Karvoitus naisella

Pitääkö jo ennen treffejä kertoa miehelle,että olen karvainen pimmsasta ja kainaloista. Osallehan tälläinen on ällöttävää ja mua taas sattuu kun mies ilmaisee, et haluu et oon karvaton ja mä lopetan suhteen siihen paikkaan, saa mun puolest ettii karvattoman itelleen.

294

5196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä sun pitäis vähän karvoituksista joustaa.

      • Mutta kun mä tykkään olla karvainen, musta se on söpöä. Tykkään myös jos mies on karvainen.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Mutta kun mä tykkään olla karvainen, musta se on söpöä. Tykkään myös jos mies on karvainen.

        Kyllä naturelli eli sopivista paikoista karvainen nainen on ihana:) miksi muuten suositaan karvattomuutta? Onko tämä jotain pedofilian haikailua?
        Naisen kainalot ja alapää tuoksuvat hyvälle ja karvat voimistavat tuoksua, ne on kuin huumetta miehelle😍


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Mutta kun mä tykkään olla karvainen, musta se on söpöä. Tykkään myös jos mies on karvainen.

        no voiperhana...
        samantein meni..
        koko Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä naturelli eli sopivista paikoista karvainen nainen on ihana:) miksi muuten suositaan karvattomuutta? Onko tämä jotain pedofilian haikailua?
        Naisen kainalot ja alapää tuoksuvat hyvälle ja karvat voimistavat tuoksua, ne on kuin huumetta miehelle😍

        Se on nimenomaan pedofilian haikailua. Monet "miehet" haluaisivat lasta tai nuorta tyttöä, joten aidon asian puutteessa posliinikin kelpaa.

        Oikealla naisella on kunnon puska, jota voi toki vähän siistiä vaikkapa bikinejä varten, jos haluaa.

        Todellinen mies ei tosiaankaan koske munakarvoihinsa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nimenomaan pedofilian haikailua. Monet "miehet" haluaisivat lasta tai nuorta tyttöä, joten aidon asian puutteessa posliinikin kelpaa.

        Oikealla naisella on kunnon puska, jota voi toki vähän siistiä vaikkapa bikinejä varten, jos haluaa.

        Todellinen mies ei tosiaankaan koske munakarvoihinsa!

        No ei todellakaan ole lapsia haluttanut, vaikka tykkään oikein sileästä posliinipillusta, sillä se on kiihoittavan ihanaa, kun näkee oikein turvonneen .........Ja tietenki täysikäisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on nimenomaan pedofilian haikailua. Monet "miehet" haluaisivat lasta tai nuorta tyttöä, joten aidon asian puutteessa posliinikin kelpaa.

        Oikealla naisella on kunnon puska, jota voi toki vähän siistiä vaikkapa bikinejä varten, jos haluaa.

        Todellinen mies ei tosiaankaan koske munakarvoihinsa!

        Höpö höpö, joillainhan noin voi olla mutta eiköhän parempi näkyvyys ja ehkä hygienia ole se juttu.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Mutta kun mä tykkään olla karvainen, musta se on söpöä. Tykkään myös jos mies on karvainen.

        Naturelle pimppi tuoksuu hyvältä koska tuoksu tarttuu karvoihin.
        Sama pätee myös kainaloihin.
        -Aitomies-


    • Anonyymi

      Mitäpä luulet. Ei tuollaista kukaan huoli.

      • No kyllä huolii, on niitäkin miehiä ketkä vaatii multa että oon karvanen ja haluavat nuuhkia mua.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        No kyllä huolii, on niitäkin miehiä ketkä vaatii multa että oon karvanen ja haluavat nuuhkia mua.

        Miltä tuntuu olla vajakki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu olla vajakki.

        Älä hauku naista, ei hän ole vajakki, minäkin haluaisin nuuhkia, mut ei ole mahdollisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu olla vajakki.

        Miltä tuntuu itse olla niin vajakki, että oikeasti kuvittelet jonkun naisen kyselevän karvoituksestaan täällä? Niin selvä ätmin unelma koko hahmo, mutta mikäs siinä pistele muutama vuosi lisää tällaisena pelinappulana hänen perversioiden toteuttamiseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu olla vajakki.

        Miltä tuntuu olla piilopedofiili.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        No kyllä huolii, on niitäkin miehiä ketkä vaatii multa että oon karvanen ja haluavat nuuhkia mua.

        Nainen on vain laiska kun ei karvojaan ajele!Naisen alapää saattaa tuoksua hämmentävältä,varsinkin karvainen sellainen jo illalla,no vettä ja saippuaa kuluu.Silli kuuluu vain ruokapöytään!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen on vain laiska kun ei karvojaan ajele!Naisen alapää saattaa tuoksua hämmentävältä,varsinkin karvainen sellainen jo illalla,no vettä ja saippuaa kuluu.Silli kuuluu vain ruokapöytään!

        Kalan tuoksu viittaa bakteerivaginoosiin eli tulehtuneeseen alakertaan. Tulehdus voi kyllä ilmetä ilman tuoksuakin.

        Puhtaan naisen tuoksu ei ilmeisesti useimpien miesten mielestä ole epämiellyttävä vaan kiihottava. Voisin kuvitella, että tässä olisi kuitenkin sekä nais- että mieskohtaisia eroja.

        Osa miehistä ei pidä suuseksin antamisesta ja osa rakastaa sitä. Tämä ei käsittääkseni kuitenkaan välttämättä riipu millään tavalla karvoituksen määrästä, vaan osa ei halua suukotella edes karvatonta naista. Voisin kuvitella, että samanlaista hajontaa olisi naisten mieltymyksissä suuseksin antamisen suhteen.

        🦄


    • Onko sääretkin karvaiset? :)

      • On. Ja kun kumminkin käytän vaatteita, niin eihän ne oo kokoaika esillä.


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        On. Ja kun kumminkin käytän vaatteita, niin eihän ne oo kokoaika esillä.

        Kappas. Nostan sulle hattua.

        🧢_-
        ☺️


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Kappas. Nostan sulle hattua.

        🧢_-
        ☺️

        Nyt Jazuli kuumenee 😳


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Jazuli kuumenee 😳

        Joo, kohta ihan lieskoissa. 🔥

        Hyvä, kun kaikki ei noudata etikettejä, arvostan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt Jazuli kuumenee 😳

        Sama mies kuumenee aina omille jutuilleen. Kiihottuu varmasti myös sinun vastauksesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sama mies kuumenee aina omille jutuilleen. Kiihottuu varmasti myös sinun vastauksesta.

        Annappa poikien rauhassa kiihottua. Ei se ole keltään pois.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Annappa poikien rauhassa kiihottua. Ei se ole keltään pois.

        Kyllä se siinä vaiheessa on, kun aikuinen ihminen selittää valheellista tarinaa esiintyen väärällä identiteetillä erittäin moitittavalla tavalla. Kenen naisparan kuvan olet repäissyt tuohon provohahmoosi ja millä oikeudella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se siinä vaiheessa on, kun aikuinen ihminen selittää valheellista tarinaa esiintyen väärällä identiteetillä erittäin moitittavalla tavalla. Kenen naisparan kuvan olet repäissyt tuohon provohahmoosi ja millä oikeudella?

        Mitähän sä taas sekoilet? Mulla on oma naama oma lempinimikin naaman päällä.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Kappas. Nostan sulle hattua.

        🧢_-
        ☺️

        Otatko sä sitten karvat intiimialueelta pois?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otatko sä sitten karvat intiimialueelta pois?

        En todellakaan noudata mitään etikettejä karvoihin liittyen. Siistin kun tarvetta, kokokaljusta en tykkää. Missään päässä.

        Ihmisessä kasvaa karvat ellei ole jotain karvankasvun häiriötä. Joten karvat kuuluu ihmiseen luonnollisesti ja mä tykkään kaikesta luonnollisesta ihan erityisesti. Tatuoinnit poikkeuksena.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        En todellakaan noudata mitään etikettejä karvoihin liittyen. Siistin kun tarvetta, kokokaljusta en tykkää. Missään päässä.

        Ihmisessä kasvaa karvat ellei ole jotain karvankasvun häiriötä. Joten karvat kuuluu ihmiseen luonnollisesti ja mä tykkään kaikesta luonnollisesta ihan erityisesti. Tatuoinnit poikkeuksena.

        Mulla sit sama "maku".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mulla sit sama "maku".

        Oukki doukki. :)


      • JasuM kirjoitti:

        Oukki doukki. :)

        Mä tykkään, että ihminen on rakastettava ihan omassa luonnollisessa olomuodossaan. Itelläni on tatuointeja, jotka ei luonnollisia tietysti ole. Mutta itselleni ainoa kehonkoristus tai mieltymys.

        Toisilta en kaipaa enkä edellytä niitäkään. Ittenään on vallan hyvä ilman mitään ulkonäkö etikettejä, kaunistautumis juttuja. Kelpaa mulle eri hyvin just niin karvasena ja luomuna kun on.


      • JasuM kirjoitti:

        Mä tykkään, että ihminen on rakastettava ihan omassa luonnollisessa olomuodossaan. Itelläni on tatuointeja, jotka ei luonnollisia tietysti ole. Mutta itselleni ainoa kehonkoristus tai mieltymys.

        Toisilta en kaipaa enkä edellytä niitäkään. Ittenään on vallan hyvä ilman mitään ulkonäkö etikettejä, kaunistautumis juttuja. Kelpaa mulle eri hyvin just niin karvasena ja luomuna kun on.

        Tai on finnejä, niin mää voin nyppiä pois ne. :D

        Ihmiset häpee ihme juttuja.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Tai on finnejä, niin mää voin nyppiä pois ne. :D

        Ihmiset häpee ihme juttuja.

        Ihminen ei häpeä syntyessään. Kaikki häpeän tunteet alkavat muodostua kun kuuntelee ihmisten arvosteluita muita kohtaan ja alkaa silloin etsimään itsestäänkin vikoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihminen ei häpeä syntyessään. Kaikki häpeän tunteet alkavat muodostua kun kuuntelee ihmisten arvosteluita muita kohtaan ja alkaa silloin etsimään itsestäänkin vikoja.

        Niihän se on. Onneksi jossain kohtaa sen äkkää, että aina joku arvostelee ihan sama millainen olet ja lopulta jättää ne mutiat piittaamatta. Nousee arvostelujen yläpuolelle eikä anna niitten vaikuttaa.


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Annappa poikien rauhassa kiihottua. Ei se ole keltään pois.

        No on kyllä pois jos ihmisen kuvaa käytetään tällaisen roskamateriaalin tuottamiseen. Se in rikos.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No on kyllä pois jos ihmisen kuvaa käytetään tällaisen roskamateriaalin tuottamiseen. Se in rikos.

        Se on sen ongelma ja rikos, joka muitten kuvia käyttää. Mä käytän vain omiani.


      • JasuM kirjoitti:

        Se on sen ongelma ja rikos, joka muitten kuvia käyttää. Mä käytän vain omiani.

        Ottakaapa huomioon, että myös photoshopattu omakuva on oma kuva. Siinä on vain ulkonäköä muuteltu, mutta omaa naamaa käytetty työstön pohjana.

        Minunkin naamasta saa melko erilaisia versioita naisena ja miehenä, riippuen muokkauksesta ja kuvastakin jota muokataan.


      • JasuM kirjoitti:

        Ottakaapa huomioon, että myös photoshopattu omakuva on oma kuva. Siinä on vain ulkonäköä muuteltu, mutta omaa naamaa käytetty työstön pohjana.

        Minunkin naamasta saa melko erilaisia versioita naisena ja miehenä, riippuen muokkauksesta ja kuvastakin jota muokataan.

        Jopa niin miehekkäitä kuvia, että osa luulee oikeasti mieheksi kuvan perusteella. Yhtä hyvin joku mies voi muokata oman naamansa naiselliseksi.


      • JasuM kirjoitti:

        Jopa niin miehekkäitä kuvia, että osa luulee oikeasti mieheksi kuvan perusteella. Yhtä hyvin joku mies voi muokata oman naamansa naiselliseksi.

        Netissä ei pidä sokeesti luottaa kuviin. Muistutus, niille jotka ihastuu vaikkapa kuvien perusteella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama mies kuumenee aina omille jutuilleen. Kiihottuu varmasti myös sinun vastauksesta.

        Leikkii karvaista, vaik onkin karvaton mies/nainen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leikkii karvaista, vaik onkin karvaton mies/nainen!

        Miesmäinen nainen täsmää paremmin muhun. 👍


    • Anonyymi

      Neitsyys on karvoitusta tärkeämpi.

      • Mua on pedofiili pannut kun olin 4v, et jos pitäsit turpas kii.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Mua on pedofiili pannut kun olin 4v, et jos pitäsit turpas kii.

        Se oli rikos, hyvä ellei sen jälkeen kukaan.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Mua on pedofiili pannut kun olin 4v, et jos pitäsit turpas kii.

        Lestadiolaisuus onkin kipeä uskonto.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisuus onkin kipeä uskonto.

        Mies kuka sen mulle teki, oli kyllä jumalaton. Kaikkia ei voi tuomita, jos 1 tekee syntiä. Suurinosa lestadiolaisista on mukavaa porukkaa ja kunnollisia ihmisiä.


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Mua on pedofiili pannut kun olin 4v, et jos pitäsit turpas kii.

        Oletko varma että haluat jakaa tuollaisen tiedon Internetissä omilla kasvoillasi? Maailma on ilkeä paikka ja joku voi käyttää tuota tietoa jossain vaiheessa elämää lyömäaseena sinua kohtaan, tapahtuupa se sitten netissä tai esim. työpaikalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lestadiolaisuus onkin kipeä uskonto.

        Eikö pedofilit?
        Omituisia hölmöyksiä höpöttelet. Pedofilit yrittävät sinne missä on lapsia. Lastentarhat? Lestadiolaisia? V*ttu mikä typerys.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Oletko varma että haluat jakaa tuollaisen tiedon Internetissä omilla kasvoillasi? Maailma on ilkeä paikka ja joku voi käyttää tuota tietoa jossain vaiheessa elämää lyömäaseena sinua kohtaan, tapahtuupa se sitten netissä tai esim. työpaikalla.

        Se on osa mun todistusta, mähän tulin myöhemmin kunnolla uskoon. Ne vaikeat asiat mun elämässä veti mut polvilleni Luojan eteen anomaan armoa omiin tekemiini synteihin. Jos joku mua yrittäis satuttaa, he vastaavat siitä Jumalalle. Uskovan tulee olla rohkea.


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Se on osa mun todistusta, mähän tulin myöhemmin kunnolla uskoon. Ne vaikeat asiat mun elämässä veti mut polvilleni Luojan eteen anomaan armoa omiin tekemiini synteihin. Jos joku mua yrittäis satuttaa, he vastaavat siitä Jumalalle. Uskovan tulee olla rohkea.

        Ite olen ortodoksi. En mikään himouskovainen, mutta se on kuitenkin tärkeä osa identiteettiäni. On kuitenkin asioita, jotka jaan vain lähipiirini ja Jumalan kanssa. Kaikkea ei todellakaan tarvitse jakaa aivan kaikkien kanssa. Vahingoitat sillä vaan itseäsi, eikä sillä ole rohkeuden kanssa mitään tekemistä. Eikä tuollainen pedofilia ole sinun syntisi. Muista olla armollinen itsellesi.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Ite olen ortodoksi. En mikään himouskovainen, mutta se on kuitenkin tärkeä osa identiteettiäni. On kuitenkin asioita, jotka jaan vain lähipiirini ja Jumalan kanssa. Kaikkea ei todellakaan tarvitse jakaa aivan kaikkien kanssa. Vahingoitat sillä vaan itseäsi, eikä sillä ole rohkeuden kanssa mitään tekemistä. Eikä tuollainen pedofilia ole sinun syntisi. Muista olla armollinen itsellesi.

        Jos mä koin, että Jumala haluaa että mä jaan ne asiat? Mutta kiitos, että tarkoitat hyvää ja mahtavaa, et oot uskossa. :)


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Jos mä koin, että Jumala haluaa että mä jaan ne asiat? Mutta kiitos, että tarkoitat hyvää ja mahtavaa, et oot uskossa. :)

        Toki asiassa on aina se puoli aina, että jos haluaa kääntää jonkun pahan asian voimavaraksi tai kenties tehdä muille hyvää esim. vertaistuen tai kokemusasiantuntijuuden kautta tms. Mutta se voi olla vaikea tie pahojen ihmisten vuoksi, jotka sopivassa välissä sitten tölväisevät. Nostan hattua.

        Ite olen kärsinyt mielenterveysongelmista, ja olen kertonut aivan avoimesti esim. masennushistoriastani. Koen että se on tehnyt minusta vahvemman ihmisen ja olen ylpeä että nousin siitä suosta. Onko sinun kohdallasi kyse jostain samantyylisestä?

        Mutta kiva että on vielä muitakin uskovia. Maailma kun on nykyään niin maallistunut.


      • Palstakamu kirjoitti:

        Toki asiassa on aina se puoli aina, että jos haluaa kääntää jonkun pahan asian voimavaraksi tai kenties tehdä muille hyvää esim. vertaistuen tai kokemusasiantuntijuuden kautta tms. Mutta se voi olla vaikea tie pahojen ihmisten vuoksi, jotka sopivassa välissä sitten tölväisevät. Nostan hattua.

        Ite olen kärsinyt mielenterveysongelmista, ja olen kertonut aivan avoimesti esim. masennushistoriastani. Koen että se on tehnyt minusta vahvemman ihmisen ja olen ylpeä että nousin siitä suosta. Onko sinun kohdallasi kyse jostain samantyylisestä?

        Mutta kiva että on vielä muitakin uskovia. Maailma kun on nykyään niin maallistunut.

        Mä oon aika kiihkouskovainen. Ja esim. ku mä kerroin mitä mulle on tehty lapsena, näyttää muillekkin kuin paha paikka tää maailma on ilman Jeesusta, jopa pienelle lapselle. Moni kieltäytyy näkemästä mitään pahaa täällä maailmassa, kieltäytyvät myös kääntymästä Jumalan puoleen. Mä evankelioin mun omalla tavallani, osa siitä on että kerron mun elämästäni.


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Mä oon aika kiihkouskovainen. Ja esim. ku mä kerroin mitä mulle on tehty lapsena, näyttää muillekkin kuin paha paikka tää maailma on ilman Jeesusta, jopa pienelle lapselle. Moni kieltäytyy näkemästä mitään pahaa täällä maailmassa, kieltäytyvät myös kääntymästä Jumalan puoleen. Mä evankelioin mun omalla tavallani, osa siitä on että kerron mun elämästäni.

        Kiitos kun avasit ajatusmaailmaasi. Toivottavasti viihdyt palstalla pidempäänkin, vaikka tämä onkin aika myrkyllinen paikka ajoittain. Itekin olen täällä van trollaamassa, mutta välillä annan palan oikeaa persoonaani, jos siihen sattuu tilaisuus :)


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Jos mä koin, että Jumala haluaa että mä jaan ne asiat? Mutta kiitos, että tarkoitat hyvää ja mahtavaa, et oot uskossa. :)

        Palstakamu uskoo yli 30:n painoindeksiin.


      • On kyllä.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        On kyllä.

        Mikä uskis se sellainen on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä uskis se sellainen on?

        Ei tullut mieleen että uskovillakin on sukupuolielimet ja toive omasta perheestä? Synti on eri asia. Olen tunnustanut syntini ja tehnyt parannuksen. Enhän mä enään irtosuhteita harrasta, ja toiveena mulla ollut avioliitto koko ajan.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Ei tullut mieleen että uskovillakin on sukupuolielimet ja toive omasta perheestä? Synti on eri asia. Olen tunnustanut syntini ja tehnyt parannuksen. Enhän mä enään irtosuhteita harrasta, ja toiveena mulla ollut avioliitto koko ajan.

        Irtosuhteet taustalla on nou nou nou ✋🏻


      • Anonyymi kirjoitti:

        Irtosuhteet taustalla on nou nou nou ✋🏻

        No hyvä, että on kaltaisiasi miehiä, keillä ei ole ollut irtosuhteita. :) Onneksi mä kelpaan kumminkin monelle miehelle, siitäkin huolimatta, vaikken ole ollut puhdas pulmunen.


      • Tulin kokosydämisesti uskoon 2016, pian sen jälkeen lopetin kaikki sekoilut ja irtosuhteet. Ymmärrätkö?


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oletko varma että haluat jakaa tuollaisen tiedon Internetissä omilla kasvoillasi? Maailma on ilkeä paikka ja joku voi käyttää tuota tietoa jossain vaiheessa elämää lyömäaseena sinua kohtaan, tapahtuupa se sitten netissä tai esim. työpaikalla.

        Millä tavalla uhria voisi lyödä sillä tiedolla, että hän on ollut väkivallan uhri?

        Eihän hän ole tehnyt mitään väärää kyseisessä tilanteessa.

        🦄


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Tulin kokosydämisesti uskoon 2016, pian sen jälkeen lopetin kaikki sekoilut ja irtosuhteet. Ymmärrätkö?

        Lorttokäytös ei häviä mihinkään syntilistalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lorttokäytös ei häviä mihinkään syntilistalta

        Lajin säilyminen planeetalla vaatii sitä, että nainen haluaa seksiä. Simple as that.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lorttokäytös ei häviä mihinkään syntilistalta

        Jeesuksen veri on pessyt mun synnit puhtaanvalkeaksi kuin lumi, kun ne syntini tunnustin ja hylkäsin, näin on kirjoitettu Raamatussa ja se on totuus. Paholainen ei mua siitä enään voi syyttää, paholainen on lakihenkinen. Ja ymmärrätkö että mut huostaanotettiin, kun olin 4vuotias, en saanut eheää naisenmallia. Mutta kaikki ei ollut vain mun äidin vuoksi, isä hylkäsi mut ja 4 muuta lastaan. Ymmärrätkö miten tollaiset asiat vaikuttaa ihmiseen. Vaikutat naisille katkeroituneelle ihmiselle. Mä en silti vihaa miehiä, vaikka osa onkin mua satuttanut.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Mua on pedofiili pannut kun olin 4v, et jos pitäsit turpas kii.

        Juuri tuollalailla lapsista väärällä tavalla kiinnostuneet provoilee, eli hekumoi omilla mielihaluillaan esittämällä asianosaista. Lapsiin kohdistuvia rikoksia tutkivat tuntee ilmiön, että aikuiset miehet esiintyy netissä esim insestin uhrina ruokkiakseen mielikuvitustaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla uhria voisi lyödä sillä tiedolla, että hän on ollut väkivallan uhri?

        Eihän hän ole tehnyt mitään väärää kyseisessä tilanteessa.

        🦄

        Voi että sinä oletkin hölmö. Sama mies provoilee eri hahmolla ja yrittää kääntää mielikuvaa niin, että tuossa trollihahmossa jota hän itse esittää olisi jotain vikaa. Se on osoitus hänen sairaasta piintyneestä naisvihastaan. Ja muuten niin omilla kasvoilla? Netistä voi lyödä kenen tahansa kasvot näihin profiileihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi että sinä oletkin hölmö. Sama mies provoilee eri hahmolla ja yrittää kääntää mielikuvaa niin, että tuossa trollihahmossa jota hän itse esittää olisi jotain vikaa. Se on osoitus hänen sairaasta piintyneestä naisvihastaan. Ja muuten niin omilla kasvoilla? Netistä voi lyödä kenen tahansa kasvot näihin profiileihin.

        Ei minua niin kiinnosta tuo kirjoittaja. Olkoon ihan kuka haluaa.

        Minua kiinnostavat tavat, joilla raiskauksen, insestin tai muun väkivallan uhria syyllistetään.

        Voisitko sinäkin nyt kommentoida itse asiaa ja lakata jauhamasta tuosta kirjoittajasta?

        🦄


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oletko varma että haluat jakaa tuollaisen tiedon Internetissä omilla kasvoillasi? Maailma on ilkeä paikka ja joku voi käyttää tuota tietoa jossain vaiheessa elämää lyömäaseena sinua kohtaan, tapahtuupa se sitten netissä tai esim. työpaikalla.

        Samaa tässä ihan ulkopuolisena mietin. Ihan kaikkea ei kannattaisi näissä foorumeissa jakaa.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Ite olen ortodoksi. En mikään himouskovainen, mutta se on kuitenkin tärkeä osa identiteettiäni. On kuitenkin asioita, jotka jaan vain lähipiirini ja Jumalan kanssa. Kaikkea ei todellakaan tarvitse jakaa aivan kaikkien kanssa. Vahingoitat sillä vaan itseäsi, eikä sillä ole rohkeuden kanssa mitään tekemistä. Eikä tuollainen pedofilia ole sinun syntisi. Muista olla armollinen itsellesi.

        Sinä, pönttis ja kynis. Ortodokseja kaikki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä, pönttis ja kynis. Ortodokseja kaikki.

        Elä. Luulin olevani ainoa. Aika hauskaa. Maailma pieni paikka on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tässä ihan ulkopuolisena mietin. Ihan kaikkea ei kannattaisi näissä foorumeissa jakaa.

        Ajatteletko sinäkin, että raiskauksen uhri on syyllinen, jonka täytyy varoa kertomasta asiasta kenellekään?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tässä ihan ulkopuolisena mietin. Ihan kaikkea ei kannattaisi näissä foorumeissa jakaa.

        Onko nyt hyvä mieli kun osallistuu misogyynisella tavalla jonkun pervon ukkelin identiteettilarppailuun ja syyllistää uhria joka tuskin on tietoinen siitä, että hänen kuvaansa käytetään tällaisiin tarkoituksiin? Vastenmielinen ihminen olet. Keinolla millä hyvänsä on päästävä syyllistämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tuollalailla lapsista väärällä tavalla kiinnostuneet provoilee, eli hekumoi omilla mielihaluillaan esittämällä asianosaista. Lapsiin kohdistuvia rikoksia tutkivat tuntee ilmiön, että aikuiset miehet esiintyy netissä esim insestin uhrina ruokkiakseen mielikuvitustaan.

        Tämä👆

        Ei kukaan jota on oikeasti lapsena hyväksikäytetty ilmaise sitä asiaa noin karskilla kielenkäytöllä.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Oletko varma että haluat jakaa tuollaisen tiedon Internetissä omilla kasvoillasi? Maailma on ilkeä paikka ja joku voi käyttää tuota tietoa jossain vaiheessa elämää lyömäaseena sinua kohtaan, tapahtuupa se sitten netissä tai esim. työpaikalla.

        Eiköhän tämän hahmon luominen ole se lyömäase täällä netissä. Ei varmasti tuolla naisella ole mitään tekemistä pervopenan juttujen kanssa. Kaikkea skeidaa tekin todeksi uskotte. Tämä tapa millä hän muka kokemuksiaan käsittelee ei pitäisi mennä tervejärkisille läpi. Häpeällisiä ihmisiä olette.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Jos mä koin, että Jumala haluaa että mä jaan ne asiat? Mutta kiitos, että tarkoitat hyvää ja mahtavaa, et oot uskossa. :)

        Otan pahoitellen osaa mitä olet lapsena kohdannut. On hienoa että olet löytänyt vahvuutta Jumalassa.


    • Suoraan sanottuna ei ole oma juttu viidakkomeininki. Suhtaudun kehon karvoitukseen samalla tavalla kuin hiuksiin; Sitä on siistittävä.

      Mutta makuja on monia. Mikäpä minä olen sanomaan.

      • Anonyymi

        Kyllähän alapääkarvoitusta yleensä siistitään, pidetään lyhyenä, tehdään ns. kiitorata. Koko posliini aiheuttaa ainakin höylätessä rumia punaisia näppyjä naisen iholle ja alapää on kuin broilerin nahka.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän alapääkarvoitusta yleensä siistitään, pidetään lyhyenä, tehdään ns. kiitorata. Koko posliini aiheuttaa ainakin höylätessä rumia punaisia näppyjä naisen iholle ja alapää on kuin broilerin nahka.

        Ite en höylää edes naamaa juuri noiden mikrohaavojen aiheuttamien tulehdusten vuoksi.


    • Anonyymi

      Ei kannattaisi omalla kuvalla nettiin kirjoitella kaikkia intiimiasioita. 😔

      • Anonyymi

        Ja oli trolli tai ei, niin olen myös sitä mieltä että ei ole syytä eikä kannata omalla nimellä eikä kuvalla kirjoitella mitään intiimiasioita julkisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oli trolli tai ei, niin olen myös sitä mieltä että ei ole syytä eikä kannata omalla nimellä eikä kuvalla kirjoitella mitään intiimiasioita julkisesti.

        Oli trolli tai ei… ei sitten ole tullut mieleen, että trolli voi esiintyä kenenä tahansa ja liittää netistä kenen kuvia tahansa näihin kirjoituksiinsa. Ymmärrätkö ylipäätään sitä, että mitä se trollaus tarkoittaa? Etpä taida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oli trolli tai ei… ei sitten ole tullut mieleen, että trolli voi esiintyä kenenä tahansa ja liittää netistä kenen kuvia tahansa näihin kirjoituksiinsa. Ymmärrätkö ylipäätään sitä, että mitä se trollaus tarkoittaa? Etpä taida.

        No sitähän 17.01.22. 20.43 se trollaus kai suunnilleen tarkoittaa. Mutta kirjoitinkohan liian lyhyesti 16.34 niin ettet ymmärtänyt mitä tarkoitin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sitähän 17.01.22. 20.43 se trollaus kai suunnilleen tarkoittaa. Mutta kirjoitinkohan liian lyhyesti 16.34 niin ettet ymmärtänyt mitä tarkoitin.

        Trollaus tarkoittaa usein nimenomaan sitä, että luodaan vääriä mielikuvia esiintymällä toisena.


    • Anonyymi

      Makunsa kullakin, sanoi koira, kun persettään nuoli.

    • Anonyymi

      Epäilen, että aloittaja on palstan miespuolinen ihminen.

      (joko tämä nyt menisi läpi)

      • Ei ole, olen kyll ihan nainen, olen vaan hieman outo joidenkin mielestä, jos eivät ole tottunut kaltaiseeni.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Ei ole, olen kyll ihan nainen, olen vaan hieman outo joidenkin mielestä, jos eivät ole tottunut kaltaiseeni.

        Joo, ihan pikkuisen outo vaan ja kertaheitolla kuva profiiliin, kertoo raiskauksesta, karvoituksesta ja kaikesta mahdollisesta heti alkuun.

        No eikun vaan onnea aloittamallasi tiellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihan pikkuisen outo vaan ja kertaheitolla kuva profiiliin, kertoo raiskauksesta, karvoituksesta ja kaikesta mahdollisesta heti alkuun.

        No eikun vaan onnea aloittamallasi tiellä.

        Ehkä mua satutti, kun se 1 kirjoitti et pitää olla neitsyt. Kun ei se elämä vaan aina mene niin kuin itse toivoo. Luuletko etten mä ole surrut sitä miten mun neitsyys vietiin multa väkisin, ollut masentunut ja yrittänyt ottaa oman henkeni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ihan pikkuisen outo vaan ja kertaheitolla kuva profiiliin, kertoo raiskauksesta, karvoituksesta ja kaikesta mahdollisesta heti alkuun.

        No eikun vaan onnea aloittamallasi tiellä.

        Oletko sinäkin jotenkin sitä mieltä, että raiskatun (eikä raiskaajan) tulisi hävetä tapahtunutta?

        Jos minut olisi joku raiskannut, kertoisin omalla nimelläni paitsi tapahtuneesta myös tekijästä. Kertoisin nimen kaikille ja kaikkialla.

        Me Too on parasta mitä maailma on hetkeen kokenut.

        Olen onneksi itse saanut olla suojassa seksuaaliselta härinnältä ja väkivallalta. Mutta en voi ymmärtää sheimaamista, jota kohdistetaan noiden uhreihin. Se on aina ollut minulle aito WTF-tilanne.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sinäkin jotenkin sitä mieltä, että raiskatun (eikä raiskaajan) tulisi hävetä tapahtunutta?

        Jos minut olisi joku raiskannut, kertoisin omalla nimelläni paitsi tapahtuneesta myös tekijästä. Kertoisin nimen kaikille ja kaikkialla.

        Me Too on parasta mitä maailma on hetkeen kokenut.

        Olen onneksi itse saanut olla suojassa seksuaaliselta härinnältä ja väkivallalta. Mutta en voi ymmärtää sheimaamista, jota kohdistetaan noiden uhreihin. Se on aina ollut minulle aito WTF-tilanne.

        🦄

        Oletpa sinäkin sinisilmäinen... Kun vähän aikaa lukee näitä tään aloittajan juttuja, näkee selkeästi, että on provo...

        Kunhan tympäytyy leikkimiseen, häviää kuin tuhka tuuleen... ja oikeastaan sitten sinäkin ehkä tajuat, että ketä sheimataan...

        Kenenkähän lie kuvakin otettu jostain netistä? Tuli mieleen yksi asmr-juttuja youtubeen tekevä....

        https://www.9apps.com/fr/android-apps/ASMR-Darling/

        Noita tuollaisia profiileja on ollut täällä ennenkin....Ja joillekin setämiehille tuntuu olevan isokin hupi.

        Mutta revi sä tuosta vaan uhriutumisesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinäkin sinisilmäinen... Kun vähän aikaa lukee näitä tään aloittajan juttuja, näkee selkeästi, että on provo...

        Kunhan tympäytyy leikkimiseen, häviää kuin tuhka tuuleen... ja oikeastaan sitten sinäkin ehkä tajuat, että ketä sheimataan...

        Kenenkähän lie kuvakin otettu jostain netistä? Tuli mieleen yksi asmr-juttuja youtubeen tekevä....

        https://www.9apps.com/fr/android-apps/ASMR-Darling/

        Noita tuollaisia profiileja on ollut täällä ennenkin....Ja joillekin setämiehille tuntuu olevan isokin hupi.

        Mutta revi sä tuosta vaan uhriutumisesi.

        Edelleen olen kyl ihan nainen ja omalla kuvallani. En ymmärrä miksi pitää sanoa trolliksi, kun en sellainen ole. Ja sekin on aika sairasta että niin paljon on trolleja, että lähes kaikkea epäillään trolliksi. Jo vuosia sitten kirjoitin nimettömänä eräälle keskustelupaltalle, osa tuli heti haukkumaan trolliksi. Osalla on ollut tietynlainen elämä, ja he eivät pysty käsittämään, että kaikkien elämä ei mene samalla tavalla kuin omansa. Ja just se et oikein käännetään selkä ja kielletään, että mulle olis voinut käydä jotain pahaa, ei haluta nähdä sitä pahuuttaa, mitä maailmassa on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletpa sinäkin sinisilmäinen... Kun vähän aikaa lukee näitä tään aloittajan juttuja, näkee selkeästi, että on provo...

        Kunhan tympäytyy leikkimiseen, häviää kuin tuhka tuuleen... ja oikeastaan sitten sinäkin ehkä tajuat, että ketä sheimataan...

        Kenenkähän lie kuvakin otettu jostain netistä? Tuli mieleen yksi asmr-juttuja youtubeen tekevä....

        https://www.9apps.com/fr/android-apps/ASMR-Darling/

        Noita tuollaisia profiileja on ollut täällä ennenkin....Ja joillekin setämiehille tuntuu olevan isokin hupi.

        Mutta revi sä tuosta vaan uhriutumisesi.

        Olen enemmän asia- kuin ihmiskeskeinen.

        Asiani pitää paikkansa siitä riippumatta, millaisia muut keskustelijat ovat.
        Voisit sinäkin nyt kommentoida sitä mitä väitin.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen enemmän asia- kuin ihmiskeskeinen.

        Asiani pitää paikkansa siitä riippumatta, millaisia muut keskustelijat ovat.
        Voisit sinäkin nyt kommentoida sitä mitä väitin.

        🦄

        Siis ei tietenkään tarvitse hävetä. Ja toki saa jakaa tapahtuneen ja minusta nimilläkin.

        Ehkä vaan tämä paikka ja aika, sekä varsinainen aloituksen aihe, sekä muut kirjoitukset ei kovin hyvin synkkaa.

        Tietenkin olen minä elämässäni nähnyt vaikka mitä ja luultavasti en ole nähnyt kaikkea.

        Ja toivon, että olen väärässä. Ja en siksi, että haluaisin, että raiskaus olisi totta, vaan ettei asialla leikittäisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ei tietenkään tarvitse hävetä. Ja toki saa jakaa tapahtuneen ja minusta nimilläkin.

        Ehkä vaan tämä paikka ja aika, sekä varsinainen aloituksen aihe, sekä muut kirjoitukset ei kovin hyvin synkkaa.

        Tietenkin olen minä elämässäni nähnyt vaikka mitä ja luultavasti en ole nähnyt kaikkea.

        Ja toivon, että olen väärässä. Ja en siksi, että haluaisin, että raiskaus olisi totta, vaan ettei asialla leikittäisi.

        Tämä paikka jos mikä kaipaa tervettä suhtautumista naisiin ja tyttöihin.

        Täällä välillä mässäillään kaikella pahalla, mitä naisille ja tytöille tehdään.

        🦄


      • Anonyymi

        Ei se noille naisvihaansa rakastuneille mene läpi. Mitä tahansa näille idiooteille voi verkossa vedättää jos on pienikin mahdollisuus siihen, että pääsee halventamaan naista jollain tavalla ja saamaan jotain helpotusta tyhjään elämäänsä


      • Anonyymi

        Mistä sinä tiedät, onko aloittaja fiktiivinen henkilö vai ei? 😉

        Entä mistä tiedät, olenko minä?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät, onko aloittaja fiktiivinen henkilö vai ei? 😉

        Entä mistä tiedät, olenko minä?

        🦄

        Ja jos sekä minä että aloittaja olemme molemmat fiktiivisiä, tämähän on perin viihdyttävää ajanvietettä.

        🦄


      • Anonyymi

        P.S. En ole hakemassa "jatkoon".

        🦄


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Edelleen olen kyl ihan nainen ja omalla kuvallani. En ymmärrä miksi pitää sanoa trolliksi, kun en sellainen ole. Ja sekin on aika sairasta että niin paljon on trolleja, että lähes kaikkea epäillään trolliksi. Jo vuosia sitten kirjoitin nimettömänä eräälle keskustelupaltalle, osa tuli heti haukkumaan trolliksi. Osalla on ollut tietynlainen elämä, ja he eivät pysty käsittämään, että kaikkien elämä ei mene samalla tavalla kuin omansa. Ja just se et oikein käännetään selkä ja kielletään, että mulle olis voinut käydä jotain pahaa, ei haluta nähdä sitä pahuuttaa, mitä maailmassa on.

        Jotkut näkee pahuuden ja jotkut ei halua nähdä ja kieltävät näkemänsä, mutta siitä riippumatta ei mielestäni kannata tunnistettavasti nimellä ja/tai kuvalla kertoa julkisesti intiimiasioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos sekä minä että aloittaja olemme molemmat fiktiivisiä, tämähän on perin viihdyttävää ajanvietettä.

        🦄

        Tässä on joku muukin kuin minä, joka tuumin, että aloittaja on mies.

        Ja sinä kait näet vain sen, että raiskatuksi saa sanoa tulleensa, olipa se totta tai ei. Mutta oikeasti raiskattu kokee varmasti niin pahaa nöyryytetyksi tulemisen tunnetta, että siitä on voimaantumiset ja metoot kaukana.

        Itse olen mies, että vaikea on koittaa empatiatasolla edes päästä samaan, mutta minusta sillä asialla ei leikitä, ei edes palsta-avatarina ja minkään takia...se on nöyryytettyjen ihmisten litistämistä..

        Mua ainakin pistää vihaks..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotkut näkee pahuuden ja jotkut ei halua nähdä ja kieltävät näkemänsä, mutta siitä riippumatta ei mielestäni kannata tunnistettavasti nimellä ja/tai kuvalla kertoa julkisesti intiimiasioitaan.

        Eikä kannata välttämättä myöskään olla niin tyhmä, että uskoo näihin intiimiasioihin liittyviin tarinoihin tai niihin liitettyihin kuviin ja näennäisiä identiteetteihin. Mutta pääasia, että pääsee tuomitsemaan ja syyllistämään, eikö näin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos sekä minä että aloittaja olemme molemmat fiktiivisiä, tämähän on perin viihdyttävää ajanvietettä.

        🦄

        No ei kyllä ole perin viihdyttävää huippuajanvietettä tai viihdettä miau miau.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on joku muukin kuin minä, joka tuumin, että aloittaja on mies.

        Ja sinä kait näet vain sen, että raiskatuksi saa sanoa tulleensa, olipa se totta tai ei. Mutta oikeasti raiskattu kokee varmasti niin pahaa nöyryytetyksi tulemisen tunnetta, että siitä on voimaantumiset ja metoot kaukana.

        Itse olen mies, että vaikea on koittaa empatiatasolla edes päästä samaan, mutta minusta sillä asialla ei leikitä, ei edes palsta-avatarina ja minkään takia...se on nöyryytettyjen ihmisten litistämistä..

        Mua ainakin pistää vihaks..

        Hyvin kirjoitettu ja täyttä asiaa puhut mitä tulee aloituksen likaisiin päämääriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on joku muukin kuin minä, joka tuumin, että aloittaja on mies.

        Ja sinä kait näet vain sen, että raiskatuksi saa sanoa tulleensa, olipa se totta tai ei. Mutta oikeasti raiskattu kokee varmasti niin pahaa nöyryytetyksi tulemisen tunnetta, että siitä on voimaantumiset ja metoot kaukana.

        Itse olen mies, että vaikea on koittaa empatiatasolla edes päästä samaan, mutta minusta sillä asialla ei leikitä, ei edes palsta-avatarina ja minkään takia...se on nöyryytettyjen ihmisten litistämistä..

        Mua ainakin pistää vihaks..

        "Ja sinä kait näet vain sen, että raiskatuksi saa sanoa tulleensa, olipa se totta tai ei."

        Pieni korjaus tuohon: ajattelen, että seksuaalisesta väkivallasta ja häirinnästä voi ja saa puhua, jos on joutunut sen uhriksi.

        Feministikielellä minä haluan olla mukana tekemässä turvallista tilaa seksuaalisen väkivallan uhreille. Sellaisista asioista saa myös vaieta jos haluaa. Oman valinnan mukaan.

        Eihän se nyt minun ongelmani ole, jos aloittaja valehtelee. 😁 Hänen häpeänsähän se on. Mutta lähdetään nyt siitä olettamuksesta, että hän puhuisi totta.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sinä kait näet vain sen, että raiskatuksi saa sanoa tulleensa, olipa se totta tai ei."

        Pieni korjaus tuohon: ajattelen, että seksuaalisesta väkivallasta ja häirinnästä voi ja saa puhua, jos on joutunut sen uhriksi.

        Feministikielellä minä haluan olla mukana tekemässä turvallista tilaa seksuaalisen väkivallan uhreille. Sellaisista asioista saa myös vaieta jos haluaa. Oman valinnan mukaan.

        Eihän se nyt minun ongelmani ole, jos aloittaja valehtelee. 😁 Hänen häpeänsähän se on. Mutta lähdetään nyt siitä olettamuksesta, että hän puhuisi totta.

        🦄

        No jos hän puhuukin totta, niin keskustellaan aloituksessa asiasta, joka ei edes kuulu itse aloitukseen.

        Sinähän voit tehdä aloituksen aiheesta erikseen ja siinä tulen komppaamaan sinua siinä, että raiskatun tulee tulla kuulkuksi ja ymmärretyksi.

        Mutta selkeäksi käy, että aloittajan oikea toiminta on nöyryyttää raiskattuja naisia tekeytymällä sellaiseksi ja provosoimalla kauheudella, mikä hänelle itselleen on yhdentekevää. Ainoa mitä hän siitä ajattelee, on jokin kumma muu motiivi.

        Täällä palstalla varmasti monet tekeentyvät myös ns. "Ätmiksikin" ja tekevät hahmostaan tarkoituksella ärsyttävän ja inhottavan, hyljeksittävän. Mutta mitä se vaikuttaa niihin, jotka kokevat oikasti olevansa ns. "alemman tason miehiä"?
        Minäpä kerron,,, se latistaa enemmän heitä, vaikka ovat hiljaisina sivussa ja samaistuvat sen provoilijan saamiin loanheittoihin... mm. palstan "välis" lienee sellainen. Välillä se puhuu ihan kivojakin halihalijuttuja ja joskus taas on tappamassa koiraa ja muuta, että saa raivoa aikaiseksi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän puhuukin totta, niin keskustellaan aloituksessa asiasta, joka ei edes kuulu itse aloitukseen.

        Sinähän voit tehdä aloituksen aiheesta erikseen ja siinä tulen komppaamaan sinua siinä, että raiskatun tulee tulla kuulkuksi ja ymmärretyksi.

        Mutta selkeäksi käy, että aloittajan oikea toiminta on nöyryyttää raiskattuja naisia tekeytymällä sellaiseksi ja provosoimalla kauheudella, mikä hänelle itselleen on yhdentekevää. Ainoa mitä hän siitä ajattelee, on jokin kumma muu motiivi.

        Täällä palstalla varmasti monet tekeentyvät myös ns. "Ätmiksikin" ja tekevät hahmostaan tarkoituksella ärsyttävän ja inhottavan, hyljeksittävän. Mutta mitä se vaikuttaa niihin, jotka kokevat oikasti olevansa ns. "alemman tason miehiä"?
        Minäpä kerron,,, se latistaa enemmän heitä, vaikka ovat hiljaisina sivussa ja samaistuvat sen provoilijan saamiin loanheittoihin... mm. palstan "välis" lienee sellainen. Välillä se puhuu ihan kivojakin halihalijuttuja ja joskus taas on tappamassa koiraa ja muuta, että saa raivoa aikaiseksi...

        "Mutta selkeäksi käy, että aloittajan oikea toiminta on nöyryyttää raiskattuja naisia tekeytymällä sellaiseksi ja provosoimalla kauheudella, mikä hänelle itselleen on yhdentekevää. Ainoa mitä hän siitä ajattelee, on jokin kumma muu motiivi."

        Laitapas tähän hieman välivaiheita. Mistä seikoista nämä väittämäsi asiat voi päätellä? Mielestäni aloittaja ei missään vaiheessa ole väittänyt mm., että kauheudet olisivat hänelle yhdentekeviä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta selkeäksi käy, että aloittajan oikea toiminta on nöyryyttää raiskattuja naisia tekeytymällä sellaiseksi ja provosoimalla kauheudella, mikä hänelle itselleen on yhdentekevää. Ainoa mitä hän siitä ajattelee, on jokin kumma muu motiivi."

        Laitapas tähän hieman välivaiheita. Mistä seikoista nämä väittämäsi asiat voi päätellä? Mielestäni aloittaja ei missään vaiheessa ole väittänyt mm., että kauheudet olisivat hänelle yhdentekeviä.

        🦄

        Ei tietenkään sanokaan, kun on trolli.

        Trolli on jotain ihan muuta mitä oikeasti on.

        Selitin trollaamista erillisessä aloituksessa. Lue se.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja sinä kait näet vain sen, että raiskatuksi saa sanoa tulleensa, olipa se totta tai ei."

        Pieni korjaus tuohon: ajattelen, että seksuaalisesta väkivallasta ja häirinnästä voi ja saa puhua, jos on joutunut sen uhriksi.

        Feministikielellä minä haluan olla mukana tekemässä turvallista tilaa seksuaalisen väkivallan uhreille. Sellaisista asioista saa myös vaieta jos haluaa. Oman valinnan mukaan.

        Eihän se nyt minun ongelmani ole, jos aloittaja valehtelee. 😁 Hänen häpeänsähän se on. Mutta lähdetään nyt siitä olettamuksesta, että hän puhuisi totta.

        🦄

        Kyllä tuo sinun turvallisen tilan luominen on sitten niin älytöntä touhua, että olet muka tekevinään sitä silläkin kustannuksella, että tuo henkilö jonka kuvaa on ja jolla ei ole mitään tekemistä koko asian kanssa kärsii siitä, että sinä pääset ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos hän puhuukin totta, niin keskustellaan aloituksessa asiasta, joka ei edes kuulu itse aloitukseen.

        Sinähän voit tehdä aloituksen aiheesta erikseen ja siinä tulen komppaamaan sinua siinä, että raiskatun tulee tulla kuulkuksi ja ymmärretyksi.

        Mutta selkeäksi käy, että aloittajan oikea toiminta on nöyryyttää raiskattuja naisia tekeytymällä sellaiseksi ja provosoimalla kauheudella, mikä hänelle itselleen on yhdentekevää. Ainoa mitä hän siitä ajattelee, on jokin kumma muu motiivi.

        Täällä palstalla varmasti monet tekeentyvät myös ns. "Ätmiksikin" ja tekevät hahmostaan tarkoituksella ärsyttävän ja inhottavan, hyljeksittävän. Mutta mitä se vaikuttaa niihin, jotka kokevat oikasti olevansa ns. "alemman tason miehiä"?
        Minäpä kerron,,, se latistaa enemmän heitä, vaikka ovat hiljaisina sivussa ja samaistuvat sen provoilijan saamiin loanheittoihin... mm. palstan "välis" lienee sellainen. Välillä se puhuu ihan kivojakin halihalijuttuja ja joskus taas on tappamassa koiraa ja muuta, että saa raivoa aikaiseksi...

        Minä olen sinun kirjoittamasi kanssa niin samaa mieltä kuin olla ja voi. Yksisarvinen voi perustaa oman aloituksen aiheelle eikä jatkaa tuon aiheella pelleilevän miehen toiminnan tukemista. Kyllä minäkin siihen keskusteluun voin osallistua rakentavammalla tavalla kuin nyt. Vihaksi pistää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sinun kirjoittamasi kanssa niin samaa mieltä kuin olla ja voi. Yksisarvinen voi perustaa oman aloituksen aiheelle eikä jatkaa tuon aiheella pelleilevän miehen toiminnan tukemista. Kyllä minäkin siihen keskusteluun voin osallistua rakentavammalla tavalla kuin nyt. Vihaksi pistää.

        En minä suoranaisesti usko, että hän tukee aloittajaa, vaan näkee yhdessä hänen tuomassaan asiassa hyvän pointin.

        Hän puhuu aidansepäästä, kun me tarkoitetaan puhua koko aidasta.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Ehkä mua satutti, kun se 1 kirjoitti et pitää olla neitsyt. Kun ei se elämä vaan aina mene niin kuin itse toivoo. Luuletko etten mä ole surrut sitä miten mun neitsyys vietiin multa väkisin, ollut masentunut ja yrittänyt ottaa oman henkeni?

        Olet sitten elänyt tuollaisen uskomuksen kanssa. Uskovaiset on just tuollaisia… mitenkäs se oli se sydämen usko… sama se on kehossa… sinulle on tehty väkivaltaa eikä viety mitään neitsyyttä pois. Neitsyys menee silloin kun on tunteet ja sydän mukana ja se on ihan eri asia, kun väkivalta puolustuskyvytöntä kohtaan.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Ei ole, olen kyll ihan nainen, olen vaan hieman outo joidenkin mielestä, jos eivät ole tottunut kaltaiseeni.

        Kyl tää kirjoittelija on oikeesti mies, esiimtyy naisena ja miehenä, on ruma, hieman tummaihoinen karvaton mies, kuvista ja kirjoituksistaan päätellen. Käyttää peruukkia ja yekopartoja ym hilipehööriä. Esiintyy jopa sadpilla eri profiileillä jne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos sekä minä että aloittaja olemme molemmat fiktiivisiä, tämähän on perin viihdyttävää ajanvietettä.

        🦄

        Mene hoitoon


    • Anonyymi

      Ei tartte. Minä ainaki tykkään molemmista. Karvasiakin voi myös nuolla, ei se homma sen vaikeempaa oo.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Kyllä asia selviää ajallaan jos selviämiselle tarvetta on.
      Täysin sekundaarisia asioita pariutumisessa tuollaiset.
      Jos asia miestä pahasti vaivaa, niin osaa varmaan lähteä eri suuntaan itsekin.

      -keinovaginamies-

    • En kertonut ikinä tuollaisia. Siistin tottakai karvojani nuorempana eikä tuollaisia edes puhuttu.
      Jos miehelle on liikaa, kannattaako tuollaista miestä ottaa jolla on karvat liikaa?
      Tämmöisiä kannattaa kyllä pohtia.

      • Joo, kun tääkin on aihe, mistä voi tulla ero. Toisen pituus, taloustilanne, paikkakunta ja moni muukin voi vaikuttaa onnistuuko vai ei.


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Joo, kun tääkin on aihe, mistä voi tulla ero. Toisen pituus, taloustilanne, paikkakunta ja moni muukin voi vaikuttaa onnistuuko vai ei.

        Minkälaista miestä haluat ja etsit?


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Joo, kun tääkin on aihe, mistä voi tulla ero. Toisen pituus, taloustilanne, paikkakunta ja moni muukin voi vaikuttaa onnistuuko vai ei.

        Täällä on kuin karkkihyllyssä kaikki eri tapaisia ja laatuisia.


      • valtakunta kirjoitti:

        Täällä on kuin karkkihyllyssä kaikki eri tapaisia ja laatuisia.

        Uskovaisuus ois se tärkein asia. Kuullostaa simppeliltä mut ei oo. Iso osa on vain tapakristittyjä.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Uskovaisuus ois se tärkein asia. Kuullostaa simppeliltä mut ei oo. Iso osa on vain tapakristittyjä.

        Käykö usko Allahiin?

        T. Abdullah


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käykö usko Allahiin?

        T. Abdullah

        Ei käy. Pitää olla Jeesus uskon keskiössä.


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Uskovaisuus ois se tärkein asia. Kuullostaa simppeliltä mut ei oo. Iso osa on vain tapakristittyjä.

        Kirkossakin käy.
        En muiden uskonnoista tiedä mutta ainut joka julkisesti asiasta puhunut. Kukaan muu ei julkisesti asiaa ole tuonut.

        En osaa sanoa paljon koska ei hakeudu seuraani.


      • Anonyymi

        Mie tykkään siitä tupsusta siellä haarovälissä.

        Ajeltu pimpsa on jotenki niin epäluonnollisen näkönen.

        Luonnollinen naisellisen muodokas vartalo ja ajelematon alapää = Lääh puuh.

        :D

        - KonnaKettu


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Joo, kun tääkin on aihe, mistä voi tulla ero. Toisen pituus, taloustilanne, paikkakunta ja moni muukin voi vaikuttaa onnistuuko vai ei.

        "Toisen pituus"

        miten ihmisen pituus vaikuttaa yhtään mihinkään?

        Entä, jos tapaat kivan ja luonteeltaan rakastavan miehen, joka on vaikkapa 167 cm pitkä. Mitä aiot tehdä? Otatko tuon 167 cm miehen aviomieheksesi ?


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Uskovaisuus ois se tärkein asia. Kuullostaa simppeliltä mut ei oo. Iso osa on vain tapakristittyjä.

        Pöh, minä ateistina olen seukannut myös lestadiolais naisen kanssa. Järkevä ihminen antaa toisellekin mahdollisuuden omille ajatuksillensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pöh, minä ateistina olen seukannut myös lestadiolais naisen kanssa. Järkevä ihminen antaa toisellekin mahdollisuuden omille ajatuksillensa.

        Itse en kyllä voisi olla ateistin kanssa, Raamattu varoittaa uudestisyntynyttä Kristittyä, ettei jumalatonta kumppania tule ottaa. Kun tulin uskoon, elin ateistin kanssa avoliitossa, toki olin halunnut naimisiin kanssaan ja toivoin lapsia, mutta häntä ei avioliitto kiinnostanut, tai lapset (selvisi vasta ajan kanssa). Mies alkoi haukkumaan mua hihhuliksi ja pilkkaamaaan Jumalaa, heitteli Raamattuani ja yritti hajottaa sen jne. Sen jälkeen en ole itse ateisteihin koskenut parisuhde mieessä, ei vain onnistu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Toisen pituus"

        miten ihmisen pituus vaikuttaa yhtään mihinkään?

        Entä, jos tapaat kivan ja luonteeltaan rakastavan miehen, joka on vaikkapa 167 cm pitkä. Mitä aiot tehdä? Otatko tuon 167 cm miehen aviomieheksesi ?

        Naiset tykkää tuntea olonsa pieneksi ja naiselliseksi.

        :D

        - KonnaKettu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naiset tykkää tuntea olonsa pieneksi ja naiselliseksi.

        :D

        - KonnaKettu

        Sinä niin tiesit, mitä minä haluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pöh, minä ateistina olen seukannut myös lestadiolais naisen kanssa. Järkevä ihminen antaa toisellekin mahdollisuuden omille ajatuksillensa.

        Lestat ei seurustele ateistien kanssa. Se ei ole sallittua että älä puhu kakkaa.


    • Anonyymi

      Asia menee niin päin, hyvä ihminen, että SINÄ päätät, millaisen miehen haluat elämääsi, mistä joustat ja mistä et.

      Vinkkinä voin kertoa, että hyvin pieni vähemmistö miehistä vaatii karvatonta naista. Suurin osa antaa naisen itse päättää karvoituksestaan.

      Kannattaa olla varovainen sellaisten ihmisten kanssa, jotka haluavat kontrolloida suhteellisen vähäpätöisiä seikkoja kumppanin kehossa, esimerkiksi karvoitusta. Sellainen ihminen saattaa olla luonteeltaan jollain tavalla muutenkin kontrollifriikki, joka ei anna sinun päättää muistakaan omaan elämääsi liittyvistä asioista.

      🦄

      • Tuo on totta. Ja kun se osuu siihen minuuteen, niin siks se satuttaa. ja mä ajelin vuosikausia pakonomaisesti karvani, jopa käsikarvat. Sit tajusin, et se ei oo se mitä mä itse haluan. Se jatkuva oman kehon puunaaminen alkaa helposti masentamaan, sillä siihen voi sairastua, mullakin on ollut body dysmorphia. Nyt olen siitä onneks suht hyvin parantunut.


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Tuo on totta. Ja kun se osuu siihen minuuteen, niin siks se satuttaa. ja mä ajelin vuosikausia pakonomaisesti karvani, jopa käsikarvat. Sit tajusin, et se ei oo se mitä mä itse haluan. Se jatkuva oman kehon puunaaminen alkaa helposti masentamaan, sillä siihen voi sairastua, mullakin on ollut body dysmorphia. Nyt olen siitä onneks suht hyvin parantunut.

        Et ole ainoa. Naiselle aletaan noin 3 kk ikäisenä opettaa, millaiselta naisen kuuluu näyttää...

        Täytyy tavata sekä ihania että vähemmän ihania miehiä ennen kuin ymmärtää, mikä on kauneutta ja mikä on ympäristöstä opittua humpuukia, jota uskotellaan kaikille naisille.

        Terveisiä Gilletten markkinoinnille: myös karvaisia jumalattaria on olemassa.

        🦄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ainoa. Naiselle aletaan noin 3 kk ikäisenä opettaa, millaiselta naisen kuuluu näyttää...

        Täytyy tavata sekä ihania että vähemmän ihania miehiä ennen kuin ymmärtää, mikä on kauneutta ja mikä on ympäristöstä opittua humpuukia, jota uskotellaan kaikille naisille.

        Terveisiä Gilletten markkinoinnille: myös karvaisia jumalattaria on olemassa.

        🦄

        Kyllä, se väärä kuva naiseudesta saakin romuttua ja sen tulee romuttua. :)


      • lämpöpatteri kirjoitti:

        Kyllä, se väärä kuva naiseudesta saakin romuttua ja sen tulee romuttua. :)

        Naiset on kauniita, ihania ja ihastuttavia ihan itsenään karvoineen, nyppyineen, näppyinern, ryppyinern, silmäpussineen päivineen. Ilman meikkejä ja ulkonäkö etikettejä. Hymy ja onnellisuus kaunistaa parhaiten. 💓


      • Anonyymi

        ”Kannattaa olla varovainen sellaisten ihmisten kanssa, jotka haluavat kontrolloida suhteellisen vähäpätöisiä seikkoja kumppanin kehossa, esimerkiksi karvoitusta. Sellainen ihminen saattaa olla luonteeltaan jollain tavalla muutenkin kontrollifriikki, joka ei anna sinun päättää muistakaan omaan elämääsi liittyvistä asioista.”

        👍👍👍 Palstallakin heihin törmää.


      • Anonyymi

        Nyt meni kyllä palstan feministiltä uskottavuus kun osallistut tähän miehen luomaan perversioon ja oikein yllytät häntä jatkamaan aiheesta. Se on yhtälainen ilmiö sen kanssa, että joku lapsista seksuaalisesti kiinnostunut esiintyy lapsena jotta saisi itselleen mielihyvää responsseista. Kannattaa miettiä mitä tukee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni kyllä palstan feministiltä uskottavuus kun osallistut tähän miehen luomaan perversioon ja oikein yllytät häntä jatkamaan aiheesta. Se on yhtälainen ilmiö sen kanssa, että joku lapsista seksuaalisesti kiinnostunut esiintyy lapsena jotta saisi itselleen mielihyvää responsseista. Kannattaa miettiä mitä tukee.

        Kyllä, minä yllytän. 😁

        Uskottavuus on sitä, että saa asioita näkyville.

        Nämä ovat tärkeitä asioita. Minä tiedän, miten arvokkaasti ja suojelevasti tasokkaat miehet suhtautuvat naisiin, ja miten he inhoavat raiskaajia ja muita sovinisteja.

        Minulle on täysin samantekevää, kuka aiheen ottaa puheeksi.

        Miksi sinua kiinnostaa minun tai aloittajan uskottavuus enemmän kuin itse puheenaihe?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, minä yllytän. 😁

        Uskottavuus on sitä, että saa asioita näkyville.

        Nämä ovat tärkeitä asioita. Minä tiedän, miten arvokkaasti ja suojelevasti tasokkaat miehet suhtautuvat naisiin, ja miten he inhoavat raiskaajia ja muita sovinisteja.

        Minulle on täysin samantekevää, kuka aiheen ottaa puheeksi.

        Miksi sinua kiinnostaa minun tai aloittajan uskottavuus enemmän kuin itse puheenaihe?

        🦄

        Minusta on vastenmielistä, että pyrit ylläpitämään tätä keskustelua ja tarjoat tälle sadistisella tavalla insestiä ja lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä käsittelevälle ilmiselvälle tiedät kyllä mille (botti ei hyväksy sanaa) tilaa käsitellä perversioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on vastenmielistä, että pyrit ylläpitämään tätä keskustelua ja tarjoat tälle sadistisella tavalla insestiä ja lapsen seksuaalista hyväksikäyttöä käsittelevälle ilmiselvälle tiedät kyllä mille (botti ei hyväksy sanaa) tilaa käsitellä perversioitaan.

        Onko se perversio, jos sanoo tulleensa raiskatuksi? Välillä teidän väitteenne menevät valonnopeudella ylitseni...

        Suurempia perversioita palstalla ovat mielestäni seuraavat:

        - Palstalla tapahtuva toistuva naisten vähättely

        - Palstalla tapahtuva naisellisten piirteiden halveksunta (näkyy mm. suhtautumisessa tiettyihin naisnimimerkkeihin) ja heidän mielenkiintonsa kohteisiin

        - Kaikenlainen rakkauden ja romantiikan merkityksen vähättely

        - Ihmissuhteiden näkeminen vaihtokauppana, josta puuttuu välittäminen, hyväntahtoisuus, huolenpito, ymmärtäminen ja hellyys

        Nämä ovat mielestäni perversioita. Ei se, että mainitsee sanan raiskaus tai insesti.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko se perversio, jos sanoo tulleensa raiskatuksi? Välillä teidän väitteenne menevät valonnopeudella ylitseni...

        Suurempia perversioita palstalla ovat mielestäni seuraavat:

        - Palstalla tapahtuva toistuva naisten vähättely

        - Palstalla tapahtuva naisellisten piirteiden halveksunta (näkyy mm. suhtautumisessa tiettyihin naisnimimerkkeihin) ja heidän mielenkiintonsa kohteisiin

        - Kaikenlainen rakkauden ja romantiikan merkityksen vähättely

        - Ihmissuhteiden näkeminen vaihtokauppana, josta puuttuu välittäminen, hyväntahtoisuus, huolenpito, ymmärtäminen ja hellyys

        Nämä ovat mielestäni perversioita. Ei se, että mainitsee sanan raiskaus tai insesti.

        🦄

        Ei niin, sanassa raiskaus ja insesti ei ole mitään perverssiä ja niistä on hyvä puhua ja puheelle on annettava tilaa ilman syyllistämistä, mutta jos osallistut keskusteluun ratsastamalla likaisen miehen mielikuvituksen avulla, niin syyllistyt hyväksikäyttöön itsekin. Sinulle ei ilmeisesti merkitse mitään esimerkiksi se, että jonkun kuvaa ja mahdollisesti identiteettiä on lainattu tähän fantasiaan ja identiteettivarkaus on rikos. Fiktiivisten insestitarinoiden kertominen taas on vähintäänkin epäilyttävää ja tuomittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin, sanassa raiskaus ja insesti ei ole mitään perverssiä ja niistä on hyvä puhua ja puheelle on annettava tilaa ilman syyllistämistä, mutta jos osallistut keskusteluun ratsastamalla likaisen miehen mielikuvituksen avulla, niin syyllistyt hyväksikäyttöön itsekin. Sinulle ei ilmeisesti merkitse mitään esimerkiksi se, että jonkun kuvaa ja mahdollisesti identiteettiä on lainattu tähän fantasiaan ja identiteettivarkaus on rikos. Fiktiivisten insestitarinoiden kertominen taas on vähintäänkin epäilyttävää ja tuomittavaa.

        "jos osallistut keskusteluun ratsastamalla likaisen miehen mielikuvituksen avulla, niin syyllistyt hyväksikäyttöön itsekin."

        Pystytkö osoittamaan minulle, että aloittaja on väärinkäyttänyt toisen henkilön kuvaa? Jos pystyt, tee se. Muussa tapauksessa kaikki väitteesi ovat spekulaatiota.

        Jos aloittaja on esiitynyt toisen henkilön kuvalla, asiasta täytyy ilmoittaa kuvan oikealle omistajalle.

        Ihan täysin en ymmärrä, mikä osa väitteistäni on "likaisen miehen mielikuvituksen avulla" ratsastamista. En ole edes keskustellut aloittajan kanssa kovin paljoa...

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "jos osallistut keskusteluun ratsastamalla likaisen miehen mielikuvituksen avulla, niin syyllistyt hyväksikäyttöön itsekin."

        Pystytkö osoittamaan minulle, että aloittaja on väärinkäyttänyt toisen henkilön kuvaa? Jos pystyt, tee se. Muussa tapauksessa kaikki väitteesi ovat spekulaatiota.

        Jos aloittaja on esiitynyt toisen henkilön kuvalla, asiasta täytyy ilmoittaa kuvan oikealle omistajalle.

        Ihan täysin en ymmärrä, mikä osa väitteistäni on "likaisen miehen mielikuvituksen avulla" ratsastamista. En ole edes keskustellut aloittajan kanssa kovin paljoa...

        🦄

        Jos olisit itse kokenut sellaista väkivaltaa, tunnistaisit tyypin sen jutuista. Kannattaa kuunnella anonyymiä, mulle tuli samat fibat kuin hänelle.


    • Anonyymi

      Ehkä palstan k&k-ätmeistä löytyy sopiva ukko.

      • Olet ensimmäisenä jonossa?


    • Anonyymi

      Eiköhän turkisvuoratuillekki oma ekologinen lokeronsa löydy, noin äkkiseltään arvioituna voipi olla vaikka jotain ekohipstereitä joille karvat on nykyään ihan stilisointia ja erottautumistekijä pornoteollisuuden lanseeraamalle posliinille. Että päättelee vaan habituksestaan pimppimieltymyksiään tuon arvon sulhokandidaatin hienovaraisesti hän.

      • Anonyymi

        Aika harvoin tulee vastaan miehiä, jotka muutoin kuin karvoituksenkaan puolesta ajattelevat, että porno olisi yhtä kuin naiseuden, miehekkyyden tai seksin harrastamisen standardi.

        Ja tällaiseltahan se standardi usein pornossa näyttää:

        1. Elämän tarkoitus = seksi
        2. Seksi = miehen orgasmi
        3. Naisen seksi = vain miehen miellyttämistä varten
        4. Miehen orgasmi = miehen nestettä naisen kasvoille
        5. Naisen orgasmi = ei kovin tärkeä, eikä väliä onko aito vai ei. Jos nainen huutaa, todennäköisesti aito. Naisen orgasmia tärkeämpää on hänen ulkonäkönsä.

        Pointtina siis että tällä tavalla käyttäyyvät miehet ovat harvinaisia. Samoin on harvinaista, että kukaan vaatisi naiselta silikonirintoja tai muuta pornotähden ulkonäköä, kuten karvoitusta tai valkaistua peräaukkoa.

        Sellaisiakin miehiä on ja saa aivan vapaasti olla olemassa. Harvoin he kuitenkaan kulkevat ympäri internetiä kertomassa karvaisille naisille, että nämä ovat vääränlaisia... 😉

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika harvoin tulee vastaan miehiä, jotka muutoin kuin karvoituksenkaan puolesta ajattelevat, että porno olisi yhtä kuin naiseuden, miehekkyyden tai seksin harrastamisen standardi.

        Ja tällaiseltahan se standardi usein pornossa näyttää:

        1. Elämän tarkoitus = seksi
        2. Seksi = miehen orgasmi
        3. Naisen seksi = vain miehen miellyttämistä varten
        4. Miehen orgasmi = miehen nestettä naisen kasvoille
        5. Naisen orgasmi = ei kovin tärkeä, eikä väliä onko aito vai ei. Jos nainen huutaa, todennäköisesti aito. Naisen orgasmia tärkeämpää on hänen ulkonäkönsä.

        Pointtina siis että tällä tavalla käyttäyyvät miehet ovat harvinaisia. Samoin on harvinaista, että kukaan vaatisi naiselta silikonirintoja tai muuta pornotähden ulkonäköä, kuten karvoitusta tai valkaistua peräaukkoa.

        Sellaisiakin miehiä on ja saa aivan vapaasti olla olemassa. Harvoin he kuitenkaan kulkevat ympäri internetiä kertomassa karvaisille naisille, että nämä ovat vääränlaisia... 😉

        🦄

        Miehen neste kuuluu hänen omiin kasvoihinsa tai omaan suuhun. 😁


    • Anonyymi

      Karvainen nainen on ihana.

    • Anonyymi

      Mjoo

      Mä luulin ensin, että mulla ei ole tähän kantaa tarjota, mutta tarkemman ajattelun jälkeen oli.

      Katsokaas kun tämä on pitkälti tottumiskysymys. Vallalla on ollut pitkään karvattomuusidea, jonka alkusyitä en voi ymmärtää, sillä minua ei ollut silloin vielä edes olemassa, kun tällainen virtaus lähti liikkeelle.

      Tämän jälkeen on kyllä ajeltu karvoja herra ties miten monta kertaa maapallon ympäri, jos jokaisen ajelluista liittäisi yhteen. Ja Gillette on kiittänyt.

      Kun jokainen mirri on pukkarissa sheivattu, niin erilaisuus kiinnittää kaikkien huomion. Tämä myös siinä tilanteessa, jossa olisit pukkarin ainoa sheivattu.


      (hihitystä)

      • Anonyymi

        Teoriasi toimisi muuten, ellei se olisi niin kaukana naisen käytännön elämästä.

        Karvojenhallinnan ainoa motiivi ei ole muihin vaikuttaminen. Karvoja saatetaan käsitellä tai jättää käsittelemättä myös puhtaasti käytännöllis-menstruaalis-urologis-dermatologisista syistä.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teoriasi toimisi muuten, ellei se olisi niin kaukana naisen käytännön elämästä.

        Karvojenhallinnan ainoa motiivi ei ole muihin vaikuttaminen. Karvoja saatetaan käsitellä tai jättää käsittelemättä myös puhtaasti käytännöllis-menstruaalis-urologis-dermatologisista syistä.

        🦄

        Eiköhän jokainen saa tehdä sille alakerralleen mitä haluaa tai olla tekemättä. Feministisissä suuntauksissa tämä karvojen politisoiminen on minusta ollut aina ilmiö mitä en ymmärrä. Kontrolli on kontrollia missä muodossa tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokainen saa tehdä sille alakerralleen mitä haluaa tai olla tekemättä. Feministisissä suuntauksissa tämä karvojen politisoiminen on minusta ollut aina ilmiö mitä en ymmärrä. Kontrolli on kontrollia missä muodossa tahansa

        Minä olen nimenomaan sitä mieltä, että jokaisen TÄYTYY saada tehdä keholleen mitä haluaa, karvat mukaan lukien.

        Tietysti se on politisointia. Se ottaa valtaa pois niiltä, jotka haluaisivat määrätä, mitä nainen tekee keholleen. Koko feminismi on politisointia.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen nimenomaan sitä mieltä, että jokaisen TÄYTYY saada tehdä keholleen mitä haluaa, karvat mukaan lukien.

        Tietysti se on politisointia. Se ottaa valtaa pois niiltä, jotka haluaisivat määrätä, mitä nainen tekee keholleen. Koko feminismi on politisointia.

