Hei!
Minulla on jo pitkään pyörinyt mielessä asia, jota ei ole tullut ystävän kanssa selvitettyä.
Olen nyt jo aikuinen ja kihloissa miehen kanssa, mutta mietin usein, että mitä meistä olisi tullut, jos olisin uskaltanut puhua ajoissa. Toisaalta suhde oli aika toksinen, joten ehkä ihan hyvä kun löysin ihanan miehen.
Joka tapauksessa, puhun tässä siis entisestä parhaasta ystävästäni. Emme enää näe toisiamme, mutta välillä juttelemme pitkäänkin viesteillä kun jommalla kummalla on vaikeaa ja se auttaa aina. Tulee tuttu olo. (Olemme naisia molemmat).
Nuorena olimme toistemme tukena kun asuimme naapurissa ja molemmilla ongelmia perheen sisällä. Hän on siis ollut minulle todella tärkeä osa elämääni ja tavallaan on edelleen. Minulla on kai ikävä häntä. Mutta en uskalla lähestyä häntä, kun välimme on menneet tavallaan niin oudoksi.
Hän on aina ollut kanssani kahden ja muuten hengannut paljon miesten kanssa ja muiden naisten/tyttöjen kanssa. Minä olen ollut aina hänen kanssaan kahden ja silloin on tuntunut, että hän on aidoimmillaan.
Kuitenkin porukassa hän muuttuu heti pinnalliseksi ja koppavaksi, ei yhtään sellaiseksi kuin hän minun kanssaan on aina ollut, herkkä ja avoin ja suora. Suoruus kyllä pysyy, mutta minua hän ei ota huomioon isossa porukassa ja aina on ollut näin. Nuorempana hänen muut ystävänsä vihaavat minua ja hän on 'kiusannut' minua ystäviensä kanssa mutta kahdestaan on aina ollut ihana olla. Hän on ollut minulle iso tuki vaikeissa paikoissa ja todella rakas.
Meillä on aina ollut omia juttuja, intiimejä kahdenkeskeisiä hetkiä, kuten juttelutuokioita tähtiä tähyillen takapihalla hangessa maaten tai 'tapasimme aina postilaatikoilla' juttelemassa iltaisin, jos oli jotain mitä purkaa ja vaikea tilanne tai olisi vaan ollut ihana nähdä ja jutella.
Kaikki meni pilalle, kun noin 12-14 vuotiaana aloimme 'leikin kautta' harrastamaan seksiä vaatteet päällä. Suutelimme tyynyn läpi ja saksitimme vaatteiden läpi ja hierominen vaatteiden läpi toistemme alapäätä käsin ja puristelimme rintoja. Jopa tulimme. En sitä silloin tajunnut, ajattelin vaan että tuntuu hyvältä. Ja olin koukussa, mutta häpeissäni, sillä en ymmärtänyt mitä tapahtuu. Se kuitenkin tuntui hyvältä, mutta suhde ei ole sen jälkeen enää palannut ennalleen. Jossain vaiheessa ehdotin jotain vielä, mutta hän ei enää halunnut sitä.
Siitä alkoi pikkuhiljaa erkaantumisemme, vaikka puhumme edelleen avoimesti toisillemme kaikesta muusta kuin tästä aina kun juttelemme.
Seksi taisi loppua siihen, kun hän alkoi ensimmäisiä kertoja seurustella poikien kanssa tosissaan.
Kun minä aloin tapailla nykyistä kumppanini, kaikki hajosi käsiin. Hän perui erään tapaamisemme kun halusi olla kanssani ja yritti kertoa että hän ei ole hyvä mies minulle. En sitä silloin tajunnut, mutta hän tosiaan oli todella mustasukkainen miehelleni. Miksei hän tehnyt mitään, vai oliko hän itsekin niin hämillään tunteistaan?
Tämän jälkeen kun aloin seurustelemaan nykyisen kumppanini kanssa, emme enää nähneet. Ja minulle jäi hänestä niin inhottava kuva sen kautta, kun hän puhui noin inhottavasti kumppanistani. Mutta rakastan häntä.
Ja vaikka olen hyvässä suhteessa, ajattelen häntä usein ja haluaisin uskaltaa puhua asian läpi hänen kanssaan, jotta voisimme olla vielä ystäviä. Koska rakastan häntä. Todella paljon ja mietin häntä ja olen surullinen siitä, että emme ole enää niin läheisiä.
Mitä minun teidän mielestänne pitäsi tehdä? Mutta entä jos ihastummekin toisiimme tai rakastumme? Onko tämä uhka vai mahdollisuus? Uhka ihanalle suhteelleni jossa elän tällä hetkellä, vai mahdollisuus todella syvälle ja ymmärtävälle ystävyydelle?
Olen tätä jo pyöritellyt päässäni niin kauan, että haluaisin pystyä tekemään asialle jotain, mutta en halua myöskään nolata itseäni, jos olenkin ymmärtänyt kaiken ihan väärin, ja hänellä ei olisikaan ollut/olisi tunteita minua kohtaan sillä tavalla. Mitä teen? Auttakaa... (PS. Nykyinen kumppanini ja hän ovat luonteeltaan todella samanlaisia ... Liekö sattumaa😳🤦).
Selvittämätön ero
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124110MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822111Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216951Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848