Olen tehnyt rikoksen

Palstalla puhutaan että olen tehnyt rikoksen lordi Voldemortia kohtaan. Haluaisin tietää mitkä ovat syytteet ja koska oikeudenkäynti on?

22

63

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Äh, Voltsu toimii kuin kelmien kartta. Syytää vain herjoja.

      Minäkin olen kuulemma hyökännyt sitä vastaan. Ensin uhosi poliisilla, mutta selitettyäni ettei poliisia kiinnosta sen palstariidat, uhkaili jollain muulla taholla.

      Meillä on kai kohta ankeuttajat kotiovella 😂

      xLiner

      • Minua hän on uhkaillut jollain IT-nörtillä, joka on kuulemma ratsannut hänen koneensa. IT-kaverit ovat vaarallisia. Hui.

        Parhaita Voldemortin kommentteja suoltavat hänen luomansa hahmot, jotka aina tiukan paikan tullen tulevat komppaamaan häntä itseään. Voldemort on harrastanut tätä vuodesta toiseen luottaen muiden olevan yhtä tyhmiä kuin hän.

        - Pertti, ei kun Palstis -


      • Palstakamu kirjoitti:

        Minua hän on uhkaillut jollain IT-nörtillä, joka on kuulemma ratsannut hänen koneensa. IT-kaverit ovat vaarallisia. Hui.

        Parhaita Voldemortin kommentteja suoltavat hänen luomansa hahmot, jotka aina tiukan paikan tullen tulevat komppaamaan häntä itseään. Voldemort on harrastanut tätä vuodesta toiseen luottaen muiden olevan yhtä tyhmiä kuin hän.

        - Pertti, ei kun Palstis -

        PS. Nyt minun on ruvettava yöunille. Toivottavasti Voldemort huomaa tämän aiheen, koska lol.


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        Minua hän on uhkaillut jollain IT-nörtillä, joka on kuulemma ratsannut hänen koneensa. IT-kaverit ovat vaarallisia. Hui.

        Parhaita Voldemortin kommentteja suoltavat hänen luomansa hahmot, jotka aina tiukan paikan tullen tulevat komppaamaan häntä itseään. Voldemort on harrastanut tätä vuodesta toiseen luottaen muiden olevan yhtä tyhmiä kuin hän.

        - Pertti, ei kun Palstis -

        Ei ne it-nörtitkään pääse eteenpäin ilman isoille servereille murtautumista, ja se on valtava homma. Kyselin nimittäin yhdeltä alan proolta joskus. Poliisitkaan ei sinne pääse, vain erikoislupien kanssa saattavat saada apua vakavien rikosten osalta.

        Eikä kukaan järkevä vaaranna itseään ja ammattiaan kenenkään todellisuuden tajunsa menettäneen palstahörhön vuoksi.

        xLiner


      • Anonyymi
        Palstakamu kirjoitti:

        PS. Nyt minun on ruvettava yöunille. Toivottavasti Voldemort huomaa tämän aiheen, koska lol.

        Voiskohan vaikka Harmis järkevänä käskeä Voltsua laittamaan nyt sivut kiinni. Ollaan nähty ne palstasekoamiset, eikä ollut nättiä... Kohta on taas sama rumba päällä.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiskohan vaikka Harmis järkevänä käskeä Voltsua laittamaan nyt sivut kiinni. Ollaan nähty ne palstasekoamiset, eikä ollut nättiä... Kohta on taas sama rumba päällä.

        xLiner

        Voisinhan minä mutta en muista edes nähneeni tuommoista Voldemort nikkiä täällä niin tuskinpa se minua uskoo. Mutta niinhän se tosiaan menee että ei poliisilla riitä resrssseja eikä mielenkiintoa mihinkään anonyymeihin keskustelupalstavääntöihin kun ei niitä kiinnosta selvittää edes oikeita rikoksia. Silloin tietysti ehkä jos joku sanoo n-sanan saattaa alkaa ajojahti koko koneiston voimalla mutta mihinkään kantisten välisiin ne tuskin puuttuu millään tavalla. Ainoa vaihtoehto voisi olla joku siviilikanne mutta siinä taas varmaan rangaistukset olisi olemattomia ja lakimiesten palkkiot mittavia niin että kaikki muut paitsi lakimiehet häviäisivät vaan siinä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi

        Onko täällä taas tapahtunut? Missä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinhan minä mutta en muista edes nähneeni tuommoista Voldemort nikkiä täällä niin tuskinpa se minua uskoo. Mutta niinhän se tosiaan menee että ei poliisilla riitä resrssseja eikä mielenkiintoa mihinkään anonyymeihin keskustelupalstavääntöihin kun ei niitä kiinnosta selvittää edes oikeita rikoksia. Silloin tietysti ehkä jos joku sanoo n-sanan saattaa alkaa ajojahti koko koneiston voimalla mutta mihinkään kantisten välisiin ne tuskin puuttuu millään tavalla. Ainoa vaihtoehto voisi olla joku siviilikanne mutta siinä taas varmaan rangaistukset olisi olemattomia ja lakimiesten palkkiot mittavia niin että kaikki muut paitsi lakimiehet häviäisivät vaan siinä.

        -harmiseikirj-

        🙏 Luotan suhun, otat sitten kopin kun härdelli alkaa.

        Kyllä se vaan niin on, että pienemmissä asioissa ihmisten täytyy ihan itse osata sopia ja neuvotella kiistansa. Tai sitten kestää sitä, tai katsoa ettei asia ole niin tärkeä että pitäisi siihen enempää energiaa tuhlata ja väistää. Ei joka karhistukseen voi huutaa yhteiskuntaa tukemaan omaa näkemystään.

        Jos poliisi tekee syyttämättä jättämispäätöksen, aika turhaa rahan ja ajan haaskuuta lähteä itse käräjille. Pelkkä koston hakeminen tulee liian kalliiksi kaikin tavoin.

        Helpompaa olisi, jos kykenee tutkiskelemaan itseään ja tunnistamaan mikä asiassa oikeasti ahdistaa. Kaikki eivät kykene, vaan etsivät aina syyllistä itsensä ulkopuolelta. Semmosii me ollaan 🤷

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🙏 Luotan suhun, otat sitten kopin kun härdelli alkaa.

        Kyllä se vaan niin on, että pienemmissä asioissa ihmisten täytyy ihan itse osata sopia ja neuvotella kiistansa. Tai sitten kestää sitä, tai katsoa ettei asia ole niin tärkeä että pitäisi siihen enempää energiaa tuhlata ja väistää. Ei joka karhistukseen voi huutaa yhteiskuntaa tukemaan omaa näkemystään.

        Jos poliisi tekee syyttämättä jättämispäätöksen, aika turhaa rahan ja ajan haaskuuta lähteä itse käräjille. Pelkkä koston hakeminen tulee liian kalliiksi kaikin tavoin.

        Helpompaa olisi, jos kykenee tutkiskelemaan itseään ja tunnistamaan mikä asiassa oikeasti ahdistaa. Kaikki eivät kykene, vaan etsivät aina syyllistä itsensä ulkopuolelta. Semmosii me ollaan 🤷

        xLiner

        Onhan se noin ja jos alkaa palstan jutut menemään niin ihon alle että tuntee kaipaavansa poliisia apuun, on sitten ehkä mietinnän paikka jo muutenkin että kannattaako aikaansa viettää paikassa jossa kokee joutuvansa niin pahoin vainotuksi. Täällähän pitäisi olla kaikilla mukavaa tai ei ainakaan epämukavaa olo, niin jos alkaa ahdistamaan viisainta on varmaan vain jättää sitten täällä oleskelu ja keksiä jotain muuta ajanvietettä. Onhan niitä mahdollisuuksia kuitenkin maailma täynnä, aloittaa vaikka jonkun uuden harrasteen.

        -harmiseikirj-


    • Anonyymi

      Ei hätää, syyntakeettomana sinut jätetään tuomitsematta.

    • Anonyymi

      Kuka on Voldemort?

      • Anonyymi

        Olin aikeissa kysyä samaa. Olenkohan se minä?

        >Simiti<


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aikeissa kysyä samaa. Olenkohan se minä?

        >Simiti<

        Ilmeisesti palstapsykopaatin (päänvikainen maalittaja) luoma trollihahmo.

