Deittailu, miehinen itsetunto ja PTSD

Tutustuin tänään Datingissa noin 10-15 vuotta mua vanhempaan naiseen samasta kaupungista, ja hän oli alkuun ihan kivaa ja hauskaa juttuseuraa. Pientä flirttiä yms. ilman että kumpikaan oli varsinaisesti tyrkky. Ensivaikutelman perusteella kemiat ns. kohtasi, nainen mainitsi ikäeromme vain positiivisessa valossa, ja oli aloitteellinen viestittelemään. Niin ja ihan ok-näköinen ikäisekseen, ei siinä mitään.

Ja tämä on sitten täyttä totta, ei mitään Liljalaakso-trollaamista. Jonkun aasinsillan kautta tuli autot puheeksi ja nainen kertoi että hänen alle 2 vuotta vanhassa VAG-talon tuotteessa oli öljyn merkkivalo syttynyt, ja kyseli multa että kuinka paljon sitä öljyä voi lisätä kun ohjekirja sanoo että enintään puoli litraa. Oikeastaan auton ikä kävi selville vasta kun kysyin, mutta samassa yhteydessä hän kehui autoaan maasta taivaisiin että kuinka sporttinen ja siisti se on. Annoin yleispätevän neuvon seurata mittatikusta öljyn määrää kun lisää sitä, eikä takerru siihen 0,5 litraan kun kerran ihan valokin paloi.

Sittemmin nainen jatkoi, että hänen eksänsä sporttinen auto oli niin ikään kiva, ja naurahti vähän kuin multa kysyen että kumpi siinä käänsi katseita, hän vai kyseinen auto. Ja tässä yhteydessä puhutaan siis ihan tavallisista sporttisista/ruudikkaista henkilöautoista, ei mistään Lambosta. Seuraava viesti siinä tulvassa oli, että hän aikoo lähiaikoina myydä jonkun talon (hänenkin äiti kuoli hiljattain) ja aikoo ostaa Bemarin, jonka mallia tai ikä/hintaluokkaa hän ei kylläkään erikseen maininnut.

Jossain noiden viestien välissä ehdin itse naureskelemaan, että olen aikuisiällä ajanut Samarasta Jaguarin kautta Hiaseen ja suunnilleen kaikella mahdollisella noiden väliltä. Ja nainen toki näki profiilista millainen auto mulla tällä hetkellä on.

Tuossa vaiheessa kun oli kehuttu oma ja eksän auto, niin mä olin lähinnä hiljaa ärtynyt että piruako siinä tarvii vertailla ja erikseen korostaa autojen vuosimallia, tehoja, korisarjoja jne. 🙄 Mutta tuossa vaiheessa kun tuli talon myyminen ja Bemarin hankinta puheeksi, niin teki suunnilleen mieli heittää puhelin ikkunan läpi, ja estin naisen kaikin tavoin. Sittemmin hieman rauhoituin ja pelasin jonkin aikaa, missä sai purkaa raivoaan, ja itse asiassa ajoin muuten yllättävän hyvin 😂

Kuten olen kertonut, niin yksi syy mun mielenterveysongelmiin vuosien varrella on ollut tieto siitä, että äitini peliongelma ja todennäköisesti johonkin diagnosoimattomaan kaksisuuntaiseen liittynyt holtiton rahankäyttö aiheutti toissa vuosikymmenellä sen että isovanhempien omaisuutta meni nykyrahassa noin puolisen miljoonaa taivaan tuuliin. Ja mä joskus 17-vuotiaana maksoin lopulta opintolainalla sähkölaskuja jne. Pari kerrostaloasuntoa ydinkeskustassa, ja yhteensä parisenkymmentä hehtaaria peltoa ja metsää. Itselle jäi hulppeat 2,8 ha jotain kallioita, 200 vuotta vanha - paino sanalla vanha - talo ulkohuusseineen ja joku 30k€ ennakkoperintöä mutta eipä ne hautajaisetkaan tai perintöverotkaan ilmaisia olleet, vaikkakin joka asiassa kyllä pyrin säästämään ja hyödyntämään kaikki mahdolliset vähennykset. Ja Vito toki oma lukunsa, kun hetkellisesti meni kuukausittain enemmän rahaa korjauksiin kuin mitä tienasin.

Eli kyseisen naisen kanssa jutellessa oli kieltämättä miehisyys välillä uhattuna, vaikka en usko että hän sitä niin tarkoitti. Innostui vain kirjoittamaan autoista, kun ilmeisesti luultiin että se olisi hyvä yhteinen puheenaihe 😅 Ja mitäpä mulle jonkun muutaman tunnin sometutun raha-asiat yms. kuuluu, mutta toi talon myynti oli viimeinen pisara. Siinä kohtaa oli verenpaine varmaan kohtuullisen korkea hetken aikaa, ja halveksuin naista yhtä paljon kuin äitini tekemiä huonoja ja anteeksiantamattomia valintoja, vaikkakin sairaudesta siinä kai pohjimmiltaan oli kyse.

Oikeastaan ihan hyvä, että tällainen tapahtui jo näin äkkiä 🙄 Jos oltaisiin tutustuttu, ehkä joskus koronan rauhoittuessa treffailtu jne. niin siinä olisi joka tapauksessa kipinät leiskuneet autoasioissa. Ja hyvin todennäköisesti nainen ei pidemmän päälle olisi muutenkaan ymmärtänyt mun hieman downshiftailevaa tyyliä, vaikka ei itse mikään uraohjus ollutkaan vaan arviolta aika lailla mediaanipalkkaisessa työssä. Hyvällä tuurilla olisin ehkä voinut muutaman kerran toyboyksi päästä, mutta siihenkin tuli jo oma pääkoppa vastaan.

Mä tiedän tehneeni oikein kun en lähtenyt purkamaan kiukkuani naiselle, samalla nolaten itseni, vaan estin kylmänviileästi eri alustoilla /viestisovelluksissa. Sattuuhan näitä, että lopulta ei ollakaan niin match made in heaven mitä alkuun luulee.

Helppo on toki naureskella mun itsetunnolle ja traumoille, mutta miten itse jatkaisitte keskustelua tuollaisessa tilanteessa missä osuma kehuskelee tuolla tavalla, ja vielä osittain exänkin auton avulla? 🤔

49

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kerroitko -92 Fiesta-fetissistäsi?

      • Kyseinen auto mainitaan palstalla nykyään sen verran useammin anonyymien kuin mun taholta, että väkisin tulee mieleen että kenellähän tässä jokin fetissi mahtaa olla 🙄

        Ja ei, en maininnut kyseistä autoa erikseen.


    • Anonyymi

      Jos nainen alkaisi kehuskelemaan autollaan pitäisin ehkä vähän säälittävänä. tyhjät tynnyrit kolisee eniten. Jos taas ihan asaikeskustelisi eikä pitäisi autoa mitenkään merkittävänä sinällään kai sen hyväksyisi vaikka olisi hienokin peli, eihän se minulta olisi pois millään tavalla. Tavallaan myös voisihan se olla hyväkin jos itsekin työntäisi kaiken ylimääräisen huvituksiin, autoihin ja muuhun turhaan niin ei sitten aikanaan tuollaisia herjajuttuja tarvitsisi kateellisten naapureiden lehtiin soitella:

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008534207.html

      Minusta kummallista kun pitää tuota nuukutta korostaa, mitä se kenellekään kuuluu miten rahansa käyttää tai on käyttämättä ?

