Laihdun itsestään ja syön paljon

Anonyymi

Se että jos ei laihdu johtuu vain siitä että ohjelma on huonosti suunniteltu ja syö vääriä ruokia.
Syön siis herkullisia RUNSAASTI hiilihydraatteja sisältäviä ruokia ja suuria annoksia ja laihdun itsestään.
Laihtumiseni ON hidasta,mutta kuitenkin laihdun.Laihtumiseen riittää liikunnaksi pelkkä kävelykin.Kuntosalissa en ole käynyt enkä tule käymään.

28

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

"Syön siis herkullisia RUNSAASTI hiilihydraatteja sisältäviä ruokia ja suuria annoksia ja laihdun itsestään."

Mitä muita satuja kerrot täällä?

• Anonyymi

Kyllä se totta se on.Syön paljon ja laihdun.Se riippuu täysin siitä mitä kaupasta kotiinsa kantaa.

• Anonyymi

Laihtumisen salaisuus on siinä että pitää tarkasti kiinni ruokailusuunnitelmasta.

JOS herkuttelee vähänkin välillä niin laihtuminen pysähtyy ainakin viikoksi tai kahdeksi viikoksi.

• Anonyymi

En usko enään niihin nopeisiin laihtumisiin.Niissä paino laskee nopeasti,mutta kilot tulee takaisin.Minulla on niistä paljon kokemusta.Olen AINA lihonut takaisin KUN olen laihduttanut nopeasti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En usko enään niihin nopeisiin laihtumisiin.Niissä paino laskee nopeasti,mutta kilot tulee takaisin.Minulla on niistä paljon kokemusta.Olen AINA lihonut takaisin KUN olen laihduttanut nopeasti.

TÄMÄ ON OIKEA TAPA LAIHDUTTAA
        Punnitukset ja mittaukset tehdään kolmen viikon välein,EI joka päivä niinkuin moni tekee.

0,5 -1 kg kahdessa viikossa on riittävä määrä sen jälkeen kun ylimääräiset nesteet on aluksi poistunut kehosta.Se tekee vuodessa jo 12-24 kiloa.

TÄMÄ VÄÄRÄ TAPA
        Poistaa kehosta nestettä joka viikko vaikka 2-5 kiloa (kaikki tulee myöhemmin takaisin)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄMÄ ON OIKEA TAPA LAIHDUTTAA
        Punnitukset ja mittaukset tehdään kolmen viikon välein,EI joka päivä niinkuin moni tekee.

0,5 -1 kg kahdessa viikossa on riittävä määrä sen jälkeen kun ylimääräiset nesteet on aluksi poistunut kehosta.Se tekee vuodessa jo 12-24 kiloa.

TÄMÄ VÄÄRÄ TAPA
        Poistaa kehosta nestettä joka viikko vaikka 2-5 kiloa (kaikki tulee myöhemmin takaisin)

Ihmisille vain valehdellaan tästä AINOASTA oikeasta tavasta laihduttaa.

Tähän en tiedä syytä miksi näin tehdään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisille vain valehdellaan tästä AINOASTA oikeasta tavasta laihduttaa.

Tähän en tiedä syytä miksi näin tehdään.

Tämä sama HIDAS LAIHDUTUSTAPA on paras myös runsaasti ylipainoisille.Siinä ihminen OPPII syömään oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä sama HIDAS LAIHDUTUSTAPA on paras myös runsaasti ylipainoisille.Siinä ihminen OPPII syömään oikein.

On se totta että terveellinen laihdutusnopeus on vain 1-2 kiloa kuukaudessa.Se on sen verran reilusti ylipainoisilla jotka eivät liiku ollenkaan tai liikkuvat vain vähän ja erittäin paljon liikkuvilla esim päivässä hiihto 2 tuntia iltakävely 3 tuntia.

En ole tätä asiaa oikein uskonut,vaikka olen ollut siitä kyllä vähän tietoinen ennestäänkin.

TÄMÄ ON TOTUUS
        Näillä nopeilla laihdutuksilla tehdään vain rahaa.On erillaisia nettivalmennuksia jotka lupaavat hyviä tuloksia.Kuntosalit ja lisäravinnebisnes yms

Kyllä ihminen voi laihtua vaikka 10 kiloa kuukaudessa,mutta se ei ole terveellistä ja nopeasti laihdutetut kilot lihoo yleensä takaisin.

