Selostajat Ruutu+

Anonyymi

Hienoo kuunnella puolueetonta selostusta Lakkapää- Loimu ( 18.1.22).Tiikereiden perin selostaja/ kommentaattoripari vetävät niin paljon kotiinpäin että äänet pois aina kun tämä parivaljakko äänessä...

15

6715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei!
      Eikö toi leidi vois olla hiljaa, että Toni Flink voisi rauhassa selostaa LENTOPALLOA!
      Please...
      TV. Entinen ammattilentopalloilija.

    • Anonyymi

      Naisten seiskafinaalin lähetyksessä ruudusta selostajalta tuli kyllä hehkutusta parin pelaajan junnuikäistä pikkuveljeä myöten..

    • Anonyymi

      No,entäs Kuusamossa loppuottelussa,Herra selosti ja kommentaattorit arvio ,2 1/2 erää uskoivat koko ajan Kangas alan voittoon,mut sitten alkoi muuttua ääni kellossa ,ei ilmeisesti löytäneet sellaista tuomarivirhettäkään et peli ois menny uusiksi

    • Anonyymi

      Kyllä tää nainen ois voinu pysyä katsomossa kommentoimasta,tota noin,sikaviisto jne,murre on rikkaus,muttei sovi kyllä lentismatsiin tuollaisenaan,nää sisäpiiri jutut voi kommentoida hallin ulkopuolella,eikä suorassa lähetyksessä.t.Äänetön TV Kangasalan lähetyksissä

    • Anonyymi

      Hieno kuunnella oliko Virtanen selostamassa Valepa-Savo Volley ottelua opettele lausumaan Raadik eikä Raatik🤪

    • Anonyymi

      Ruutu+selostajat!
      Juttua kiitos jostain muusta kuin pelaajan kasvattajaseuran nimeämisestä tai vanhempien muinaisesta lentopallourasta.

    • Anonyymi

      Yritän nauttia Loimu -Tuto ottelusta , mutta tuo selostaja kyllä pilaa sen täysin, eikö todellakaan ole yhtään parempaa olemassa ?

    • Anonyymi

      Mistä ruutu -sovelluksen selostajat on repäistä. Esim 28.1.2024 Ploki -Arvo ottelussa selostaja kertoi toistuvasti ottelutilanteen väärin. Lisäksi hän ei tunnistanut vierasjoukkueen pelaajia. Toinen vastaava esimerkki oli ottelussa Orpo-Arvo.

    • Anonyymi

      Kyky Sampo Volley eilisen lentopallo ottelun selostajat ikävästi kommentoivat esim. Sivula savon pelaajaa. Asiallisempaa käytöstä jatkossa.

    • Anonyymi

      Niin on kotijoukkueen puolella pohjaalainen selostaja jotta notta ärsyttää ihan hemmetistä, eikä ole edes eka kerta.

      Selostajan tulee olla puolueeton.

    • Anonyymi

      Kyllä on puolueellinen(Honka) selostaja Honka-korihait pelissä. Ärsyttävää kuunneltavaa

    • Anonyymi

      Luulin et tiikereiden lentopalloselostuksen tää miespuolinen kommentaattori on kotiinpäin vedon mestari mut Savo Volleyn samainen kommentaattori on vielä pahempi " sankari" Noita ei kertakaikkiaan voi kuunnella...Voisivat ihan hyvin lopettaa noi hommat !!!

    • Anonyymi

      Tää kotiinpäinveto näissä Ruudun lentopallo matseissa ( Tiikerit,Savo) kommentaattorit saavat omalla puolueellisella kommentoinnilla ärsytyksen aikaan ja äänet pois...Pitäisi jotain rajaa olla " kotijoukkue rakkaudella"...Vastustaja joukkueen hyviä suorituksia ei mitenkään huomioida ja oman jengin peliä hehkutetaan suu vaihdossa...Olis hyvä kuunnella jälkikäteen noita omia " selostuksia"...Varmasti itse jotain vanhoja " lentopalloniiloja " nää herrat ?

    • Anonyymi

      Eikö nää saatana jalkapalloselostajat osaa sanoa kuosa vaan vääntävät kousa

    • Anonyymi00015

      On kyllä amatööri tasoista lähetystä Ruudun lentopallo lähetykset. Äänentaso "mainoksen" ja selostuksen välillä. NS. Selostus on välillä vain mumminaa ja ns. selostaja kommentoi vain kotijoukkueen suorituksia. Selostajan pitäisi selostaa, eikä kommentoida mitä kotijoukkueen pitäisi tehdä. Selostaja on enemmän kenttäkuuluttaja ja mainostaja , kuin selostaja. Selostaja kuuluttaa syöttäjää, kun kommentaattori palaa edelliseen palloon. Selostaakaa onnistumisia , eikä epäonnistumisia. Välillä on kumpikin hiljaa, kun pallo on elossa ja sitten molemmat puhuu päällekkäin. Selostajan pitäisi selostaa peli tilannetta kun pallo on elossa ja kommentaattori , kun pallon on kuollut ja kiteyttää pallon, erän / pelin kokonaisuutta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      845
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      605
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe