Onko jokaiselle tarkoitettu joku?

Anonyymi

Vai kuuluuko jonkun olla ikuisesti sinkku?

23

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä se noin on. Ikisinkkuja on enemmänkin. Jotkut haluavat olla koko elämänsä yksin ja sitten on monia jotka eivät koskaan löydä sopivaa.

    • Anonyymi

      Ketään ei ole tarkoitettu kenellekään. Kyllä se on ihan sinun oma hommasi etsiä kumppani, jos sellaista tahdot.

    • Anonyymi

      Niitä on kuulemma useitakin. Ihan voi vain vaihtaa lennosta, jos haluaa olla väliin sinkku tai perheellinen. Aina löytyy vaihtari jos kyllästyttää vanha meno.

      • Anonyymi

        Kuulostaa kauhealta kun joku toimii noin. Itse en moiseen pysty. Minulle riittää yksi ja jos en löydä niin olen yksin. Ei ole mitään pakkoa löytää ketään. Mutta en olekaan ollut aina sinkku, takana on kauan kestänyt parisuhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa kauhealta kun joku toimii noin. Itse en moiseen pysty. Minulle riittää yksi ja jos en löydä niin olen yksin. Ei ole mitään pakkoa löytää ketään. Mutta en olekaan ollut aina sinkku, takana on kauan kestänyt parisuhde.

        Ööh. Pyydän anteeksi. Välillä yllättää sarkasmi ..


    • Anonyymi

      Ei ole tarkoitettu ketään. T. Johanna

    • Anonyymi

      Nii vaa entä jos joku rohmuaa (ja rikkoo) monia. Sitte väkisin ne jotku jää yksi(ehkä).

    • Jos joskus tapaisin jonkun, joka sopisi minulle täydellisesti, luultavasti inhoaisimme toisiamme ensi silmäyksellä. ; )

      ..tai sitten ikävystyisimme kuoliaiksi toistemme seurassa. Ah, kuinka romanttinen loppu!

      • Anonyymi

        No mutta onhan tuossakin sitä suurta tunnetta, jos toinen vatuttaa ensisilmäyksellä!

        Ja hyvä etteivät saaneet toisiaan. Voi kitua sopivasti loppuelämän :)


    • Anonyymi

      Pysyn sinkkuna vaikka hinta on mitä vaan ihan periaatteesta.

      • Periaatteesta, noh, jos ei halua elämään sisältöä tunteiden kautta ei sitä kukaan pakota.


    • Anonyymi

      Aika kammottava aloitus tuossakin dukenukem forever -pelissä... cycloid tuli heti vastaan ja sitt6en, autmme sinua herra duke, hard drops for Devasaswtator gun you hävinhg...

    • Anonyymi

      Hauskoja pelejä tuollaiset aika korkeatkin pelailla, no itselläni jotain AMD:n grafiikkakka-juttuja nuokin pelit jotta pyörivät sitten hyvin.

      Dukenukemit pelaavat varmaan hyvin nuo jutut jollain pleikkarin nelosellakin :D

    • Anonyymi

      Hauska juttu kun veli osti uuden komean läppärin, niin todertriin jo heti:; mitenkään mahdu noin tehokkaat jotkut grafiikkakiidyttimet AMD:lt' tipm soss'öö'eeej'

    • Anonyymi

      On jännittävä kysymys, koska suurin osa Suiomen valtion kansasta ei tapaa ikinä ketään mukavaa ihmistä.

    • Anonyymi

      Veli sanoi hassua että niin sinulla jotai noin korkeita grafiikkakiihdytin-juttuja AMD, Advanced Microdevises... juttruja, pelaa pelit hyvin.

    • Anonyymi

      En tiedä oikeasti miten vastata noin monimutkaisiin kysymyksiin.

      Mutta tuo olisi tärkeää että lempinimi jonka annoin "arvaustyttö", että pidän hänestä paljon.

    • Anonyymi

      Ei oltu tarkoitettu ketään kohdalle tulevaksi. Ehkä seuraavassa elämässä sitten on parempi onni tuossakin. Joillakin on ystäviäkin jonoksi asti, toisille ei löytynyt ainuttakaan, sekin on jossain ennalta säädetty.

    • Anonyymi

      Olen lopetaa,assa tåalam plttaisen kokonaankin, kun huomaat että jotain purukumia saa räp.pdyi',

      Joskjus. , mutta niin noo ,mukavia nikotiinmi-purukumejs :*

    • Anonyymi

      Mistä sen oikean sitten löytää? Käveleekö se kotiin asti?:)

      • Tätä mä oon just miettiny, että miten ne geenit saa sopiin hyvin. Mulla kun on suvussa toi alkoholismi. Mutta mun kohdalla se geeni on peittyny ja mä en oikeestaan ollenkaan juo. Mutta jälkikasvuun se geeni voitaas tulla. Että pitäs löytää sellanen kella on se peittogeeni. Ja vielä niin että se onnistuu molemmilla lapsilla, niin se on aika vaikee yhtälö. Että on niin tuhansia kertoja suurempi todennäköisyys että löytää sen väärän. Noi luonnontieteet ja matemaattiset mallit on kiehtovia, että jos niistä jotakin voitais käyttää ihmiskunnan hyväks.


    • Anonyymi

      jokaainen pelikin tyoimiii jo biv-20mutta miten toimii se on ommmodoren asia sitten :DF

    • Anonyymi

      No mistä sen naisen löytää? Menee vaa hermot ku ei niitä löydä mistään. Tinder ei mun juttu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      164
      2277
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1885
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      109
      1680
    4. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      21
      1327
    5. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      74
      1325
    6. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      71
      1274
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      234
      1081
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      72
      863
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      208
      808
    10. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      46
      780
    Aihe