      -harmiseikirj-

      • Juu, ei mullekaan sinänsä ole ongelma jos ja yleensä kun naisen auto on uudempi ja kalliimpi, mutta juurikin tuo että miten asiansa esittää, ja vetääkö siihen vielä eksänsä autot mukaan. Ja oikeastaan aika äkkiä sen lopulta aistii ollaanko ollenkaan samalla kiertoradalla, mitä tulee suhtautumiseen raha-asioihin ja autoihin, vaikka en itse erikseen mitenkään korostanut suht vaatimatonta tyyliäni elää.

        Ja en jaksa nyt tabletilla avata uudestaan tuota linkkiä ettei välilehti sulkeudu tai mitään, mutta en mäkään varsinaisesti ymmärrä tuollaista sairaalloista nuukuutta. Eri asia on toki teini-iässä /varhaisaikuisuudessa hiffata että aikoinaan isoäidin tarkoittama "pesämuna" on mennyt ja kotona asuessa kutsuu pelkät laskupinot ja myöhemmin 4 vuoden omaishoitajuus 🙄


      • p234racing
        p234racing kirjoitti:

        Juu, ei mullekaan sinänsä ole ongelma jos ja yleensä kun naisen auto on uudempi ja kalliimpi, mutta juurikin tuo että miten asiansa esittää, ja vetääkö siihen vielä eksänsä autot mukaan. Ja oikeastaan aika äkkiä sen lopulta aistii ollaanko ollenkaan samalla kiertoradalla, mitä tulee suhtautumiseen raha-asioihin ja autoihin, vaikka en itse erikseen mitenkään korostanut suht vaatimatonta tyyliäni elää.

        Ja en jaksa nyt tabletilla avata uudestaan tuota linkkiä ettei välilehti sulkeudu tai mitään, mutta en mäkään varsinaisesti ymmärrä tuollaista sairaalloista nuukuutta. Eri asia on toki teini-iässä /varhaisaikuisuudessa hiffata että aikoinaan isoäidin tarkoittama "pesämuna" on mennyt ja kotona asuessa kutsuu pelkät laskupinot ja myöhemmin 4 vuoden omaishoitajuus 🙄

        Ja mitä tuolla nuukailulla tarkoitin, niin mun puolesta äitini olisi saanut käyttää edellämainitusta omaisuudesta saatavissa olleita pääomatuloja ihan miten huvittaa pienehkön palkkansa/eläkkeensä rinnalla, ja myöhemmin olisi tapahtunut jonkinlainen sukupolvenvaihdos, sen sijaan että piti mennä realisoimaan noin paljon.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Juu, ei mullekaan sinänsä ole ongelma jos ja yleensä kun naisen auto on uudempi ja kalliimpi, mutta juurikin tuo että miten asiansa esittää, ja vetääkö siihen vielä eksänsä autot mukaan. Ja oikeastaan aika äkkiä sen lopulta aistii ollaanko ollenkaan samalla kiertoradalla, mitä tulee suhtautumiseen raha-asioihin ja autoihin, vaikka en itse erikseen mitenkään korostanut suht vaatimatonta tyyliäni elää.

        Ja en jaksa nyt tabletilla avata uudestaan tuota linkkiä ettei välilehti sulkeudu tai mitään, mutta en mäkään varsinaisesti ymmärrä tuollaista sairaalloista nuukuutta. Eri asia on toki teini-iässä /varhaisaikuisuudessa hiffata että aikoinaan isoäidin tarkoittama "pesämuna" on mennyt ja kotona asuessa kutsuu pelkät laskupinot ja myöhemmin 4 vuoden omaishoitajuus 🙄

        Joo no siinä oli juttu "Nuukalta poikamies-Jaakolta jäi liki miljoona­omaisuus – näin sille kävi" ja nuukahan se Jaakko on ollut, mutta minua tuossa häiritsi se nuukuuden korostaminen. Jotenkin sitä odottaisi yhteisöltä ja lehdistöltä kunnioitusta vainajaa kohtaan, kun ei kuitenkaan ole mitenkään haitaksi ollut kenellekään. Jos jaakko olisi ryypännyt ja rällännyt, aihauttanut häiriöitä kylällä ja muutenkin elänyt ympäristölleen haitallisesti, ei ne semmoisesta varmaan olisi kuitenkaan kehdanneet kirjoittaa ja lehtijuttua tehdä mutta kun miehen synti on ollut säästäväisyys sitten kyllä kehtaavat "hyväntahtoisesti" naureskella ja kertoa muisteloitaan.

        -harmiseikirj-


    • Jos nainen alkaa jauhamaan eksästään jo heti ensimmäisissä somessa vaihdetuissa viesteissä, ei juttu vaikuta kovin lupaavalta. Ei kun kiertoon vaan.

    • Anonyymi

      Sinuna jättäisin koko treffailun kunnes oot saanut pääkoppasi kuntoon. Sulla on niin paljon kuormaa, että triggeröidyt suunnilleen kaikesta. Vasta kun olet todella tehnyt rauhan itsesi ja menneisyytesi kanssa, pystyt kohtaamaan naiset ihmisinä, joilla on myös oma historiansa. Sitä ennen et tule sellaista naista löytämään, jota et joko halveksi, pelkää tai inhoa. Itsetunto kuntoon, niin ei tarvitse vertailla eikä hävetä.

      • Anonyymi

        Aamen 👍👌 Eikä sellaista naista ole, joka kestäisi häntä pidemmän päälle ennen kuin pääkoppa on kunnossa.


      • Niinhän mä olen monesti tehnytkin, että olen poistanut profiilini ihan omien hermojen säästämiseksi 😅 Mutta siinä se pieni paradoksi onkin, että kun ei paljoa ole kavereita eikä juttuseuraa, enkä oikein keksi muutakaan tapaa tutustua ihmisiin tällä hetkellä kuin somet/deittisovellukset 🙄

        Jos jotain hyvää haetaan, niin noi mun "triggerröitymiset" on aina menneet myös tosielämän naisseurassa siten että olen joissain tilanteissa vain mennyt lukkoon, poistunut paikalta täysin hiljaa tai joskus vähän ovia paiskoen, mutta en sentään suoraan ole projisoinut kaikkia ajatuksiani naisia kohtaan henkilökohtaisesti 🙄 Ja tällainen mä olen periaatteessa aina ollut, ihan teini-iästä asti olen jaellut pakkeja aika matalalla kynnyksellä ja silloin vielä paljon vähäpätöisimmistä syistä, mikä jälkikäteen on välillä harmittanutkin.

