Voiko käydä niin

Anonyymi

Että vietät viikonloppua yksin kotona ja palstalla?

16

50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvin todennäköistä, että juuri niin käy.

• Anonyymi

Eikö Martat tai vastaava järjestä kurpille sopivia aktiviteetteja?

• Anonyymi kirjoitti:

Eikö Martat tai vastaava järjestä kurpille sopivia aktiviteetteja?

Mulle on ihan fine olla ja palstailla. Me gusto...

• Anonyymi

No ei oikein.... Lapset on kummatkin kotona viikonlopun, mä töissä, mutta kerkeen nähdä naisystävääni ja olen luultavasti myös muksujen kanssa, joten yksin en ole. Kuitenkin töissä on aikaa vilkaista tännekin ja kirjoitella niitä näitä.

• Anonyymi

Viikonlopun olen yksin, mutta palstalla todennäköisesti vain piipahdan silloin tällöin taustapiruna uudet aloitukset tsekkaamassa. Tääkin viikonloppu menee telkkariruutua tuijottaen, kuten muutkin viikonloput on kuukauden sisään mennyt.

L.

• Mitäs sä nyt pelaat?
        Onks kaik okei?

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Mitäs sä nyt pelaat?
        Onks kaik okei?

Call of Duty Black Ops Cold War multiplayeria. Siis verkossa muita pelaajia vastaan. Toinen mitä on tullut hakattu on cod:in Vanguard multiplayer & zombeja.

Onko kaikki okei?
        No miten sen nyt ottaa. Muuten on kaikki oolrait, mut kivut on olleet taas pitkään tapissa. Tosin tiistaina oli ekaa kertaa moneen viikkoon vähän parempi päivä. Sillä oonkin pelannut paljon, ja roikkunut palstalla taustalla, kun ei oo ollu oikein voimia tai kiinnostusta muuhun. Uupumus on myös ollu välillä pahana, mut onneks saan nukuttua kunnolla ja riittävästi. Siitä on ollu iso apu.

Käyn kerran viikossa fyssarissa, ja siellä kokeillaan laserhoitoa, jos siitä olis apua selkäkipuihin. Ei se välttämättä tosta noin vaan vie kipua täysin pois, mut jos pitemmällä tähtäimellä siitä olis sen verran apua, et olis enemmän niitä parempia päiviä jolloin pystyis liikkumaan ja touhuamaan enemmän, kuin vain yksi päivä kerran kuussa tai kahdessa.

Ens viikolla muru tulee hoitoon muutamaksi tunniksi, kun porukoilla on menoa. Päästään pitkästä aikaa pienelle lenkille. Sit ens perjantaina meen kaupunkiin hakemaan kolmannen piikin, ja samalla pääsee pyörimään vähän paikallisessa ostoskeskuksessa, kun on sinne asiaa. Edellisen kerran siel ostaril on tullu pyörähdettyä lokakuussa, joten tarvetta pääntuuletukselle on.

Lisäksi tukari käy kerran viikossa, ja tänään just hälle sanoin kuinka oon saanut pidettyä pään kunnossa kaikesta paskasta olosta huolimatta, kun olen saanut ja pystynyt hänelle puhumaan mielessä pyörivistä asioista, eikä oo tarvinnu yksin miettiä kuten edellisen vuoden jouduin tekemään, kun edellinen tukarisuhteen jouduin lopettamaan heidän koronaohjeistuksensa takia, vaikka tarvetta jatkaa olisi ollut.

Ai joo, tilasin viime viikolla uuden sohvan, jonka saapumista odotan. Oli muuten elämäni eka oma sohvaostos. Kaikki muut on olleet joko toisten hankkimia/perintönä tulleita, tai sitten on ollut peräisin lapsuuden kodista. No joo, tää nykynen paikalliselta roskalavalta saatu hajos marras-joulukuun vaihteessa, ja isäni fixasi pahasti haljennutta tukilautaa liimaamalla haljenneet osat takaisin yhteen, mutta tässä kuukausen sisällä on alkanut istuessa tuntua ettei liimaus ole kestänyt. Sattu olemaan Jyskissä kohtalaisen hyvä tarjous, niin pistin sit tilauksen vetämään. Kuitenkin istun sohvalla suurimman osan päivästä, niin pitää olla sitten kunnon paikka missä istua.

Tässä näitä tämän hetkisiä kuulumisia on. Porskuttelen päivä kerrallaan etiäpäin, ja katse on kuitenkin tulevaisuutta kohti.

Mites sä oot jaksellu? Joko on flunssa helpottanut, vai vieläkö jyllää päällä?

L.

• Anonyymi kirjoitti:

Call of Duty Black Ops Cold War multiplayeria. Siis verkossa muita pelaajia vastaan. Toinen mitä on tullut hakattu on cod:in Vanguard multiplayer & zombeja.

Onko kaikki okei?
        No miten sen nyt ottaa. Muuten on kaikki oolrait, mut kivut on olleet taas pitkään tapissa. Tosin tiistaina oli ekaa kertaa moneen viikkoon vähän parempi päivä. Sillä oonkin pelannut paljon, ja roikkunut palstalla taustalla, kun ei oo ollu oikein voimia tai kiinnostusta muuhun. Uupumus on myös ollu välillä pahana, mut onneks saan nukuttua kunnolla ja riittävästi. Siitä on ollu iso apu.

Käyn kerran viikossa fyssarissa, ja siellä kokeillaan laserhoitoa, jos siitä olis apua selkäkipuihin. Ei se välttämättä tosta noin vaan vie kipua täysin pois, mut jos pitemmällä tähtäimellä siitä olis sen verran apua, et olis enemmän niitä parempia päiviä jolloin pystyis liikkumaan ja touhuamaan enemmän, kuin vain yksi päivä kerran kuussa tai kahdessa.

Ens viikolla muru tulee hoitoon muutamaksi tunniksi, kun porukoilla on menoa. Päästään pitkästä aikaa pienelle lenkille. Sit ens perjantaina meen kaupunkiin hakemaan kolmannen piikin, ja samalla pääsee pyörimään vähän paikallisessa ostoskeskuksessa, kun on sinne asiaa. Edellisen kerran siel ostaril on tullu pyörähdettyä lokakuussa, joten tarvetta pääntuuletukselle on.

Lisäksi tukari käy kerran viikossa, ja tänään just hälle sanoin kuinka oon saanut pidettyä pään kunnossa kaikesta paskasta olosta huolimatta, kun olen saanut ja pystynyt hänelle puhumaan mielessä pyörivistä asioista, eikä oo tarvinnu yksin miettiä kuten edellisen vuoden jouduin tekemään, kun edellinen tukarisuhteen jouduin lopettamaan heidän koronaohjeistuksensa takia, vaikka tarvetta jatkaa olisi ollut.

Ai joo, tilasin viime viikolla uuden sohvan, jonka saapumista odotan. Oli muuten elämäni eka oma sohvaostos. Kaikki muut on olleet joko toisten hankkimia/perintönä tulleita, tai sitten on ollut peräisin lapsuuden kodista. No joo, tää nykynen paikalliselta roskalavalta saatu hajos marras-joulukuun vaihteessa, ja isäni fixasi pahasti haljennutta tukilautaa liimaamalla haljenneet osat takaisin yhteen, mutta tässä kuukausen sisällä on alkanut istuessa tuntua ettei liimaus ole kestänyt. Sattu olemaan Jyskissä kohtalaisen hyvä tarjous, niin pistin sit tilauksen vetämään. Kuitenkin istun sohvalla suurimman osan päivästä, niin pitää olla sitten kunnon paikka missä istua.

Tässä näitä tämän hetkisiä kuulumisia on. Porskuttelen päivä kerrallaan etiäpäin, ja katse on kuitenkin tulevaisuutta kohti.

Mites sä oot jaksellu? Joko on flunssa helpottanut, vai vieläkö jyllää päällä?

L.

Jo helpotti. Flunssa siis. Mulla mitään erikoista ole ollut. Uuden vuoden ja joulun vietin exällä ihan perheen kesken. Muutoin olen ollut oikeastaan issekseni.. mitä nyt oli ne luistelutreffit pujottelijan kanssa.

Mut ton flunssan takia ei voi edes pujottelijaa treffata pariin viikkoon.. pitää levätä ja palautua rauhassa. Joten eipä täällä mitään ihmeempiä. Pötköttelen ja palstailen. Maanantaina sitten taas töihin ja iisisti pitää sielläkin ottaa, ettei tule pahenemisvaihetta. Eli aika möllötellen.

Ja kiva kuulla sinustakin. Jostakin syystä sinulla on minun maailmassani paikka auringossa.. minä pidän sinusta ja tyylistäsi. Eli älä ny ihan kokonaan vieraannuta itseäsi meistä. Mutta oman jaksamisesi rajoissa tietty. Aina yerveys edellä. Alan käymään yöpuulle, jotem seuraavaan kertaan. Jakselemista sinulle. 💕

• Anonyymi

Ei taida tapahtua vielä muutamaan vuoteen, että olisin viikonlopun kotona yksinäni. Jahka tuo muksu tosta kasvaa niin sitten joskus.

• Palstalla ja töihin huommenna.
      Nauttikaa te viikonlopusta ;)

• Anonyymi

Ei voi, sä olet ainoa jolle niin käy ja katkeruuksissasi tänne huutelet?

• Anonyymi

No niin nyt vaan taitaa käydä :D ei mikää ’voi’

• Anonyymi

Täällä on mielenkiintoista.

• Anonyymi

Minulla on flunssa joten olen vaarallinen ympäristölle. :) Tänään pyydettiin naapuriin istumaan, mutta yritetään nyt se kaksi viikkoa vältellä kontakteja.

t.sxth

• Anonyymi

Hah hah

• Anonyymi

Joku kurppa sanoi että minun pitää olla karanteenissa. Kävin kuitenkin kaupassa koronaa levittämässä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      70
      5005
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      190
      3923
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      203
      3838
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      80
      3377
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      3039
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      2024
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2014
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1909
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1716
    10. HULLU MERSU KUSKI LIIKKEELLÄ

Onko kukkaan pannu merkille shamppanjan väristä w211 mersua josta puuttuu taka puskuri, ajelee hirveitä nopeuksia keskus
      Kiuruvesi
      99
      1457
    Aihe