Gospel täyttä viiiitun passskaa saaatana hehhe

Anonyymi

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

7

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viiitun gospel saaatana...yhyy, yhyy elämäni meni huonosti, sitten tuli Jeesus ja nyt olen pelastettu...hahahahaha

• Anonyymi

Mutta oletko onnellinen?

• Anonyymi

Taidemusiikki voi tehdä hyvin onnelliseksi jos siitä kokee katharsiksen ja minuus katoaa tajunnasta korkeimmanasteisia transsinomaisia psykofyysiä tiloja kokiessamme.

• Anonyymi

Suuri taidemusiikki on äärettömästi jalompaa, korkeampaa ja vaikuttavampaa kuin mitkään rahvaan ymmärrystä vastaavat kansanrunot joita uskonnoiksikin nimitetään sillä nerot kuten Beethoven tai Mozart ovat nähnet kokonaan toiseen maailmaan kuin muut ja heidän älynsä on kuin aurinko joka valaisee maailman olemuksen kun taas uskonnot ovat lapsellisia satuja yksi9nkertaiselle mielelle.

• Anonyymi

Uskonto on tarkoitettu epälukuisalle joukolle joka ei milloinkaan kykenisi käsittämään korkeimpia totuuksia kuten suuren taiteen luomuksia kokemalla niistä katharsiksen eikä ole vastaanottavainen perusteluille vaan ainoastaan vapaaehtoiselle hyväksynnälle että näin asia on kun sen joku auktoriteetti on sanonut.

• Anonyymi

Olen mieluummin yksinkertainen ja menossa oikeaan suuntaan kuin älykäs menossa väärään suuntaan.

• Anonyymi

Minun käsittääkseni kaikenkarvaisiin ideologisiin oppirakennelmiin uskovat ovat väärässä ja korkeimman ja puhtaimman älyn tuotteista katharsiksen ja korkeimmnasteisia psykofyysisiä tiloja kokevat saavat maistaa korkeinta totuutta. Schopenhauer on sanonut: Jos joku suuri henki kuten Shakespeare tai joku muu ottaisi jonkun uskon opit vakaumuksekseen olisi sama kuin vaatia että jättiläinen vetäisi kääpiön kengän jalkaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2129
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2042
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1469
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      120
      1423
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      458
      1267
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      75
      1053
    7. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      891
    8. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      876
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      226
      794
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      355
      776
    Aihe