Aloitteen tekevät naiset varattuja

Anonyymi

Jostain syystä moni nainen on tehnyt aloitteen kanssani (juhlissa, yökerhoissa, työpaikalla). Isossa kaveripiirissäni olen ainoastaan yhdeltä kuullut että nainen teki aloitteen häntä kohtaan, muille miehille ei ole käynyt näin.

Outoa on että kaikki nämä naiset ovat paljastuneet varatuksi (Neljä näistä on ollut jopa tuttavapiirini puolisoita). Osaako joku nainen kertoa että mistä tämä voisi johtua ja voinko muuttaa omaa käytöstäni jotenkin että välttyisin jatkossa vastaavilta tilanteilta? Olen ihmisenä melko introvertti ja en pyri olemaan valokeilassa, omaan myös korkean moraalin ja en todellakaan halua sotkea muiden suhteita.

20

599

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ja nämä naiset ovat olleet ikäryhmää 25-35

      • Anonyymi

        Olen itsekkin ollut kolmen kaverini vaimon kanssa sängyssä.
        Itselläni alkoholi on tehnyt että olen mennyt sänkyyn kaverien vaimojen kanssa.
        Harmittaa kun on pannut kaverin vaimoa mutta on vaikea kieltäytyä jos nainen sanoo haluavansa panna kanssasi.
        Itse en ole pystynyt kieltäytymään jos nainen tarjoaa seksiä.


    • Anonyymi

      Miehenä kokenut vähän samaa, ikä luokka vähän vanhempaa kuin sinulla, kuitenkin itseäni nuorempia. Tilanteet varovaisia, mistään ei saa jäädä jälkeä/ todistus aineistoa, tiedostavat riskinsä, siksi eivät ole niin päälle käyviä, mut käytös on flirttaileva ja myötämielinen. Epäonnistuessa tilanteet muuttuvat pahantahtoisiksi. Eli täysin päinvastaisiksi?

      • Anonyymi

        Osa tilanteista on ollut suoria ja edennyt tosi nopeasti intiimiksi ja näissä parisuhde paljastunut vasta myöhemmin. Kaikki on päätynyt pakkien jälkeen pahantahtoisiksi tai sitten nainen kadonnut kokonaan ja somesta paljastunut varatuiksi.

        Tilanne on aiheuttanut sen että olen naisten kanssa nykyään todella varpaillaan ja jotenkin epäilen kaikkien aikomuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osa tilanteista on ollut suoria ja edennyt tosi nopeasti intiimiksi ja näissä parisuhde paljastunut vasta myöhemmin. Kaikki on päätynyt pakkien jälkeen pahantahtoisiksi tai sitten nainen kadonnut kokonaan ja somesta paljastunut varatuiksi.

        Tilanne on aiheuttanut sen että olen naisten kanssa nykyään todella varpaillaan ja jotenkin epäilen kaikkien aikomuksia.

        Tutulta kuulostaa. Itse päätynyt siihen, etten tee aloitteita enää. Pettymykset vie uskoa pois siltä, että voisi vielä hyvän elämänkumppanin kohdata. Omalla kohdallani on onneksi hyvää se, että yksinkin pärjään ihan hyvin. Huonoon en tyydy.

        Ainahan se varmaan parempi olisi, että olisi samalla tavalla asioihin suhtautuva rinnalla? Kokemusteni myötä kuulostaa jo enemmän lottovoitolta tällainen, koska luottamuksen synnyttämisen toiseen koen erityisen tärkeäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa. Itse päätynyt siihen, etten tee aloitteita enää. Pettymykset vie uskoa pois siltä, että voisi vielä hyvän elämänkumppanin kohdata. Omalla kohdallani on onneksi hyvää se, että yksinkin pärjään ihan hyvin. Huonoon en tyydy.

        Ainahan se varmaan parempi olisi, että olisi samalla tavalla asioihin suhtautuva rinnalla? Kokemusteni myötä kuulostaa jo enemmän lottovoitolta tällainen, koska luottamuksen synnyttämisen toiseen koen erityisen tärkeäksi.

        Ihan sama tilanne ja samanlaisia ajatuksia. Pärjään ihan hyvin yksin ja oppinut vaikeimman kautta että se on parempi tapa elää kuin elämä väärän ihmisen kanssa.

        En oikeen itsekään tee aloitteita enää tai yritä edes löytää parisuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa. Itse päätynyt siihen, etten tee aloitteita enää. Pettymykset vie uskoa pois siltä, että voisi vielä hyvän elämänkumppanin kohdata. Omalla kohdallani on onneksi hyvää se, että yksinkin pärjään ihan hyvin. Huonoon en tyydy.

        Ainahan se varmaan parempi olisi, että olisi samalla tavalla asioihin suhtautuva rinnalla? Kokemusteni myötä kuulostaa jo enemmän lottovoitolta tällainen, koska luottamuksen synnyttämisen toiseen koen erityisen tärkeäksi.

