Naiset kiinnostuvat tietynnäköisistä miehistä

Anonyymi

On totta, että naiset kiinnostuvat tietynnäköisistä miehistä. Se tavismieskin voi tietysti saada naisen kunhan on yritteliäs asenne ja käy lukuisilla treffeillä ja on valmis ottamaan lukuisia pakkeja vastaan. Ennemmin tai myöhemmin se tavismies saa naisen kunhan itseluottamus on kunnossa. Tavismiehen pitää osata myös käyttäytyä. Jos tavismies laukoo totuuksia miten suurin osa naisista toimii, niin naiset kiertävät tälläiset tavismiehet kaukaa. Tavismiehet voi paikkaa ulkonäköpuutteita rahalla, lihaksilla ja olemalla sosiaalinen.

https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/d15f9633-508e-4fb1-a162-76ec7b3cab39

202

2984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Artikkelia ei voi lukea kuin rekisteröityneet, voisiko joku rekkaroitunut laittaa tähän ketjuun tiivistelmän artikkelista?

      Kirjautumaton palstalutka

    • Anonyymi

      Olen nainen enkä ole koskaan ollut kiinnostunut pelkästään tietynnäköisistä miehistä.

    • Anonyymi

      "Jos tavismies laukoo totuuksia miten suurin osa naisista toimii, niin naiset kiertävät tälläiset tavismiehet kaukaa."

      Totuuksia? Siis peilaa omia subjektiivisia, suppeita henkilökohtaisia kokemuksiaan koskemaan suurinta osaa naisista?

      Se vaan on niin että jos tuppaa törmäämään jatkuvasti yhdentyyppisiin ihmisiin, niin se vika on enemmän itsessä kuin niissä muissa. Omia käytösmallejaan voi muuttaa ja yrittää kiinnostua erityyppisistä ihmisistä.

      On ovimattoja jotka usein löytävät seurakseen dominoivia ylikävelijöitä. On hyväksynnänhakijoita jotka usein löytävät seurakseen henkisesti/ fyysisesti väkivaltaisia hyväksikäyttäjiä. Siitä voi kuitenkin oppia pois!

      • ” "Jos tavismies laukoo totuuksia miten suurin osa naisista toimii, niin naiset kiertävät tälläiset tavismiehet kaukaa."

        Totuuksia? Siis peilaa omia subjektiivisia, suppeita henkilökohtaisia kokemuksiaan koskemaan suurinta osaa naisista? ”

        Nimeenomaam näin. Usein mielipiteet on vielä näissä tapauksissa sovinistisia ja seksistisiä, ja sitten ihmetellään ettei nainen syty. Sitä ettei lado totuuksia ihan miten vain ja missä vain tilanteessa kutsutaan myös sosiaalisiksi kyvyiksi. Valitettavasti toisella on paremmat taidot jo syntyessään (empatia, tilannetaju), ja toinen joutuu ne ihan opettelemalla opettelemaan. Sitä voisi kutsua myös pelisilmäksi, silloin kun puhutaan naisten ja miesten välisestä vuorovaikutuksesta. 😉


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        ” "Jos tavismies laukoo totuuksia miten suurin osa naisista toimii, niin naiset kiertävät tälläiset tavismiehet kaukaa."

        Totuuksia? Siis peilaa omia subjektiivisia, suppeita henkilökohtaisia kokemuksiaan koskemaan suurinta osaa naisista? ”

        Nimeenomaam näin. Usein mielipiteet on vielä näissä tapauksissa sovinistisia ja seksistisiä, ja sitten ihmetellään ettei nainen syty. Sitä ettei lado totuuksia ihan miten vain ja missä vain tilanteessa kutsutaan myös sosiaalisiksi kyvyiksi. Valitettavasti toisella on paremmat taidot jo syntyessään (empatia, tilannetaju), ja toinen joutuu ne ihan opettelemalla opettelemaan. Sitä voisi kutsua myös pelisilmäksi, silloin kun puhutaan naisten ja miesten välisestä vuorovaikutuksesta. 😉

        Mites kun mies on todennäköisesti ihan oikeassa siitä miten suurin osa naisista toimii. Naiselle on suht matala itsetietoisuus ja ymmärrys naiseudesta. Oikeastaan naiseus on jotain sellaista mitä ei nainen halua itsestään hyväksyä tai nähdä ja näiden asioiden osoittamisesta saa miesvihaa niskaansa. Usein kuulee naisen suusta että en minä voi puhua kuin omasta puolestani enkä tiedä miten muut naiset toimii.. tästä huolimatta mies on väärässä tai oikeestaan just sen takia... naisen matalan itsetuntemuksen vuoksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites kun mies on todennäköisesti ihan oikeassa siitä miten suurin osa naisista toimii. Naiselle on suht matala itsetietoisuus ja ymmärrys naiseudesta. Oikeastaan naiseus on jotain sellaista mitä ei nainen halua itsestään hyväksyä tai nähdä ja näiden asioiden osoittamisesta saa miesvihaa niskaansa. Usein kuulee naisen suusta että en minä voi puhua kuin omasta puolestani enkä tiedä miten muut naiset toimii.. tästä huolimatta mies on väärässä tai oikeestaan just sen takia... naisen matalan itsetuntemuksen vuoksi.

        En allekirjoita tätä ollenkaan.

        Tällä palstalla on miehiä (äänekäs vähemmistö), joka uskoo tasoteoriaan, jännämiehiin ja sickpack-viehätysvoimaan. Tähän uskon kuluu, että naista viedään seksillä ja hyvin sovinistinen näkökulma kaikkeen naiseudessa. Lisäksi nainen on joko pelottava lutka tai sitten kieltäytyvä neitsyt Maria, ja kaikki siltä väliltä puuttuu. 😆 En ole vihainen, sanon sen varmuuden vuoksi, koska tekstistä puuttuu eleet. Olen enemminkin turhautunut tai/ja huvittunut. Enkä ole feministi, siinä perinteisessä mielessä, vaan tasa-arvon puolustaja mm. isällä pitää olla samat oikeuden ja vastuut osallistua lastensa elämään. Kaikki ei sitä halua tai pysty kantamaan, mutta isä on lapselle yhtä tärkeä kuin äiti. Tai en ymmärrä miksi naisministeriltä vaaditaan valintaa perheen ja uran välillä. Jos lapsella on hyvä isä, äidin ura mahtuu siihen ihan samalla lailla kuin ministeri-isän ura. Se vaatii puolisolta (ja tukiverkoilta) paljon, mutta jos asiaan ryhdytty yksimielisesti, mitä se muiden asia on. Isä voi olla hyvin lapselle se läheisempi aikuinen, joka on enemmän arjessa. Miksi isä olisi sen huonompi vanhempi? Nuorissa miehissä ihailen sitä, että he usein haluavat hoitaa isyyden hyvin eikä naiskuva ole keskiajalta.

        Voit pitää oma naiskuvasi, mutta itse en palstan maailmankuvaan taivu. Arvomaailman samankaltaisuus on edellytys kestävälle suhteelle ja isot ristiriidat tekee yhteiselämästä haastavaa. Et voi reilusti sanoa, että naiset ovat sellaisia tai tälläisiä. Naisissa on eroja ja oma otantasi hyvin luultavasti ei ole niin suuri, että objektiivista kuvaa voisi muodostaa kaikista naista (?). Jos jotain asiaa ”tutkii” ja tekee johtopäätöksen vaikka jenkkihömppälehden kyselyn perusteella (naisen asema on kuin yö ja päivä) tai yhden lähiön 25-35v tai yhden pubin tai yhden sosiaaliluokan tarjonnanperusteeella, ei ”tulosta” voi yleistää koskemaan isompaa joukkoa. Myöskään vaikka 10 henkilön ”tutkimuksen” virhemarginaali on niin iso, etten alkaisi paukuttamaan itse henkseleitä suurella naistutkimuksella.

        Enkä siis edellenkään ole vihainen feminismi. 😆


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        En allekirjoita tätä ollenkaan.

        Tällä palstalla on miehiä (äänekäs vähemmistö), joka uskoo tasoteoriaan, jännämiehiin ja sickpack-viehätysvoimaan. Tähän uskon kuluu, että naista viedään seksillä ja hyvin sovinistinen näkökulma kaikkeen naiseudessa. Lisäksi nainen on joko pelottava lutka tai sitten kieltäytyvä neitsyt Maria, ja kaikki siltä väliltä puuttuu. 😆 En ole vihainen, sanon sen varmuuden vuoksi, koska tekstistä puuttuu eleet. Olen enemminkin turhautunut tai/ja huvittunut. Enkä ole feministi, siinä perinteisessä mielessä, vaan tasa-arvon puolustaja mm. isällä pitää olla samat oikeuden ja vastuut osallistua lastensa elämään. Kaikki ei sitä halua tai pysty kantamaan, mutta isä on lapselle yhtä tärkeä kuin äiti. Tai en ymmärrä miksi naisministeriltä vaaditaan valintaa perheen ja uran välillä. Jos lapsella on hyvä isä, äidin ura mahtuu siihen ihan samalla lailla kuin ministeri-isän ura. Se vaatii puolisolta (ja tukiverkoilta) paljon, mutta jos asiaan ryhdytty yksimielisesti, mitä se muiden asia on. Isä voi olla hyvin lapselle se läheisempi aikuinen, joka on enemmän arjessa. Miksi isä olisi sen huonompi vanhempi? Nuorissa miehissä ihailen sitä, että he usein haluavat hoitaa isyyden hyvin eikä naiskuva ole keskiajalta.

        Voit pitää oma naiskuvasi, mutta itse en palstan maailmankuvaan taivu. Arvomaailman samankaltaisuus on edellytys kestävälle suhteelle ja isot ristiriidat tekee yhteiselämästä haastavaa. Et voi reilusti sanoa, että naiset ovat sellaisia tai tälläisiä. Naisissa on eroja ja oma otantasi hyvin luultavasti ei ole niin suuri, että objektiivista kuvaa voisi muodostaa kaikista naista (?). Jos jotain asiaa ”tutkii” ja tekee johtopäätöksen vaikka jenkkihömppälehden kyselyn perusteella (naisen asema on kuin yö ja päivä) tai yhden lähiön 25-35v tai yhden pubin tai yhden sosiaaliluokan tarjonnanperusteeella, ei ”tulosta” voi yleistää koskemaan isompaa joukkoa. Myöskään vaikka 10 henkilön ”tutkimuksen” virhemarginaali on niin iso, etten alkaisi paukuttamaan itse henkseleitä suurella naistutkimuksella.

        Enkä siis edellenkään ole vihainen feminismi. 😆

        Naisissa on paljon myös samaa eroavaisuuksista huolimatta. Esim just se luonnon määrittämä strategia lisääntymiselle. Oisko tässä nyt kyse siitä että sä keskityt samankaltaisuuksien sijaan eroavaisuuksiin ja halua poimia omaan naiskuvaasi juuri ne asiat jotka sä itse hyväksyt ja ymmärrät.

        Se on totta että en voi sanoa naisten olevan tämän tai tuonlaisia yksilötasolla mutta voin sanoa miten suurin osa naisista käyttäytyy perustuen käyttäytymistieteisiin. Miehen kannalta on kuitenkin tärkeämpää miten suurin osa käyttäytyy kuin nuo marginaaliin kuuluvat poikkeukset. Oletko kuullut evoluutiosta? Luonnonvalinnasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kun mies on todennäköisesti ihan oikeassa siitä miten suurin osa naisista toimii. Naiselle on suht matala itsetietoisuus ja ymmärrys naiseudesta. Oikeastaan naiseus on jotain sellaista mitä ei nainen halua itsestään hyväksyä tai nähdä ja näiden asioiden osoittamisesta saa miesvihaa niskaansa. Usein kuulee naisen suusta että en minä voi puhua kuin omasta puolestani enkä tiedä miten muut naiset toimii.. tästä huolimatta mies on väärässä tai oikeestaan just sen takia... naisen matalan itsetuntemuksen vuoksi.

        Tuo koko tekstisi kertoo vain ennakkoluuloisesta mutuilusta, jolla ei ole mitän tekoa todellisuuden kanssa. Miehet ovat ihan tutkitusti se keskimäärin heikommin itseään ja omia motiivejaan tunteva ja ymmärtävä osapuoli. Tuon aiheuttaa testosteroni, joka heikentää kykyä arvioida itseään objektiivisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koko tekstisi kertoo vain ennakkoluuloisesta mutuilusta, jolla ei ole mitän tekoa todellisuuden kanssa. Miehet ovat ihan tutkitusti se keskimäärin heikommin itseään ja omia motiivejaan tunteva ja ymmärtävä osapuoli. Tuon aiheuttaa testosteroni, joka heikentää kykyä arvioida itseään objektiivisesti.

        Saman testosteronin vaikutuksesta mies on myös heikommin kykenevä arvioimaan muita objektiivisesti. Testosteroni luo hybristä jasaa yksilön kuvittelemaan itsensä kaikkivoipaisemmaksi ja aina oikeassa olevaksi ja heikentää kykyä nähdäoman ajattelunsa virheitä. Kyky ei ole edes kyvyssä myöntää omia virheitään vaan testosteroni tekee sokeaksi niille virheille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa on paljon myös samaa eroavaisuuksista huolimatta. Esim just se luonnon määrittämä strategia lisääntymiselle. Oisko tässä nyt kyse siitä että sä keskityt samankaltaisuuksien sijaan eroavaisuuksiin ja halua poimia omaan naiskuvaasi juuri ne asiat jotka sä itse hyväksyt ja ymmärrät.

        Se on totta että en voi sanoa naisten olevan tämän tai tuonlaisia yksilötasolla mutta voin sanoa miten suurin osa naisista käyttäytyy perustuen käyttäytymistieteisiin. Miehen kannalta on kuitenkin tärkeämpää miten suurin osa käyttäytyy kuin nuo marginaaliin kuuluvat poikkeukset. Oletko kuullut evoluutiosta? Luonnonvalinnasta?

        Tyypillistä virheellistä miehisen testosteroni hybriksen värittämää perustelua. Tokikaan toinen yksilö ei kykene itse tietämään mitään itsestään, vaan totuus on ulkopuolelta subjektiivisesti määriteltävissä (ylivertaisella älyllä). Tuollainen päättely on vastoin kaikkia kunnollisen ja oikean tieteen toimintatapoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa on paljon myös samaa eroavaisuuksista huolimatta. Esim just se luonnon määrittämä strategia lisääntymiselle. Oisko tässä nyt kyse siitä että sä keskityt samankaltaisuuksien sijaan eroavaisuuksiin ja halua poimia omaan naiskuvaasi juuri ne asiat jotka sä itse hyväksyt ja ymmärrät.

        Se on totta että en voi sanoa naisten olevan tämän tai tuonlaisia yksilötasolla mutta voin sanoa miten suurin osa naisista käyttäytyy perustuen käyttäytymistieteisiin. Miehen kannalta on kuitenkin tärkeämpää miten suurin osa käyttäytyy kuin nuo marginaaliin kuuluvat poikkeukset. Oletko kuullut evoluutiosta? Luonnonvalinnasta?

        Nimenomaan nuo käyttäytymistieteen muinaiset kuvitelmat miehet ovat sitä ja naiset tätä on uusimpien objektiivisesti toteutettujen tutkimusten myötä lentäneet yksi toisensa jälkeen romukoppaan. Sukupuoli ja sen määrittämät asiat ovat moninverroin monimutkaisempi kuvio, kuin pelkkä mies-nais-jako.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kun mies on todennäköisesti ihan oikeassa siitä miten suurin osa naisista toimii. Naiselle on suht matala itsetietoisuus ja ymmärrys naiseudesta. Oikeastaan naiseus on jotain sellaista mitä ei nainen halua itsestään hyväksyä tai nähdä ja näiden asioiden osoittamisesta saa miesvihaa niskaansa. Usein kuulee naisen suusta että en minä voi puhua kuin omasta puolestani enkä tiedä miten muut naiset toimii.. tästä huolimatta mies on väärässä tai oikeestaan just sen takia... naisen matalan itsetuntemuksen vuoksi.

        Ei hyvää päivää mitä sontaa. Ajattelet siis tuntevasi juuri tapaamasi naisen paremmin kuin nainen itse?
        Naiseus ei ole miehen määriteltävissä vaan jokaisella naisella on oikeus olla nainen haluamallaan tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naisissa on paljon myös samaa eroavaisuuksista huolimatta. Esim just se luonnon määrittämä strategia lisääntymiselle. Oisko tässä nyt kyse siitä että sä keskityt samankaltaisuuksien sijaan eroavaisuuksiin ja halua poimia omaan naiskuvaasi juuri ne asiat jotka sä itse hyväksyt ja ymmärrät.

        Se on totta että en voi sanoa naisten olevan tämän tai tuonlaisia yksilötasolla mutta voin sanoa miten suurin osa naisista käyttäytyy perustuen käyttäytymistieteisiin. Miehen kannalta on kuitenkin tärkeämpää miten suurin osa käyttäytyy kuin nuo marginaaliin kuuluvat poikkeukset. Oletko kuullut evoluutiosta? Luonnonvalinnasta?

        Laitatko käyttäytymistieteilijä kiitos linkit, vaikka jonkin merkittävään suomalaisia tai pohjoismaalaisia koskevaan review-artikkeliin arvostetussa lehdessä (ö-luokan lehdessä voi julkaista mitä vaan). Se mitä sanot antaa ymmärtää, että olet tutustunut aiheeseen(?) ja silloin olettaisin sinun pystyvän tuon aika vähällä vaivalla osoittamaan myös tieteen kriteerein? Jos olet maallikko, toki pyyntö on kohtuullisen työläs. Ymmärrän senkin.

        Olisi mielenkiintoista nähdä tieteen konsensus pelkän Laasasen teorioiden rinnalla. Jos asiantuntioiden konsensus on samaa mieltä kanssasi, myönnän olevani väärässä. Luotan tiedeyhteisöön itsensä arvostamaan tieteeseen (vs alan yleinen IF) enemmän kuin omaan subjektiiviseen näkemykseen! Sinulla on mahdollisuus tarjota minulle parempi ymmärrys… odotan.

