais naisringin joka houkuttelis ukkoja ja käräyttelisi... voitais juhlia illanpäätteeksi kuin monen pskan valheet taas paljastui...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muiden hyväksi olen valmis ne kantamaan. Jos perustais naisringin joka houkuttelis ukkoja ja käräyttelisi... voitais juhlia illanpäätteeksi kuin monen pskan valheet taas paljastui...

Taidat olla se ylipainoinen siiderimursu, joka ei jaksa kiivetä edes portaita ylös ja ukkosikin juoksee vieraissa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla se ylipainoinen siiderimursu, joka ei jaksa kiivetä edes portaita ylös ja ukkosikin juoksee vieraissa?

Täällä nämä mursut paheksuu toisia. Mitä se teille kuuluu kenen kanssa retkeilen jos niin haluan. Menkää te vsan lähiökuppilaan paisumaan lisää!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko se kuuluisa "jännämies" jonka tälle palstalle kirjoittaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä nämä mursut paheksuu toisia. Mitä se teille kuuluu kenen kanssa retkeilen jos niin haluan. Menkää te vsan lähiökuppilaan paisumaan lisää!

Paheksumme sitä että houkuttelet ventovieraan puolustuskyvyttömän ihmisen kanssasi jonnekin erämaahan. Entä jos olet joku raiskaaja tai kirvesmurhaaja? Jos et ole, miksi tämä salamyhkäisyys, ettet muka voi etsiä tätä naista nettideitin kautta?

Asia selvä, olet ukkomies etkä halua jäädä kiinni. Ei nyt keskustella siitä onko pettäminen oikein vai väärin. Sinä nyt jostain syystä haluat sivusuhteen. Kysymys kuuluu: miksi intosi eräretkeilyyn ja halusi saada sivusuhde pitäisi yhdistää? Mikset hanki sivusuhdetta erikseen ja lähde sinne erämaahan erikseen vaikka vaimosi kanssa? Jos vaimo ei halua retkeillä, mikset etsi matkakumppaniksi jotain miespuolista?

Haluat sivusuhteen etkä muka voi etsiä sitä netistä ettet jää kiinni. Pakkokos sinne nettideittiin on valokuvaansa panna?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paheksumme sitä että houkuttelet ventovieraan puolustuskyvyttömän ihmisen kanssasi jonnekin erämaahan. Entä jos olet joku raiskaaja tai kirvesmurhaaja? Jos et ole, miksi tämä salamyhkäisyys, ettet muka voi etsiä tätä naista nettideitin kautta?

Asia selvä, olet ukkomies etkä halua jäädä kiinni. Ei nyt keskustella siitä onko pettäminen oikein vai väärin. Sinä nyt jostain syystä haluat sivusuhteen. Kysymys kuuluu: miksi intosi eräretkeilyyn ja halusi saada sivusuhde pitäisi yhdistää? Mikset hanki sivusuhdetta erikseen ja lähde sinne erämaahan erikseen vaikka vaimosi kanssa? Jos vaimo ei halua retkeillä, mikset etsi matkakumppaniksi jotain miespuolista?

Haluat sivusuhteen etkä muka voi etsiä sitä netistä ettet jää kiinni. Pakkokos sinne nettideittiin on valokuvaansa panna?

Lisäys edelliseen.
        Oletat, että ne jotka kummeksuvat sinua, ovat lihavia, liikuntakyvyttömiä ja alkoholisoituneita. En nyt edes kysy, mistä niin päättelet. Eli millä perusteella toisten n ihmisten turvallisuudesta huolehtiminen edellyttää ylipainoa, huonoa fyysistä kuntoa ja juoppoutta.

Sen sijaan kysyn, millä lailla kritisoijiesi painoindeksi. yleiskunto ja mahdollinen alkoholinkäyttö liittyi siihen asiaan, että haluat lähteä erämaahan jonkun ventovieraan naisen kanssa ja pettää vaimoasi nimenomaan teltassa?
        .,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu mitä jpku yhdistää ja tekee jos molemmat ovat samalla asialla? Hommaa elämä itsellesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu mitä jpku yhdistää ja tekee jos molemmat ovat samalla asialla? Hommaa elämä itsellesi!