        Siinähän Se, kun mies lähtee aktiivisen naisen mukaan. Varattu on aloittelias ja nopeasti etenevä kun aikaa on vähän. Vaan eipä sitä mies siinä huumassa ajattele. Mies myös lähestyy suosittua ja suulasta naista. No hänellä niitä kumppaniehdokkaita riittää. Pettyähän siinä saa. Kannattaisi katsoa naisia vähän erilaisiakin. Jospa sieltä tutustumalla se luotettava löytyy. Tutustua ensin muuten vaan. Katsoa Millainen on naisiaan.


    • Anonyymi

      Varmuudella en osaa tietenkään sanoa, enkä oikeastaan ole koskaan tollaseen toimintaan itse törmännyt, mutta ekana tuli mieleen että olisitko ehkä "turvallisen" oloinen kohde. Turvallisen siinä mielessä, että et omalla toiminnallasi aiheutaisi kiinnijäämisen riskiä. Et siis vaikuta roikkujalta, mutta et myöskään niin röyhkeältä, että alkaisit panojasi mainostamaan.

      • Anonyymi

        Voi nyt v#%%u jos olen joku turvallinen kohde 😅.

        Tämä voi olla jopa oikea analyysi. Tiedostan että olen melko komea, mutta on selvästi komeampiakin miehiä, jotka nämä naiset tuntuvat sivuuttavan täysin. En ole koskaan myöskään jäänyt roikkumaan keneenkään ja moraali estää röyhkeän käytöksen.

        Syö jotenkin itsetuntoa, olisi kiva olla muutakin kun pelkkä turvallinen mul##u 🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi nyt v#%%u jos olen joku turvallinen kohde 😅.

        Tämä voi olla jopa oikea analyysi. Tiedostan että olen melko komea, mutta on selvästi komeampiakin miehiä, jotka nämä naiset tuntuvat sivuuttavan täysin. En ole koskaan myöskään jäänyt roikkumaan keneenkään ja moraali estää röyhkeän käytöksen.

        Syö jotenkin itsetuntoa, olisi kiva olla muutakin kun pelkkä turvallinen mul##u 🙈

        Tuo ei tietenkään anna vastausta siihen miksi (jos oikein tulkitsin) saat aloitteita vain varatuilta. Tosiaan niille varatuille syy voi olla tuo tietty "turvallisuus".

        Sitten jos pohditaan miksi vapaat eivät sua lähesty. Voiko olla, että et anna itsestäsi kuvaa vakavin mielin liikkeellä olevana? Vaikutat ehkä siltä, että etsit hetken hupia eikä sinua kiinnosta mikään vakavampi.

        Nuo kaksi asiaa tietysti liittyvät toisiinsa. Tuo, ettet etsisi mitään vakavampaa tekisi sinusta myös sen "turvallisen" kohteen, joka ei jää roikkumaan. Ensimmäinen mielikuvani tosiaan on sellainen "yhteisymmärryksessä vain tän yhden kerran", turvallinen ja helppo kohde, jonka kanssa ei tarvitse pelätä jälkivääntöä, mutta ei myöskään kannata toivoa sen syvempää vastakaikua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei tietenkään anna vastausta siihen miksi (jos oikein tulkitsin) saat aloitteita vain varatuilta. Tosiaan niille varatuille syy voi olla tuo tietty "turvallisuus".

        Sitten jos pohditaan miksi vapaat eivät sua lähesty. Voiko olla, että et anna itsestäsi kuvaa vakavin mielin liikkeellä olevana? Vaikutat ehkä siltä, että etsit hetken hupia eikä sinua kiinnosta mikään vakavampi.

        Nuo kaksi asiaa tietysti liittyvät toisiinsa. Tuo, ettet etsisi mitään vakavampaa tekisi sinusta myös sen "turvallisen" kohteen, joka ei jää roikkumaan. Ensimmäinen mielikuvani tosiaan on sellainen "yhteisymmärryksessä vain tän yhden kerran", turvallinen ja helppo kohde, jonka kanssa ei tarvitse pelätä jälkivääntöä, mutta ei myöskään kannata toivoa sen syvempää vastakaikua.

        "Voiko olla, että et anna itsestäsi kuvaa vakavin mielin liikkeellä olevana? Vaikutat ehkä siltä, että etsit hetken hupia eikä sinua kiinnosta mikään vakavampi."

        Miten tähän mielikuvaan voisi vaikuttaa?


    • Anonyymi

      Jaa, sama homma täällä ja paskinta on että nämä ovat 10-15 vuotta nuorempia. Helposti pystyy kieltäytymään kun ovat jo parisuhteessa, ei myöskään kiinnosta noin iso ikäero. En koskaan ole enkä koskaan tule sotkeutumaan varattuun!

    • Anonyymi

      Olet kyllä melko nuori tuollaiseen ap, kun oot alle 30v, mutta jos nyt ihan järkiperäisesti sulle sanoisin niin, eroja on paljon n. puolet avioliitoista ja avoliitoista vielä suurempi osa päättyy eroon. Monet vanhemmista ihmisistä (yli 30v) ovat kuitenkin jo parisuhteessa, ainakin ne jotka suhdetta ylipäätään haluavat. Jos sinkkuna vanhemmassa iässä kunnon kumppanin haluat, niin ei niitä vapaina kovinkaan paljoa ole. Lisäksi rakastuminen niinkuin moni muukaan asia elämässä ei kysele moraalia. Fiksu ihminen osaa silti miettiä tekoja ja seurauksia ja tarvittaessa tarttua tunteisiin ja ihmiseen ja tarvittaessa ei. Tiukille moralisteille kuten ylipäätään hyvin jämähtäneille ihmisille monesti melko pienetkin elämän ei toivotut, muutokset joita et voikaan itse hallita, voivat olla maailman loppu. Joustavuutta asiassa kuin asiassa kannattaa harjoittaa ja semmoista toisten ihmisten ymmärtämistä jota joskus sivaitsevaisuudeksikin kutsutaan.

    • Anonyymi

      Eihän tuossa mitään outoa tai uutta ole. Itselleni on käynyt vastaavaa jo monen vuoden ajan. Pikkujoulut varsinkin ihan kamalia, kun naiset juovat itsensä hiprakkaan ja tulevat sitten lääppimään. Yleensä tämä tapahtuu vieläpä kiusallisesti siten, että käyvät porukalla kiinni ja sitten puristellaan joka paikkaa. Ja jos sanot ei, tai koitat torjua, niin entistä kovemmin käyvät vain päälle. Ja tätä tapahtuu myös nuorempien naisten kanssa. Itselläni on ikää jo 38 vuotta mutta näytän (onneksi) ikäistäni nuoremmalta. Minua pidetään yleisesti noin 30-33 vuotiaana, minkä ansiosta jopa 20 -vuotias harjoittelija työpaikalta lähestyi minua.

      Ja toisinaan tulee lähentelyjä ja paljon flirttailuja varsinkin varatuilta naisilta. Kysyvät epäsuorasti juurikin sitä, että jos naidaan, niin pysyyhän tämä varmasti salassa? Ja aina olen pitänyt salasuhteet/pettämiset salassa. Olen havainnut, että se tuntuu olevan yksi syy sille, miksi yhä useammat naiset lähestyvät. Olen tullut siihen tulokseen, että naiset kertovat näistä seksikokemuksistaan hyvinkin avoimesti ja luottamuksella ystävilleen työpaikalla ja kun huomaavat, etten juorua asiasta kenellekkään, niin tulevat suorastaan tarjoamaan itseään minulle. Ja sehän vaan passaa...;)

      • Anonyymi

        Juu yhdessä pikkujoulussa kahta panin juhlapaikalla ja kolmatta autossa kun vein kotia.
        Sitähän ne varatut haki kunnon munaa


    • Anonyymi

      Olen sinkku hieroja kymmenkunta varattua naista on tussu tarjonnan oon ottaa.
      Ei oo tarvinnu houkutella.
      Yleensä vanhempia koulutettuja

    • Anonyymi

      Sana kiertää... jos joku mies tiedetään helpoksi ja moraalittomaksi, häntä varmaan ensimmäisenä koetetaan pienessä sievässä tai silloin kun halutaan kopasta vierasta.

      Hyi hitto, jos tietäisin mieheni maanneen kaverin vaimon kanssa, kertoisi se miehestä TODELLA paljon ja pysyisin kaukana moisesta retkusta.

      Jos ei osaa sanoa ei fiksusti, on se ihan oma vika ja moka!

    • Anonyymi

      Itse olen kokenut että lähelle tuleva nainen vain tekee sen esittämisen vuoksi!

    • Anonyymi

      Antaa samalla mitalla miehilleen.

    • Anonyymi

      Osa on, mutta on joukossa sinkkujakin. Eronneita ja karanneita mitä milloinkin. Varatut on ehkä jonkin verran rohkeampia. Jonkun kerran on tullut yökerhossa jo puheeksi varaustilanteensa, esim. yhden kerran oli 26-vuotias nainen joka halusi sänkyyn kanssani, heti kun miehensä lähtenyt toiselle paikkakunnalle baariin kavereidensa kanssa, oli kuulemla leipääntynyt suhteeseen. Sitten kerran oli sellainen tapaus jossa kihlattu 19-vuotias tyttö halusi kanssani pettää poikaystäväänsä, joka pettänyt ensin tätä jutuilleni iskeytynyttä paripuoliskoa. Halusi vielä jopa ehdottomasti kokeilla anaaliakin, sanoi sen jo heti baarissa, kun poikaystävänsä oli halunnut sitä häneltä kuulemma jo pitkään mutta ei ollut tyttö ehdotukselle vielä kypsynyt. Kait se oli ilkeämpi näin se kosto... Totesi heti alussa suoraan että olisin juuri sopiva ja sopivan näköinen pettämiseen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe