Negatiivisuus

Anonyymi

Kävin Viisuvaarin vihjeen perustalla Viisukuppilassa. Sinne on vapaa pääsy. Joskus olen jäsenä ollut, mut tunnukset on unohtunu . Omituisten otusten kerho. Sama porukka vuodesta toiseen. Löysin ne enkun kieliset pätkät sieltä. Samaa ajattelin. Joku teeskentelee siellä muunmaalaista. Se on ollu kummiski jäsenenä jo 2014 saakka. En muista että siellä koskaan olis aikasemmi kukaa kirjoitellu enkuksi ja oli sen verran kankeeta kieltäki, ettei aina selvää saanu, puhuko tyyppi kanasta vaiko munasta. Joku suomalainen.

Se mulla kans tuli huomattua, siellä se yks toinen tyyppi Väitti YouTubessa kaikkien arvostelevan The Rasmus alas. Mä olen selaillu noita YouTube videoita ja ihmisten reaktioita useamman päivää. Oon löytäny tasan 1 video jossa bloggari ei tykännyt The Rasmus. Kennedy ei myöskään ole tykänny 2021 Blind Channel. Kennedy kannattaa poppia, ja mitä pinkipää sitä enemmän on Kennedy tykänny. UMK top 7 videoita löysin tasan 8. Kolmessa The Rasmus on laitettu sijalle 1, kuudessa bändi on sijalla 2-3 ja yhdessä vaa on sijalla 7. Että missä ne ulkkareitten You Tube haukut The Rasmuksesta ovat, kun mä en ole niitä löytänyt. Sen sijaan Bess on ollut useasti top7 häntäpäässä, jota tyyppi näkyy Viisukuppilassa kannattavan.

Myös viisubloggarit: Wiwibloggs, Luke White, Katarine, INFINITE MUSIC, REACTIONS ja ESCMIKE anto The Rasmus ylistystä. Miksi valehdellaan? En Ymmärrä,

1

259

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Inhottavaa, että pitää omia suosikkeja korostaa siten, että lytätään kilpakumppani alas. Ei ole mitenkään terve tapa sellainen. Lisäksi tuollainen totuuden vääristely on pelottavaa. Todella synkkä foorumi tuo kuppila.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      370
      1674
    2. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      114
      1256
    3. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      129
      1201
    4. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      142
      1079
    5. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      25
      944
    6. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      852
    7. Otan vielä sut

Niin on tähtiin kirjoitettu. Nainen, turha on kohtaloa juosta pakoon.
      Ikävä
      57
      611
    8. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      597
    9. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      112
      537
    10. Mulla on ikävä sua!

Enemmän kuin ikävä... sun kanssa oli niin helppo olla ja jutella!
      Ikävä
      18
      510
    Aihe