        Opin alkuvuodesta ihan uuden sanan "loose cannon" minkä merkitystä piti silloin googletttaa kun en ollut ennen kuullut. Ilmeisesti mä olen vähän sellainen 😅 Aina jotain draamaa tai ristiriitoja tuntuu syntyvän ympärille omien tunteiden ja/tai joskus verbaalisen itsehillinnän puutteen vuoksi.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Niinhän mä olen monesti tehnytkin, että olen poistanut profiilini ihan omien hermojen säästämiseksi 😅 Mutta siinä se pieni paradoksi onkin, että kun ei paljoa ole kavereita eikä juttuseuraa, enkä oikein keksi muutakaan tapaa tutustua ihmisiin tällä hetkellä kuin somet/deittisovellukset 🙄

        Jos jotain hyvää haetaan, niin noi mun "triggerröitymiset" on aina menneet myös tosielämän naisseurassa siten että olen joissain tilanteissa vain mennyt lukkoon, poistunut paikalta täysin hiljaa tai joskus vähän ovia paiskoen, mutta en sentään suoraan ole projisoinut kaikkia ajatuksiani naisia kohtaan henkilökohtaisesti 🙄 Ja tällainen mä olen periaatteessa aina ollut, ihan teini-iästä asti olen jaellut pakkeja aika matalalla kynnyksellä ja silloin vielä paljon vähäpätöisimmistä syistä, mikä jälkikäteen on välillä harmittanutkin.

        Opin alkuvuodesta ihan uuden sanan "loose cannon" minkä merkitystä piti silloin googletttaa kun en ollut ennen kuullut. Ilmeisesti mä olen vähän sellainen 😅 Aina jotain draamaa tai ristiriitoja tuntuu syntyvän ympärille omien tunteiden ja/tai joskus verbaalisen itsehillinnän puutteen vuoksi.

        Ja siltikään et ymmärrä korrelaatiota ongelmiesi ja vähäisten ihmissuhteidesi välillä? Tulee mieleen Allu, joka ei vaan jymmärrä, miksi sitä naista ei löydy.

        Jaksaisitko itse itsesi kaltaista naista tai kaveria?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja siltikään et ymmärrä korrelaatiota ongelmiesi ja vähäisten ihmissuhteidesi välillä? Tulee mieleen Allu, joka ei vaan jymmärrä, miksi sitä naista ei löydy.

        Jaksaisitko itse itsesi kaltaista naista tai kaveria?

        Onhan tuossa pointti, mutta toisaalta kyllä niihin ristiriitoihin aina tarvitaan kaksi ihmistä, en mä yksinään ole ollut niihin syypää. Se kai vaihtelee riippuen ihmisestä, miten kukin niihin reagoi ja kykeneekö elämään niiden kanssa, toisin sanoen paljonko miehen täytyy joustaa.

        Ja korona toki on vaikuttanut kaverien tapaamiseen, joskus ihan munkin aloitteesta kun on epidemiatilanne ollut huono. Enkä varmasti ole ainoa joka on korona-aikana vastaavaa kokenut, mutta en myöskään osaa sanoa kuinka paljon se mun kanssa vietetty aika on korvautunut muiden tai uusien kaverien seurassa, vaiko kotosalla tai omissa harrastuksissa kuten omalla kohdallani.

        Ja sen verran pitää vielä todeta, että en silti ole koskaan ollut varsinaisesti mustis suhteissa tai kaverisuhteissa. Eli en ole koskaan ollut sen tyylinen, että olisin pommittanut naisia jatkuvasti viesteillä, stalkkeroinut, jäänyt väkisin roikkumaan, käyttäytynyt epätoivoisesti tai kiukkuisesti kavereitani kohtaan tms. Naisilla on ollut oma elämä siinä missä mullakin, enkä ole halunnut parin-kolmen kerran jälkeen painostaa paria-kolmea kaveria enää näkemään. Jossain se raja menee, milloin alkaa menettämään kasvojaan. Pallo on nyt ollut heitettynä heille, ja näillä mennään.


    • Anonyymi

      Jotenkin tunnut aina hakeutuvan jonkun ihan vääränlaisen naisen (ja vielä vanhemman) seuraan. Turussakin on (satun tietämään) ikäisiäsi nuorehkoja naisia, jotka ovat vanhojen talojen ystäviä. Haaveilevat vanhasta talosta, jota pääsisi remppaamaan yhdessä miesystävän kanssa. Siinä ei ulkohuussit haittaa, vaan jollekin ekoihmiselle on jopa plussaa. Näillä naisilla ei usein ole edes autoa, tai ajokorttiakaan, joten tuotakaan ongelmaa ei ole. Sellaiselle naiselle, joka ei autoista mitään ymmärrä, sun autot on ihan jees. On se kuitenkin hyvä juttu, että miehellä on auto, jos naisella ei ole, harvoin se mikään periaateasia on. Kannattaisikin tuoda noissa deitti-kuvioissa ilmi juuri sitä vanhaa taloa, eikä niinkään autoasioita. Autoista kiinnostuneet naiset on harvoin kiinnostuneet just samoista autoista kuin sinä. Ja tämän sanon nyt omalla kokemuksella. Olen itse juuri tuollainen vanhoista taloista innostunut nainen (en tosin sinkku). Ja automerkit ei kiinnosta pätkääkään, kunhan auto kulkee ja mielellään ei ole mikään bensasyöppö.

      • Anonyymi

        Just tota samaa juttua mäkin mietin. Alottaja tuo aina esille noita autojuttujaan, joka on tietenkin ok sillä se on hänelle tärkeää. Vaan noin parisuhdetta ajatellen kannattais unohta noi autojutut ja jutella sitten vaikka siitä talosta. Alottajan olis paljon järkevämpää etsiä naista, jota autot eivät kiinnosta ja joka ei ehkä niistä juuri mitään tajuakaan. Silloin hän saa ihan vapaasti pitää nuo autojutut ominaan.

        On olemassa naisia, joita kiinnostavat autot. Vaan mahdollisuus siihen, että jostain löytyis nainen, jota autot kiinnostavat samalla tasolla kuin alottajaa, on minimaalisen pieni. Nekin naiset, joita autojen rassaaminen kiinnostaa, ovat yleensä kiinnostuneet niiden laittamisesta ja tuunaamisesta tyyliin jenkkiraudat.


      • Itse asiassa mulla näkyy myös talon ja pihasaunan kuva profiilissa, enkä mainitse autoihin liittyen muuta kuin lyhyesti työni, ja autopelit yhtenä harrastuksena.

        En siis anna ymmärtää että olisi joku keuliva Silverado pihassa joka sitten keskustellessa paljastuukin vanhaksi Mazdaksi 😂


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Itse asiassa mulla näkyy myös talon ja pihasaunan kuva profiilissa, enkä mainitse autoihin liittyen muuta kuin lyhyesti työni, ja autopelit yhtenä harrastuksena.

        En siis anna ymmärtää että olisi joku keuliva Silverado pihassa joka sitten keskustellessa paljastuukin vanhaksi Mazdaksi 😂

        Voisitko siis puhua naisille juuri niistä talojutuista ja etsiä naista, joka mainitsisi vaikka harrastuksekseen vanhat talot? Jos sinulla on vaikka kauniit moniruutuiset ikkunat eikä niitä ole vaihdettu niitä 70-luvun tyyliin maisemaikkunoiksi, nätti kuisti, vanhoja säilyneitä perinnetapetteja, kattohirret näkyvissä, aito leivinuuni tai kaakeliuuneja, niin niistä kuva vaan deittiprofiiliin, niin saat oikeantyyppisiä naisia katsomaan profiilia. Ne asiat, joita saatat "häpeillä", voivatkin olla niitä juttuja, jotka nimenomaan kiinnostavat tiettyjä, (nuoriakin) naisia. Etenkin jos annat sisustukseen naiselle myös mahdollisuuden vaikuttaa.


      • Anonyymi

        Onko nämä nyt niitä vihervasemmistolaisia ekohippejä, ei kyllä kannata yrittää autoilla hurmata.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just tota samaa juttua mäkin mietin. Alottaja tuo aina esille noita autojuttujaan, joka on tietenkin ok sillä se on hänelle tärkeää. Vaan noin parisuhdetta ajatellen kannattais unohta noi autojutut ja jutella sitten vaikka siitä talosta. Alottajan olis paljon järkevämpää etsiä naista, jota autot eivät kiinnosta ja joka ei ehkä niistä juuri mitään tajuakaan. Silloin hän saa ihan vapaasti pitää nuo autojutut ominaan.

        On olemassa naisia, joita kiinnostavat autot. Vaan mahdollisuus siihen, että jostain löytyis nainen, jota autot kiinnostavat samalla tasolla kuin alottajaa, on minimaalisen pieni. Nekin naiset, joita autojen rassaaminen kiinnostaa, ovat yleensä kiinnostuneet niiden laittamisesta ja tuunaamisesta tyyliin jenkkiraudat.

        No en mä varsinaisesti hakeudu vääränlaisten tai itseäni vanhempien naisten seuraan, vaan ne ovat ainoita tällä hetkellä, joiden kanssa saa osumia tai keskustelua aikaan. Siitähän mä olen jo varmaan 1,5 vuotta täällä ihmetellyt miten olen yhtäkkiä ollut omanikäisille ja nuoremmille naisille täyttä ilmaa viime aikoina, ja useat somekaverit etääntyneet vähitellen 🙄

        Ja olen kyllä periaatteessa samaa mieltä tuosta, että välttämättä mun ei kannattaisi tutustua autoista kiinnostuneisiin naisiin, kun monesti se kiinnostus on niin erilaista ja itsellä helposti tunne, että astutaan varpaille. Itse en edes laske itseäni varsinaiseksi autoharrastajaksi kun ei erityisemmin kiinnosta jenkkiraudat, tuning-autot yms. aiheet tosielämässä, vaan työni puolesta on muodostunut aika yksityiskohtaista tietoa ja ymmärrystä, tiedän paljon autojen historiasta, kilpa-autoilu kiinnostaa paljon syvällisemmin kuin otsikkotasolla Räikköseen liittyen jne. Onhan siinä omat haasteensa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko siis puhua naisille juuri niistä talojutuista ja etsiä naista, joka mainitsisi vaikka harrastuksekseen vanhat talot? Jos sinulla on vaikka kauniit moniruutuiset ikkunat eikä niitä ole vaihdettu niitä 70-luvun tyyliin maisemaikkunoiksi, nätti kuisti, vanhoja säilyneitä perinnetapetteja, kattohirret näkyvissä, aito leivinuuni tai kaakeliuuneja, niin niistä kuva vaan deittiprofiiliin, niin saat oikeantyyppisiä naisia katsomaan profiilia. Ne asiat, joita saatat "häpeillä", voivatkin olla niitä juttuja, jotka nimenomaan kiinnostavat tiettyjä, (nuoriakin) naisia. Etenkin jos annat sisustukseen naiselle myös mahdollisuuden vaikuttaa.

        No en mä niinkään rakenna identiteettiäni jonkun talonkaan ympärille, enkä oikein usko että tästä kailottaminen olisi sen suurempi turn-on kuin vanhoista autoista puhuminenkaan 🙄 Joillekin tää on täysi shokki, ja niille ketkä talostani mahdollisesti tykkäisivät, uskoisin joidenkin mielipiteideni ja periaatteideni olevan aika isossa ristiriidassa.

        En tiedä voiko mies olla samanaikaisesti rokottamaton, Venäjä-myönteinen, monogaminen, ja seksuaalivähemmistökriittinen vihervassari 😂 No, mä kai voin 🤷‍♂️


      • p234racing kirjoitti:

        No en mä niinkään rakenna identiteettiäni jonkun talonkaan ympärille, enkä oikein usko että tästä kailottaminen olisi sen suurempi turn-on kuin vanhoista autoista puhuminenkaan 🙄 Joillekin tää on täysi shokki, ja niille ketkä talostani mahdollisesti tykkäisivät, uskoisin joidenkin mielipiteideni ja periaatteideni olevan aika isossa ristiriidassa.

        En tiedä voiko mies olla samanaikaisesti rokottamaton, Venäjä-myönteinen, monogaminen, ja seksuaalivähemmistökriittinen vihervassari 😂 No, mä kai voin 🤷‍♂️

        Tai no korjataan ton kriittisen tilalle foobinen. Olenhan mä siitä kertonut, että 2019 deittailin jonkin aikaa bi-tytön kanssa, joka oli avoimessa suhteessa naisen kanssa, joka taas oli niin ikään avoimessa suhteessa, mutta myös avioliitossa miehen kanssa. Ja kun eksän kanssa pidettiin toissa vuonna sellainen pieni hengähdystauko, niin sinä aikana hän tosiaan kävi vähintään yksillä 1m3n treffeillä, siinä missä mä kertaalleen pururadalla kävelemässä jonkun naisen kanssa, ja muutamaa viikkoa myöhemmin toisen luona katsomassa leffaa 🙄

        Perustelunsa voi kukin hakea Mooseksen kirjasta tai Darwinin evoluutioteoriasta, miten parhaakseen katsoo. Mä osaan kertoa vain omakohtaisista kokemuksista, ja niiden vaikutuksesta omaan suhtautumiseeni.


    • En varmaan ymmätäny tota tekstiä. Mutta mitä pahaa on myydä talo ja ostaa rahoilla auto. Toi nainen on varmaan samaa ikäluokkaa mun kanssa. Ja tässä iässä ne merkitykset vähän muuttuu. Mä oon oikeestaan koko elämän eläny tosi nuukasti. Oon onnistunu ajaan vanhoilla autoilla ja viisi vuotta meni ihan polkupyörällä. Kaiken muunkin oikeestaan käytin ihan loppuun. Rahat oli tarkoitettu sitten jälkikasvun hyväksi. Mutta tässä iässä on enää turha mitään jälkikasvua toivoa. Että pistin sitten lasten rahat meneen ja ostin ihan uuden Bemarin. Ja omalle äidille aina sanon että tuhlaisi oman varallisuutensakin elin aikanaan. Etten mitään perintöö halua ittelleni.

      Toi sun talo on mielenkiintoinen. Onko sitä teemu käyny kuvaamassa. Siltä löytyy paljon autiotaloja. Etupäässä pohjanmaalta, mutta on muualtakin. Erityisesti noista huuseista kiinnostunut. Mukavan oloinen kaveri karvalakkeineen, vähän kuin Karpo.

    • Anonyymi

      No eipä ole kaksiset puheen aiheet jos autoista jaksaa höristä. Itse ajattelin vaihtaa fordini kiaan.

      • Jälkikasvu on aina ykkönen. mutta jos ei niitä ole niin suosittelen kyllä autoon panostamista. Kalliimman luokan autoissa se ajomukavuus on ihan eri tasolla. Etten ite ainakaan koe maksavani turhasta. Tosin mieluummin oisin ne lapset ottanu. Mutta: oli miten oli mutta näin on, niin kuin Karpo sano.


    • Morjensta pöytään ja hyvää yötä palstalle tältä päivältä 🙋‍♂️

      Nyt tulee telkkarista Kova Laki -sarjaa kolme jaksoa kaikkine creepyine enohahmo-konnineen 😱

      Jatketaan huomenna pöytäkoneella 😃

    • Anonyymi

      Ihmeellistä että alkaa moisia selittämään, tulee mieleen että halusi lopettaa tota kautta keskustelun kun ei muuten kehdannut sanoa kiitos ei.

      • Tämä mullekin kieltämättä tuli mieleen 😅


    • Anonyymi

      norjalaisten tekemä muka jännittävä autokilpailujuttu, huvitti itseäni, hyvää draaaa oli kyllä aisten toimesta.-

    • Anonyymi

      Noissa poeleissä, luulen että joku AMD;n kova ;:D

    • Pakko sanoa että tavallaan ymmärrän sua, vaikka itellä on nykyään GMC Sierra jenkki-pickup ajossa ja vitriinissä Daytona24h-kisan voittopokaali. Tarkoitan että jos mä kohtaisin ton tyylisen naisen, joka luulee autoista jotain tietävänsä ja kuvannollisesti keulii vielä eksänkin autoilla, niin juu ei jatkoon. Ja aika mautonta käytöstä siinäkin mielessä, että ilmeisesti tää nainen kuitenkin oli tietoinen siitä että sä ajat tällä hetkellä suht vanhalla ja halvalla autolla, olet työsi puolesta todennäköisesti asiantuntija, ja silti piti tolla tavalla alkaa pröystäilemään. Taitaa hei peris se heikko itsetunto tässä kohtaa olla kyseisellä naisella, ja muilla yhtä kulutusmyönteisillä ja materialistisilla pintaliitäjillä 🙄

      Ja toi on muuten paska juttu mitä sun nuoruudessa kävi. Tää on ihan random kaukaa haettu ajatus, mut jotenkin mä ymmärrän miksi säkin diggaat esimerkiksi Putinista. Varmasti pohjimmiltaan olette kasvaneet kokemusten kautta jonkinlaisiksi "sukulaissieluiksi" kun taustalla on syvä trauma ikuisiksi luultujen asioiden menetyksistä. Neuvostoliiton hajoaminen ja entisten alueiden takinkääntö Venäjää kohtaan vrt. sun kokemukset pudota kovaa ja korkealta ilman omaa syytä niin että ympäriltä lähtee lähes kaikki minkä varaan elämä on pohjustettu, ja uudet naapurit rakentaneet hienoja puolen miljoonan talojaan sun lapsuuden sienimetsiin. Jättää tollanen vahvempaankin jätkään takuulla jälkensä.

      Mut älä hei lannistu, toi nyt oli vain yksi tuhoontuomittu osuma mitä sulla varmaan on ennenkin tapahtunut Tinderissä ja muutenkin. Ei välttämättä kannata yrittää erikseen tutustua juuri autoista kiinnostuneisiin naisiin, mut loppujen lopuksi aika monelle mimmille on ihan sama millä mies ajelee, tai millainen toisen koti on jos ei yhdessä asuta. Kyllä se samalla aaltopituudella oleva nainen löytyy jos on löytyäkseen, ja hyvä sikäli että mitä oon sun jutuista ymmärtänyt, niin et säkään kuitenkaan mitenkään väkisin yritä löytää seuraa tai rakenna omaa onnellisuuttasi pelkästään naisen kosketuksen tai parisuhteen varaan kuten jotkut incelit tekee. 👍

      • Anonyymi

        Nämä sun teatterihahmojen esiintulot vie aina mielenkiinnon yrittääkään keskustella järkeviä sun kanssas. 😒


      • Hei kiitti tsempistä Make-dude 👊 Hyvä tietää etten ole ainoa joka näin ajattelee, vaikka onhan ketjussa jo jokunen vastaaja ollut kanssani osapuilleen samaa mieltä. Ja sullakin kun tosiaan on aika ärjy käyttöauto ja ihan Daytona24h-voitto plakkarissa, siinä missä mulla on vanha Mazda ja olen korkeintaan sellainen "pain in the ass" usein aika ranskalaispainotteisissa online-peliporukoissa, ja muistaakseni 12 AKK:n lisenssin alla ajettua karting-kisaa ajoin varhaisaikuisuudessa. Niin jos ymmärsin oikein, niin säkin ilmeisesti silti vähän kavahdat sitä jos naiset yrittää liikaa tulla pätemään omalle tontille 🤔 Nää on näitä. Miehisyyden kysymyksiä.

        Ja ajatusleikkinä ihan hauska vertaus toi, mutta älä nyt sentään lähde Isä Putiniin vertaamaan 😂 Palstalla elää ihmeellinen harhaluulo siitä, että mulla olisi jotenkin kohtuuttoman suuret luulot itsestäni. Tämä on käynyt monesti selväksi niissä yhteyksissä kun olen verrannut itseäni puoliksi läpällä Fernando Alonsoon, mitä tulee ihmisen persoonaan, luontaiseen ajotapaan ns. selkäytimestä, ja jopa tukka/partatyylin osalta. Niin kannattaa olla vähän varovainen näiden vertausten kanssa, ettei tänne ryntää mitään trolliarmeijaa räksyttämään. 🙏

        Siinä mielessä mun tilanne on tosiaan ihan siedettävä kun ei housuissa ole mitään pakottavaa tarvetta päästä treffeille, ja jotkut aiemmat kokemukset ovat opettaneet sen että ei se suhde tai deittailu itseisarvona tee mitenkään onnelliseksi jos mukana on liian paljon hiertäviä asioita tai itsellä jotenkin epävarma olo sillä hetkellä. Ja en tosiaankaan tiedä, miten noi osumat tuntuu nykyään lähes aina painottuvan noin 5-18 vuotta vanhempiin naisiin, ja usein vielä naisen painaessa sydäntä ekana. Oma ikähaarukka on asetettu 20-45 välille, ja sanoisin että aika tasaisesti olen varmaan itse painellut sydämiä eri ikäisille. Ei kaikki nuoremmat vaikuta kiinnostavilta, ja jotkut nelikymppiset yksinkertaisesti liian ikääntyneen oloisia ikäisikseen.

        Se on tosiaan jännä, että moni autoista kiinnostunut nainen saattaa esim. työni perusteella olettaa että olisin kovan luokan autoharrastaja myös ns. siviilissä vaikka näin ei periaatteessa ole, ainakaan yleensä ulkoisesti muiden silmissä. En mä tietenkään yksityiskohtaisesti naisille luennoi kiinnostuksenkohteistani, mutta onhan esimerkiksi vaikkapa joidenkin 90-luvun Indycar-autojen tai 80-luvun B-ryhmän ralliautojen tekniikkaan perehtyminen monelle vähän kuin katsoisi maalin kuivumista. Tai se, että vapaaehtoisesti itseopiskelee tai ikääkuin yrittää ymmärtää paremmin fysiikkaa ja tiettyjä käsitteitä kuten esim. auton pituusakselin ympärille kohdistuvaa hitausmomenttia riippuen painojakaumasta jne. ja sen vaikutuksesta autojen käytökseen ja niiden säätämiseen. 🙄😂 Monelle kun autoharrastus tarkoittaa juurikin jenkkirauta- tai tuningjuttuja, erilaisia miittejä yms. ulkokullattua pskaa mitkä mua ei taas kiinnosta ollenkaan 😃

        Kerro muuten terkut Bickylle ja Näädälle jos törmäätte tänään töissä tai choppauspajalla 🙋‍♂️


      • p234racing kirjoitti:

        Hei kiitti tsempistä Make-dude 👊 Hyvä tietää etten ole ainoa joka näin ajattelee, vaikka onhan ketjussa jo jokunen vastaaja ollut kanssani osapuilleen samaa mieltä. Ja sullakin kun tosiaan on aika ärjy käyttöauto ja ihan Daytona24h-voitto plakkarissa, siinä missä mulla on vanha Mazda ja olen korkeintaan sellainen "pain in the ass" usein aika ranskalaispainotteisissa online-peliporukoissa, ja muistaakseni 12 AKK:n lisenssin alla ajettua karting-kisaa ajoin varhaisaikuisuudessa. Niin jos ymmärsin oikein, niin säkin ilmeisesti silti vähän kavahdat sitä jos naiset yrittää liikaa tulla pätemään omalle tontille 🤔 Nää on näitä. Miehisyyden kysymyksiä.

        Ja ajatusleikkinä ihan hauska vertaus toi, mutta älä nyt sentään lähde Isä Putiniin vertaamaan 😂 Palstalla elää ihmeellinen harhaluulo siitä, että mulla olisi jotenkin kohtuuttoman suuret luulot itsestäni. Tämä on käynyt monesti selväksi niissä yhteyksissä kun olen verrannut itseäni puoliksi läpällä Fernando Alonsoon, mitä tulee ihmisen persoonaan, luontaiseen ajotapaan ns. selkäytimestä, ja jopa tukka/partatyylin osalta. Niin kannattaa olla vähän varovainen näiden vertausten kanssa, ettei tänne ryntää mitään trolliarmeijaa räksyttämään. 🙏

        Siinä mielessä mun tilanne on tosiaan ihan siedettävä kun ei housuissa ole mitään pakottavaa tarvetta päästä treffeille, ja jotkut aiemmat kokemukset ovat opettaneet sen että ei se suhde tai deittailu itseisarvona tee mitenkään onnelliseksi jos mukana on liian paljon hiertäviä asioita tai itsellä jotenkin epävarma olo sillä hetkellä. Ja en tosiaankaan tiedä, miten noi osumat tuntuu nykyään lähes aina painottuvan noin 5-18 vuotta vanhempiin naisiin, ja usein vielä naisen painaessa sydäntä ekana. Oma ikähaarukka on asetettu 20-45 välille, ja sanoisin että aika tasaisesti olen varmaan itse painellut sydämiä eri ikäisille. Ei kaikki nuoremmat vaikuta kiinnostavilta, ja jotkut nelikymppiset yksinkertaisesti liian ikääntyneen oloisia ikäisikseen.

        Se on tosiaan jännä, että moni autoista kiinnostunut nainen saattaa esim. työni perusteella olettaa että olisin kovan luokan autoharrastaja myös ns. siviilissä vaikka näin ei periaatteessa ole, ainakaan yleensä ulkoisesti muiden silmissä. En mä tietenkään yksityiskohtaisesti naisille luennoi kiinnostuksenkohteistani, mutta onhan esimerkiksi vaikkapa joidenkin 90-luvun Indycar-autojen tai 80-luvun B-ryhmän ralliautojen tekniikkaan perehtyminen monelle vähän kuin katsoisi maalin kuivumista. Tai se, että vapaaehtoisesti itseopiskelee tai ikääkuin yrittää ymmärtää paremmin fysiikkaa ja tiettyjä käsitteitä kuten esim. auton pituusakselin ympärille kohdistuvaa hitausmomenttia riippuen painojakaumasta jne. ja sen vaikutuksesta autojen käytökseen ja niiden säätämiseen. 🙄😂 Monelle kun autoharrastus tarkoittaa juurikin jenkkirauta- tai tuningjuttuja, erilaisia miittejä yms. ulkokullattua pskaa mitkä mua ei taas kiinnosta ollenkaan 😃

        Kerro muuten terkut Bickylle ja Näädälle jos törmäätte tänään töissä tai choppauspajalla 🙋‍♂️

        Ja hei sori Make, en tarkoittanut pahalla sua tai muita PMC:n jätkiä kohtaan kun kirjoitin jenkkirautaharrastuksesta ja miiteistä vähän katkeraan sävyyn 😁

        Taisin ilmaista itseäni vähän epäselvästi, mutta siis autoista kiinnostuneiksi esittäytyviä naisia siinä yhteydessä hitusen kritisoin, kun mokomia pallohameita kiinnostaa vain se että oma (tai yleensä miehen) auto on olevinaan hieno, ja sitten ollaan sormi suussa jonkun öljyn määrän kanssa 🙄 En haluaisi nostaa itseäni mitenkään jalustalle, mutta mun tuntemus ja kiinnostus autoja kohtaan menee niin paljon syvemmälle että siinä syntyy väkisinkin sellasia "Sheldon Cooper" tilanteita ennemmin tai myöhemmin. 😅


    • Anonyymi

      Ottamatta asiaan muuten kantaa, niin on kyllä lähiseutusi naisille riski jubailla sun kanssa. Jokainen edesottamus leviää pitkin keskustelupalstoja. Varmaankin ilman heidän lupaansa?

      Omia juttujaan saa jokainen netissä tietenkin jakaa niin paljon kuin sielu sietää. Mutta toisista ihmisistä luvatta yksityiskohtaisten kuvausten kertominen/ kuvien jakaminen/ yksityisesti kerrottujen tietojen jakaminen jotenkin särähtää aika pahasti korvaan.

      • No aloituksessa mainittua naista ei mielestäni voi kyllä mitenkään tunnistaa kuvauksestani, kun en nyt kovin yksityiskohtaisesti kuitenkaan kuvaillut, eikä mikään yhdistä mua häneen. 🙄

        Ja mitä tulee siihen, että olen kertonut syistä mitkä ovat hiertäneet aiempia suhteita tai tapailuja, niin mä en ole yhdenkään naisen nimeä, kuvia, kotikaupunkia, tarkkaa ikää jne. täällä maininnut, ja joskus olen ihan tarkoituksellakin saattanut hämätä muutaman vuoden tai postinumeron verran sinne tänne suojellakseni heidän yksityisyyttään. Ainoastaan yhden eksäni etunimeä täällä joskus kovasti huhuillaan, mikä on mielestäni aika mautonta, mutta noin muuten vähän kyllä liioittelet mielestäni.


      • p234racing kirjoitti:

        No aloituksessa mainittua naista ei mielestäni voi kyllä mitenkään tunnistaa kuvauksestani, kun en nyt kovin yksityiskohtaisesti kuitenkaan kuvaillut, eikä mikään yhdistä mua häneen. 🙄

        Ja mitä tulee siihen, että olen kertonut syistä mitkä ovat hiertäneet aiempia suhteita tai tapailuja, niin mä en ole yhdenkään naisen nimeä, kuvia, kotikaupunkia, tarkkaa ikää jne. täällä maininnut, ja joskus olen ihan tarkoituksellakin saattanut hämätä muutaman vuoden tai postinumeron verran sinne tänne suojellakseni heidän yksityisyyttään. Ainoastaan yhden eksäni etunimeä täällä joskus kovasti huhuillaan, mikä on mielestäni aika mautonta, mutta noin muuten vähän kyllä liioittelet mielestäni.

        Ja vähän tylyltähän tämä kuulostaa, mutta kyllä naisetkin osittain itse maineensa luo. Kuka sitten AS:ssa, kuka OF:ssa, kuka jonkun nimimerkin ympäripyöreissä höpinöissä palstalla 🙄 Näin se on aikojen alusta asti mennyt, enkä mä usko olevani ensimmäinen enkä varmaan viimeinenkään mies, joka puolivahingossa tätä ilmiötä omilla jutuillaan edistää.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Ja vähän tylyltähän tämä kuulostaa, mutta kyllä naisetkin osittain itse maineensa luo. Kuka sitten AS:ssa, kuka OF:ssa, kuka jonkun nimimerkin ympäripyöreissä höpinöissä palstalla 🙄 Näin se on aikojen alusta asti mennyt, enkä mä usko olevani ensimmäinen enkä varmaan viimeinenkään mies, joka puolivahingossa tätä ilmiötä omilla jutuillaan edistää.

        Et kai vain Alastomasta Suomesta ole erehtynyt seuraa etsimään? Only Fansista se tuskin on mahdollistakaan, se ei ainakaan ole sen idea. AS:ssa on niin friikkiä white trash-porukkaa, että se ei kerro keskivertonaisista yhtään mitään.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Ja vähän tylyltähän tämä kuulostaa, mutta kyllä naisetkin osittain itse maineensa luo. Kuka sitten AS:ssa, kuka OF:ssa, kuka jonkun nimimerkin ympäripyöreissä höpinöissä palstalla 🙄 Näin se on aikojen alusta asti mennyt, enkä mä usko olevani ensimmäinen enkä varmaan viimeinenkään mies, joka puolivahingossa tätä ilmiötä omilla jutuillaan edistää.

        Mitähän "naisten mainetta" oikein tarkoitat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et kai vain Alastomasta Suomesta ole erehtynyt seuraa etsimään? Only Fansista se tuskin on mahdollistakaan, se ei ainakaan ole sen idea. AS:ssa on niin friikkiä white trash-porukkaa, että se ei kerro keskivertonaisista yhtään mitään.

        No en ole sitä kautta etsinyt seuraa, eikä kovin aktiivisesti kuvattua vehjettä 😂 Mutta parissa tapauksessa asia on tullut sittemmin jotain kautta ilmi s-asioista jutellessa, ja ehkä hieman vesittänyt vaikutelman toisesta. Varsinkin jos ovat kertoneet vähän turhankin yksityiskohtaisesti mitä mökkimiiteissä yms. tapahtuu.

        OF toki ei ole seuranhakusivusto, mutta otin sen vain esimerkkinä kun pohdin että kuinkahan paha pääpiru loppujen lopuksi olen joidenkin naisten maineen suhteen, kun mua kritisoitiin naisten asioiden levittelystä. No, kuka levittelee mitäkin, mutta "what's in the internet, stays in the internet", enkä usko että mun palstajutut on pahimmasta päästä. Ja kyllä, tämäkin vesittää vaikutelman toisesta, mutta jotenkin ehkä pienempi paha kun kyse on loppujen lopuksi aika laskelmoidusta bisneksestä. Vaatii sekin toki rautaista itsetuntoa mieheltä.


      • p234racing kirjoitti:

        No en ole sitä kautta etsinyt seuraa, eikä kovin aktiivisesti kuvattua vehjettä 😂 Mutta parissa tapauksessa asia on tullut sittemmin jotain kautta ilmi s-asioista jutellessa, ja ehkä hieman vesittänyt vaikutelman toisesta. Varsinkin jos ovat kertoneet vähän turhankin yksityiskohtaisesti mitä mökkimiiteissä yms. tapahtuu.

        OF toki ei ole seuranhakusivusto, mutta otin sen vain esimerkkinä kun pohdin että kuinkahan paha pääpiru loppujen lopuksi olen joidenkin naisten maineen suhteen, kun mua kritisoitiin naisten asioiden levittelystä. No, kuka levittelee mitäkin, mutta "what's in the internet, stays in the internet", enkä usko että mun palstajutut on pahimmasta päästä. Ja kyllä, tämäkin vesittää vaikutelman toisesta, mutta jotenkin ehkä pienempi paha kun kyse on loppujen lopuksi aika laskelmoidusta bisneksestä. Vaatii sekin toki rautaista itsetuntoa mieheltä.

        *kovin aktiivisesti tule kuvattua vehjettä

        Pieni typo, jäi toi apuverbi puuttumaan


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        No en ole sitä kautta etsinyt seuraa, eikä kovin aktiivisesti kuvattua vehjettä 😂 Mutta parissa tapauksessa asia on tullut sittemmin jotain kautta ilmi s-asioista jutellessa, ja ehkä hieman vesittänyt vaikutelman toisesta. Varsinkin jos ovat kertoneet vähän turhankin yksityiskohtaisesti mitä mökkimiiteissä yms. tapahtuu.

        OF toki ei ole seuranhakusivusto, mutta otin sen vain esimerkkinä kun pohdin että kuinkahan paha pääpiru loppujen lopuksi olen joidenkin naisten maineen suhteen, kun mua kritisoitiin naisten asioiden levittelystä. No, kuka levittelee mitäkin, mutta "what's in the internet, stays in the internet", enkä usko että mun palstajutut on pahimmasta päästä. Ja kyllä, tämäkin vesittää vaikutelman toisesta, mutta jotenkin ehkä pienempi paha kun kyse on loppujen lopuksi aika laskelmoidusta bisneksestä. Vaatii sekin toki rautaista itsetuntoa mieheltä.

        Jos nainen ilmoittaa esiintyneensä AS:ssä, niin eiköhän siinä tilanteessa kannata kerätä kamppeet ja kadota kuin pieru Saharaan. Se on todella pieni erikoinen vähemmistö, joka sellaisiin eksyy. Suurinta osaa naisista tuo sivusto oksettaa tai huvittaa.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        No aloituksessa mainittua naista ei mielestäni voi kyllä mitenkään tunnistaa kuvauksestani, kun en nyt kovin yksityiskohtaisesti kuitenkaan kuvaillut, eikä mikään yhdistä mua häneen. 🙄

        Ja mitä tulee siihen, että olen kertonut syistä mitkä ovat hiertäneet aiempia suhteita tai tapailuja, niin mä en ole yhdenkään naisen nimeä, kuvia, kotikaupunkia, tarkkaa ikää jne. täällä maininnut, ja joskus olen ihan tarkoituksellakin saattanut hämätä muutaman vuoden tai postinumeron verran sinne tänne suojellakseni heidän yksityisyyttään. Ainoastaan yhden eksäni etunimeä täällä joskus kovasti huhuillaan, mikä on mielestäni aika mautonta, mutta noin muuten vähän kyllä liioittelet mielestäni.

        Saat olla mitä mieltä lystäät, niin saadaan me muutkin.

        On aika mautonta että jaat eksäsi nimeä netissä, eihän sitä muut osaisi huhuilla ellet olisi itse ensin sitä tänne mainostanut.

        Nettijulkimot jakavat itse itsestään tietoja ja kuvia ja se onkin heidän oma oikeutensa. Mutta aika mautonta on sekin, että sinä rupeaisit kertoilemaan edes nettijulkimon ja sinun välisiä henkkoht asioita, vaikka toinen nettijulkkis olisikin. Yksityiskeskustelujen kertaaminen muilla nettipalstoilla on tosi mautonta.

        Jos sinä niitä as:n tai of:n maineikkaita naisia haastattelet ja kerrot että julkiseen levitykseen on keskustelu sitten menossa, se on eri asia.
        Jos taas ne maineikkaat naiset juttelevat kanssasi luullen kyseessä olevan teidän kahden välinen yksityinen keskustelu, niin jo vain on mautonta kertoa niiden naisten asioita eteenpäin. Et taida olla kovin luotettava tapailukumppani, kun deittiesi sinulle yksityisesti kertomat asiat on pakko saada jakaa heti eteenpäin?


    • Anonyymi

      Voiskohan tuo Lämpöpatteri- niminen uusi kirjoittaja olla sulle tyttöystävä-ainesta. Hänkin on rokottamaton ja tuskin autoista hirveästi tietävä ja kovia kokenut (=ymmärtää kaltaistasi). Ei edes pahan näköinen. Suurimmalle osalle tuo rokottamattomuus ei käy, oman turvallisuuden tähden. Venäjä- myönteisiä on monet (venäläinen kirjallisuus, taide, elokuvat, ihmiset), mutta ei Putin- myönteisiä, edes venäläiset oikeasti (on vaan pakko esittää, ettei käy huonosti). Ehkä Lämpöpatteri ei Putinista niin mitään tiedä, joten aainita. Voithan painottaa, että etsit heteroa

    • Anonyymi

      Ottaisit nyt edes rokotteet, niin sulla olisi joku teoreettinen mahdollisuus edes treffailla naisia. 🙄 Ja älä nyt jumalauta mainitse mitään Putin-myönteisyyttä ensimmäisen vuoden aikana, jos myöhemminkään. Pidät ajatuksesi omanasi. Monogamiaa taas haluaa n. 99% naisista, mistäköhän rotankolosta olet naisesi oikein onkinut..

      • Rokotteita en ota, enkä jatka keskustelua aiheesta. Ei spämmätä tätä ketjua täyteen sitä keskustelua.

        Enkä mä erikseen ole mitään Putin- tai Trump-myönteisyyttä ottanut puheeksi, mutta kerrankin jokunen vuosi sitten kirjoittelin naisen kanssa joka itse alkoi haukkumaan Putinia ja Venäjää jonkun valtamedian ajankohtaisen uutisen vuoksi, ja mahdollisesti työnsä/asemansa takia jota en erittele tässä sen tarkemmin. Tiesin yksinkertaisesti ettei tule toimimaan, enkä alkanut kertomaan omia näkemyksiäni.

        Ja joidenkin naisten kanssa tuli joskus Trump puheeksi, niin se kieltämättä jakoi lähes aina mielipiteemme. Ei tollanen pikkuasia sinänsä mulle ole mikään este tapailulle tai suhteelle, mutta se tuntui vaikuttavan joissain tapauksissa naisten mielipiteeseen/mielikuvaan musta, reaktiot vaikuttivat aidosti pöyristyneiltä, ja nämä on sellaisia asioita etten lähde p-llunkiilto silmissä valehtelemaan tai myötäilemään, jos asia jotain kautta tulee puheeksi.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Rokotteita en ota, enkä jatka keskustelua aiheesta. Ei spämmätä tätä ketjua täyteen sitä keskustelua.

        Enkä mä erikseen ole mitään Putin- tai Trump-myönteisyyttä ottanut puheeksi, mutta kerrankin jokunen vuosi sitten kirjoittelin naisen kanssa joka itse alkoi haukkumaan Putinia ja Venäjää jonkun valtamedian ajankohtaisen uutisen vuoksi, ja mahdollisesti työnsä/asemansa takia jota en erittele tässä sen tarkemmin. Tiesin yksinkertaisesti ettei tule toimimaan, enkä alkanut kertomaan omia näkemyksiäni.

        Ja joidenkin naisten kanssa tuli joskus Trump puheeksi, niin se kieltämättä jakoi lähes aina mielipiteemme. Ei tollanen pikkuasia sinänsä mulle ole mikään este tapailulle tai suhteelle, mutta se tuntui vaikuttavan joissain tapauksissa naisten mielipiteeseen/mielikuvaan musta, reaktiot vaikuttivat aidosti pöyristyneiltä, ja nämä on sellaisia asioita etten lähde p-llunkiilto silmissä valehtelemaan tai myötäilemään, jos asia jotain kautta tulee puheeksi.

        Senpä takia kannattaisi olla hiljaa tästä taipumuksesta ihailla diktaattoreita. Hyvin harvinaista on, että naiset empatiaan yleensä kykenevinä, voisivat tällaista kannattaa.


      • Anonyymi
        p234racing kirjoitti:

        Rokotteita en ota, enkä jatka keskustelua aiheesta. Ei spämmätä tätä ketjua täyteen sitä keskustelua.

        Enkä mä erikseen ole mitään Putin- tai Trump-myönteisyyttä ottanut puheeksi, mutta kerrankin jokunen vuosi sitten kirjoittelin naisen kanssa joka itse alkoi haukkumaan Putinia ja Venäjää jonkun valtamedian ajankohtaisen uutisen vuoksi, ja mahdollisesti työnsä/asemansa takia jota en erittele tässä sen tarkemmin. Tiesin yksinkertaisesti ettei tule toimimaan, enkä alkanut kertomaan omia näkemyksiäni.

        Ja joidenkin naisten kanssa tuli joskus Trump puheeksi, niin se kieltämättä jakoi lähes aina mielipiteemme. Ei tollanen pikkuasia sinänsä mulle ole mikään este tapailulle tai suhteelle, mutta se tuntui vaikuttavan joissain tapauksissa naisten mielipiteeseen/mielikuvaan musta, reaktiot vaikuttivat aidosti pöyristyneiltä, ja nämä on sellaisia asioita etten lähde p-llunkiilto silmissä valehtelemaan tai myötäilemään, jos asia jotain kautta tulee puheeksi.

        Sun kannattaisi katsella sitä naista omista piireistäsi. Sieltä voi säkällä löytyä joku lapsia vihaava, sekakäyttäjänatzinainen sulle seuraksi. Koska rehellisesti sanoen tuolla sun cv:llä norminaiset juoksee karkuun.


    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa naisten kanssa vehtailu koska naiset selvästi aiheuttaa ärtymistä sinulle. Korjaa vaan autoja pajalla ja unohda naiset.

    • Anonyymi

      Aika epäluotettavan kuvan saa aloittajasta juttukumppanina. Ei näköjään pysy mitkään hänen kanssa käydyt keskustelut kahden välisinä, kolmantena osapuolena jutut kuulee aina keskustelupalstojen väki. Tsk, tsk.

    • Anonyymi

      Itsetuntosi laskee koska nainen tietää autoista enemmän kuin sinä. Sellaiseen naiseen sinun ei kannata tutustua.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      164
      2137
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1835
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      102
      1597
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      72
      1290
    5. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      19
      1274
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1244
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      229
      1041
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      853
    9. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      45
      760
    10. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      194
      743
    Aihe