        En ole mediaanihenkilö monellakaan mittarilla. Eikä ystäväpiirini sitä ole. En ehkä ymmärrä mediaania omasta näkökulmastani, se on täysin mahdollista. Itse en noihin teorioihin mahdu, sorry !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites kun mies on todennäköisesti ihan oikeassa siitä miten suurin osa naisista toimii. Naiselle on suht matala itsetietoisuus ja ymmärrys naiseudesta. Oikeastaan naiseus on jotain sellaista mitä ei nainen halua itsestään hyväksyä tai nähdä ja näiden asioiden osoittamisesta saa miesvihaa niskaansa. Usein kuulee naisen suusta että en minä voi puhua kuin omasta puolestani enkä tiedä miten muut naiset toimii.. tästä huolimatta mies on väärässä tai oikeestaan just sen takia... naisen matalan itsetuntemuksen vuoksi.

        Tutkimusten mukaan naiset keskimäärin itseasiassa tutkailevat itseään, toisiaan ja miehiä huomattavasti enemmän, kuin miehet keskimäärin. Naisilla on noiden tutkimusten mukaan keskimäärin varsin korkea itsetietoisuus.

        Siksipä monet naiset usein sanovatkin, että eivät voi puhua kuin omasta puolestaan, koska tiedostavat keskimäärin hyvin sen, että naiset ovat keskenään erittäin erilaisia.

        Miesten naistuntemus on usein suppeampaa, kuin naisten naistuntemus. Johtunee siitä että miehet keskimäärin tutustuvat mieluiten sellaisiin naisiin, jotka näkevät seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä. Kun taas naiset tutustuvat mielellään muihin naisiin keskimäärin ilman romanttisia tai seksuaalisia sävyjä - naiset myös miehiä useammin tutustuvat miehiin ilman sen suurempia romanttisia tai seksuaalisia alavireitä.

        Ihastuneen/ seksinnälkäisen miehen kyky arvioida naisten käyttäytymistä kohdistuu siis lähinnä niihin naisiin, joihin mies ihastuu/ joita haluaa. Miehet keskimäärin kiinnittävät vähemmän huomiota itseään vähemmän kiinnostaviin naisiin, jolloinka miehet eivät suurimmalta osin ole päteviä arvioimaan näiden naisten käytösmalleja missään asiassa.

        Sama kuin koiranomistaja kuvittelisi tietävänsä millainen hevonen on lemmikkinä, kun on kerran lemmikinomistaja ja seurannut koirien käyttäytymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo koko tekstisi kertoo vain ennakkoluuloisesta mutuilusta, jolla ei ole mitän tekoa todellisuuden kanssa. Miehet ovat ihan tutkitusti se keskimäärin heikommin itseään ja omia motiivejaan tunteva ja ymmärtävä osapuoli. Tuon aiheuttaa testosteroni, joka heikentää kykyä arvioida itseään objektiivisesti.

        Sitä ei voi kukaan tietää. Perustuu tyhmästi olettamuksiin. Kuten se että muna on vaarallista syödä joka päivä, koska tulee vaarallista kolesterolia. Ei pidä sekään paikkaansa. Tunnen vanhan munansyöjän joka on aina syönyt niitä runsaasti, eikä hänellä ole milloinkaan ollut kolesteroliongelmia. Ja hän on reilusti yli 70 eikä liiku, käyttää alkoholia ja tupakoi.
        Joten yksittäistapauksia on jokainen, jokainen erikseen.


    • Anonyymi

      Kyllä se trendikkyys vaan on se joka naisiin vetoaa. Jos on muodin mukaiset parrat ja vaatteet ja aatteet niin on pelissä mukana mutta ihan tavallista tallustelijaa eivät naiset tässä mielessä juuri noteeraa. Luulen että tällainen muodikkuus on myös ikäänkuin signaali naisten mielestä että tällainen mies on mahdollisesti kiinnostunut tutustumaan naisiin, kun taas tavis vaan elelee omaa elämäänsä eikä kaipaa häiriöitä.

      • Anonyymi

        Paitsi kun naisissakin on valtavasti sellasia, joilla ei ole harmainta haisua (ja mielenkiintoa tietää) mikä on trendikästä.


      • Anonyymi

        Kertoo lähinnä siitä, että sinä itse kiinnostut trendejä seuraavista naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi kun naisissakin on valtavasti sellasia, joilla ei ole harmainta haisua (ja mielenkiintoa tietää) mikä on trendikästä.

        Luulen että sitä tietoutta on niin paljon levityksessä pitkin ja poikin että se jotenkin ajautuu naisten tajuntaan tai alitajuntaan. Tietynnäköinen mies esitetään mediassa seksikkäänä joten siitä tulee lähes miehen standardi ja muut ovat pelistä pudonneita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että sitä tietoutta on niin paljon levityksessä pitkin ja poikin että se jotenkin ajautuu naisten tajuntaan tai alitajuntaan. Tietynnäköinen mies esitetään mediassa seksikkäänä joten siitä tulee lähes miehen standardi ja muut ovat pelistä pudonneita.

        Saathan sä luulla mitä tahdot, mutta ei se silti totuudeksi muutu.

        Sanoisin jopa, että valtaosa naisista (ainakin Suomessa) on varsin pihalla trendeistä. Jossain vähän muodikkaammissa mestoissa voi trenditkin kovasti merkata, mutta eihän Suomessa suurinta osaa kiinnosta edes mitä heillä itellään on päällä, saati sitten miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että sitä tietoutta on niin paljon levityksessä pitkin ja poikin että se jotenkin ajautuu naisten tajuntaan tai alitajuntaan. Tietynnäköinen mies esitetään mediassa seksikkäänä joten siitä tulee lähes miehen standardi ja muut ovat pelistä pudonneita.

        Paitsi, että mediassa ei näytetä mitää yhtä miesstandardia. Ihan vaikka vain jo yhdellä mainoskatkolla näet ainakin 4 eri miestyyppiä ja jokaiseen sarjaan roolitetaan tarkotuksella useampaa eri miestyyppiä. Yksi standardi kun ei riitä kiinnostamaan kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saathan sä luulla mitä tahdot, mutta ei se silti totuudeksi muutu.

        Sanoisin jopa, että valtaosa naisista (ainakin Suomessa) on varsin pihalla trendeistä. Jossain vähän muodikkaammissa mestoissa voi trenditkin kovasti merkata, mutta eihän Suomessa suurinta osaa kiinnosta edes mitä heillä itellään on päällä, saati sitten miehellä.

        Ei sinun luulosi muutu sen enempää totuudeksi kuin minunkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että mediassa ei näytetä mitää yhtä miesstandardia. Ihan vaikka vain jo yhdellä mainoskatkolla näet ainakin 4 eri miestyyppiä ja jokaiseen sarjaan roolitetaan tarkotuksella useampaa eri miestyyppiä. Yksi standardi kun ei riitä kiinnostamaan kaikkia.

        Juu, standardisoituja miestyyppejä on muutamia. En tarkoittanut että niitä olisi vain yksi ja ainoa. Kaikissa on kuitenkin se piirre että jotain erikoista täytyy olla. Erikoisuus nousee esille ja erikoisuuteen ihastutaan. Tavallisuus ei ole mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, standardisoituja miestyyppejä on muutamia. En tarkoittanut että niitä olisi vain yksi ja ainoa. Kaikissa on kuitenkin se piirre että jotain erikoista täytyy olla. Erikoisuus nousee esille ja erikoisuuteen ihastutaan. Tavallisuus ei ole mitään.

        Ihan kummia kuvitelmia. Oletko sä koskaan katsonut yhtään sarjaa, elokuvaa tai edes mainosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, standardisoituja miestyyppejä on muutamia. En tarkoittanut että niitä olisi vain yksi ja ainoa. Kaikissa on kuitenkin se piirre että jotain erikoista täytyy olla. Erikoisuus nousee esille ja erikoisuuteen ihastutaan. Tavallisuus ei ole mitään.

        Nimenomaan tavallisuus on se kaikkein olennaisin juttu. Ilman tavallisuutta kukaan ei samaistu, eikä kiinnostu. Jokaisessa supersankarissakin pitää olla jotain täysin tavallista pieruverkkarikamaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sinun luulosi muutu sen enempää totuudeksi kuin minunkaan.

        Ei sen tarvitse muuttua, kun se on jo. Kävele ovestasi ulos ja avaa silmät. Montako trendikästä naista kuvittelet Suomesta löytäväsi? Katsele vähemmän telkkaria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan tavallisuus on se kaikkein olennaisin juttu. Ilman tavallisuutta kukaan ei samaistu, eikä kiinnostu. Jokaisessa supersankarissakin pitää olla jotain täysin tavallista pieruverkkarikamaa.

        Yritin miettiä jotain esimerkkejä ja minulla tuli mieleen Peter Nyman joka on varsin komea ja pitkä mies mutta eipä kukaan ole juuri hehkuttanut hänen seksikkyyttään. Kaikenlaiset karvanaamat ja Antti Tuiskut ovat kyllä naisten mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen tarvitse muuttua, kun se on jo. Kävele ovestasi ulos ja avaa silmät. Montako trendikästä naista kuvittelet Suomesta löytäväsi? Katsele vähemmän telkkaria.

