Oksettaa paikat, joissa käyty pettämässä

Anonyymi

Mieheni jäi kiinni puoli vuotta kestäneestä pettämisestä. Harva se päivä on ajettu ympäri maakuntaa pahvikahveilla ja suutelemassa kahviloiden, ravintoloiden yms. parkkipaikoilla, satamissa jne. Valitettavasti tiedän suurimman osan noista paikoista.

Nyt oksettaa jopa ajaa noiden paikkojen ohi, saati että suostuisin menemään paikkoihin sisälle. Omat ruoka- ja kahvipaikat alkavat olla siis vähissä...

Kohtalotovereita?

19

857

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mua oksettaisi se mies, ei niinkään ne paikat.
      Monella on kokemusta tällaisesta, paskimmat äijät esittelee niitä paikkoja puolisolleen ja samalla muistelevat.
      Sairasta, niin sairasta.

      • Anonyymi

        No tämä ei todellakaan esittele paikkoja, päinvastoin yrittää kieltää kaikki. Todisteista huolimatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tämä ei todellakaan esittele paikkoja, päinvastoin yrittää kieltää kaikki. Todisteista huolimatta.

        Oliksne ne mun todisteet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliksne ne mun todisteet

        Tuskin.


    • Anonyymi

      Mies ei kertonut kaikkea rehellisesti, vaikka myönsikin pettäneensä. Kielsi osan epäilystäni. En kuitenkaan voinut uskoa hänen sanaansa, ja asiat jäivät vellomaan, tuoden erilaisia ällöttäviä mielikuvia ajatuksiini. Kärpäsestä kasvoi härkänen.

      Päätimme jatkaa pitkää liittoamme. Pettämisen paljastuttua tuntui kuitenkin inhottavalta käydä hänen kanssaan yhdessä julkisissa paikoissa. En tiennyt vielä silloin, kuka oli tämä nainen, ja se sai minut tarkkailemaan mieheni käytöstä julkisilla paikoilla. Tunsin häpeän tunnetta liikkuessani mieheni kanssa ihmisten ilmoilla. Halusin jopa vaihtaa asuinpaikkakuntaa, mutta se ei toteutunut. Tuttu ympäristö tuntui puolisen vuotta luotaan työntävältä. Kunnes pikkuhiljaa asiat selkenivät. Sain tietää kuka oli tämä nainen ja missä pettäminen tapahtui. Totuus helpotti. Seurasi eräänlaista siedättämistä.
      Nyt on kulunut aikaa ja ympäristö ei enää ahdista.

      • Anonyymi

        Miten siedätit itseäsi "petospaikkojen" suhteen? Itseäni ärsyttää vaikka ajaa autolla tietä, jota myöten olivat menneet johonkin paikkaan muhinoimaan. Joskus arveluttaa myös nuo julkiset paikat. Vaikka eivät näyttäytyneet yhdessä kotikaupunkimme kahviloissa tms., olen varma, että joku yhteinen tuttu on varmasti nähnyt, kun mieheni on käynyt noutamassa tämän naikkosen työpaikkansa lähistöltä.

        Kuinka pitkään sinulta meni, ennen kuin ahdistus loppui?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten siedätit itseäsi "petospaikkojen" suhteen? Itseäni ärsyttää vaikka ajaa autolla tietä, jota myöten olivat menneet johonkin paikkaan muhinoimaan. Joskus arveluttaa myös nuo julkiset paikat. Vaikka eivät näyttäytyneet yhdessä kotikaupunkimme kahviloissa tms., olen varma, että joku yhteinen tuttu on varmasti nähnyt, kun mieheni on käynyt noutamassa tämän naikkosen työpaikkansa lähistöltä.

        Kuinka pitkään sinulta meni, ennen kuin ahdistus loppui?

        Varsinainen muhinointipaikka oli naisen koti. Tiedän paikan.

        Puolen vuoden jälkeen alkoi helpottaa asteittain. Asioiden käsittely varmaan auttoi, ja pahimman tunnevyöryn tasaantuminen ajan kanssa. Tiedostin myös kuinka mielikuvitus lähtee helposti laukkaamaan ja näistä negatiivisista tunteista on yritettävä päästä eroon.

        Miehelläni ei ollut edes varsinaista suhdetta naisen kanssa, vaan pelkästään muutaman kerran seksiä, juttu päättyi lyhyeen.

        Laitoin tavoitteekseen päästä katkeruudesta irti ja voimaantua, etsiä elämästä uusia ilon aiheita. Tapahtunutta ei saa pois, eikä pysty ikinä unohtamaan täysin. Mutta asian hyväksyminen antaa mielenrauhan.


    • Anonyymi

      Toisen oksetus on toisen kaunis muisto. Me käymme yhä usein meille rakkaaksi muodostuneissa paikoissa esim lenkittämässä koiraa. Siellähän me rakastuimme kun kävimme kävelyllä minulle tutussa ja rakkaassa metsässä tai tapasimme rannalla, laavulla tai metsäautotiellä.

    • Anonyymi

      Mäki kävin metsässä, rannalla, mökillä, saunassa, purolla, joella, meren jäällä, anopilla ja apella
      😭
      Takaisin haluan sen
      Oli ihanaa yhdessä

      • Anonyymi

        Mikäs lopetti ihanuuden?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikäs lopetti ihanuuden?

        Mimä itse 😭 ilmoittauduin hölmö sen äksälle


    • Anonyymi

      Oliko vain yksi vai useita pettämiskumppaneita?

      • Anonyymi

        Yksi. Retkiä ja viestejä 24/7 - siihen ei useampia olisi mahtunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi. Retkiä ja viestejä 24/7 - siihen ei useampia olisi mahtunut.

        Hmmm, olinkohan mä se toinen osapuoli 🤔 käytiin "retkillä" 🙂😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm, olinkohan mä se toinen osapuoli 🤔 käytiin "retkillä" 🙂😃

        Ehkä? Milloin retkeilit?


    • Anonyymi

      3-11/2021
      Parhaat retket ever 😘

    • Anonyymi

      Me oltiin silleen teillä, siinä sängyssä, kahdesti. oon käynyt saunassakin, pessyt pimpsan alakerran wc: n bideesuihkulla, punaisessa autossa istunut tovin ja toisennin, ajettiin sillä sinne tänne ja tuonne, möksällä tehtiin sitä päämökissä, pikkumökissä ja saunassa ja melkeinpä alettiin aktiin joessakin, ja lasten mummolassakin oantiin. Kerran olu löhellä että mettässä alettu, reissulta on kuvakin,,kiihkeää oli, ihanaa, autosa kotimatkalla mies työnsi hieroi namianu lähes orkkuun asti. On se eri naminsminami miess. Ja mä sain sotkettua sen bokserit useasti, kun vain suudeltiin ja kiihdyteltiin toisiamme meillä. Lisää yksityiskohtia? Viimeisellä kerralka se huokasi:"voi luoja" kun tuli....

      • Anonyymi

        Alkolukko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkolukko?

        Ihan selvinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      241
      2132
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1378
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1270
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      999
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      930
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      649
    Aihe