Sain valtavasti paprikoita

Anonyymi

Eri värisiä. Sanokaa joku kiva vinkki mitä niistä kokkais. Tomaattiakin löytyy paljon.

30

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Wokki on hyvä. Siihen kanaa ja soijakastiketta reilusti ni avot.

• Anonyymi

Joo, hyvä idis.

• Anonyymi

😋 Jauskun tilalle vois laittaa jotain kasvisproteiinia!

xLiner

• Anonyymi

Se mullekin tuli ekana mieleen. Juttu on vaan niin, että nämä on valmiiksi pilkottuja.

• Anonyymi kirjoitti:

😋 Jauskun tilalle vois laittaa jotain kasvisproteiinia!

xLiner

Sieniä, katkarapuja (äyriäiset). :P'

• Anonyymi kirjoitti:

Se mullekin tuli ekana mieleen. Juttu on vaan niin, että nämä on valmiiksi pilkottuja.

No höh. Salaattiin ja pizzaan, loput pakkaseen?

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Sieniä, katkarapuja (äyriäiset). :P'

Maustettua soijarouhetta, Boltseja, mifua, härkistä.. 😊

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain hyvin haudutettua pataa 😋

xLiner

• Anonyymi

Grillaa uunissa ja marinoi lopuksi öljyssä

• Tuliko niitä liikaa?
      Jos tuli, pilko pieniksi ja pakasta. Valmiiksi annospusseiksi lisättäväksi erilaisiin ruokiin.

• Anonyymi

Ne on jo pilkottuina. Tosiaan, voihan ne kai pakastaakin, vaan eikö niistä tule kitkeriä?

• Anonyymi kirjoitti:

Ne on jo pilkottuina. Tosiaan, voihan ne kai pakastaakin, vaan eikö niistä tule kitkeriä?

Siitä kitkeryydestä en tiedä. Onhan hemapa:ssakin paprikaa.
        Itse joskus ostin ison kasan punaisia paprikoita egellä kilo ja pakastin. Lisäilin aina erilaisiin ruokiin niitä jäisenä. Pastoihin, patoihin ja kastikkeisiin.

• Anonyymi
        Pikku-pirpana kirjoitti:

Siitä kitkeryydestä en tiedä. Onhan hemapa:ssakin paprikaa.
        Itse joskus ostin ison kasan punaisia paprikoita egellä kilo ja pakastin. Lisäilin aina erilaisiin ruokiin niitä jäisenä. Pastoihin, patoihin ja kastikkeisiin.

Hemapeessakin ne paprikat on kitkeriä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hemapeessakin ne paprikat on kitkeriä.

Eikun hemapaassa, eikä peessä. No, laitan pakkaseen jos en muuta keksi. Nyt aloin keittämään riisiä ja teen jonkinlaista kasvispaellaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Eikun hemapaassa, eikä peessä. No, laitan pakkaseen jos en muuta keksi. Nyt aloin keittämään riisiä ja teen jonkinlaista kasvispaellaa.

Tuoreena onkin ihan paras. Voipi olla että kitkeräksi muuttuu pakastaessa. Itse en ole kiinnittänyt huomiota siihen.

• Anonyymi

Leivän päälle ja ehkä keittoihin tai tee ruokia joissa käytetään paprikaa ja kutsu kotiisi kavereita tai sukulaisia tai vastakkaisen sukupuolen syömään ettei paprikat mädänny ja joutuu heittään roskiin ja jos ei muuta kuin kutsut sen syömään ja kyläilemään joka niitä toikin

• Anonyymi

Paprikoita ja tomaatteja on kumpikin kilo. Kummatkin valmiiksi suikaleina.

Ap.

• Anonyymi

Vaikkapa jotain unkarilaistyyppistä pataruokaa.

• Anonyymi

Jeps, paljon paprikaa, tomaattia, perunaa ja jotakin lihaa ja siinä se pitkälti on. Sit jos autenttisuutta hakee niin tarvis muutamaakin erilaista maustetahnaa. En vaan tiiä miten noita Suomesta löytyy. Itellä on aina kaapissa, kun sukulaiset pyynnöstä lähettää. Ite teen aina joskus sellasta mihin laitan noiden edellä mainittujen lisäksi jotain tulisesti maustettua makkaraa. Ei autenttista, mutta maku tosi lähellä mitä mun mummi aina tekee.

• Anonyymi

Gulassi on unkarilainen, muistaakseni, paprikaakin sisältävä keitto. Tähän aikaan söisin kyllä ihan tuoreen ainakin osan, c-vitamiini häviää kuumennettaessa ja sitä on paprikassa paljon. Pizzan päälle tai joku feta-paprikapiiras. Etikkaliemipaprikat, noita tekee välillä ihan mieli. Kokonaisia täytetään eri tavoin tai paahdetaan uunissa ihan mustaksi.

• Anonyymi

Guugletin, kuulostaa hyvältä. Jotain pataa vois kyllä lopuista väsätä.

• Tee pizzaa... 🍕

• Anonyymi

Joo, siihen ei vaan niin hirveästi niitä mene.

Laitoin nyt riisiä kiehumaan ja sinne heitin paprikoitten lisäks kesäkurpitsaa, sipulia. Pakkasesta jämiä maissista ja pikkuporkkanoista, maustekurkun palasiakin pilkoin. Kanaliemikuutioita pari.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, siihen ei vaan niin hirveästi niitä mene.

Laitoin nyt riisiä kiehumaan ja sinne heitin paprikoitten lisäks kesäkurpitsaa, sipulia. Pakkasesta jämiä maissista ja pikkuporkkanoista, maustekurkun palasiakin pilkoin. Kanaliemikuutioita pari.

Hyvää tulee, namnam.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siinä oli se kasvis-bulgursalaatti, jota vois kokeilla.

• Anonyymi

Pistä munaa kasvikset väliin minäkin kerran oli sammalta koivujen välissä niin minä koivun 🕳️ään.

• Anonyymi

Nyt muistin itse yhden mitä voisi tehdä, nimittäin Ratatoiullea!

Ap.

• Anonyymi

Ai se on ihanaa!

Mun on viime aikoina tehnyt hurjasti mieli erilaisia kasvisruokia. Mikä lie puutostila.

Tuli nälkä. Teen jonkun rehupadan huomenna 😋

xLiner

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      84
      3402
    2. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      25
      2023
    3. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      194
      1931
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      341
      1316
    5. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      84
      1279
    6. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      89
      1137
    7. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      82
      933
    8. Varoitus kyläläisille Suomussalmella

Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo
      Suomussalmi
      12
      925
    9. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      23
      855
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      61
      790
    Aihe