        🦄

        Kyllä sitä määräysvaltaa pyritään ulottamaan toisinaan myös siihen toiseen suuntaan ja se oli kommenttini pointti. Esimerkiksi luomalla epämukavaa ja väheksyvää ilmapiiriä niille jotka syystä tai toisesta haluaa ajella kehonsa karvoja. Näitä naisen kehoon liittyviä valtataisteluita ei koskaan voiteta uudistamalla valtarakenteita. Tätä tapahtuu siis ns feminististen virtausten sisällä, ymmärräthän kriittistä ajattelua myös noin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sitä määräysvaltaa pyritään ulottamaan toisinaan myös siihen toiseen suuntaan ja se oli kommenttini pointti. Esimerkiksi luomalla epämukavaa ja väheksyvää ilmapiiriä niille jotka syystä tai toisesta haluaa ajella kehonsa karvoja. Näitä naisen kehoon liittyviä valtataisteluita ei koskaan voiteta uudistamalla valtarakenteita. Tätä tapahtuu siis ns feminististen virtausten sisällä, ymmärräthän kriittistä ajattelua myös noin päin.

        "Kyllä sitä määräysvaltaa pyritään ulottamaan toisinaan myös siihen toiseen suuntaan ja se oli kommenttini pointti. Esimerkiksi luomalla epämukavaa ja väheksyvää ilmapiiriä niille jotka syystä tai toisesta haluaa ajella kehonsa karvoja."

        En tiedä miksi keskustelet tästä minun kanssani. En ole ikinä sanonut (enkä sanoisi) kenellekään, etteikö jokainen saisi tehdä karvoilleen mitä haluaa. Olen sanonut vain, ettei miesten toiveita naisen kehon kontrolloinnista kannata noudattaa. Ei tietystikään toisinkaan päin, eli miestenkään ei tulisi suostua siihen, että naiset saisivat kontrolloida heidän kehojaan. Naisten suuntaan tapahtuva kehojen kontrollointi on kirjoitetun historian aikana ollut yleisempää ja vaikuttaisi olevan vieläkin.

        "Näitä naisen kehoon liittyviä valtataisteluita ei koskaan voiteta uudistamalla valtarakenteita."

        Tämä väite on mielenkiintoinen ja keskustelisin siitä mielelläni lisää, jos avaisit sitä vähän tarkemmin. Rakenteitahan ei ole olemassa ilman käytänteitä eikä ilman yksilöitä, jotka kantavat ja liikuttavat käytänteitä. Mutta kyllä rakenteiden muutos on mahdollista, vaikkakin hidasta.

        "Tätä tapahtuu siis ns feminististen virtausten sisällä, ymmärräthän kriittistä ajattelua myös noin päin."

        En aio tutustua siihen, mitä feminismi ajattelee mistäkin asiasta. Olen pysyvästi sitä mieltä, että jokaisella on oltava määräysvalta omaan kehoonsa.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän jokainen saa tehdä sille alakerralleen mitä haluaa tai olla tekemättä. Feministisissä suuntauksissa tämä karvojen politisoiminen on minusta ollut aina ilmiö mitä en ymmärrä. Kontrolli on kontrollia missä muodossa tahansa

        Naiset vapaaksi miesten mielivallalta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kyllä sitä määräysvaltaa pyritään ulottamaan toisinaan myös siihen toiseen suuntaan ja se oli kommenttini pointti. Esimerkiksi luomalla epämukavaa ja väheksyvää ilmapiiriä niille jotka syystä tai toisesta haluaa ajella kehonsa karvoja."

        En tiedä miksi keskustelet tästä minun kanssani. En ole ikinä sanonut (enkä sanoisi) kenellekään, etteikö jokainen saisi tehdä karvoilleen mitä haluaa. Olen sanonut vain, ettei miesten toiveita naisen kehon kontrolloinnista kannata noudattaa. Ei tietystikään toisinkaan päin, eli miestenkään ei tulisi suostua siihen, että naiset saisivat kontrolloida heidän kehojaan. Naisten suuntaan tapahtuva kehojen kontrollointi on kirjoitetun historian aikana ollut yleisempää ja vaikuttaisi olevan vieläkin.

        "Näitä naisen kehoon liittyviä valtataisteluita ei koskaan voiteta uudistamalla valtarakenteita."

        Tämä väite on mielenkiintoinen ja keskustelisin siitä mielelläni lisää, jos avaisit sitä vähän tarkemmin. Rakenteitahan ei ole olemassa ilman käytänteitä eikä ilman yksilöitä, jotka kantavat ja liikuttavat käytänteitä. Mutta kyllä rakenteiden muutos on mahdollista, vaikkakin hidasta.

        "Tätä tapahtuu siis ns feminististen virtausten sisällä, ymmärräthän kriittistä ajattelua myös noin päin."

        En aio tutustua siihen, mitä feminismi ajattelee mistäkin asiasta. Olen pysyvästi sitä mieltä, että jokaisella on oltava määräysvalta omaan kehoonsa.

        🦄

        Ja et siis pitäisi hyväksyttävänä esimerkiksi sitä, että karvaisuuteen uskovat feministit loisivat epämukavaa ilmapiiriä niille naisille, jotka tahtovat ajella karvojaan tai muokata kehoaan antamalla ymmärtää, että he uusintavat jotain miesten luomaa määräysvaltaa? Kontrollipolitiikkaa on näet niin monentyyppistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja et siis pitäisi hyväksyttävänä esimerkiksi sitä, että karvaisuuteen uskovat feministit loisivat epämukavaa ilmapiiriä niille naisille, jotka tahtovat ajella karvojaan tai muokata kehoaan antamalla ymmärtää, että he uusintavat jotain miesten luomaa määräysvaltaa? Kontrollipolitiikkaa on näet niin monentyyppistä.

        En missään nimessä pitäisi tuollaista hyväksyttävänä. Minulle kontrolli on jotain hieman konkreettisempaa kuin "miesten määräysvalta".

        En ole ikinä elämässäni välittänyt mistään miesten määräysvallasta vaan tehnyt elämässäni juuri niin kuin haluan. Kukaan mies ei ole koskaan sitä minulta kieltänyt.

        En aivan täysin ymmärrä kaikkia kehon muokkauskeinoja (sukupuolesta riippumatta!), mutta ei kai minun tarvitsekaan ymmärtää.

        Haluan itsekin näyttää kauniilta enkä koe sitä kontrollin alla olemiseksi... Se on kehollisen olomuodon juhlistamista... 😁💃

        Hieman ärsyttää, että oletat minusta asioita, joita en ole sanonut. Mutta olen tottunut siihen. Vain kaikkein älykkäimmät ihmiset eivät sellaista tee.

        🦄


    • Anonyymi

      Moi. Minä olen mies.

      • Anonyymi

        Kyllä me joilla on järki päässä tottakai ymmärretään että sinä aloittaja olet mies ja kovin lapsellinen sellainen. Eikö tuollainen simsin pelaaminen ole vähän niinkuin teinityttöjen ilmiö ollut aikoinaan?


    • Anonyymi

      Jos tapailu karvoihin kaatuu, niin eipä siinä mitään sitten menetä. Jokaisella saa tietenkin olla omat ulkonäköpreferenssinsä. Mutta on kyllä suhteen rakennus aika huteralla pohjalla jos homma kaatuu sheivaamiseen/ sen puutteeseen. Pitkässä suhteessa ja etenkin jos yhdessä asuu niin sitä toista tulee aivan varmasti nähtyä kaikissa karvankasvun vaiheissa.

      Itsekin preferoisin miestä joka siistii karvansa eikä anna rehottaa ihan valtoimenaan, mutta jos muutoin on yhdessä mukavaa niin eipä se luonnontilainen rehotuskaan mikään deal-breaker ole. Ei tulisi mieleenkään ennen treffejä lähettää miehelle mitään listaa että minkä millin mittaiset karvat sopii olla, jotta näkeminen toteutuu :D

    • Anonyymi
    • Olipas tämäkin aihe aika kamalaa luettavaa. Nimittäin kun kaikki uudet kirjoittajat kiusataan systemaattisesti pois.

      • Anonyymi

        Hyvä että sulla on synnintuntoa.


    • Anonyymi

      Ei pidä. Toimintamallisi "mä lopetan suhteen siihen paikkaan" on täsmälleen oikea.

      - Sheena

    • Anonyymi

      Minun tyttöystävä ajaa karvansa usein ettei jää karvoja minun hampaan väliin kun nuolen pimppii.

    • Anonyymi

      😥 sehän on siis arvoitus eikö vaan. - ponpelipins

    • Anonyymi

      Joko jasu sai ketjusta viihteensä vai vieläkö jatkaa?

      -harmiseikirj-

      • Anonyymi

        Pervo ritari=))))


    • Anonyymi

      Voisin kyllä vähän lipaista ap:n pöheikköä.


      🦄

      • Anonyymi

        Nyt meni jo kyllä mauttomaksi. Tiedät itsekin, että koko hahmo perustuu illuusion ja erittäin rumaan sellaiseen mitä tulee etoviin perverssin miehen fantasioihin, joten ns valtauttaminen ei oikein skulaa tässä tapauksessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt meni jo kyllä mauttomaksi. Tiedät itsekin, että koko hahmo perustuu illuusion ja erittäin rumaan sellaiseen mitä tulee etoviin perverssin miehen fantasioihin, joten ns valtauttaminen ei oikein skulaa tässä tapauksessa.

        Tuo ei ollut minulta. En käytä tuollaista "kieltä". Pun intended.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ollut minulta. En käytä tuollaista "kieltä". Pun intended.

        🦄

        Niin, arvelinkin näin. Siksi kannattaa ottaa huomioon myös se, että sama miestrolli joka sinua tämän hahmon kanssa vedättää pyrkii omaksumaan myös sinun idenriteettiä ajan mittaan ja tämän luulisi olevan osoitus sinulle siitä, että et tee nyt tässä mitään feminististä työtä, vaan ainoastaan työtä trollin hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, arvelinkin näin. Siksi kannattaa ottaa huomioon myös se, että sama miestrolli joka sinua tämän hahmon kanssa vedättää pyrkii omaksumaan myös sinun idenriteettiä ajan mittaan ja tämän luulisi olevan osoitus sinulle siitä, että et tee nyt tässä mitään feminististä työtä, vaan ainoastaan työtä trollin hyväksi.

        Syytön minä siihen olen, jos joku haluaa leikkiä yksisarvislesboa. 😂

        Btw: lesboilu ei ole rikos.

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syytön minä siihen olen, jos joku haluaa leikkiä yksisarvislesboa. 😂

        Btw: lesboilu ei ole rikos.

        🦄

        Mutta toisen ihmisen kuvan käyttäminen luvatta tällaisen hahmon kautta on ja sinulla on yhtälailla ilmoitusvelvollisuus tästä kuin muillakin, varsinkin kun trollia ruokit, että pääset ääneen. Et ajattele tuon identiteettivarkauden uhria ollenkaan, eli olet antifeministisesti toimiva huomionkerjääjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta toisen ihmisen kuvan käyttäminen luvatta tällaisen hahmon kautta on ja sinulla on yhtälailla ilmoitusvelvollisuus tästä kuin muillakin, varsinkin kun trollia ruokit, että pääset ääneen. Et ajattele tuon identiteettivarkauden uhria ollenkaan, eli olet antifeministisesti toimiva huomionkerjääjä.

        "Mutta toisen ihmisen kuvan käyttäminen luvatta tällaisen hahmon kautta on ja sinulla on yhtälailla ilmoitusvelvollisuus tästä kuin muillakin, varsinkin kun trollia ruokit, että pääset ääneen."

        Kukaan ei ole vielä esittänyt vakuuttavaa näyttöä siitä, että kyseessä olisi trolli. Sinun "fiiliksesi" ja jonkun toisen kirjoittajan "fibat" eivät ikävä kyllä todista, että kyseessä olisi trolli.

        Taidat pitää minua tyhmänä? Sinua pitäisi uskoa, koska sinä kirjoitat niin. Miten sinä pärjäät elämässä, jos aina heittelet hatusta syytteitä ties kenen suuntaan?

        🦄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta toisen ihmisen kuvan käyttäminen luvatta tällaisen hahmon kautta on ja sinulla on yhtälailla ilmoitusvelvollisuus tästä kuin muillakin, varsinkin kun trollia ruokit, että pääset ääneen."

        Kukaan ei ole vielä esittänyt vakuuttavaa näyttöä siitä, että kyseessä olisi trolli. Sinun "fiiliksesi" ja jonkun toisen kirjoittajan "fibat" eivät ikävä kyllä todista, että kyseessä olisi trolli.

        Taidat pitää minua tyhmänä? Sinua pitäisi uskoa, koska sinä kirjoitat niin. Miten sinä pärjäät elämässä, jos aina heittelet hatusta syytteitä ties kenen suuntaan?

        🦄

        Tästä olen kyllä eniten vihainen, että tuot tätä miehen vastenmielistä leikkiä oman kieron tarpeesi takia antaa ymmärtää, että niin tämä provohahmo kuin nämä muut voisi viitata ja saisit viittaamaan kateudenkohteeseesi, välittämättä yhtään niiden naisten identiteettisuojasta joita esim tässä kyseisessä profiilissa on käytetty. Silloin tajusin mitä täällä oikeasti luuhaat ja mistä puusta olet veistetty samalla alkoi aueta kaikki muukin. Olet moraaliton ja narsistinen sekä täysin harhainen etkä ole mantteliasi ansainnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mutta toisen ihmisen kuvan käyttäminen luvatta tällaisen hahmon kautta on ja sinulla on yhtälailla ilmoitusvelvollisuus tästä kuin muillakin, varsinkin kun trollia ruokit, että pääset ääneen."

        Kukaan ei ole vielä esittänyt vakuuttavaa näyttöä siitä, että kyseessä olisi trolli. Sinun "fiiliksesi" ja jonkun toisen kirjoittajan "fibat" eivät ikävä kyllä todista, että kyseessä olisi trolli.

        Taidat pitää minua tyhmänä? Sinua pitäisi uskoa, koska sinä kirjoitat niin. Miten sinä pärjäät elämässä, jos aina heittelet hatusta syytteitä ties kenen suuntaan?

        🦄

        ” Taidat pitää minua tyhmänä? Sinua pitäisi uskoa, koska sinä kirjoitat niin. Miten sinä pärjäät elämässä, jos aina heittelet hatusta syytteitä ties kenen suuntaan?” Kyllä pidän, ihminen jolla on tiettyjä ns erityispiirteitä jäävät usein luuppiin kun asiat eivät rullaa halutulla tavalla ja paljastavat korttinsa lopulta. Siinä missä joku muu tuntisi esim häpeää ja antaisi olla tai olisi edes joku alkeellinen impulssikontrolli tai ymmärrys siitä, että mihin suuntaan tässä ollaan menossa


    • Kyllä naisella karvat täytyy olla, ei mitään poslinipilluu. Vanha sanonta kuuluu,et karvat ne täytyy kasvaakkin sillä karvatonta ei panna saa. Tietysti jokainen tyylillään mut niin momta mieltä kun on keskusteliaakin.

    • Anonyymi

      Onko sinulla myös rintakarvat?
      Se olisi tosi kiihottavaa panna sellaisen naisen kanssa jolla on myös rintakarvat. Entä selässä? Olis ihanaa.
      Olen yksin asuva suht komea ja hyvin varustettu 30 v mies.

    • Anonyymi

      Ei tarvitse. Aikuisella naisella on karvoja. Jos mies ei tätä ymmärrä, kannattaa lopettaa treffit ja etsiä uusi treffikumppani. Älä tyydy huonoon seuraan.

      • Anonyymi

        Naisena ajattelen samoin, jos en kelpaa sellaisena kuin olen, niin siirrytään seuraavaan vaihtoehtoon.


    • Anonyymi

      Olen karvainen käsivarsia myöten.
      Ei minua karvainen mirri haittaisi.
      Tärkeintä on ne muut arvot ja ikäkin jossain määrin.

    • Anonyymi

      K&k-palstapoikien unelma on juurikin Chewbacca-nainen.

    • Anonyymi

      Itte oon äijä ja mulla on kiharat perskarvoissa.

    • Anonyymi

      ostaaNäin Siomen Burt Raynoldddissikin aikoinaan nimettynä sanoisin että kumpikin tapaus kiinnostaa karvoilla tai ilman. Pääasia että nainen on kuuma.

    • Anonyymi

      Kirvattomana sitten..

    • Anonyymi

      Haluaisin lämmitellä lämpöpatterin vieressä.

    • Anonyymi

      Minusta karvat ei haittaa ,ajeltu pillu voi olla rumakin, oikein karvainen tuhero on mukavan pehmeä ja pitkään märkä, kainalokarvat on naisella sexikäät lupaa tavallaan hyvää pillunkarvoituksen suhteen, tanseissa kyttään aina kellä hyvät kainalokarvat haen heti, viikset menee nekin myös naisella jos on välimeren maista tai espanjasta, arabi en ole päässyt kokeilemaan olisin toki Helsingin isossa bordellissa maksua vastaan saanut mutta tyydyin juomaan en ole tottunut pillusta maksamaan muutenkaan ,mutta toki käynyt katsomassa Pk seudun pordellien tarjontaan isojen poikien kanssa ;)

    • Anonyymi

      Herran rauhaa.

      • Rauhaa. :)


      • Anonyymi

        Kerrankin 👏🙌👐👍


    • Anonyymi

      Pillun on oltava ajeltu vähintään kiitorataan asti.

    • Anonyymi

      Tapasin naisen baarissa, mentiin hänen kämpille.
      Ruvettiin hommiin, kun pääsin pesälle, oli karvainen pöheikkö, mulla lopahti välittömästi.
      Lähdin kotiin.

      • Voi helkkari, oikeestikko? 😂

        Karvat haittaa noin paljon? Nyt naurattaa niin, että vattaan sattuu. Ei ehkä saisi nauraa, mutta naurattaa. Niin karvasta pöheikköä ei eteen tuu, että mielenkiinto lopahtas, jos mielenkiinto on herännyt. 😊


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Voi helkkari, oikeestikko? 😂

        Karvat haittaa noin paljon? Nyt naurattaa niin, että vattaan sattuu. Ei ehkä saisi nauraa, mutta naurattaa. Niin karvasta pöheikköä ei eteen tuu, että mielenkiinto lopahtas, jos mielenkiinto on herännyt. 😊

        Pakko tuon on olla provo. Ei voi muuta olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tuon on olla provo. Ei voi muuta olla.

        Samoin ajattelen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tuon on olla provo. Ei voi muuta olla.

        Niin toi lähdin kotiin lerpahdus.


      • JasuM kirjoitti:

        Niin toi lähdin kotiin lerpahdus.

        Ymmärrän, jos ihmisen haaruista löytyy joku tautisen oloinen haiseva ja sairaan näköinen tikankolo tai molo, mutta karvat ei voi olla syy pakittaa. 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko tuon on olla provo. Ei voi muuta olla.

        Pitäisi sen sanoa jo järkikin, mutta ei näköjään kaikille.


    • Anonyymi

      Ei tartte kertoo.. Näkeehän sen sit jos sinneastipääsee.

      • Anonyymi

        😥🐣🐛🦇🦠🕸🕷


    • Anonyymi

      Hah hah hah haa... sori huvittaa vaan...

      • Anonyymi

        Mikä siinä on huvittavaa, että aikuinen mies esittää insestin uhria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä on huvittavaa, että aikuinen mies esittää insestin uhria?

        Eihän nyt mustamaalaava pissaliisa tuollaisiin lillukanvarsiin takerru.


    • Anonyymi

      Ja sitten vielä ihmetellään kun treffikumppanit katoavat savuna ilmaan...

    • Anonyymi

      Tämä on törkeä ketju. Pitäisi poistaa. Lapset voivat lukea.

      • Anonyymi

        Tälläkin hetkellä

        🦄


      • Anonyymi

        Paitsi että pennutkin tajuaa trollaukseksi. Miksei aikuiset sitten? Onko joku elämänvaihe skippautunut tai jotai


    • Anonyymi

      Suojaahan ne karvat pöpöiltä.

      • Anonyymi

        Ei suojaa jos on satiaisia kuten monella nuorella muijalla on...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei suojaa jos on satiaisia kuten monella nuorella muijalla on...

        Kysymys kuuluu mistä ne on saanut ne?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kysymys kuuluu mistä ne on saanut ne?

        Joltain ulkomaanmatkaajalta varmaan, joka kyntää kaikki pellot mitä vastaan tulee elukoista piittaamatta.


      • JasuM kirjoitti:

        Joltain ulkomaanmatkaajalta varmaan, joka kyntää kaikki pellot mitä vastaan tulee elukoista piittaamatta.

        Joku tämmöinen..

        https://youtu.be/DcUBVQlUMpY


    • Anonyymi

      Israelissa huomattu 68% rokoitetuista huomattavaa karvojen kasvua intiimi ja kasvojen alueella.Rokote tehtaat jakaa parranajoon tarkoitettuja teriä neljännenpiikin yhteydessä ilmaiseksi.

      • Anonyymi

        Tuo on totta. Kolmannen rokotteeni jälkeen kaljuni alkoi taas kasvaa tukkaa. Ja myös potenssihaasteet paranivat. Liikavarpaista nyt puhumattakaan.


      • Jes! Saan kolmannen rokotteen jälkeen oman parran! 🥳


    • Anonyymi

      Minun mielestä miestä kannattaisi varottaa jos olisi sheivannut itsensä sieltä karvattomaksi, kannattaisi jättää ainakin siisti lyhyt siilitukkainen huutomerkki häpykummulle.

      AV

    • Anonyymi

      Joo on parempi sanoa etukäteen,että mulla on liikaa testostetonia veressä.

    • Anonyymi

      Otin baarista mukaan hyvän näköisen horoskan. Sit kun päästiin sänkyyn niin huomasin että onpas kovin karvainen. Mutta ei se mitenkään haitannut. Sitten kun käteni osuikin kulliin ja muniin, niin totesin että oho, tällä tytöllä onkin munat. No, ei sekään mitään.

    • Anonyymi

      Tuon pelin saa varmaan kyllä johonkin älyuhelimeenkin, aika hauska pelasin aika paljon tuota :D

    • Anonyymi

      Onpa aikuisilla jutut. Eikö yhtään hävetä......

      • Anonyymi

        Ei niillä hävetä ollenkaan, vaan kun elämä on tylsää ja järki jäässä, niin aikku mitä netissä lukee menee läpi kuin väärä raha lapselle. Hyvin vastenmielistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niillä hävetä ollenkaan, vaan kun elämä on tylsää ja järki jäässä, niin aikku mitä netissä lukee menee läpi kuin väärä raha lapselle. Hyvin vastenmielistä.

        Niin, tämä aloitus voi tietysti tuntua ihan loogiselta ja uskottavalta, kukapa nainen ei jutustelisi näistä asioista kasuaalisti, eikä suinkaan joku seksuaalisuuteen hyvin ongelmalliseksi suhtautuva mies, joka ei saa näistä naisten anatomiajutskista tarpeekseen. Tasoisessa seurassa.


    • Anonyymi

      Jotkut asiat oli ennen paremmin. Jokainen teki karvoillensa mitä halusi, eikä siihen mielipidettä kyliltä kysellyt.
      Kaikesta tehdään nykyään saatanallinen riita sukupuolten välille. Mies on pedofiili, jos tykkää posliinista?!? Mikä nainen on, jos haluaa olla länsimaisen kauneusihanteen mukainen ja sheivaa kainalonsa?
      Jatkuvasti öyhötetään yksilön vapaudesta olla juuri mitä haluaa, mutta kuitenkin haetaan kokoajan henkilökohtaisemmille asioille hyväksyntää.
      Ja nyt osallistuin aiheen nostatteluun itsekin kommentoimalla tätä.

      • Anonyymi

        Tämä on hyvä kommentti. Enemmän tuntuu, että nämä karvoituksesta öyhöttävät olisi päsmäröimässä miten paljon sitä pitää olla siinä missä on harvassa jotka huutaa, että mulla ei muuten oo karvan karvaa siellä, että kestäkää nyt tämä minun yksityisasia. Miksi kaikesta pitää tehdä poliittista, hyvä kysymys. Jotain hyötyä tästä ätmitrollauksesta.


    • Anonyymi

      "Koko suomi leipoo"

      • Anonyymi

        Kuulostaapa jotenki köyhältä


    • Anonyymi

      Kyllä karvat pitää olla kainaloissa ja jalkojen välissä. Muualta voi sheivailla jos haluaa.
      t. Mies

    • Anonyymi

      Olisi aika hyvä kysymys arvaustytölle: miten poistat valon säteilyä?

      Kun joku mustavalokaan ei sitä poista kun on jo itsessäänkin valon säteilyä, pitäisi ojoku musta-aukko sitten.

      • Anonyymi

        Miksi haluat kysyt minulta? :) En halua ottaa osaa tähän keskusteluun. Musta aukko. Se vaan ottaa kenet haluaa jos liian reunalle sattuu..


    • Anonyymi

      Voihan olla nätti karvoitus,ei supikoira:)
      Tai Karpon hattu..:)

    • Anonyymi

      Voitko kertoa missä raamatun kohdassa sanotaan ettei karvoja saa ajaa?

      • Anonyymi

        Ai takaa?


    • Anonyymi

      Luulisi, että miehet eivät tykkää niistä karvoista, jos pitävät suuseksin antamisesta. Voihan silloinkin trimmata vaan karvat siitä häpyalueelta ja muuten olla karvainen. Kaikki miehet eivät halua antaa suuseksiä, eikä kaikki naiset tykkää ottaa vastaan suuseksiä. Silloin niillä alapään karvoilla ei luulisi olevan merkitystä. Sukupuoliyhdyntää ne eivät mitenkään estä.

      Tuollaisista asioistakin pitäisi pystyä keskustelemaan kumppaniehdokkaan kanssa, eikä heti täysin tyrmätä toisen karvoitusta. Voihan sitä ensin koittaa edes hyväksyä ne karvat ja katsoa miten seksi niiden kanssa onnistuu. On minullaki mennyt joskus suihin ottaessa munakarva suuhun. Olen vain kaivanut sen suusta pois ja jatkanut hommaa :).

      • Anonyymi

        Eipä sitä suuseksiä antaessa nuolla häpykummun päältä, joten en ymmärrä, mitä kiitorata häpykummun päällä ketään haittaa. tietysti jos karvoja on nuoltavissa osissa, niin ne voi pinseteillä poistaa.


    • Anonyymi

      No kyllä kainalokarvat on liikaa naisella ja ala-osastoakin voi siistiä ihan jo hygieniaa silmällä pitäen. - Nainen sivusta

      • Anonyymi

        Hygieniaan liittyvät syyt ovat yleensä sellaisia, joiden motiivi lähtee ihmisestä itsestään. Niiden verukkeella tapahtuvan karvoituksen ja muun muokkauksen hyväksyn auliisti.

        Mutta tuo "naiselle liikaa".

        Ai että. Ai ettien että.

        Jos kaikki naiset eläisivät siten, etteivät koskaan tekisi mitään, mikä on muiden mielestä "naiselle liikaa", mikään ei koskaan muuttuisi. Kaikki ihailemani naiset aina Iisebelistä Madonnaan, kautta Jean D'Arcin ja Marie Curien, ovat tehneet jotain, mikä on ollut "naiselle liikaa".

        Ja nyt sinä, nainen itsekin, sanot että kainalokarvat ovat "naiselle liikaa".

        Tuo on sitä kuuluisaa uhriutumista: tehdä asiat niin kuin on "naiselle sopivaa".

        Mutta se ei ole minun ongelmani, joten jatka vapaasti.

        🦄


      • Anonyymi

        Kainalokarvat eivät ole liikaa, koska luoja on ne siihen luonnut. Ihmiset ovat itse keksineet parturointivälineet niiden poistamiseen. Mene johonki köyhään maahan höyläilee ilman vettä ja puhtaita välineitä, niin voi iskeä joku pöpö rikkonaisen ihoon.


      • Anonyymi

        Voihan sitä siistiä, mutt täysin karvattomaksi en tule suostumaan. Sentin mittainen kihara ja bikinirajaus. Se oli siinä sitten, jos ei kelpaa! Minä en häpykummun kutiavaa ihoa tahdo, kas karvajuurten tupet saattavat helposti tulehtua, syystä jos toisestakin. Ihan aikuisten oikeesti, mä tiedän monta naista, joiden tie on vienyt gynekologin vastaanotolle, tulehtuneiden karvatuppien vuoksi.

        Minä en aio kyseistä vaivaa ja nöyryytystä itselleni hankkia, yhdenkään miehen vuoksi. Synnytyslaitoksella multa ajettiin karvoitus pois, ja mikä kutina ennen kuin se taas oli pehmeä ja kaunis kiharainen mun oman vulvani kaunistus!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hygieniaan liittyvät syyt ovat yleensä sellaisia, joiden motiivi lähtee ihmisestä itsestään. Niiden verukkeella tapahtuvan karvoituksen ja muun muokkauksen hyväksyn auliisti.

        Mutta tuo "naiselle liikaa".

        Ai että. Ai ettien että.

        Jos kaikki naiset eläisivät siten, etteivät koskaan tekisi mitään, mikä on muiden mielestä "naiselle liikaa", mikään ei koskaan muuttuisi. Kaikki ihailemani naiset aina Iisebelistä Madonnaan, kautta Jean D'Arcin ja Marie Curien, ovat tehneet jotain, mikä on ollut "naiselle liikaa".

        Ja nyt sinä, nainen itsekin, sanot että kainalokarvat ovat "naiselle liikaa".

        Tuo on sitä kuuluisaa uhriutumista: tehdä asiat niin kuin on "naiselle sopivaa".

        Mutta se ei ole minun ongelmani, joten jatka vapaasti.

        🦄

        ” Jos kaikki naiset eläisivät siten, etteivät koskaan tekisi mitään, mikä on muiden mielestä "naiselle liikaa", mikään ei koskaan muuttuisi. Kaikki ihailemani naiset aina Iisebelistä Madonnaan, kautta Jean D'Arcin ja Marie Curien, ovat tehneet jotain, mikä on ollut "naiselle liikaa". Et sul ei oo semmosta ns lakipistettä tullu koskaan vastaan?


    • Anonyymi

      Se on arvoitus 🎞🎢

    • Anonyymi

      Mulle on karvoja siunaantunut enemmän kuin villakoiralle, ulkona luullaankin koiraksi joka vapaana juoksentelee.
      Rankkurit korjas talteen yhen kerran ja päädyin vanhan rouvan sylikoiraksi mutta voisin tehdä pari mukulaa ap,n kanssa.

    • Anonyymi

      Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä. 😂

      Joko aihe on kirvoittanut perin kiharaisia mielipiteitä, tai sitten olette vain lähettäneet kommenttinne täysin höyläämättöminä.

      🦄

      • Anonyymi

        Ei millään bahal, mutta tämä karva-aihe on mun mielestä ehdottomasti epäkiinnostavin mitä tulee feministiseen keskusteluun


    • Anonyymi

      Ehdottomasti karvat on iso ! Minusta mikään ei ole niin sytyttävää kuin naisen luonnollinen karvoitus. Olet muuten ihan hottis muutoinkin ;)

    • Anonyymi

      Vaikea tosissaan kuvitella että kehon karvat olisi se tärkein asia tai että jos muuten natsaa niin asialla olisi suurtakaan väliä.

    • Anonyymi

      Karvainen pimpsa ja kainalotkin on ok ellei niitä joudu sitten trimmerillä ajamaan että pääsee asiaan. Karvaiset sääret taas kuvottaa valtavasti niitäkin näkee. Jokaisen oma valinta toki mutta itse kierrän kaukaa tällaisen typyn.

    • Anonyymi

      Kiva uusi termi, ainakin itselleni: pimssa :)

      Nyt on perjantai. Kyllä täytyy muorille tehdä tänään karvatarkastus.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Laita kyltti kaulaan roikkumaan ja mainosta siinä, että sulla on karvanen p illu

    • Anonyymi

      Oletko vapaaseurakunnasta? Vanh.lesta perheestä lähtöisenä sanoisin että viestiesi sisältö olisi heille kauhistus😄 Uskoontulon jälkeen, avioliiton ulkopuolinen seksi olisi syntiä sekin,vaikka kuin parisuhteessa oltaisiin kunnes Jumala olisi parin kirkkohäissä yhdistänyt. Ja nimenomaan vanh. lesta pappi sen siunannut. Mutta hienoa kun ravistelet rajaaitoja. Mahtavaa. Minua ei kukaan lapsuudessa raiskannut ,niin pippurinen neiti olin,mutta kaikenlaista muuta pahuutta oli ja paljonkin. Kun oli maha kovalla se kaivettiin sormin ulos. Hyi helvetti. Mitä pieni viisivuotias isoa ukkoa vastaan voi? Äidin huolesta vielä. Monesti äiti oli se joka potkurina toimi. Kun pikkuveljelle samaa yrittivät nostin sellasen haloon että ihmeissään kyselivät,oliko se nyt niin kauheaa ja mikäsiinä . Kyllä se oli. Tuollaiset uskovaiset on kaikkea muuta.petoja lammasten vaatteissa.

      • Anonyymi

        Kyllä se näin on että meidän rohkeiden on tässäkin asiassa tuotava totuus esiin. Mikään ei jää piiloon eikä hyshys peiteltäväksi.


    • Anonyymi

      No ei todellakaan tarvi kertoa!

      • Anonyymi

        Todellakin tarvii!!


    • Anonyymi

      Että tällaista, Pertsa taas aktiivisena uudella "nais" hahmolla:) En ymmärrä miksi kaikki leikkivät mukana ja ruokkivat näitä selviä trolleja.

      • Anonyymi

        Tässä trolli olet sinä kun pelottaa nähdä maailman pahuus kasvoistakasvoihin voimattaa auttaa tai ajatukseen muuttaa maailmaa. Se on pelottavaa. Käytä trolliuteus hyvään 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä trolli olet sinä kun pelottaa nähdä maailman pahuus kasvoistakasvoihin voimattaa auttaa tai ajatukseen muuttaa maailmaa. Se on pelottavaa. Käytä trolliuteus hyvään 👍

        Osu ja uppos, kaiken lisäksi vastailet itsellesi. Sinullahan on tuota kokemusta naisena olosta täällä;)


      • Anonyymi

        Mikä pertsa? Voit toki omaatuntoasi lepytellä jollain pertsalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osu ja uppos, kaiken lisäksi vastailet itsellesi. Sinullahan on tuota kokemusta naisena olosta täällä;)

        Pelottaako totuus? Onko liian pahaa ymmärtääksesi? Oletko pumpulissa kasvanut?


      • Anonyymi

        Mukana suomalaisella sisulla


    • Anonyymi

      Sinun ei tarvi synkkyydellä muistella mitä peto
      on sinulle tehnyt,koska sille et ole voinut mitään.
      Mies joka vaatii karvattomuutta on perverssi pedofiili.Mies joka elää perverseissä seksisissä
      asioissa haluaa myös loukata naista.Naisen häpäiseminen karvattomuudella ja sitten vielä
      pakottaminen perä yhdyntään tuottaa sairaalle
      pedofiilille nautinnon.Pedofiili on usein tunteeton
      kun se tekee vaatimuslistaa.Hyi helvata ,kun naisia
      halveksitaan,eivätkä edes ymmärrä mitä heille tapahtuu.

    • Anonyymi

      Kyllähän sä miehiä löytäisit. Oot hyvä runkonen ja nätti. Liian kranttu vain.. Itsekkin sulle kirjoitellut treffit-sivuilla, mutta bannaat mut? Etkä edes kerro syytä?
      Naisella karvat on seksikkäintä mitä on! Sekin on iso plussa ettet ole ottanut koronapiikkejä. Voisin innostua sun vauvakuumeesta. ;)
      "Voisvaikkasilleen" ;)

      • Koska olet kuvaton, sulle kelpaa myös biseksuaali nainen kumppaniksi, vaikutat pervolta, siinä syitä. Sanot että olet komea ja etsit rakastajatarta...


      • Anonyymi
        lämpöpatteri kirjoitti:

        Koska olet kuvaton, sulle kelpaa myös biseksuaali nainen kumppaniksi, vaikutat pervolta, siinä syitä. Sanot että olet komea ja etsit rakastajatarta...

        Kiitos vastauksesta. Itse en ole biseksuaali. Ajatus siitä että Nainen tykkää Naisesta on kiihottavaa. En koe että se on minulta pois, jos olisin suhteessa tällaisen naisen kanssa. Sallisin naisten välisen touhun jos nainen joskus toista naista haluaisi. Toki itse haluaisin jollain tapaa mielelläni osallistua, ainakin katsojana.. Minulle naisen bi-seksuaalisuus ei ole iso juttu. Ei hänen tarvitse olla bi. Jos ja kun olen suhteessa, niin luotan toiseen ja haluan olla luottamuksen arvoinen myös toista kohtaan.

        Pervous on kai suhteellista, mutta en koe olevani pervo. Ehkä se on pervoa, että olen suvaitsevainen naisen suhteen, koska sallin hänelle mahdollisen seksisuhteen toisen naisen kanssa. Tuollaisen asian haluaisin vain tietää jo suhteen alkaessa.

        Profiili sanoo että haen rakastajatarta. Ehkä hain aiemmin, mutta nyt kiinnostaisi ihan parisuhde.. Huonossa avioliitossa pitkään jo ollut ja lapsien takia kulissit pystössä. Seksi loppui jo aikaa sitten ja rakastajatar oli vaihto-ehto, jonka puolisoni olisi minulle "sallinut", muttei olisi halunnut siitä kuulemma tietää. Itse en halua olla suhteessa, jossa joudun salaa, mutta sallitusti etsimään seksuaalisille tarpeille kumppania. Ihan vakavaa suhdetta etsin ja koen olevani ihan kaikinpuolin ok. Kuvaani en laita monestakaan syystä näkösälle, mutta voin sen suoraan sinulle laittaa.


    • Anonyymi

      Kyllä se näin on että maailma täällä olisi taivas maanpäällä kun miehet solmisi munat nutturalle.hihhei mutta totuus ei tulessa pala.

    • Anonyymi

      Kyllä näin on ,että usko ei ole säännöistä kiinni. Sääntöuskovaisuudessa muhii paha. Aito uskovainen kuuntelee omaatuntoaan,omaa sydäntään,eikä mitään pahaa kenellekkään millään muotoa tahdo. Ei maan matosellekkaan. Senkin kaivaa kuivalta asfaltilta ja heittää ruohikkoon. Siinä ei tarvii seuroissa tapakristittynä käydä näyttäytymässä. 💎olen kasvanut tiukassa uskonlahkossa ja paljon pahaa nähnyt. On aika tässäkin totuus tuoda julki. Hyshys ajat on ohi.

      • Anonyymi

        Voisin kirjoittaa kirjan,elämäni lahkouskovaisena pakosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin kirjoittaa kirjan,elämäni lahkouskovaisena pakosta.

        Kirjoita ihmeessä. (Nykyäänhän niitä voi aika edullisesti julkaista omakustanteina.)
        Äläkä anna sen pelottaa sinua kun vähän epäilen että siitä voi tulla epämääräinen väärinkäsityksellinen synkretistinen sekoitus.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Totta kai mielhelle pitää lähettä kuva pimpsastasi ennen tapaamista, niin treffien luonne tulee heti kaikille selväksi!

    • Anonyymi

      Lämpöpatteri on poistanut profiilinsa!

      Mitä veikkaatte syyksi?

      a) Hän löysi uskovaisen miehen ja nyt he perustavat kiireesti perhettä.

      b) Hän ei pitänyt keskusteluympäristön ilmapiiristä.

      c) Joku muu teki ilmoituksen oman kuvansa väärinkäytöstä.

      d) Hän taipui miesten toiveisiin ja sheivasi karvojaan. Keskustelu menetti merkityksensä.

      e) Muu syy. Mikä?

      🦄

      • Anonyymi

        e) Palstasetä ei enää keksinyt mihin hahmoa käyttäisi, myös mahdollinen kuvan kautta tuleva selkkaus mietitytti.

        Kuumeisen mietinnän jälkeen tulos on tämä. Toivoo, että tämä ketju katoaa muu hutun alle, miyä varmaan syöltää, jos tämän palstalla näkee. Spammiä vaan...


      • Anonyymi

        veikkaan a)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        e) Palstasetä ei enää keksinyt mihin hahmoa käyttäisi, myös mahdollinen kuvan kautta tuleva selkkaus mietitytti.

        Kuumeisen mietinnän jälkeen tulos on tämä. Toivoo, että tämä ketju katoaa muu hutun alle, miyä varmaan syöltää, jos tämän palstalla näkee. Spammiä vaan...

        Sanoinko jotain spämmistä?

        Nostetaan tämä nyt vielä kerran, niin näette...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinko jotain spämmistä?

        Nostetaan tämä nyt vielä kerran, niin näette...

        No mitenkä tää pysyy ylhäällä?

        Upppistahuppista..


      • Anonyymi

        No eikö se nyt ole selvää että satusetähän se siellä?? Miten tampiota porukkaa tällä palstalla luuhaa? Todella säälittävää että heti kun ilmestyy aivan selvä feikki "nais"hahmo torvelot ottavat sen ihan tosissaan tai jostain syystä leikkivät mukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se nyt ole selvää että satusetähän se siellä?? Miten tampiota porukkaa tällä palstalla luuhaa? Todella säälittävää että heti kun ilmestyy aivan selvä feikki "nais"hahmo torvelot ottavat sen ihan tosissaan tai jostain syystä leikkivät mukana.

        Joo. Onhan näitä nähty. Huvittavin olisi se Kyniksen naishahmo, mikä oli mukamas innoissaan näyttämässä torttuaan. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Onhan näitä nähty. Huvittavin olisi se Kyniksen naishahmo, mikä oli mukamas innoissaan näyttämässä torttuaan. 🤣

        Et tarkoita siis aloittajaa tällä kyniksen hahmolla? Selvästi miehen luoma palstailluusio, jolla saa ”järki-ihmiset” ja muun sekalaisen seurakunnan miettimään toisten karvoituksia kuin kuulis aiheesta ensimmäistä kertaa kar-vat jän-nä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tarkoita siis aloittajaa tällä kyniksen hahmolla? Selvästi miehen luoma palstailluusio, jolla saa ”järki-ihmiset” ja muun sekalaisen seurakunnan miettimään toisten karvoituksia kuin kuulis aiheesta ensimmäistä kertaa kar-vat jän-nä

        Mairittelevaa eikö😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikö se nyt ole selvää että satusetähän se siellä?? Miten tampiota porukkaa tällä palstalla luuhaa? Todella säälittävää että heti kun ilmestyy aivan selvä feikki "nais"hahmo torvelot ottavat sen ihan tosissaan tai jostain syystä leikkivät mukana.

        Niin tämä kyllä, olisipa olemassa mentaalinen vax


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        e) Palstasetä ei enää keksinyt mihin hahmoa käyttäisi, myös mahdollinen kuvan kautta tuleva selkkaus mietitytti.

        Kuumeisen mietinnän jälkeen tulos on tämä. Toivoo, että tämä ketju katoaa muu hutun alle, miyä varmaan syöltää, jos tämän palstalla näkee. Spammiä vaan...

        ” Palstasetä ei enää keksinyt mihin hahmoa käyttäisi, myös mahdollinen kuvan kautta tuleva selkkaus mietitytti.” Ilmeisesti selkkauksia on päällä kun sedän hahmoja katoaa tuulen nopeudella. Jo oli aikakin ei helkkari sentään


    • Anonyymi

      Pidä vaan karvasi. Minä ainakin pidän siitä, että naisella on luonnollinen karvoitus alapäässä. Jostain syystä joillekin ei karvoitus ehkä kasvakaan ja sillehän taas ei voi mitään. Eikä se kaikkea toki ratkaise, jos jos muuten synkkaa.

    • Minä en mistään treffailuista tiedä. Mutta en myöskään alapäässä siedä. Siis jos se on joku kaamee puska. Kunhan vaan esitin mielipiteeni.

    • Anonyymi

      No mä yritän miettiä keinoa puhua karvoista, että voisin vihjaista, ettei minua varten tarvitse ajaa mitään karvoja mistään. Mä nimenomaan tykkään pimppakarvoista!

    • Anonyymi

      Laihialaisille pitää ilmoottaa mahdollisten karvojen määräkin kainaloista, kannattaa heti alkaa laskemaan.

    • Posliini on paras.

    • Anonyymi

      Itsekseen lämpeneminen on kuitenkin yleistä nykyään.

    Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1691
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1361
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1317
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      10
      1313
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1264
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe