Onko totta että Lapeco saa laskuttaa jäteastian tyhjennyksestä vaikka jäteastia ei ole ollut tyhjennettävänä tienreunassa??
Törkeää rahastusta!
Lapecon laskutus
10
946
Vastaukset
- Anonyymi
Ole rahaton hiljaa sinä maksat tai itketLAPEKO
- Anonyymi
Laillista kusetusta ,
- Anonyymi
Riippuu minkä sopimuksen olet tehnyt.
- Anonyymi
Helppoa rahaa firmaan tekemättä mitään,ja ihan laillista ryöstöä???
- Anonyymi
Tuohon pakkolaskutukseen pitää tehdä loppu ja antaa ihmisille mahdollisuus kilpailuttaa kuka roskat tyhjentää .
- Anonyymi
Lasku siitä kun on tyhjentänyt astian,eikä tyhjän tyhjentämistä.
- Anonyymi
Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??
Sehän riippuu siittä, että minkälainen sopimus on tehty Lapecon kans. Eihän ne tyhjää ajele kuorma-autola kattomassa, että onko ihmisillä roskia!
- Anonyymi
Juu. Kyllä se riippuu sopimuksesta. Montako tyhjennyskertaa vuodessa. Jos astia on tyhjä siitä huolimatta lasku tulee.
- Anonyymi
Kannattaa tehdä semmonen sopimus että vie itse molokkiin. Siinä säästää jonku kympin vuodessa jos ei aina tule jätettä niin paljon. Itse säästän n.60 € vuosi. Olen köyhä niin tuokin summa on minulle rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.623762Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j873138Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin782360Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141620Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m671367- 891223
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401141Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55995- 47972