Ihminen pystyy helposti ja turvallisesti lihomaan vaikka 10 kiloa kuukaudessa,mutta EI laihtumaan

THL:n mukaan sopiva laihtumisnopeus on 1–2 kiloa kuukaudessa.

– Rasvakudos palaa hitaasti elimistön käyttöön, eikä sitä pysty polttamaan päivässä kovin suuria määriä. Tätä kautta rasvakudoksen sopivaksi palamisvauhdiksi on määritelty kilo tai kaksi kuukaudessa, Kuusipalo kertoo.

KOPIOITU TEKSTISTÄ (pitkäaikaisen monta vuotta kestäneen tutkimisen tulos)
        – Jos painoa alkaa pudota liian nopeasti, se kertoo elimistön kuivumisesta. Ei siis siitä, että rasvakudosta poistuisi sopivaa vauhtia, hän jatkaa.

Ripeä tahti voi aiheuttaa monia ongelmia, kuten esimerkiksi ravintoaineiden puutosta, ahmimissyömistä, kihtiä ja sappikiviä.
        https://yle.fi/uutiset/3-9005511

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se totta että terveellinen laihdutusnopeus on vain 1-2 kiloa kuukaudessa.Se on sen verran reilusti ylipainoisilla jotka eivät liiku ollenkaan tai liikkuvat vain vähän ja erittäin paljon liikkuvilla esim päivässä hiihto 2 tuntia iltakävely 3 tuntia.

En ole tätä asiaa oikein uskonut,vaikka olen ollut siitä kyllä vähän tietoinen ennestäänkin.

TÄMÄ ON TOTUUS
        Näillä nopeilla laihdutuksilla tehdään vain rahaa.On erillaisia nettivalmennuksia jotka lupaavat hyviä tuloksia.Kuntosalit ja lisäravinnebisnes yms

Kyllä ihminen voi laihtua vaikka 10 kiloa kuukaudessa,mutta se ei ole terveellistä ja nopeasti laihdutetut kilot lihoo yleensä takaisin.

Ihminen pystyy helposti ja turvallisesti lihomaan vaikka 10 kiloa kuukaudessa,mutta EI laihtumaan

– Rasvakudos palaa hitaasti elimistön käyttöön, eikä sitä pysty polttamaan päivässä kovin suuria määriä. Tätä kautta rasvakudoksen sopivaksi palamisvauhdiksi on määritelty kilo tai kaksi kuukaudessa, Kuusipalo kertoo.

– Jos painoa alkaa pudota liian nopeasti, se kertoo elimistön kuivumisesta. Ei siis siitä, että rasvakudosta poistuisi sopivaa vauhtia, hän jatkaa.

Ripeä tahti voi aiheuttaa monia ongelmia, kuten esimerkiksi ravintoaineiden puutosta, ahmimissyömistä, kihtiä ja sappikiviä.

Se on totta että LIIKUNTA ENNALTAEHKÄISEE tehokkaasti lihomista.Sillä pystyy kuluttamaan hyvin pos syödyn ruokamäärän,mutta rasvan polttoon sillä on vain pientä merkitystä koska oikea rasva poistuu kehosta erittäin hitaasti.
        Se poistuu siksi hitaasti koska se ON ihmiselle vararavintoa jonka tehtävänä ON pitää ihminen hengissä jos ravintoa EI ole tarjolla.

Minäkin herkuttelin vuoden enkä lihonut yhtään koska pyöräilin joka päivä 2-3 tuntia.Söin pullaa,täytekakkua,jäätelöä,pitsaa,karkkia yms.Lihomisen alkoi vasta sitten kun aloin syömään herkkuja liikaa.Huomasin lihomiseni,ja aloin HETI uudelle laihdutuskuurille.

HERKUTTELUA EN LOPETA
        Nyt olisi tarkoitus laihduttaa pois ne viimeisetkin kilot.Seuraavan kerran herkuttelen vasta helmikuun alussa kun olen laihtunut.Nytkin on lidin hedelmätoffeeta kellarissa 6 kiloa ja maradou suklaata 3 kiloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on totta että LIIKUNTA ENNALTAEHKÄISEE tehokkaasti lihomista.Sillä pystyy kuluttamaan hyvin pos syödyn ruokamäärän,mutta rasvan polttoon sillä on vain pientä merkitystä koska oikea rasva poistuu kehosta erittäin hitaasti.
        Se poistuu siksi hitaasti koska se ON ihmiselle vararavintoa jonka tehtävänä ON pitää ihminen hengissä jos ravintoa EI ole tarjolla.

Minäkin herkuttelin vuoden enkä lihonut yhtään koska pyöräilin joka päivä 2-3 tuntia.Söin pullaa,täytekakkua,jäätelöä,pitsaa,karkkia yms.Lihomisen alkoi vasta sitten kun aloin syömään herkkuja liikaa.Huomasin lihomiseni,ja aloin HETI uudelle laihdutuskuurille.

HERKUTTELUA EN LOPETA
        Nyt olisi tarkoitus laihduttaa pois ne viimeisetkin kilot.Seuraavan kerran herkuttelen vasta helmikuun alussa kun olen laihtunut.Nytkin on lidin hedelmätoffeeta kellarissa 6 kiloa ja maradou suklaata 3 kiloa.

Niitä perättömiä laihdutusjuttja on netissä vaikka kuinka paljon.Tässäkin mies on muka laihduttanut kuukaudessa 10 kiloa

https://www.youtube.com/watch?v=zt534JxlhP0&t=130s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HERKUTTELUA EN LOPETA

Liikunta auttaa painonhallinnassa.
        https://ukkinstituutti.fi/liike-laakkeena/liikunta-ja-painonhallinta/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HERKUTTELUA EN LOPETA

Isommin alan herkuttelemaan vasta helmikuussa.Yhden 3000 kalorin päivän voin pitää 30.1.

Syön yleensä kaikkia lihottavia ruokia mitä kaupasta löytyy.Esim riisimuroja,mysliä,karjalanpiitakoita,viinereitä,juustosämpylöitä,kadanossimakkaraa yms.

JOS on laihdutuskuurilla MITÄÄN HERKKUJA EI SAA SYÖDÄ.muuten EI laihdu.Monestikkin näkee kaupassa lihavilla ihmisillä ostoskorissa lihottavaa ruokaa.

Käyttäkää ihmiset JÄRKEÄ näissä ruokaostoksissa.Laiha ihminen saa kyllä syödä mitä vain mutta jos ON lihava niin näitä herkkuja ei kannata syödä missään nimessä ollenkaan,muuten lihot koko ajan vain lisää ja lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TÄMÄ ON TOTUUS

Näin se on asia.Oikea laihtuminen ON hidasta.Siskoni on laihtunut 16 kiloa vain 1,3 kiloa kuukaudessa ilman liikuntaa.Kalorit 1500 päivässä.Ei ole syönyt mitään klo 18.00 jälkeen.

JOS laihduttaa nopeasti lihoo takaisin.Se on tosiaan erittäin paljon laihduttu jos ON laihtunut kilon.

• Anonyymi

OIKEA tapa on rajoittaa HERKKUJEN syöntiä. Kannattaa juoda täytekakkukahvit vain 24 kertaa päivässä. Pananikakku ei lihota koska siihen tulee marjahilloa. Kahvi lihottaa ja se on KALLISTA. Jos juot kahvia MUISTA syödä joka päivä ainakin 682ksi grammaa lidlin hedelmätoffeeta niin kahvi lakkaa HETI lihottamasta. Siten olet kohta TIKKULAIHA kuten minäkin. Olen laihduttanut jo 45den vuoden ajan niin TIEDÄN mistä puhun. Kun laskee kalorit TARKASTI oikeamääräisinä ja oikea aikaisina niin LAIHTUU.

• Anonyymi

Oliko tämä alkuperäinen vaiko pilailija?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tämä alkuperäinen vaiko pilailija?

𝑆𝑎𝑖𝑡𝑘𝑜 𝑎𝑎𝑚𝑢𝑙𝑙𝑎 𝑜𝑖𝑘𝑒𝑎𝑎 𝑚𝑢𝑛𝑎𝑎 𝑣𝑎𝑖 𝑡𝑒𝑘𝑜𝑚𝑢𝑛𝑎𝑎?

• Anonyymi

Minulla on kokemus 50 vuoden laihdutuksesta.

Olen korvannut ruuan herkuilla ja olen laihtunut koko ajan pysyvästi.

• Anonyymi

"Minulla on kokemus 50 vuoden laihdutuksesta.

Olen korvannut ruuan herkuilla ja olen laihtunut koko ajan pysyvästi."

Pudonnut päällesi???

• Anonyymi

Olen unohtanut yhden herkun mitä saa syödä eli kadanossimakkaraa. Onneksi mainitsit siitä. Kedabbia ja samalla voi katella jos fideoita yoytudesta.

• Anonyymi

Mut karjalanpiitakka on sekin hyvää ja laihdittaa jos syö juuri ennen nukkumaanmenoa muutaman kilon.

• Anonyymi

Sinä voit 𝑖𝑚𝑒𝑎̈ 𝑡𝑢𝑘𝑖ℎ𝑒𝑛𝑘𝑖𝑙𝑜̈𝑠𝑖 𝑝𝑟𝑜𝑡𝑠𝑘𝑢𝑙𝑙𝑖𝑎.

• Anonyymi

Minä laihdutan koska olen laiha.

• Anonyymi

jännä juttu mutta mulla kävely voi aiheuttaa myös painonnousua. Vaikiata on mulla painonpudotus = ei meinaa onnistua.

juha

• Anonyymi

Kyllä sillä laihtuu,sinä syöt vain liikaa.Laihduttajan pitää syödä erittäin vähän VAIKKA harrastaisi liikuntaa..😮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sillä laihtuu,sinä syöt vain liikaa.Laihduttajan pitää syödä erittäin vähän VAIKKA harrastaisi liikuntaa..😮

ei pidä jos tulee terveysongelmia kuten mulla on tullut. Sydänongelmia esim ilmennyt .

nyt oon päässyt tosin eroon niistä mut vaivasi joulukuusta 2025 heinäkuuhun 2025 että ramppasin edestakaisin terveyskeskuksen väliä.

muista se että se mikä toimii toiselle, ei toimi automaattisesti toiselle eli kun mää kokeilin vähentää paljon syömistä ja samalla tein aika raskasta liikuntaa niin mulle olis voinu käyvä tosi huonosti, sanoi lääkäri minulle.

malttia pitää olla eikä saa tehä virheitä.

se mikä voi toimia sulle, ei välttämättä toimi minulle.

on tämä nykytilannekin minulle ihan kiva ettei läskiä tule että se kun paino nousee niin se on sitä kun lihas kiinteytyy niin lihasmassa on se joka tuo lisäpainoa että seuraan enemmänkin lihaksen kasvua .

Olisihan se kiva jos saisin pudotettua takaisin ne 5-7 kiloa. Kokeilin äsken farkkuja niin menivät jalkaan nyt paremmin kun 2 kuukautta sitten ei menneet jalkaan niin hyvin eli jotain positiivista on siis tapahtunut muttei se oikein käytännössä näy ilmene vaaalla ollenkaan, jopa päinvastoin, sillä paino noussut kilon tai kaksi.

voin antaa esimerkin siitä että lihoan herkästi kun käyn äitini luona jossa ne tarjoaa rasvaista ruokaa niin lihon siellä vuorokauden aikana 1-2 kiloa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei siellä voi kieltäytyä syömästä heijän ruokaa = tykkäävät huonoa ja en viitsi roudata sinne omia eväitä , koska siitäkin pahoittavat mielensä. Oon yrittäny syyä siellä vuorokauven aikana pieniä annoskokoja mut meinaa alkaa heti pieni syöminen heikottaa ja on koko ajan hirveä nälkä ja sydän alkaa läpättämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olen siis normaalipainoinen eli oon 175cm ja painan 86-87 kiloa. En ole varma mikä on rasvaprosenttini kun en ole tarkistanut sitä, mutta on minulla huomattavan paljon pienempi maha kuin esim isälläni ja isäni mitat &painoindeksi on aika sama kuin minulla mut kyl mun elopainoni varmaankin selittää lihasmassa ja luuntiheys sekä nesteen iso määrä kehossa.

toiveenani olis silti pudottaa 3-6 kiloa. Silloin oisin vielä iloisempi mutta ei minulla nyt mitään paniikkiakaan ole. on tämäkin paljon parempi kuin 105kg kun olin vuonna 2018 painoin 105 kg eli aika huomattavan ylipainoinen kun maha roikkui että maha oli iso ja jalkani valtaisan kookkaat sekä ylävartalossa oli myös läskiä.

• Anonyymi

Oisko syöpä?

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      50
      2234
    2. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      82
      922
    3. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      904
    4. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      24
      889
    5. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      863
    6. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      51
      831
    7. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      119
      824
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      9
      753
    9. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      49
      749
    10. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      733
    Aihe