Kuka on joka kirkastaa ihminen sisäisesti ??

Niin että Hänestä alkaa sätellä Kirkkas Valo joka koskee kaikki hänen läheisyydessä ??
Kuka tekee ihmisestä VALOKSI kaupungissa ??

Joh.7
37 Mutta juhlan viimeisenä, suurena päivänä Jeesus seisoi ja huusi ja sanoi: "Jos joku janoaa, niin tulkoon minun tyköni ja juokoon.
38 Joka uskoo minuun, hänen sisimmästään on, niinkuin Raamattu sanoo, juokseva elävän veden virrat."
39 Mutta sen hän sanoi Hengestä, joka niiden piti saaman, jotka uskoivat häneen; sillä Henki ei ollut vielä tullut, koska Jeesus ei vielä ollut kirkastettu.

Pitäisikö sinun saada sitä Vettä juoda joka Jeesus tarjoa,, joka on Vesi ??

2. Sam. 22:29

Sillä sinä, Herra, olet minun lamppuni; Herra valaisee minun pimeyteni.

Ps. 18:28

(18:29) Sillä sinä annat minun lamppuni loistaa; Herra, minun Jumalani, valaisee minun pimeyteni.

Ef. 5:14

Sentähden sanotaan: "Heräjä sinä, joka nukut, ja nouse kuolleista, niin Kristus sinua valaisee!"

Matt. 6:23

Mutta jos silmäsi on viallinen, niin koko ruumiisi on pimeä. Jos siis se valo, joka sinussa on, on pimeyttä, kuinka suuri onkaan pimeys!

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me tiedetään että Uuskarismaattisuus on pimeys ja suurin osa karismattisesta on ottaneet vastaan sen uuskarismattinen pimeys. Vain murto-osa on selvinnyt siitä...

• Anonyymi

Savis - kaikkella ystävyydellä. Uskovaisuus eri aikakausina kyllä elää - koska Pyhä Henki haluaa kussakin aikajaksossa herättää ihmisiä.
        Jos haluat katsoa historiaa lopusta alkuun, se ei oikein toimi.
        Mutta - Sana se toimii ja Apostolisen uskon perusta - se ei ole luterilaisuus - eikä ortodoksisuus, vaikka ko. on väitteenä vanhimpia ja sanovat omaavansa Apostolisen kirkon jatkumon.
        Silloinhan sitä pitäisi katsoa.
        Ja millälailla katsotaan sitä uuskarismaattisuutta? Onko se vaikka lutterista alkanut, protestisuskovaisuus? Jopa katolis- paavi on sanonut, että lutteri on heidän poikansa, he allekirjoittavat hänen sanomansa ja tervetuloa takaisin äitikirkkoon.
        Eli äitilapsikultti - siinä/kö olisi vastaus.

Vai onko karsimaattisuus alkanut Telppäs-niityn ihmeessä jossa on vuonna 1796 Savossa sattunut tapahtuma, josta katsotaan herännäisyyden eli körttiläisyyden saaneen alkunsa.
        Tuuli kävi, porukkaa kaatui, puhuivat kielillä jne.

Vai onko esikois-lestadiolaisuus hurmahenkinen ilo sitten uuskarismaattisuutta, vai missä se veteen piirretty viiva on? Onko se ihmisten mielissä, että kukin piirtää, missä piirtää?

• Anonyymi kirjoitti:

Savis - kaikkella ystävyydellä. Uskovaisuus eri aikakausina kyllä elää - koska Pyhä Henki haluaa kussakin aikajaksossa herättää ihmisiä.
        Jos haluat katsoa historiaa lopusta alkuun, se ei oikein toimi.
        Mutta - Sana se toimii ja Apostolisen uskon perusta - se ei ole luterilaisuus - eikä ortodoksisuus, vaikka ko. on väitteenä vanhimpia ja sanovat omaavansa Apostolisen kirkon jatkumon.
        Silloinhan sitä pitäisi katsoa.
        Ja millälailla katsotaan sitä uuskarismaattisuutta? Onko se vaikka lutterista alkanut, protestisuskovaisuus? Jopa katolis- paavi on sanonut, että lutteri on heidän poikansa, he allekirjoittavat hänen sanomansa ja tervetuloa takaisin äitikirkkoon.

Vai onko karsimaattisuus alkanut Telppäs-niityn ihmeessä jossa on vuonna 1796 Savossa sattunut tapahtuma, josta katsotaan herännäisyyden eli körttiläisyyden saaneen alkunsa.

Vai onko esikois-lestadiolaisuus hurmahenkinen ilo sitten uuskarismaattisuutta, vai missä se veteen piirretty viiva on? Onko se ihmisten mielissä, että kukin piirtää, missä piirtää?

Rakas lukija !!!
        Varmasti eri aikajaksolla Pyhä Henki Herättää Uskovia saadakseen Oikea Herätys jossa on valtava synnintunto synneistä ja syntielämästä missä he elävät niinkuin C:G: Finney , Wesley ja monin muut Herätyshistorian aikana.

Myös kaikkella kunnioituksella ja ystäväisyydellä mitä keskustelussa voi olla.

Kirjoitit >> Ja millälailla katsotaan sitä uuskarismaattisuutta? <<
        No sillä tavalla tietysti että hedelmistä niitä tunnetaan !

Kirjoitit >>> Jopa katolis- paavi on sanonut, että lutteri on heidän poikansa, he allekirjoittavat hänen sanomansa ja tervetuloa takaisin äitikirkkoon.

Vai onko esikois-lestadiolaisuus hurmahenkinen ilo sitten uuskarismaattisuutta, vai missä se veteen piirretty viiva on? Onko se ihmisten mielissä, että kukin piirtää, missä piirtää?<<<

Pitä piirtää kysely että esintyikö valtava synnintuntoa niin että he itki ,,, missä on minun Vapauttajani ja Jumalani joka Pois ottaa syntini ???
        Kaikki muu on harha !!

Etsikö uuskarismaattisuus synnintuntoa kansalle kysyn minä taas sinulta Rakas lukija .
        Synnintunto joka avaa Uskovan mahdollisuus saada Pois synnit elämästä ja pelastua niinkuin entisajan saarnajat julisti Jeesus ja Jeesusksen Veri ja Ristinnaulittu kautta ainoa Tie !!!!

• Anonyymi

1Tess.2:18 Sentähden olemme tahtoneet tulla teidän tykönne, minä, Paavali, puolestani, en vain kerran, vaan kahdestikin, mutta saatana on meidät estänyt.

• Ja rakas ? Haluat sanoa ?????

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      84
      6955
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3741
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      44
      3268
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2492
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      2207
    6. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      121
      2168
    7. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2142
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2099
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1788
    10. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      18
      1664
    Aihe