Onko totta että Lapeco saa laskuttaa jäteastian tyhjennyksestä vaikka jäteastia ei ole ollut tyhjennettävänä tienreunassa??
Törkeää rahastusta!
Lapecon laskutus
10
998
Vastaukset
- Anonyymi
Ole rahaton hiljaa sinä maksat tai itketLAPEKO
- Anonyymi
Laillista kusetusta ,
- Anonyymi
Riippuu minkä sopimuksen olet tehnyt.
- Anonyymi
Helppoa rahaa firmaan tekemättä mitään,ja ihan laillista ryöstöä???
- Anonyymi
Tuohon pakkolaskutukseen pitää tehdä loppu ja antaa ihmisille mahdollisuus kilpailuttaa kuka roskat tyhjentää .
- Anonyymi
Lasku siitä kun on tyhjentänyt astian,eikä tyhjän tyhjentämistä.
- Anonyymi
Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??
Sehän riippuu siittä, että minkälainen sopimus on tehty Lapecon kans. Eihän ne tyhjää ajele kuorma-autola kattomassa, että onko ihmisillä roskia!
- Anonyymi
Juu. Kyllä se riippuu sopimuksesta. Montako tyhjennyskertaa vuodessa. Jos astia on tyhjä siitä huolimatta lasku tulee.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä semmonen sopimus että vie itse molokkiin. Siinä säästää jonku kympin vuodessa jos ei aina tule jätettä niin paljon. Itse säästän n.60 € vuosi. Olen köyhä niin tuokin summa on minulle rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273385Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122509Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.962444Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072134Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481584Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261496Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1331241
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136