Harrasteraha vs.laskettelukortti

Anonyymi

Oliks se nii et saa valita? Entä jos on jo ostanu kortin nii miks ei aikaisemmin tätä kerrottu?
Onks verrallist 150 € tai kortti?

13

955

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rahana niin voi käydä alkossa

• Anonyymi

Jos kortti ostettu niin silloinhan asia ok. On ollut varaa ostaa omillaan.

• Anonyymi

Ehdottomasti tärkeää olisi palkata nuoriso ohjaaja kuntaan ,jotta lapset saisivat tarvitsemiaan kerhoja ja liikunta tapahtumia kylälle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti tärkeää olisi palkata nuoriso ohjaaja kuntaan ,jotta lapset saisivat tarvitsemiaan kerhoja ja liikunta tapahtumia kylälle

Unelma tilanteessahan olisi myös aktiivisia järjestöjä jotka kerryttäisivät lapsille ja nuorille harrastustoimintaa, niinhän se isommissakin paikoissa toimii. Kunnallakin varmasti rajalliset resurssit kun kuulemma iltalisiäkään ei makseta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unelma tilanteessahan olisi myös aktiivisia järjestöjä jotka kerryttäisivät lapsille ja nuorille harrastustoimintaa, niinhän se isommissakin paikoissa toimii. Kunnallakin varmasti rajalliset resurssit kun kuulemma iltalisiäkään ei makseta.

Työaika pitää muuttaa muuksi kuin 8-16.Miten siihen aikaan palvellaan nuorisoa,joka on koulussa?? Vai ketä varten sitä työskennellään? Vähän sama asia kuin palkattaisi ruohonleikkaajat joulukuuksi.

• Anonyymi

Ehdottomasti tärkeää olisi palkata nuoriso ohjaaja kuntaan.!

• Anonyymi

Eikö meillä ole hyvinvointikoordinaattori ja etsivä Nuoriso tt. Mitä he tekee?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen saisi olla joka vetää kerhoja nuorille iltaisin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellainen saisi olla joka vetää kerhoja nuorille iltaisin

Mitenkäs ne tänne kylälle iltaisin kulkee? Hankalampi juttu,sen takia siellä ei ole kävijöitä.Pitäiskö sen ohjaajan mennä sinne missä lapset on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntalaiset kysyy, kuka vastaa? Samaa olen ihmetellyt, kuka tekee täällä enää mitään?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuntalaiset kysyy, kuka vastaa? Samaa olen ihmetellyt, kuka tekee täällä enää mitään?

No ei ne täällä vastaile,vaan kyllä kaikki lukee tätä suosittua palstaa !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korona aikana ei mitään voi tehdä.Ehkä vaikka vanhusten hoitoon voisi siirtää siksi aikaa,siellähän on huutava pula apukäsistä.

• Anonyymi

Aina voi valita

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      183
      6622
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      151
      1841
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1608
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1330
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      48
      1059
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      41
      991
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      98
      952
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      5
      889
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      248
      881
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      849
    Aihe