Avustetut pyörät omaan keskusteluun, fillareiden ja mopojen väliin.
Sähköpyörille oma osasto
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi?
Ne on tehty pääosin samoista osista. Niillä on liikenteessä samat säännöt. Hinnoissa on vähän eroa, mutta ei siinäkään merkittävästi. Ei tarvetta erotella. Otsikosta näkee kyllä... Jos tällä palstalla olisi runsaasti keskustelua/keskustelijoita, niin "alapalstoja" voisi tehdä useammankin, joista nuo sähköavausteiset pyörät olisivat yksi.
Mutta kun palstalla on suhteellisen hiljaista (laskin että tämän vuoden puolella pyöräily palstalla on tehty 10kpl avauksia joita en laskisi "provoiksi" ja välillä on päiviä ettei palstalla kirjoiteta yhtään kommenttia), niin kaikki viestit varmastikkin mahtuvat yhden "Pyöräily" osion alle.
Ja tosiaan kuten tuossa jo toinen kommentoija kirjoitti, niin noissa sähköavusteisissä pyörissä on lähtäkohtaisesti lähes kaikki samat osat kuin "luomu" pyörässä, mutta sen lisäksi sitten vielä myös nuo sähköosat.
Lainsäädännöllisestihän kyseessä on polkupyörä ja sillä ajetaan siis myös luonnollisesti 100%:sti samoilla liikennesäännöillä (siis kun puhutaan sähköavausteisista polkupyöristä).
Mutta tosiaan tällä hetkellä kirjoitelu on niin vähäistä, että kaikki mahtuu hyvin yhden otsikon alle.- Anonyymi
Sähköpyörät ovat ilmeisesti kantavuudeltaan parempia kuin oikeat pyörät, ei mitään 120kg rajoituksia? Ainakin kuskit ovat melko tukevaa joukkoa.
- Anonyymi
Akku ja moottori sekä niiden vaatima tuenta kiinni fillarin runkoon tuovat sähköpyörään lisäkiloja jotka taas edellyttävät jäykemmän ja lujemman runkoratkaisun kuin luomupyörissä.
Itselläni 2 sähköpyörää joista toinen luomusta muunnettu sähköiseksi ja toinen tehtaan tekemä. Luomumallin runko on melko letkeä kaiken sen ylimääräisen lisäelektroniikan ja moottorin painon alla, tehdasmalli on painava myös mutta tukevarakenteinen eikä runko vääntyile. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Akku ja moottori sekä niiden vaatima tuenta kiinni fillarin runkoon tuovat sähköpyörään lisäkiloja jotka taas edellyttävät jäykemmän ja lujemman runkoratkaisun kuin luomupyörissä.
Itselläni 2 sähköpyörää joista toinen luomusta muunnettu sähköiseksi ja toinen tehtaan tekemä. Luomumallin runko on melko letkeä kaiken sen ylimääräisen lisäelektroniikan ja moottorin painon alla, tehdasmalli on painava myös mutta tukevarakenteinen eikä runko vääntyile.Runkomateriaalista tuo johtuu. Rauta on letkeää ja alumiini sekä hiilikuitu jäykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mielessäni vieläkin T
Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän391731Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa
Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k61371Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita
Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p421337- 111330
Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?
Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.11315Persut petti kannattajansa, totaalisesti !
Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,71294Sinäkö se olit...
Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis01274Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat
Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin11240Hyvää yötä ja kauniita unia!
Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä21200Lepakot ja lepakkopönttö
Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta21173