On nuori kaunis nainen, jolla on tärkein eli neitsyys tallella. Tietääkö kukaan sellaista ehdokasta?
Ehdokkaani vaaleissa
36
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Millä kriteerillä hän on mielestäsi olisi pätevin päättämään yhteisistä asioista, kun kokemusta raadollisen todellisesta elämästä ei ole?
En tiiä, mutta huomasin itsekin tänään ajellessani kaupoilta kotiin kyttääväni vain naisehdokkaiden mainoskylttejä. Ja miren ne jokainen näyttikin niin hyvältä, jokainen omalla tavallaan.
Hymyilytti ihan, kun älysin mitä kyttään.- Anonyymi
Ettehän te edes tajua vaaleista mitään!
- Anonyymi
Ei niin, tumma pitää olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipäs kun isotissinen blondi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heko heko,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Minä ainakin äänestän Jormaa.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on. Minä ainakin äänestän Jormaa.
-keinovaginamies-Niin kun rouvasi suosittaa sitä, muuhun ei ole asiaa. Rouva valitsee blondien seasta Jorman.
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos oikein tumma, niin sitten pitää äänestää koko(o)musta.
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
Aika hauska 😄
- Anonyymi
scrg kirjoitti:
"Ilman tervettä järkeä"
- Anonyymi
Meillä on Porissa muutamia todella hyviä kauniita naisia, joista on vaikea valita ketä äänestää. Britta Raitala esimerkiksi todella kaunis hänen vaalimainos täyttä seksiä pelkällä katseella...Helvi Ylikruuvi myös omaan makuun. En niinkään pidä nuoresta vaan omalla kohdalla sytyn pullan tuoksuiselle naiselle.
- Anonyymi
Voiko vaalienkin pitäminen mennä tällaiseksi -ainoastaan täällä hömelöpalstalla! Mihin onkaan yhteiskunta menossa jos katselette vain tuolla tavoin!!
- Anonyymi
Ehjä immenkalvo on tärkeää naispoliitikolle uskottavuuden kannalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehjä immenkalvo on tärkeää naispoliitikolle uskottavuuden kannalta.
Millä tavalla seksin harrastaminen vähentää naisen uskottavuutta?
- Anonyymi
Miehet ne niitä missejäkin äänestää. Miehelle on vaaleissakin ulkonäkö tärkeintä.
- Anonyymi
Harmillisesti ne ei taida noissa vaalikoneissa tiedustella ehdokkaiden seksihistoriaa ja tehdä niistä julkisia.
Tokihan valveutunut kansalainen voi ottaa asiakseen viestitellä kaikille kivannäköisille ehdokkaille ja tiedustella tätä mieltäkaihertavaa asiaa? - Anonyymi
Tyypillinen vihervasemmistolainen miettii ketä äänestää.
Kiireesti äänestysikä kolmeenkymmeneen! En ole päättänyt vielä. Odotan uimapukukierrosta.
- Anonyymi
Palsta Makunen 😆
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Mä odotan iltapukukierrosta.
Olen ehdolla Päijät-Hämeessä.
t. Kiimamira Aha. Useammalla oli, jos oikein katsoi.
Oot varmaan laulajakin? Monitaituri.
https://youtu.be/HTVum_K4Bp0
Että äänestää pitäis?- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Aha. Useammalla oli, jos oikein katsoi.
Oot varmaan laulajakin? Monitaituri.
https://youtu.be/HTVum_K4Bp0
Että äänestää pitäis?Römpsä kippurassa äänestämään vaan !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Römpsä kippurassa äänestämään vaan !
Meinaakko että Jazuli piirtää kirkkoveneen äänestyslappuun?
JasuM kirjoitti:
Mä odotan iltapukukierrosta.
Iltapuvuissa on hämäävää erotiikkaa. Politiikassa pitää lyödä faktat pöytään ja lihat tiskille.
:PCarl-Gustaf kirjoitti:
Iltapuvuissa on hämäävää erotiikkaa. Politiikassa pitää lyödä faktat pöytään ja lihat tiskille.
:POn kyllä ja elegantti nainen osaa pyyhkästä jalat alta. :)
JasuM kirjoitti:
On kyllä ja elegantti nainen osaa pyyhkästä jalat alta. :)
Sanna Marin on kyllä kauniimpi iltapuvussa kuin uimapuvussa. Näin olen asian kuvitellut.
Elegantit naiset pyörii nyt munkin päässä. Jospa kissavideoiden katselu rauhoittaisi. Ei sitä jaksa olla viriili joka päivä.Carl-Gustaf kirjoitti:
Sanna Marin on kyllä kauniimpi iltapuvussa kuin uimapuvussa. Näin olen asian kuvitellut.
Elegantit naiset pyörii nyt munkin päässä. Jospa kissavideoiden katselu rauhoittaisi. Ei sitä jaksa olla viriili joka päivä.Joo, niin minustakin Sannan päällä iltapuku on näyttävämpi. Mutta makuasia toki, mä nyt innostun vähän muodokkaammista naisvartaloista, vaikkei hoikassakaan mitään vikaa ole. Mutta makunsa kullakin. Yks tykkää suorasta kropasta toinen kurveista, kolmas ties mistä. :)
- Anonyymi
Valitettava tosiasia sinun kannaltasi on se, että alaikäiset eivät pääse ehdokkaiksi :(
- Anonyymi
Aloittajalla on arvot kunnossa.
t. yx k&k-atm- Anonyymi
Olet ihan oikeassa, yksi kiltti ja kunnollinen alemman tason mies.
- Anonyymi
Seksiä inhoavat aseksuaalinaiset on kovaa huutoa miesten parissa.
Päivi Räsänen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun429365T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli332101Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo271820- 1351611
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1951184Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81139- 711107
- 92952
- 49865
- 78850