Onko totta että Lapeco saa laskuttaa jäteastian tyhjennyksestä vaikka jäteastia ei ole ollut tyhjennettävänä tienreunassa??
Törkeää rahastusta!
Lapecon laskutus
10
966
Vastaukset
- Anonyymi
Ole rahaton hiljaa sinä maksat tai itketLAPEKO
- Anonyymi
Laillista kusetusta ,
- Anonyymi
Riippuu minkä sopimuksen olet tehnyt.
- Anonyymi
Helppoa rahaa firmaan tekemättä mitään,ja ihan laillista ryöstöä???
- Anonyymi
Tuohon pakkolaskutukseen pitää tehdä loppu ja antaa ihmisille mahdollisuus kilpailuttaa kuka roskat tyhjentää .
- Anonyymi
Lasku siitä kun on tyhjentänyt astian,eikä tyhjän tyhjentämistä.
- Anonyymi
Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??
Sehän riippuu siittä, että minkälainen sopimus on tehty Lapecon kans. Eihän ne tyhjää ajele kuorma-autola kattomassa, että onko ihmisillä roskia!
- Anonyymi
Juu. Kyllä se riippuu sopimuksesta. Montako tyhjennyskertaa vuodessa. Jos astia on tyhjä siitä huolimatta lasku tulee.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä semmonen sopimus että vie itse molokkiin. Siinä säästää jonku kympin vuodessa jos ei aina tule jätettä niin paljon. Itse säästän n.60 € vuosi. Olen köyhä niin tuokin summa on minulle rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit585554KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti1963578Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182408Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222375Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91208- 1021048
Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT631040Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181012- 83998
Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79965