        No niinpä. Pistää aina naurattamaan nämä vuodatukset suomalaisten naisten trenditietoisuudesta. Kannattais joskus pistäytyä oman kodin ulkopuolella, niin karisis moiset kuvitelmat.

        p.s. Ja siis musta toi on positiivinen puoli suomalaisissa. Täällä on hyvin vähän trendipellejä. Eli mä en sano lainkaan moitteena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen tarvitse muuttua, kun se on jo. Kävele ovestasi ulos ja avaa silmät. Montako trendikästä naista kuvittelet Suomesta löytäväsi? Katsele vähemmän telkkaria.

        Ei tarvitse olla trendikäs, riittää kun on trenditietoinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvitse olla trendikäs, riittää kun on trenditietoinen.

        Valtaosa suomalaisista naisista ei ole edes sitä 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin miettiä jotain esimerkkejä ja minulla tuli mieleen Peter Nyman joka on varsin komea ja pitkä mies mutta eipä kukaan ole juuri hehkuttanut hänen seksikkyyttään. Kaikenlaiset karvanaamat ja Antti Tuiskut ovat kyllä naisten mieleen.

        Kyllähän Peter Nymania on usein komeaksi kehuttu. Varsinkin silloin, kun hän veti Uutisvuotoa. Itse taas en ole koskaan ole sanaa komea yhdistettynä Antti Tuiskuun. Liikumme varmaankin hyvin eri piireissä. Itse vietän aikaani naisten seurassa. Sinä mitä ilmeisimmin et.

        p.s. Innokkaimmat tuntemani Antti Tuisku fanit olivat voimakkaimman fanituksensa aikaan 10-12 vuotiaita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän Peter Nymania on usein komeaksi kehuttu. Varsinkin silloin, kun hän veti Uutisvuotoa. Itse taas en ole koskaan ole sanaa komea yhdistettynä Antti Tuiskuun. Liikumme varmaankin hyvin eri piireissä. Itse vietän aikaani naisten seurassa. Sinä mitä ilmeisimmin et.

        p.s. Innokkaimmat tuntemani Antti Tuisku fanit olivat voimakkaimman fanituksensa aikaan 10-12 vuotiaita.

        Hyvä jos on kehuttu. Yleensä naisten mieltymykset kohdistuvat juurikin komeisiin karvanaamoihin ja neitimäisiin poikiin ja kaikki tavalliset miehet jäävät unholaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on kehuttu. Yleensä naisten mieltymykset kohdistuvat juurikin komeisiin karvanaamoihin ja neitimäisiin poikiin ja kaikki tavalliset miehet jäävät unholaan.

        Kuten sanottu, et taida juuri tuntea naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, et taida juuri tuntea naisia.

        Kuten sanottu, kuinkapa tavallinen mies heitä pääsisi tuntemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos on kehuttu. Yleensä naisten mieltymykset kohdistuvat juurikin komeisiin karvanaamoihin ja neitimäisiin poikiin ja kaikki tavalliset miehet jäävät unholaan.

        Erikoista, että noista kumpaakaan tyyppiä ei juuri koskaan näy maailman seksikkäin/komein mies listoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista, että noista kumpaakaan tyyppiä ei juuri koskaan näy maailman seksikkäin/komein mies listoilla.

        Näihin listoihin en olekaan tutustunut mutta sinä voi varmaan asiaan perehtyneenä avata asiaa enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, kuinkapa tavallinen mies heitä pääsisi tuntemaan.

        Ei siihen tuntemiseen komeutta tarvita. Lähinnä vain asiallisia käytöstapoja ja ok keskustelukykyä. Mies, jolla ei ole noita, on pikeemmin aika epätavallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näihin listoihin en olekaan tutustunut mutta sinä voi varmaan asiaan perehtyneenä avata asiaa enemmänkin.

        No se selittää osaltaan miksi et tiedä mistä naiset pitävät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No se selittää osaltaan miksi et tiedä mistä naiset pitävät.

        Pitää siis seurata joka kvartaali naisten mieltymyksiä ja reagoida niihin. Vähän paneutumista se vaatiii mutta mitäpä ei mies tekisi naisten eteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää siis seurata joka kvartaali naisten mieltymyksiä ja reagoida niihin. Vähän paneutumista se vaatiii mutta mitäpä ei mies tekisi naisten eteen.

        Voisen noinkin ottaa. Jos on niin hölmö, että uskoo johonkin trendeihin tässä asiassa. Tai jos olisi edes kerran pari noita lukenut, niin olisi huomannut miten monenlaiset miehet oikeasti ovat naisten mieleen. Vaan jos haluat uskoa noihin trendeihin niin sitten tiedät, että kaikki trendit palaavat tasaisin väliajoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisen noinkin ottaa. Jos on niin hölmö, että uskoo johonkin trendeihin tässä asiassa. Tai jos olisi edes kerran pari noita lukenut, niin olisi huomannut miten monenlaiset miehet oikeasti ovat naisten mieleen. Vaan jos haluat uskoa noihin trendeihin niin sitten tiedät, että kaikki trendit palaavat tasaisin väliajoin.

        Tiedän kyllä että pukumies on suosittu, kuten myös metsuri. Ongelma on siinä että on myös meitä väliinputoajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän kyllä että pukumies on suosittu, kuten myös metsuri. Ongelma on siinä että on myös meitä väliinputoajia.

        Et selvästikään tiedä asiasta mitään. Valtaosa noista ns. komistuksista on varsin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköisiä. Sellasta tavista ei olekaan, etteikö seuraa löytyisi. Jos ei meinaa löytyä niin jokin oleellinen asia (kuten vaikka käytöstaidot) on keskitason alapuolella. Se taas ei ole taviksen ominaisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään tiedä asiasta mitään. Valtaosa noista ns. komistuksista on varsin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköisiä. Sellasta tavista ei olekaan, etteikö seuraa löytyisi. Jos ei meinaa löytyä niin jokin oleellinen asia (kuten vaikka käytöstaidot) on keskitason alapuolella. Se taas ei ole taviksen ominaisuus.

        Jonkinlainen kokemus minullakin lienee koska olen jo yli 40 vuotta elänyt miehen elämää,


      • Anonyymi

        Automarketit ovat suomalaisten suosituin vaateostospaikka, toisella sijalla sitte kirpparit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkinlainen kokemus minullakin lienee koska olen jo yli 40 vuotta elänyt miehen elämää,

        No eipä näytä olevan minkäänlaista käsitystä todellisuudesta tuossa asiassa. Ehkä se vaatii sitten sen toisen neljäkymmentä vuotta, että oppii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Automarketit ovat suomalaisten suosituin vaateostospaikka, toisella sijalla sitte kirpparit.

        Jeps. Suomalaiset eivät tosiaan ole erityisen trendikäs kansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi, että mediassa ei näytetä mitää yhtä miesstandardia. Ihan vaikka vain jo yhdellä mainoskatkolla näet ainakin 4 eri miestyyppiä ja jokaiseen sarjaan roolitetaan tarkotuksella useampaa eri miestyyppiä. Yksi standardi kun ei riitä kiinnostamaan kaikkia.

        Kyllä nuo aika pitkälle on kaikki samaa miestyyppiä. Sitä miestyyppiä joilla on geneettistä arvoa. Ei ulkonäöllisesti sama mutta geneettisesti suht saman arvoisia. Geneettisesti arvokkaita miehiä on populaatiosta vain pieni osa. Suurin osa miehistä ei kuulu tuohon "miestyyppiin". Geenit on kuitenkin se tärkein asia naiselle vaikka ei sitä itse tiedosta.

        Suosittelen naisten lukemaan käyttäytymistieteitä aiheeseen liittyen niin loppuu se "musta tuntuu" tyyppinen vinkuminen ja itsetietoisuus karttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et selvästikään tiedä asiasta mitään. Valtaosa noista ns. komistuksista on varsin tavallisen ja mitäänsanomattoman näköisiä. Sellasta tavista ei olekaan, etteikö seuraa löytyisi. Jos ei meinaa löytyä niin jokin oleellinen asia (kuten vaikka käytöstaidot) on keskitason alapuolella. Se taas ei ole taviksen ominaisuus.

        Ne miehet jotka eniten sitä seksiä saa ei saa sitä sen vuoksi että ne olisi jotenki hyviä tyyppejä tai omaisi hyvät käytöstavat. Oikeestaan näyttää olevan aika päinvastoin. Röyhkeä, sopivissa määrin kusipää sekä välinpitämättömyys naisen tunteista vaikuttaa olevan se mitä monesti naiset suosii.

        Tavallinen keskiverto nainen omaa suunnilleen saman seksuaalisen markkina-arvon kuin parhailla miehillä on ja taas keskiverto mies ei oikeen ole minkään arvoinen. Tavallinen keskiverto mies ei voi elämänsä aikana kokea välttämättä ikinä olevansa haluttava koska seksin saaminen niin harvinaista ja sen eteen saa tehdä kovasti töitä.

        Toi on ihan harhasta että ihan tavis mies voisi saada tosta noin vaan seuraa ja jos ei saa niin sitten väitetään persoonassa tai käytöksessä olevan vikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä nuo aika pitkälle on kaikki samaa miestyyppiä. Sitä miestyyppiä joilla on geneettistä arvoa. Ei ulkonäöllisesti sama mutta geneettisesti suht saman arvoisia. Geneettisesti arvokkaita miehiä on populaatiosta vain pieni osa. Suurin osa miehistä ei kuulu tuohon "miestyyppiin". Geenit on kuitenkin se tärkein asia naiselle vaikka ei sitä itse tiedosta.

