Kävin Viisuvaarin vihjeen perustalla Viisukuppilassa. Sinne on vapaa pääsy. Joskus olen jäsenä ollut, mut tunnukset on unohtunu . Omituisten otusten kerho. Sama porukka vuodesta toiseen. Löysin ne enkun kieliset pätkät sieltä. Samaa ajattelin. Joku teeskentelee siellä muunmaalaista. Se on ollu kummiski jäsenenä jo 2014 saakka. En muista että siellä koskaan olis aikasemmi kukaa kirjoitellu enkuksi ja oli sen verran kankeeta kieltäki, ettei aina selvää saanu, puhuko tyyppi kanasta vaiko munasta. Joku suomalainen.
Se mulla kans tuli huomattua, siellä se yks toinen tyyppi Väitti YouTubessa kaikkien arvostelevan The Rasmus alas. Mä olen selaillu noita YouTube videoita ja ihmisten reaktioita useamman päivää. Oon löytäny tasan 1 video jossa bloggari ei tykännyt The Rasmus. Kennedy ei myöskään ole tykänny 2021 Blind Channel. Kennedy kannattaa poppia, ja mitä pinkipää sitä enemmän on Kennedy tykänny. UMK top 7 videoita löysin tasan 8. Kolmessa The Rasmus on laitettu sijalle 1, kuudessa bändi on sijalla 2-3 ja yhdessä vaa on sijalla 7. Että missä ne ulkkareitten You Tube haukut The Rasmuksesta ovat, kun mä en ole niitä löytänyt. Sen sijaan Bess on ollut useasti top7 häntäpäässä, jota tyyppi näkyy Viisukuppilassa kannattavan.
Myös viisubloggarit: Wiwibloggs, Luke White, Katarine, INFINITE MUSIC, REACTIONS ja ESCMIKE anto The Rasmus ylistystä. Miksi valehdellaan? En Ymmärrä,
Negatiivisuus
Anonyymi
1
214
Vastaukset
- Anonyymi
Inhottavaa, että pitää omia suosikkeja korostaa siten, että lytätään kilpakumppani alas. Ei ole mitenkään terve tapa sellainen. Lisäksi tuollainen totuuden vääristely on pelottavaa. Todella synkkä foorumi tuo kuppila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117171Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594757- 954731
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493889- 513818
- 2173787
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263363- 512731
- 382671
- 382299