Lapecon laskutus

Anonyymi

Onko totta että Lapeco saa laskuttaa jäteastian tyhjennyksestä vaikka jäteastia ei ole ollut tyhjennettävänä tienreunassa??
Törkeää rahastusta!

10

994

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ole rahaton hiljaa sinä maksat tai itketLAPEKO

• Anonyymi

Laillista kusetusta ,

• Anonyymi

Riippuu minkä sopimuksen olet tehnyt.

• Anonyymi

Helppoa rahaa firmaan tekemättä mitään,ja ihan laillista ryöstöä???

• Anonyymi

Tuohon pakkolaskutukseen pitää tehdä loppu ja antaa ihmisille mahdollisuus kilpailuttaa kuka roskat tyhjentää .

• Anonyymi

Lasku siitä kun on tyhjentänyt astian,eikä tyhjän tyhjentämistä.

• Anonyymi

Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuleeko laskua myös silloin kun astia ei ole ollut tyjennettävänä??

Sehän riippuu siittä, että minkälainen sopimus on tehty Lapecon kans. Eihän ne tyhjää ajele kuorma-autola kattomassa, että onko ihmisillä roskia!

• Anonyymi

Juu. Kyllä se riippuu sopimuksesta. Montako tyhjennyskertaa vuodessa. Jos astia on tyhjä siitä huolimatta lasku tulee.

• Anonyymi

Kannattaa tehdä semmonen sopimus että vie itse molokkiin. Siinä säästää jonku kympin vuodessa jos ei aina tule jätettä niin paljon. Itse säästän n.60 € vuosi. Olen köyhä niin tuokin summa on minulle rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      65
      2242
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      218
      2119
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      117
      1428
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1190
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      16
      1183
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      104
      1051
    7. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      949
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      84
      930
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      899
    10. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      875
    Aihe