        Suosittelen naisten lukemaan käyttäytymistieteitä aiheeseen liittyen niin loppuu se "musta tuntuu" tyyppinen vinkuminen ja itsetietoisuus karttuu.

        Suosittelen opiskelemaan vähän mediaa ja mainonta. Ne todellakaan eivät ole samoja, sillä ne on tarkasti valikoitu. Kohderyhmänsä tulee tuntea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää siis seurata joka kvartaali naisten mieltymyksiä ja reagoida niihin. Vähän paneutumista se vaatiii mutta mitäpä ei mies tekisi naisten eteen.

        Niin tai mitäpä jos kysyisit tapaamiltasi naisilta heidän mieltymyksistään?


      • Anonyymi

        Jokainen haaveilee niin hyvästä jota ei saa sotkun laskee tasoo niin saa jonkun

        Nyt kun teillä satoja tonneja niin naiset ei lähde kulumaolakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuten sanottu, kuinkapa tavallinen mies heitä pääsisi tuntemaan.

        Tuntemattomien kanssako miehet on naimisissa ?


    • Anonyymi

      "Stereotypian mukaan naiset kiinnostuvat vain tietynnäköisestä ”menestyneestä” miehestä.

      Tuo stereotypia ei pidä yhtään paikkaansa, todellisuus on toinen.

      - Sheena

      • Anonyymi

        No niinpä. Kun sitä jo ihan itse huomaa kiinnostuvansa erityyppisistä miehistä niin ei voi kuvitellakaan kaikkien naisten kiinnostuvan vain yhdenlaisista miehistä. Ihan typerä kuvitelma moinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niinpä. Kun sitä jo ihan itse huomaa kiinnostuvansa erityyppisistä miehistä niin ei voi kuvitellakaan kaikkien naisten kiinnostuvan vain yhdenlaisista miehistä. Ihan typerä kuvitelma moinen.

        Ei yhdenlaisista vaan yhtenäisen geneettisen arvon omaavista miehistä. Se on myös naisen hyvä muistaa että vaikka juuri sinä kokisitkin jostain syystä matala-arvoisen miehen haluttavaksi niin ei hän on silti matala-arvoinen. Ei yksi nainen kerran vuodessa parissa tee miestä haluttavaksi tai luo hänelle seksielämää sinkkuna.

        Naiset peilaa tässä kokoajan sitä että goal on löytää parisuhde.. se yksi oikea. Tämä on naisen biologinen tavoite. Löytää mahdollisimman hyvät geenit omaava mies jonka saa pidettyä itsellään niin että se huolehtii jälkeläisistä myös.

        Tämä ei ole miehen biologinen tavoite. Miehen goal on saada ne siemenet kylvettyä mahdollisimman moneen lokeroon. Miehelle oleellista on saada seksiä sinkkuna eri naisilta ja jos tähän ei kykene niin silloin miehellä on matala-arvo naisille. Jos tämä aiheuttaa ärsytystä niin se tarkoittaa sitä että vihaat miestä siitä mikä on luontaista. Tälläinen miesviha on todella yleistä ja edelleenkin johtuu siitä että nainen ei ymmärrä/hyväksy naiseutta eikä täten kykenen ymmärtämään miestäkään. Jos ymmärtää naisen biologista käyttäytymistä ymmärtää samalla myös miehen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhdenlaisista vaan yhtenäisen geneettisen arvon omaavista miehistä. Se on myös naisen hyvä muistaa että vaikka juuri sinä kokisitkin jostain syystä matala-arvoisen miehen haluttavaksi niin ei hän on silti matala-arvoinen. Ei yksi nainen kerran vuodessa parissa tee miestä haluttavaksi tai luo hänelle seksielämää sinkkuna.

        Naiset peilaa tässä kokoajan sitä että goal on löytää parisuhde.. se yksi oikea. Tämä on naisen biologinen tavoite. Löytää mahdollisimman hyvät geenit omaava mies jonka saa pidettyä itsellään niin että se huolehtii jälkeläisistä myös.

        Tämä ei ole miehen biologinen tavoite. Miehen goal on saada ne siemenet kylvettyä mahdollisimman moneen lokeroon. Miehelle oleellista on saada seksiä sinkkuna eri naisilta ja jos tähän ei kykene niin silloin miehellä on matala-arvo naisille. Jos tämä aiheuttaa ärsytystä niin se tarkoittaa sitä että vihaat miestä siitä mikä on luontaista. Tälläinen miesviha on todella yleistä ja edelleenkin johtuu siitä että nainen ei ymmärrä/hyväksy naiseutta eikä täten kykenen ymmärtämään miestäkään. Jos ymmärtää naisen biologista käyttäytymistä ymmärtää samalla myös miehen.

        Tiedän monta miestä, jopa haluttomia, joiden elämäntarkoitus ole paneminen. En tunne juuri tosin kuin fiksuja miehiä,

        Osalla ihmisistä on suurempi lipido kuin toisella. Toiselle maistuisi vaikka joka päivä ja toiselle kerran vuodessa. Ei lipido ole paha asia, eikä seksissä ole mitään pahaa silloin kuin siihen aletaan yhteisymmärryksellä.

        Kuitenkin jos nainen luokittelee miehen hänen oman käytöksen tai puheiden perusteella häntäheikkiksi, mies joko jää ilman tai häneen suhtautuu nimenomaan häntäheikkinä. Miestä on vaikeampi ottaa tosissaan eli mahdollisena tulevana puolisona. Jos kemia vie, saattaa nainenkin haluta seksiä ihan vapaa-ehtoisesti (vaikka se tämän palstan naiskuvaan EI mahdu), vaikka tietää ettei mies etsi seksiä enempää. Jossain tilanteissa kummallakin riittää vähempi. Eikä ole mitenkään tavatonta, että nainen hakee vain seksiä tai läheisyyttä, ja mies jää soittelemaan perään parisuhteen toivossa. Ei oikeassa elämässä ole valmiiksi kirjotettuna nais-mies-rooleja.

        Mies ei ole keskimäärin niin tahdoton ja älytön olio, ettei osaa itse päättää mihin sen elimensä uittaa. Vaikka tekisi mieli, mies pystyy sanomaan ei kiitos. Samoin nainen! Valinta on tietoinen, molemmilla.

        Luulen, että monella naisella suurin syy siihen, ettei hae yhdenillan seuraa on kylmä kömpelö seksi. Hyvä seksi vaatii luottamusta, läsnäoloa, tutustumista siihen sisäiseen ihmiseen ja tunneyhteyttä. Useimmiten ne vaativat hieman aikaa kehittyäkseen. Stereotypian mukaan miehelle riittää vain mikä tahansa rako. En tiedä onko se oikeasti noin? Eikö mies etsi myös rakkautta pohjimmiltaan, vaikka verhoaisi asian naisten kaato-imagon suojaan? Suoja voi olla myös inhimillinen kilpi, jolla suojellaan itseä pettymyksiltä. On naisillakin kilpensä. Hyvässä suhteessa niitä ei tarvita!

        Ohessa ajattelemisen aihetta stereotypioiden keskelle, miehen tulkitsemana:

        https://m.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534

        Miten on miehet? Allekirjottaako kaikki teistä miehet panee ihan mitä vaan-teorian?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei yhdenlaisista vaan yhtenäisen geneettisen arvon omaavista miehistä. Se on myös naisen hyvä muistaa että vaikka juuri sinä kokisitkin jostain syystä matala-arvoisen miehen haluttavaksi niin ei hän on silti matala-arvoinen. Ei yksi nainen kerran vuodessa parissa tee miestä haluttavaksi tai luo hänelle seksielämää sinkkuna.

        Naiset peilaa tässä kokoajan sitä että goal on löytää parisuhde.. se yksi oikea. Tämä on naisen biologinen tavoite. Löytää mahdollisimman hyvät geenit omaava mies jonka saa pidettyä itsellään niin että se huolehtii jälkeläisistä myös.

        Tämä ei ole miehen biologinen tavoite. Miehen goal on saada ne siemenet kylvettyä mahdollisimman moneen lokeroon. Miehelle oleellista on saada seksiä sinkkuna eri naisilta ja jos tähän ei kykene niin silloin miehellä on matala-arvo naisille. Jos tämä aiheuttaa ärsytystä niin se tarkoittaa sitä että vihaat miestä siitä mikä on luontaista. Tälläinen miesviha on todella yleistä ja edelleenkin johtuu siitä että nainen ei ymmärrä/hyväksy naiseutta eikä täten kykenen ymmärtämään miestäkään. Jos ymmärtää naisen biologista käyttäytymistä ymmärtää samalla myös miehen.

        Ei pidä lainkaan paikkaansa mitkään yhtenevät geneettiset arvot. Puhun tyystin keskenään erilaisista miehistä. Ei ole olemassa mitään "matalatasoista" miestä.

        Oletat, että harrastan irtosuhteita. En harrasta. Puhun miehistä, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa. Sä saat irtosuhteilla ihan vapaasti, mutta se ei sun kiinnostavuuttasi ainakaan paranna. Heppiään joka lovessa uittava mies ei ole kiinnostava millään mittarilla.

        Ymmärrän taatusti omaa käytöstäni monin verroin paremmin kuin yksikään mies, joka yrittää mua analysoida. Minä tiedän mikä minua kiinnostaa, sinä vain kuvittelet tietäväsi. Tuo huuhailu itseasiassa tekee sinusta hyvin epäkiinnostavan miehenä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä lainkaan paikkaansa mitkään yhtenevät geneettiset arvot. Puhun tyystin keskenään erilaisista miehistä. Ei ole olemassa mitään "matalatasoista" miestä.

        Oletat, että harrastan irtosuhteita. En harrasta. Puhun miehistä, joiden kanssa olen ollut parisuhteessa. Sä saat irtosuhteilla ihan vapaasti, mutta se ei sun kiinnostavuuttasi ainakaan paranna. Heppiään joka lovessa uittava mies ei ole kiinnostava millään mittarilla.

        Ymmärrän taatusti omaa käytöstäni monin verroin paremmin kuin yksikään mies, joka yrittää mua analysoida. Minä tiedän mikä minua kiinnostaa, sinä vain kuvittelet tietäväsi. Tuo huuhailu itseasiassa tekee sinusta hyvin epäkiinnostavan miehenä.

        Hei hienoa että tunnette erilaisia miehiä. Puhutte niinkuin mä sanoisin että asia on absoluuttisesti näin tai noin eikä poikkeuksia ole. Se että miehillä ja naisilla on suuntaa antavat biologiset roolit joka luonto määrittää ei tarkoite etteikö olisi poikkeuksia. Se vain pitää huomata että ne on vain poikkeuksia. Se mitä minä tässä ilmaisen on sitä mitä suurimmaksi osaksi tapahtuu. Sitä mikä asiassa on se ydin. Naiset keskittyy kokonaisuuksien sijaan marginaaliin ja poikkeuksiin.

        Ei ole matalatasoista miestä? Miten niin? On matalatasoisia naisiakin. Sen tason määrittää se miten helposti mies saa seuraa ja minkä tasoisista naisista.


        Mies ei pane mitä vaan mutta nainen sitä aika usein ehdottaa jos ilmaisee että seuraa on vaikea saada. "Sun vaatimukset on liian korkeet"


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        Tiedän monta miestä, jopa haluttomia, joiden elämäntarkoitus ole paneminen. En tunne juuri tosin kuin fiksuja miehiä,

        Osalla ihmisistä on suurempi lipido kuin toisella. Toiselle maistuisi vaikka joka päivä ja toiselle kerran vuodessa. Ei lipido ole paha asia, eikä seksissä ole mitään pahaa silloin kuin siihen aletaan yhteisymmärryksellä.

        Kuitenkin jos nainen luokittelee miehen hänen oman käytöksen tai puheiden perusteella häntäheikkiksi, mies joko jää ilman tai häneen suhtautuu nimenomaan häntäheikkinä. Miestä on vaikeampi ottaa tosissaan eli mahdollisena tulevana puolisona. Jos kemia vie, saattaa nainenkin haluta seksiä ihan vapaa-ehtoisesti (vaikka se tämän palstan naiskuvaan EI mahdu), vaikka tietää ettei mies etsi seksiä enempää. Jossain tilanteissa kummallakin riittää vähempi. Eikä ole mitenkään tavatonta, että nainen hakee vain seksiä tai läheisyyttä, ja mies jää soittelemaan perään parisuhteen toivossa. Ei oikeassa elämässä ole valmiiksi kirjotettuna nais-mies-rooleja.

        Mies ei ole keskimäärin niin tahdoton ja älytön olio, ettei osaa itse päättää mihin sen elimensä uittaa. Vaikka tekisi mieli, mies pystyy sanomaan ei kiitos. Samoin nainen! Valinta on tietoinen, molemmilla.

        Luulen, että monella naisella suurin syy siihen, ettei hae yhdenillan seuraa on kylmä kömpelö seksi. Hyvä seksi vaatii luottamusta, läsnäoloa, tutustumista siihen sisäiseen ihmiseen ja tunneyhteyttä. Useimmiten ne vaativat hieman aikaa kehittyäkseen. Stereotypian mukaan miehelle riittää vain mikä tahansa rako. En tiedä onko se oikeasti noin? Eikö mies etsi myös rakkautta pohjimmiltaan, vaikka verhoaisi asian naisten kaato-imagon suojaan? Suoja voi olla myös inhimillinen kilpi, jolla suojellaan itseä pettymyksiltä. On naisillakin kilpensä. Hyvässä suhteessa niitä ei tarvita!

        Ohessa ajattelemisen aihetta stereotypioiden keskelle, miehen tulkitsemana:

        https://m.youtube.com/watch?v=0JfeC66K534

        Miten on miehet? Allekirjottaako kaikki teistä miehet panee ihan mitä vaan-teorian?

        Munkaan tuntemistani miehistä valtaosa ei ole mitään aivottomia panokoneita. En tunne kuin pari sellaista miestä, joiden elämäntehtävä on panna kaikkea. Valtaosa tuntemistani miehistä jopa kieltäytyy irtoseksistä. Vaan minäkin tunnen lähinnä vain fiksuja miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hienoa että tunnette erilaisia miehiä. Puhutte niinkuin mä sanoisin että asia on absoluuttisesti näin tai noin eikä poikkeuksia ole. Se että miehillä ja naisilla on suuntaa antavat biologiset roolit joka luonto määrittää ei tarkoite etteikö olisi poikkeuksia. Se vain pitää huomata että ne on vain poikkeuksia. Se mitä minä tässä ilmaisen on sitä mitä suurimmaksi osaksi tapahtuu. Sitä mikä asiassa on se ydin. Naiset keskittyy kokonaisuuksien sijaan marginaaliin ja poikkeuksiin.

        Ei ole matalatasoista miestä? Miten niin? On matalatasoisia naisiakin. Sen tason määrittää se miten helposti mies saa seuraa ja minkä tasoisista naisista.


        Mies ei pane mitä vaan mutta nainen sitä aika usein ehdottaa jos ilmaisee että seuraa on vaikea saada. "Sun vaatimukset on liian korkeet"

        Puhut hyvin vanhentunutta ja ideologisesti värittynyttä tietoa. Nykytiede on jo aikaa sitten hylännyt nuo vääriksi osoittautuneet hypoteesit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei hienoa että tunnette erilaisia miehiä. Puhutte niinkuin mä sanoisin että asia on absoluuttisesti näin tai noin eikä poikkeuksia ole. Se että miehillä ja naisilla on suuntaa antavat biologiset roolit joka luonto määrittää ei tarkoite etteikö olisi poikkeuksia. Se vain pitää huomata että ne on vain poikkeuksia. Se mitä minä tässä ilmaisen on sitä mitä suurimmaksi osaksi tapahtuu. Sitä mikä asiassa on se ydin. Naiset keskittyy kokonaisuuksien sijaan marginaaliin ja poikkeuksiin.

        Ei ole matalatasoista miestä? Miten niin? On matalatasoisia naisiakin. Sen tason määrittää se miten helposti mies saa seuraa ja minkä tasoisista naisista.


        Mies ei pane mitä vaan mutta nainen sitä aika usein ehdottaa jos ilmaisee että seuraa on vaikea saada. "Sun vaatimukset on liian korkeet"

        Ihmisiä (tai muillakaan olennoilla) ei ole tasoja. On vain erilaisia ominaisuuksia, jotka sopivat erilaisiin tilanteisiin. Kannattaisi oikeasti tutustua luontoon hieman enemmän näiden kuvitelmien sijaan. Lisääntymiskuviot ovat paljon monisyisempiä kuin oletat. Oikeastaan yhdessäkään eläinlajissa ei ole mitään yksiselitteisiä tasoja, joiden mukaan lisääntyminen tapahtuisi. Ei ole edes mitään keskimääräisiä tasoja vaan se on paljon monimutkaisempaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Munkaan tuntemistani miehistä valtaosa ei ole mitään aivottomia panokoneita. En tunne kuin pari sellaista miestä, joiden elämäntehtävä on panna kaikkea. Valtaosa tuntemistani miehistä jopa kieltäytyy irtoseksistä. Vaan minäkin tunnen lähinnä vain fiksuja miehiä.

        En olisi niin jyrkkä, että sanoisin irtoseksin harrastaminen tekee ketään ei-fiksuksi tai fiksuksi, mieheksi tai naiseksi. En usko, että sinäkään niin tarkoitit, mutta joka tapauksessa tarkennan. Sen haluaako irtoseksiä vai ei määrittelee ihan muut asiat.

        Siitä olen varma, ettei ainakaan kaikki miehet eivät ole valmiita seksiin kenen tahansa missä tilanteessa vaan. Niin kuin naisetkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmisiä (tai muillakaan olennoilla) ei ole tasoja. On vain erilaisia ominaisuuksia, jotka sopivat erilaisiin tilanteisiin. Kannattaisi oikeasti tutustua luontoon hieman enemmän näiden kuvitelmien sijaan. Lisääntymiskuviot ovat paljon monisyisempiä kuin oletat. Oikeastaan yhdessäkään eläinlajissa ei ole mitään yksiselitteisiä tasoja, joiden mukaan lisääntyminen tapahtuisi. Ei ole edes mitään keskimääräisiä tasoja vaan se on paljon monimutkaisempaa.

