Eri värisiä. Sanokaa joku kiva vinkki mitä niistä kokkais. Tomaattiakin löytyy paljon.
Sain valtavasti paprikoita
30
103
Vastaukset
- Anonyymi
Wokki on hyvä. Siihen kanaa ja soijakastiketta reilusti ni avot.
- Anonyymi
Joo, hyvä idis.
Täytettyjä paprikoita?
https://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/293209/Täytetyt paprikat/- Anonyymi
😋 Jauskun tilalle vois laittaa jotain kasvisproteiinia!
xLiner - Anonyymi
Se mullekin tuli ekana mieleen. Juttu on vaan niin, että nämä on valmiiksi pilkottuja.
Anonyymi kirjoitti:
😋 Jauskun tilalle vois laittaa jotain kasvisproteiinia!
xLinerSieniä, katkarapuja (äyriäiset). :P'
Anonyymi kirjoitti:
Se mullekin tuli ekana mieleen. Juttu on vaan niin, että nämä on valmiiksi pilkottuja.
No höh. Salaattiin ja pizzaan, loput pakkaseen?
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Sieniä, katkarapuja (äyriäiset). :P'
Maustettua soijarouhetta, Boltseja, mifua, härkistä.. 😊
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain hyvin haudutettua pataa 😋
xLiner
- Anonyymi
Grillaa uunissa ja marinoi lopuksi öljyssä
Tuliko niitä liikaa?
Jos tuli, pilko pieniksi ja pakasta. Valmiiksi annospusseiksi lisättäväksi erilaisiin ruokiin.- Anonyymi
Ne on jo pilkottuina. Tosiaan, voihan ne kai pakastaakin, vaan eikö niistä tule kitkeriä?
Anonyymi kirjoitti:
Ne on jo pilkottuina. Tosiaan, voihan ne kai pakastaakin, vaan eikö niistä tule kitkeriä?
Siitä kitkeryydestä en tiedä. Onhan hemapa:ssakin paprikaa.
Itse joskus ostin ison kasan punaisia paprikoita egellä kilo ja pakastin. Lisäilin aina erilaisiin ruokiin niitä jäisenä. Pastoihin, patoihin ja kastikkeisiin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Siitä kitkeryydestä en tiedä. Onhan hemapa:ssakin paprikaa.
Itse joskus ostin ison kasan punaisia paprikoita egellä kilo ja pakastin. Lisäilin aina erilaisiin ruokiin niitä jäisenä. Pastoihin, patoihin ja kastikkeisiin.Hemapeessakin ne paprikat on kitkeriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hemapeessakin ne paprikat on kitkeriä.
Eikun hemapaassa, eikä peessä. No, laitan pakkaseen jos en muuta keksi. Nyt aloin keittämään riisiä ja teen jonkinlaista kasvispaellaa.
Anonyymi kirjoitti:
Eikun hemapaassa, eikä peessä. No, laitan pakkaseen jos en muuta keksi. Nyt aloin keittämään riisiä ja teen jonkinlaista kasvispaellaa.
Tuoreena onkin ihan paras. Voipi olla että kitkeräksi muuttuu pakastaessa. Itse en ole kiinnittänyt huomiota siihen.
- Anonyymi
Leivän päälle ja ehkä keittoihin tai tee ruokia joissa käytetään paprikaa ja kutsu kotiisi kavereita tai sukulaisia tai vastakkaisen sukupuolen syömään ettei paprikat mädänny ja joutuu heittään roskiin ja jos ei muuta kuin kutsut sen syömään ja kyläilemään joka niitä toikin
- Anonyymi
Paprikoita ja tomaatteja on kumpikin kilo. Kummatkin valmiiksi suikaleina.
Ap. - Anonyymi
Vaikkapa jotain unkarilaistyyppistä pataruokaa.
- Anonyymi
Jeps, paljon paprikaa, tomaattia, perunaa ja jotakin lihaa ja siinä se pitkälti on. Sit jos autenttisuutta hakee niin tarvis muutamaakin erilaista maustetahnaa. En vaan tiiä miten noita Suomesta löytyy. Itellä on aina kaapissa, kun sukulaiset pyynnöstä lähettää. Ite teen aina joskus sellasta mihin laitan noiden edellä mainittujen lisäksi jotain tulisesti maustettua makkaraa. Ei autenttista, mutta maku tosi lähellä mitä mun mummi aina tekee.
- Anonyymi
Gulassi on unkarilainen, muistaakseni, paprikaakin sisältävä keitto. Tähän aikaan söisin kyllä ihan tuoreen ainakin osan, c-vitamiini häviää kuumennettaessa ja sitä on paprikassa paljon. Pizzan päälle tai joku feta-paprikapiiras. Etikkaliemipaprikat, noita tekee välillä ihan mieli. Kokonaisia täytetään eri tavoin tai paahdetaan uunissa ihan mustaksi.
- Anonyymi
Guugletin, kuulostaa hyvältä. Jotain pataa vois kyllä lopuista väsätä.
Tee pizzaa... 🍕
- Anonyymi
Joo, siihen ei vaan niin hirveästi niitä mene.
Laitoin nyt riisiä kiehumaan ja sinne heitin paprikoitten lisäks kesäkurpitsaa, sipulia. Pakkasesta jämiä maissista ja pikkuporkkanoista, maustekurkun palasiakin pilkoin. Kanaliemikuutioita pari. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, siihen ei vaan niin hirveästi niitä mene.
Laitoin nyt riisiä kiehumaan ja sinne heitin paprikoitten lisäks kesäkurpitsaa, sipulia. Pakkasesta jämiä maissista ja pikkuporkkanoista, maustekurkun palasiakin pilkoin. Kanaliemikuutioita pari.Hyvää tulee, namnam.
- Anonyymi
Kokeile tuota , kai ne palasetkin voi paahtaa:
https://nalka.blog/2021/01/15/paahdetut-paprikat-italialaisittain/
tai tuota:
https://kotijakeittio.fi/artikkeli/ananassalsa-6.165.127008.a8d4ce8c69
-harmiseikirj-- Anonyymi
Siinä oli se kasvis-bulgursalaatti, jota vois kokeilla.
- Anonyymi
Pistä munaa kasvikset väliin minäkin kerran oli sammalta koivujen välissä niin minä koivun 🕳️ään.
- Anonyymi
Nyt muistin itse yhden mitä voisi tehdä, nimittäin Ratatoiullea!
Ap.- Anonyymi
Ai se on ihanaa!
Mun on viime aikoina tehnyt hurjasti mieli erilaisia kasvisruokia. Mikä lie puutostila.
Tuli nälkä. Teen jonkun rehupadan huomenna 😋
xLiner
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252023
- 1941931
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82933
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12925Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23855Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790