        Saa kuitenkin palstan pikkunarsistit helisemään hybriksessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin aikeissa kysyä samaa. Olenkohan se minä?

        >Simiti<

        Pönttöuuni.


      • Anonyymi

        Ehkä Pymppy-Pertti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pönttöuuni.

        Palstakamuhan on rakastunut pönttöuuniin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstakamuhan on rakastunut pönttöuuniin.

        Yäk


    • Anonyymi

      Syyte on perus idiotismi ja oikeudenkäynti on 8.6. 2022 valtakunnan olohuoneessa. Saat paperit tästä tiedoksesi 10.09. 2040, jos postipojat jaksavat.

      Rakkain terveisin piirisyyttäjä >Simiti<

    • Aihe on oikeastaan hyvä. Mutta vakava. Palstavainoharhailut ovat todellisia, mutta ei aina kovin hyvin tunnistettavia.

      Ensin sitä olettaa, että toinen vaan kevyttrollaa huvikseen syytöksillään. Sitten kun syytökset vain jatkuvat ja jatkuvat (aiheettomasti) niin voi vain arvailla mistä nyt puristaa. Onko kyseessä systemaaattinen trollaus, toisen saattaminen epäillyttävään tai epäedulliseen valoon vai rangaistus jostain mielestään koetusta epäoikeudenmukaisuudesta?

      Sitten on vielä tuo vainoharhaisuus. Kuvittellaan että stalkataan, seurataan, etsitään tietoja, mustaudutaan koneelle/tiedostoihin, esiinnytään toisena toisen vaatteissa, kiusataan jne...

      Satunnaiset vainoharhailut ovat yleisiä palstakirjoittajilla, mutta toistuessaan, pitkittyessään eivät. Silloin on kyse jostain muusta.

      Esimerkiksi mua ja puolisoani on syytetty systemaattisesta kiusaamisesta anomyymina. Se on ollut älyttömin väite mitä koskaan on esitetty. Puolisoni on saanut myös tappouhkauksia. No mun hahmoahan syytetty milloin mistäkin, muunmuassa moninikkisyydestä jota en ole. Ja osaan esittää kantani ihan tällä yhdelläkin asulla, mun ei tarvitse piiloutua.

      • Anonyymi

        Täällä sinkuille tarkoitetulla palstallako nämäkin uhkailut ovat tehty? Näetkö mitään ristiriitaa siinä jos aviopari hilluu sinkkujen palstoilla terrorisoimassa? Mitä muiden sinkkuilut teille kuuluu? Vainoharhaista se on kyllä tuokin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä sinkuille tarkoitetulla palstallako nämäkin uhkailut ovat tehty? Näetkö mitään ristiriitaa siinä jos aviopari hilluu sinkkujen palstoilla terrorisoimassa? Mitä muiden sinkkuilut teille kuuluu? Vainoharhaista se on kyllä tuokin.

        En ole väittänyt että sinkut-palstalla olisi noita uhkailuja tehty. Enkä ole terrorisoinut ketään millään palstalla. Eikä puolisonikaan.

        Outo, päällehyökkäävä ja leimaava tapa puhua sulla asiasta.


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        En ole väittänyt että sinkut-palstalla olisi noita uhkailuja tehty. Enkä ole terrorisoinut ketään millään palstalla. Eikä puolisonikaan.

        Outo, päällehyökkäävä ja leimaava tapa puhua sulla asiasta.

        Eikä yhtään siis ole vainoharhaista naimisissa olevien ihmisten avioliiton jakaminen muille kuuluvalla palstalla? Kuin myös hyökkääminen muiden päälle leimaamaan syytöksiään? Te narsistit sitten vain outoja olettekin. Mikään ei ilmeisesti riitä ja syyllinen löytyy muualta, kuin omasta peilistä?

        Minun ei tarvitse mitään syytellä ventovieraiden naimisissa olevien asioista, ei ihmetellä vainoharhaisesti yhtään mistään, kannattanee harkita terapiaa jos oma avioliitto ei riitä, vaan tarvitaan muita sitä pönkittämään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1889
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1765
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      126
      1720
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      73
      1625
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1285
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      23
      1035
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      948
    Aihe