Gospel täyttä viiiitun passskaa saaatana hehhe

Anonyymi

Uskonto sopii mainiosti kaikille vajaaälyisille luusereille, jotka eivät kykene ajattelemaan loogisesti ja rationaalisesti.

Jeesus oli sekopäinen kansankiihottaja, joka nakutettiin ristille rauhoittumaan. Vuosi siellä kuiviin, otettiin alas, haudattiin, mätäni ja maatui paskaksi. Ei koskaan "noussut ylös" hahahahahahaa! :-)

Kyseinen kansankiihottaja kuvitteli harhoissaan "tulevansa takaisin" siten, että hänen aikalaisensa vielä olisivat silloin elossa. Kuolemasta on nyt noin 2000 vuotta aikaa, hah hah!

Islam on kyllä vielä typerämpää kuin kristinusko, juu.

Jesaja 45:5-7
"5. Minä olen Herra, eikä toista ole, minun lisäkseni ei ole yhtään Jumalaa. Vyötän sinut, vaikka et minua tunne, 6. jotta tiedettäisiin auringon noususta sen laskuun asti, että minun lisäkseni ei ole yhtään: minä olen Herra, eikä toista ole, 7. minä, joka teen valkeuden ja luon PIMEYDEN, joka tuotan onnen ja luon ONNETTOMUUDEN; minä, Herra, teen kaiken tämän."

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Viiitun gospel saaatana...yhyy, yhyy elämäni meni huonosti, sitten tuli Jeesus ja nyt olen pelastettu...hahahahaha

    • Anonyymi

      Mutta oletko onnellinen?

      • Anonyymi

        Taidemusiikki voi tehdä hyvin onnelliseksi jos siitä kokee katharsiksen ja minuus katoaa tajunnasta korkeimmanasteisia transsinomaisia psykofyysiä tiloja kokiessamme.


    • Anonyymi

      Suuri taidemusiikki on äärettömästi jalompaa, korkeampaa ja vaikuttavampaa kuin mitkään rahvaan ymmärrystä vastaavat kansanrunot joita uskonnoiksikin nimitetään sillä nerot kuten Beethoven tai Mozart ovat nähnet kokonaan toiseen maailmaan kuin muut ja heidän älynsä on kuin aurinko joka valaisee maailman olemuksen kun taas uskonnot ovat lapsellisia satuja yksi9nkertaiselle mielelle.

      • Anonyymi

        Uskonto on tarkoitettu epälukuisalle joukolle joka ei milloinkaan kykenisi käsittämään korkeimpia totuuksia kuten suuren taiteen luomuksia kokemalla niistä katharsiksen eikä ole vastaanottavainen perusteluille vaan ainoastaan vapaaehtoiselle hyväksynnälle että näin asia on kun sen joku auktoriteetti on sanonut.


    • Anonyymi

      Olen mieluummin yksinkertainen ja menossa oikeaan suuntaan kuin älykäs menossa väärään suuntaan.

      • Anonyymi

        Minun käsittääkseni kaikenkarvaisiin ideologisiin oppirakennelmiin uskovat ovat väärässä ja korkeimman ja puhtaimman älyn tuotteista katharsiksen ja korkeimmnasteisia psykofyysisiä tiloja kokevat saavat maistaa korkeinta totuutta. Schopenhauer on sanonut: Jos joku suuri henki kuten Shakespeare tai joku muu ottaisi jonkun uskon opit vakaumuksekseen olisi sama kuin vaatia että jättiläinen vetäisi kääpiön kengän jalkaansa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1917
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1569
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1519
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1487
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1425
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1370
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1317
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      648
      1239
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      16
      1157
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      1118
    Aihe