Jos et kestä että tekstiäsi kommentoidaan niin älä kirjoita tänne. Olet yliherkkä ja helposti nokkaantuva. Se ei vastaa mielikuvaani eräretkeilevästä miehisestä miehestä. Kuulostat niskojaan nakkelevalta teiniltä. Ei hyvä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos et kestä että tekstiäsi kommentoidaan niin älä kirjoita tänne. Olet yliherkkä ja helposti nokkaantuva. Se ei vastaa mielikuvaani eräretkeilevästä miehisestä miehestä. Kuulostat niskojaan nakkelevalta teiniltä. Ei hyvä.

Kai täällä muutkin kommentoi kuin aloittaja. Näitä kommentteja lukiessa kyllä näkee miten paljon ihmisiä on liikkeellä todella vähäisillä älynlahjoilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu kuinka paljon joku painaa ja kuinka nopsasti juoksee portaat ylös? Varsinkin kun väite, että touhujasi kritisoivat ihmiset ovat lihavia kömpelöitä ämmiä, ei perustu yhtään mihinkään, vaan keksit sen omasta päästäsi. Se on verrattavissa lasten tapaan vastata kaikkeen arvosteluun että "oot ihan tyhmä".

Hommaa elämä itsellesi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä se sinulle kuuluu kuinka paljon joku painaa ja kuinka nopsasti juoksee portaat ylös? Varsinkin kun väite, että touhujasi kritisoivat ihmiset ovat lihavia kömpelöitä ämmiä, ei perustu yhtään mihinkään, vaan keksit sen omasta päästäsi. Se on verrattavissa lasten tapaan vastata kaikkeen arvosteluun että "oot ihan tyhmä".

Hommaa elämä itsellesi!

Laihduta pullukka!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä mies väitti olevansa huumorintajuinen. Eipä siltä näytä. Hän on herkkänahkainen tosikko joka nakkelee loukkaantuneena niskojaan kun ei saa tahtoaan läpi. Ei mitään huumorintajua.

• Anonyymi

Eiköhän "erämies" Lapin poromies hoida paremmin erä- ja naishommat kuin sinä joka päivisin istut hometoimistosi pikkupöydän ääressä.

• Anonyymi

Ne ei pane kuin poroja

• Anonyymi

On se aloittaja kuin pieni tytöntyllerö nirppanokkinensa.
      Retkelläkin varmaa tukehtuu kiukkuunsa.
      Ei ole sellainen hyvä retkikaveri.

• Anonyymi

Huvittavaa kommentointia. Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa vaeltamaan ja panemaan niin ei se kuulu muille. Hommatkaa elämä ja laivduttakaa ja kuntoilkaa niin jaksatte tekin kävellen lähiöbaariin. Miehenne on tainneet jo kotoa lähteä jonkun vaeltajattaren mukaan hehhee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huvittavaa kommentointia. Jos kaksi aikuista ihmistä haluaa vaeltamaan ja panemaan niin ei se kuulu muille. Hommatkaa elämä ja laivduttakaa ja kuntoilkaa niin jaksatte tekin kävellen lähiöbaariin. Miehenne on tainneet jo kotoa lähteä jonkun vaeltajattaren mukaan hehhee?

Vanhat mursut itkee munanpuutteessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis että jos ukkomies.öähtee vieraan naisen kanssa teltraretkelle panemaan, niin se ei kuulu kenellekään muulle? Ei esimerkiksi ukon vaimolle?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhat mursut itkee munanpuutteessa

Yhdenkään naisen ei tarvitse olla munan puutteessa. Sitä lajia on tarjolla joka suunnasta naiselle kuin naiselle. Ellei nainen ole ihan kassialmatasoa niin hän voi valita munavalikoimasta mieleisensä.

Alkuperäinen sen sijaan on ilmeisessä pimpanpuutteesta kun pitää etsiä pomppaa netistä. Eikö vaimo anna? Onko vaimo väsynyt epäluotettavuuteesi ja itsekeskeisyyteesi ja ottanut etäisyyttä? Vai oletko niin surkea seksihommissa että vaimolta on mennyt kiinnostus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ketkä kaksi aikuista? Yksikään nainen ei ole ilmaissut kiinnostusta. Mies saa näillä näkymin lähteä.yksikseen. No, eipähän ole vaikea kotiin palatessa katsoa vaimoa silmiin kun ei ole mitään tehnytkään.

• Anonyymi

Alkuperäinen täällä keskustelee itsensä kanssa. Kirjoitti itse nuo "naisten" kiinnostusta ilmaisevat vastaukset.

Kun jotkut naiset täällä täydellä syyllä kummastelivat sellaista, että naimisissa oleva mies haluaa lähteä ventovieraan naisen kanssa jonnekin erämaahan, alkuperäinen tempaisi hatusta väitteen, että kummastelijat ihan varmasti ovat ylipainoisia ja huonokuntoisia ja munan puutteessa. (Eihän kukaan nainen ole munan puutteessa! Pyhä Palstatotuus on että jokaisella naisella on tuhansittain seuralaisehdokkaita. Mikä itse asiassa pitää jopa paikkansa.)

Kysehän oli siitä että me muut naiset tunnemme huolta tuollaiselle eräretkelke lähtevän naisen hyvinvoinnista ja turvallisuudesta. Millä lailla tämä huoli olisi merkki ylipainosta?

Onko alkuperäinen siis siinä käsityksessä, että hoikat ja hyväkuntoiset naiset eivät tunne minkäänlaista vastuuta muiden naisten turvallisuudesta?

Tiedoksi että en ole ylipainoinen. Painoindeksi 21. En todellakaan jaksaisi lähteä vaeltamaan, kunto ei ehkä kestä rinkan kanssa kulkemista, eikä ole edes kiinnostusta.

Arvostan eräretkeilyä. Se on hieno harrastus. Vaan en ymmärrä miksi kukaan lähtisi sellaiselle retkelle muussa kuin tutussa ja turvallisessa seurassa.

Jos et alkuperäinen viihdy avioliitossasi niin tee asialle jotain. Menkää pariterapiaan. Jos kyllästyminen on siinä pisteessä ettet jaksa enää yrittää, ota ero. Se on reilua peliä. Eron jälkeen voit ihan avoimesti etsiä omalla valokuvallasi eräretkeilystä kiinnostunutta naisseuraa netistä. Ei tarvitse tehdä sitä salaa. Eräretkeilyssä ei ole mitään pahaa mutta tuollainen salailu ja vaimon selän takana puuhastelu on vastenmielistä. .

• Anonyymi

Kiitos ihanasta seksiviikonlopusta. Panimme koko viikonlopun autiotuvalla ja näimme eka kerran retkellä puolisoiltamme salaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ihanasta seksiviikonlopusta. Panimme koko viikonlopun autiotuvalla ja näimme eka kerran retkellä puolisoiltamme salaa.

Ja seliseli. Ukkopaha jäi yksin höpöttelemää.
        Kukaan tuollaista halua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Iski ihmeessä aikuisten ihmisten pitää satuilla? Mitä hyötyä alkuperäisille olisi siitä että joku uskoisi hänen käyneen erämaassa naisseurassa?

Onhan selvää ettei sellaista ole tapahtunut. Miten ja missä sinä alkuperäinen ja seuralaiseksi muka edes tapasitte, kun alkuperäinen ei etsi nettideitistä vaan täältä. Eihän tässä viestiketjussa ole vaihdettu puhelinnumeroita eikä sähköpostiosoitteita. Joku kysyi että mistä sinut löytää. Alkuperäinen vastasi olevansa ”täällä”. Siis tässä viestiketjussa. Alkuperäinen toivoo että saisi naisilta sähköpostiosoitteita; omaa osoitettaan hän ei uskaltanut tässä viestiketjussa antaa.

Ja jos hän on onnistunut löytämään jonkun niin tärähtäneen ja hullun naisen, että pääsee lähtemään sinne erämaahan naisseurassa, niin miksi ihmeessä nainen kiittäisi häntä anonyymisti mutta julkisesti netissä eikä yksityisesti puhelimen välityksellä? Tarkoitushan oli tehdä kaikki salaa.

Alkuperäinen ei löydä eikä voi löytää ketään.

• Anonyymi

En käsitä miksi äijät täällä haluavat esiintyä jonain toisena. Milloin naisena, milloin ns. panopetterinä. Te paljastatte itsenne itsenne joka kerta. Mitenkö? Siten että kirjoitatte ihan eri tyylillä kuin naiset ja oikeat naistenmiehet kirjoittavat.

Jos yritätte esiintyä naisina, teillä pitäisi olla vähän tietoa naisten ajattelutavasta, seksuaalisuudesta ja kielenkäytöstä. Sitä tietoa teillä ei ole. Kirjoitatte kuten mies kirjoittaa. Kirjoitatte tavalla, jolla naisenpuutteessa elävä mies toivoisi tai pelkäisi naisten ajattelevan, ette niin kuin naiset todellisuudessa ajattelevat.

Sitten nämä miehet jotka kirjoittavat muka kaverin puolesta. Todellisuudessahan he puhuvat omista pettymyksen tunteistaan ja epäonnistumisistaan naismaailmassa, mutta eivät uskalla edes täällä anonyymina kertoa että puhuvat itsestään, vaan väittävät että joku heidän "kaverinsa" ei saa naista koska ei ole komea vaikka on tosi kiltti ja kunnollinen. Nolottaako kirjoittaa: "minä itse olen tosi kiltti ja kunnollinen mutta en ole komea joten en saa naisia"? Ettekö kehtaa myöntää olevanne niitä miehiä joista kukaan ei huoli? Miksette? Eihän teitä täällä kukaan tunnista!

Ällöttävimpiä ovat miehet jotka kirjoittavat "olen huolissani ettei parisuhteita synny koska syntyvyys vähenee". Silkkaa teeskentelyä! Rehellisempää olisi kirjoittaa: olen vihainen kun en saa pillua.
      Jos oikeasti olisit huolissasi syntyvyydestä, lahjoittaisit spermaa hedelmällisyysklinikalle. Silloin pääsisit itse lisääntymään kuukauden sisällä. Se, että kirjoitat vuodatuksia naisten nirsoilusta, ei lisää vauvojen määrää. Sperman lahjoittaminen lisää. Ja muuten: nirso nainen = nainen joka ei anna MINULLE.

• Anonyymi

Oli muuten nuori, hoikka ja koulutettu nainen. Hyväkuntoisena jaksoi hiihtää ja rakastella ilman mitään ongelmia. Ei mikään lähiön siiderimursu. Kirjoitelkaa tänne mitä haluatte, mutta näin maailma toimii ja pelaa win-win tilanteissa. Kuukauden päästä otamme uusiksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oli muuten nuori, hoikka ja koulutettu nainen. Hyväkuntoisena jaksoi hiihtää ja rakastella ilman mitään ongelmia. Ei mikään lähiön siiderimursu. Kirjoitelkaa tänne mitä haluatte, mutta näin maailma toimii ja pelaa win-win tilanteissa. Kuukauden päästä otamme uusiksi.

Kateeksi käy. Milloin voisi tulla mukaan? Nainen 28 v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysitte toisenne näppärästi tältä palstalta ilman yhteystietojen vaihtamista. Pyhä henkikö teidät johdatti toistenne luo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kateeksi käy. Milloin voisi tulla mukaan? Nainen 28 v

Alkuperäinen saa kiksejä siitä että kirjoittaa irseöleenvadtauksia muka naisena. Nimimerkki on aina Nainen ja naisen ikä. Nainen38v. Nainen 28v. Nainen 36v.

Ikä on tärkeä asia, koska muut palstalaiset pitää saada uskomaan että monen ikäiset naiset (kuitenkin kaikki alle 40v.) ovat hänestä kiinnostuneita.

• Anonyymi

Heh, kukaan sinun juttujasi ukko paha usko.
      Olet tyhmempi kuin olis olettanut.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      132
      3346
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      38
      2643
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2475
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      2348
    5. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      30
      2083
    6. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      115
      1780
    7. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      174
      1448
    8. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      314
      1432
    9. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      312
      1331
    10. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      66
      1178
    Aihe