Mies oli tehnyt itselleen reikäpatjan!!!

Anonyymi

Nyt meni vati! Yleensä meillä mies vaihtaa lakanat sänkyyn mutta ajattelin yllättää miehen iloisesti ja vaihtaa lakanat. Selvisikin miksi mies on ollut niin innokas lakananvaihtaja kun patjasta löytyi hänen puoleltaan reikä suunnilleen siitä missä nukkuessa nivusalue on! Reiän ympärillä ja sisässä oli tahroja jotka ovat selvästi siemensyöksyä! Eli mies on rakastellut patjaa!! Nyt en tiedä onko mies tehnyt niin myös silloin kun olen itse nukkunut vieressä vai esimerkiksi kun on ollut yksin. Mutta pettämistä tuo minusta on ja tuntuu niin pahalta. Ero taitaa olla edessä!

26

1774

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

😂 ei taida enää patterin ruuvailut kiinnostaa miestä 🤣

• Anonyymi

Mikään ihan vallaton houkutuslintuhan sen ukon vieressä ei ole makoillut jos patja saa isomman huomion kuin puoliso.

• Anonyymi

Sait varmaan superkiksit kun sormen syyhyten vastasit tuohon provoon. Dor-ka.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sait varmaan superkiksit kun sormen syyhyten vastasit tuohon provoon. Dor-ka.

sormet*

• Anonyymi

Sairasta.

• Anonyymi

Tosikko

• Anonyymi

Jaa, siistiä!

• Anonyymi

Kiitos vinkistä !

• Anonyymi

Haha 😁

• Anonyymi

Kuvauksesta päätellen taisi olla parasta mitä mies tästä suhteestanne sai...

• Anonyymi

Meillä taas mies oli kaivanut reiän kukkaruukkuun ja näin ollen rakastellut multaa ! Aloin epäilemään kun kasvin vierelle alkoi ilmaantua sellasii vaaleenharmaita sieniä, jotka haisi ihan spermalle. Olisi edes kumia käyttänyt mutta ei, sinne vaan roiskinut. Kyllä tästä ero seuraa pikapuoliin!

• Anonyymi

Mikäs poro siellä kirjoittelee?

Sano miehelle, että alan liikkeistä löytyy toimivaa tavaraa, eikä tarvi kalliita patjoja tuhota.
      Tokihan sinäkin voisit olla aktiivisempi.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Luuletko tosiaan että parisuhteeseen kuuluu että mies harrastaa seksiä jonku tekoemättimen kanssa??? Eikä tämä olisi mielestäsi pettämistä???? Itse en moista katsoisi päivääkään jos mies tekisi niin!!

• Anonyymi

Laita sinne nastoja, sinne patjan koloon.

• Anonyymi

Entä jos vierailulla oleva pastori tai kirkkoherra haluaa ottaa pienet nokoset ja saa haavoja siittimeen?

• Anonyymi

Minulla on ehdotus: voisit tehdä omalle puolellesi yksisarvispatjan. Sarven voisit maalata sateenkaaren väreillä.

🦄

• Anonyymi

Petto on petto! Teki sen sitten oikean emättimen tai reikäpatjan kanssa!

• Anonyymi

Ei ole ukolla kaikki kotona.

• Anonyymi

Kumpihan teillä vaihtaa tyynyliinat?
      :D

• Anonyymi

Tyynyliinat vaihdetaan kerran viikossa, muut kerran kuussa tai harvemmin.

• Anonyymi

Patjaa käy sääliksi.

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

• Vankiloissa patjoihin tuppaa tuntemattomasta syystä tulemaan reikiä. 🌹👀

• Anonyymi

Tekisikö joku vanki tai vartija niitä patjoihin?🤔

• Anonyymi

🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤩

• Anonyymi

Jos ollaan realisteja eikä nyt lähdetään höpöttelemään ja kuvittelemaan kaikenlaisia kaksmielisiä juttuja,niin sehän on miehen makkara piilo.!!! Mun miehellä on samanlainen. Jos yöllä iskee hiuka , niin ei tarvitse nousta sängystä ylös jääkaapille. Illalla vaan ennen nukkumaanmenoa kabanossin survasee valmiiksi koloon niin yöllä voi sen sieltä kätevästi ottaa.
      Voit yllättää miehesi laittamalla joku ilta koloon valmiiksi kyrsän pätkän tai chilidippiä johin mies voi kyrsäänsä dippailla.
      Mun mies ainakin itki ilosta viimeksi kun laitoin tulista chilikastiketta koloon. Ihan veet valu silmistä,oli niin kiitollinen. Ilonkyyneleet vaan valui.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      568
      7413
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      331
      2795
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      387
      2054
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      127
      1264
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1223
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      4
      1159
    7. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      91
      1026
    8. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      102
      1022
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      64
      1003
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      44
      872
    Aihe