        Juuri noin.

        Luonto ei oikein tunne tuollaisia tasoja, minkään eläinlajin kohdalla. Luonnon yleisin peruste on pikemmin geenipoolin mahdollisimman suuri variaatio, ei mitkään tasot. Hyvin iso osa suvullisesta lisääntymisestä tapahtuu täysin sattumanvaraisesti, niin että sukusolut vain lasketaan menemään ja ne yhdistyvät sattumanvaraisesti. Tätä tapaa suosivat paitsi monet liikuntakyvyttömät eliöt niin myös hyvin monet liikkumiskykyiset eliöt.

        Toinen hyvin yleinen sattumanvarainen lisääntymistapa on useat parittelukumppanit. Tämä taitaa olla se kaikkein tavanomaisin suvullisen lisääntymisen tapa. Valtaosalla eläinlajeista ns. kiima-aika kestää suhteettoman pitkän ajan todelliseen tarpeeseen nähden, mahdollistaen näin useamman parittelukumppanin. Geneettiset tutkimukset ovat osoittaneet, että hyvin monella lisääntymisparin valitsevallakin eläinlajilla poikueella on useampia isiä (tai äitejä lajeilla, joilla uros huolehtii poikasista ). Poikueen "isäksi" naaras voi valita sen hoitokyvyltään parhaan mahdollisen uroksen, muuta geenejä se voi hyvinkin hakea monelta eri urokselta. Jos kyse olisi "tasoista" niin ei naaras noin toimisi. Oleellista tässä on myös se, että naaras ei parittele vain sitä poikueen isäksi valitsemaansa urosta "tasokkaampien" urosten kanssa. Naaras parittelee monimuotoisesti, erityyppisten urosten kanssa ja silloin haetaan nimenomaan geneettistä monimuotoisuutta - sitä, että ainakin osa poikueesta selviää aikuisiksi.

        Tuo useita eri isiä toimii mm. monilla suuhautojalajien kaloilla (joissa uros hautoo mädin suussaan) jopa niin, että itse kudussa voi olla mukana toinen pienikokoinen uros, joka käyttää naarasta näkösuojanaan hedelmöittäessään osan mädistä. Isäksi valittu uros ei ole tietoinen tuosta toisesta uroksesta, mutta naaras on ja sallii sen toiminnan. Myös sellaisilla lintulajeilla, joissa uros huoltaa yksinään useamman naaraan munia ja poikasia, uroksen hoivissa on lähes poikkeuksetta myös sellaisia poikasia, jotka eivät ole sen omia.

        Tuollainen geneettiseen monimuotoisuuteen tähtäävä käytäntöhän on myös lähimmillä sukulaislajeillamme, vaikkakin avoimemmin. Laumalla on johtajauros, jonka poikasia kaikki poikaset nimellisesti ovat. Naaraat kuitenkin parittelevat useiden urosten kanssa, eikä poikasen todellisesta isyydestä ole kenelläkään sen tarkempaa tietoa.

        Aivan oma lukunsa ovat sitten haaremeissa elävät/lisääntyvät eläimet. Siellähän ei ole minkäänlaista tasojen valitsemista. Urokset tappelevat keskenään ja naarailla ei ole asiaan sen suurempaa kiinnostusta. Naaras itse voi olla heikompitasoinen tai parempitasoinen, mutta se antaa urosten hoitaa sen keskinäisen sapelinkalistelun. Ei naaras lähde itse etsimään tasokkaampaa urosta, jos h-hetki on lähellä ja sen hetkinen hallitseva uros on sitä itseään heikompaa geneettistä materiaalia. Tosin haaremin laidoilla saattaa joku muukin uros päästä lisääntymään, jos sattuu paikalle oikealla hetkellä.

        Lisääntymiskumppanin valinta on oikeasti todella monimuotoista, eikä siinä ole häivääkään mistään tasoista. Geneettinen monimuotoisuus on homman juju.


      • Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

        En olisi niin jyrkkä, että sanoisin irtoseksin harrastaminen tekee ketään ei-fiksuksi tai fiksuksi, mieheksi tai naiseksi. En usko, että sinäkään niin tarkoitit, mutta joka tapauksessa tarkennan. Sen haluaako irtoseksiä vai ei määrittelee ihan muut asiat.

        Siitä olen varma, ettei ainakaan kaikki miehet eivät ole valmiita seksiin kenen tahansa missä tilanteessa vaan. Niin kuin naisetkaan.

        En mäkään tosiaan sitä noin jyrkästi, vaikka välillä tuntuu, että tuossakin on jokin yhteys. Ei niinkään lipidon vaan pikemmin sen hallitsemisen kanssa. Irtoseksi on kuitenkin aina riski ja riskien hallitseminen on varsin fiksua.


    • Anonyymi

      Mitä useammin mies käy baareissa juomassa viinaa niin sitä helpommin mies tutustuu naisiin ja löytää kumppanin. viinan juonti on avain kumppanin löytämiseen. Tavis mies voi paikata ulkonäköään juomalla viinaa ja bilettämällä. Hauska mies on aina naisten mieleen kuin totinen raitis mies kotona.

      T viinamies

    • Anonyymi

      "Stereotypian mukaan naiset kiinnostuvat vain tietynnäköisestä ”menestyneestä” miehestä. Todellisuudessa moni mies on huomannut, että luuli väärin. "

    • Anonyymi

      Jep ja muru on syötävän söpö.. ei voi mitään että nälkä tulee.. tosin ei näy niin se siitä

    • Anonyymi

      "Stereotypian mukaan naiset kiinnostuvat vain tietynnäköisestä ”menestyneestä” miehestä. Todellisuudessa moni mies on huomannut, että luuli väärin. Tavalliset miehet kertovat, millä saivat naisen syttymään ja seksuaaliterapeutti lataa suorat sanat siitä, mitä asiaa sinkut eivät vieläkään ymmärrä."

    • Anonyymi

      No pistäpä kuva siitä kaikkia naisia kiinnostavasta miestyypistä niin katotaan toimiiko.

    • Anonyymi

      Kunhan on nuorempi, niin on mukavampi tuulettaa pantteriminaria

    • Anonyymi

      Katson miestä kuin hevosen ostaja hevosta: Hampaat.kengät ja hiukset! Kengät oltava hyvät,hampat ehjät ja puhtaat. Hiukset siistit.Jos niitä vähän ,mini siili tai kalju.Mute saa olla vaikka letti. Osattava kätellä kunolla.Puhuessa katsottava minun eikä puhelin. Tupakalle ei saa haista,eikä kaljalle. Alle 175 cm älkää vaivautuko!

    • Anonyymi

      No tässä on kuva https://m.youtube.com/watch?v=1MYEu4X9gNE miehestä, josta ihan varmasti kaikki naiset pitävät. Mies omaa sellaiset piirteet, mitkä vetoavat naiseen kuin naiseen. (Ilmoittautukoon se nainen, joka ei pidä,…ja sekin on takuulla mies, joka kirjoittaa piilostaan). Mutta tämä mies on sellainen prototyyppi, mikä saa naisen hymyilemään vienosti.

      • Anonyymi

        Punastun jo kun katson tämän musavideon *kainostelee ja siirtää katseen varpaisiin*


      • Anonyymi

        🖐Tässä ilmoittautuu yksi nainen , joka ei katsoisi kyseiseen herraan kahta kertaa eikä kiinnittäisi häneen ihmisjoukossa mitään huomiota. Hyvin mitäänsanomaton mies minusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🖐Tässä ilmoittautuu yksi nainen , joka ei katsoisi kyseiseen herraan kahta kertaa eikä kiinnittäisi häneen ihmisjoukossa mitään huomiota. Hyvin mitäänsanomaton mies minusta.

        Itseasiassa varsin ruma naama herralla. Kaduilla kävelee vastaan paljon paremman näköisiä. Jotenkin vastenmielisen näköinen mies.


      • Anonyymi

        Kyllä, Varmasti. jokainen nainen pimppi märkänä tuollaisen haluaa..

        Toki oikeasti epäilen tuota väitettä koska ihminen ei ole robotti.Moni mimmi ei tykkää parrasta ja toinen sanoo että liian laiha. Oikeasti.

        Toki, jos tykkää yksinään runkata kotona ja olla tekemättä asioille mitään, kiva uskoa kaiken tuommoista roskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Varmasti. jokainen nainen pimppi märkänä tuollaisen haluaa..

        Toki oikeasti epäilen tuota väitettä koska ihminen ei ole robotti.Moni mimmi ei tykkää parrasta ja toinen sanoo että liian laiha. Oikeasti.

        Toki, jos tykkää yksinään runkata kotona ja olla tekemättä asioille mitään, kiva uskoa kaiken tuommoista roskaa.

        No niin. Kolme närkästynyttä herraa ilmoittautuu siinä yllä (voi olla yksi ja samakin).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Varmasti. jokainen nainen pimppi märkänä tuollaisen haluaa..

        Toki oikeasti epäilen tuota väitettä koska ihminen ei ole robotti.Moni mimmi ei tykkää parrasta ja toinen sanoo että liian laiha. Oikeasti.

        Toki, jos tykkää yksinään runkata kotona ja olla tekemättä asioille mitään, kiva uskoa kaiken tuommoista roskaa.

        Viimeistä kappaletta en ymmärtänyt?


      • Anonyymi

        Silmät. Katse. Sydän tähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Kolme närkästynyttä herraa ilmoittautuu siinä yllä (voi olla yksi ja samakin).

        Ensimmäinen kommentoija on ainakin nainen *katselee peilillä haaroväliään ja tarkistaa alavatsallaan olevan keisarinleikkauksen arven*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensimmäinen kommentoija on ainakin nainen *katselee peilillä haaroväliään ja tarkistaa alavatsallaan olevan keisarinleikkauksen arven*

        Okei. No hyväksytään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Kolme närkästynyttä herraa ilmoittautuu siinä yllä (voi olla yksi ja samakin).

        Minkäs sille mahtaa, että tuollainen lommoposki ei sykähdytä yhtään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Punastun jo kun katson tämän musavideon *kainostelee ja siirtää katseen varpaisiin*

        Itse asiassa jos olisin tuossa veneessä, kainostelisin niin, että pitäisi kääntyä selin tai sitten hyppäisin järveen, niin on syvät silmät ja kuitenkin olemus tarpeeksi tavallisen viehättävä, juuh saattaisin pyörtyäkin :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkäs sille mahtaa, että tuollainen lommoposki ei sykähdytä yhtään?

        Pullaposkiko se pitää olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pullaposkiko se pitää olla?

        Ei, kun normaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, kun normaali.

        Normaalit on tuon miehen posket…
        Kunhan haukut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaalit on tuon miehen posket…
        Kunhan haukut.

        No ei todellakaan ole. Käy optikolla.


      • Anonyymi

        Tietysti pään sisus ratkaisee lopun. Jos olis m*lkku niin sehän tekisi rumaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei todellakaan ole. Käy optikolla.

        Sinä taidat katsella vieläkin sitä haaroväliäsi? Katso tuota miestä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🖐Tässä ilmoittautuu yksi nainen , joka ei katsoisi kyseiseen herraan kahta kertaa eikä kiinnittäisi häneen ihmisjoukossa mitään huomiota. Hyvin mitäänsanomaton mies minusta.

        Eli olet mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat katsella vieläkin sitä haaroväliäsi? Katso tuota miestä :)

        Karsea mies. Ei kiinnosta katsella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet mies

        Maailma ensimmäinen lapsen synnyttänyt cismies vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karsea mies. Ei kiinnosta katsella.

        Mene pois. Sillähän siitä pääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli olet mies

        Taidat itse olla mies. Yksikään nainen ei kuvittelisi tuollaisen miehen olevan yleisesti naisten mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene pois. Sillähän siitä pääset.

        Siitä pääsi jo sillä, että sulki tuon karsean videon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä pääsi jo sillä, että sulki tuon karsean videon.

        Taidat nyt vain kiukutella minulle :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat nyt vain kiukutella minulle :)

        Mistä? Tuskin se sun oma vikas on, että sulla on huono maku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä? Tuskin se sun oma vikas on, että sulla on huono maku.

        Vai niin, no mikäpä mulla ikinä olis hyvää.


      • Anonyymi

        Tuikitavallisen näköinen mies. Mikä tuossa on niin erikoista? Noita on 13 tusinassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuikitavallisen näköinen mies. Mikä tuossa on niin erikoista? Noita on 13 tusinassa.

        Ehkä se on just se tavismaisuus haloo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on just se tavismaisuus haloo!

        Ja sen pelkän tavismaisuudenko pitäis jotenkin sytyttää? Vaikeeta on sunkin elämäs, jos jokatoinen mies saa sukat pyörimään ja pöksyt tippumaan.

        Ei tuossa siis mitään varsinaista vikaa ole. Tavallinen mies, mutta riippuu mitä korvien välistä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen pelkän tavismaisuudenko pitäis jotenkin sytyttää? Vaikeeta on sunkin elämäs, jos jokatoinen mies saa sukat pyörimään ja pöksyt tippumaan.

        Ei tuossa siis mitään varsinaista vikaa ole. Tavallinen mies, mutta riippuu mitä korvien välistä löytyy.

        Aika moni on nyt kuvan katsonut eli käy kuumana


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen pelkän tavismaisuudenko pitäis jotenkin sytyttää? Vaikeeta on sunkin elämäs, jos jokatoinen mies saa sukat pyörimään ja pöksyt tippumaan.

        Ei tuossa siis mitään varsinaista vikaa ole. Tavallinen mies, mutta riippuu mitä korvien välistä löytyy.

        Olet aika nirso kun et arvosta tavismaisuutta. Hyi hyi sinua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen pelkän tavismaisuudenko pitäis jotenkin sytyttää? Vaikeeta on sunkin elämäs, jos jokatoinen mies saa sukat pyörimään ja pöksyt tippumaan.

        Ei tuossa siis mitään varsinaista vikaa ole. Tavallinen mies, mutta riippuu mitä korvien välistä löytyy.

        Sanoit hänestä ”varsin ruma naama”. Aika pahasti sanottu kenestäkään miehestä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen pelkän tavismaisuudenko pitäis jotenkin sytyttää? Vaikeeta on sunkin elämäs, jos jokatoinen mies saa sukat pyörimään ja pöksyt tippumaan.

        Ei tuossa siis mitään varsinaista vikaa ole. Tavallinen mies, mutta riippuu mitä korvien välistä löytyy.

        Niin ja mitäs tässä sitten ihmiset yleensä odottavat? Kaukaisen planeetan hohtavaa prinssiäkö? Sä varmaan teet niin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet aika nirso kun et arvosta tavismaisuutta. Hyi hyi sinua.

        Mitä ihmeen erityistä arvostamista ulkonäössä ylipäänsä on? Tavis on tavis, vailla mitään sen ihmeellisempää hyvää tai huonoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit hänestä ”varsin ruma naama”. Aika pahasti sanottu kenestäkään miehestä :(

        Mitä sitä kiertelemään, kun totta puhuu. Tyypillinen sellainen naama, joka tulee ikääntymään vähemmän viehättävästi. Saa ihminen ruma olla. Ei ruma naama ihmistä pahenna tai nätti paranna, muualla kuin korkeintaan ulkonäkökeskeisten piirissä.


      • Anonyymi

        On peruskomea mies, mutta pohjoismainen usein ehdollistunut siniharmaasilmäisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja mitäs tässä sitten ihmiset yleensä odottavat? Kaukaisen planeetan hohtavaa prinssiäkö? Sä varmaan teet niin?

        Kohtalaisen täysijärkistä korvienväliä. Kieltämättä olis kätevää, jos se näkyis jonain hohteena ulospäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeen erityistä arvostamista ulkonäössä ylipäänsä on? Tavis on tavis, vailla mitään sen ihmeellisempää hyvää tai huonoa.

        Tsiisus, yleensä ihmisellä on naama? Mihis se pannaan? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitä kiertelemään, kun totta puhuu. Tyypillinen sellainen naama, joka tulee ikääntymään vähemmän viehättävästi. Saa ihminen ruma olla. Ei ruma naama ihmistä pahenna tai nätti paranna, muualla kuin korkeintaan ulkonäkökeskeisten piirissä.

        Outoja näkemyksiä sulla kivasta miehestä.


      • Anonyymi

        Ei vetoa, ihan tavis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat itse olla mies. Yksikään nainen ei kuvittelisi tuollaisen miehen olevan yleisesti naisten mieleen.

        Totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tsiisus, yleensä ihmisellä on naama? Mihis se pannaan? :D

        Miksi sitä tarvis mihinkään laittaa? Antaa,sen olla siinä missä se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Outoja näkemyksiä sulla kivasta miehestä.

        Mistä kivasta miehestä? Ei mulla ole minkänlaista käsitystä tuon videon miehen kivuudesta. Tiedän vain, että hän on hyvin tavallisen näköinen. Se taas kertoo vain ja ainoastaan ulkonäöstä.


      • Anonyymi

        Kysyisin loitolla tuollaisesta.

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kysyisin loitolla tuollaisesta.

        xLiner

        *Pysyisin

        Mikä tuossa miesten (tai kuvan linkkaajan) mielestä on niin upeaa? Miesten ihannemies? 😏

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti pään sisus ratkaisee lopun. Jos olis m*lkku niin sehän tekisi rumaksi.

        Mutt pään sisuksella ole mitään merkitystä jos alku ei lyö läpi eli ne geenit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutt pään sisuksella ole mitään merkitystä jos alku ei lyö läpi eli ne geenit.

        Pään sisus nimenomaan voi muuttaa sen ennakkokäsityksen. Vaatii tietysti sen, että ehtii oppia tuntemaan toisen. Tuota taas ei koskaan tapahdu lihatiskeillä. Lihatiskeillä asiointia yrittävän on siis turha kuvitella olevansa muualla kuin lihatiskillä.


      • Olipa pitkä keskustelu yhdestä miehestä. 😂 Komea, liian nuori ja seksikäs ääni, mutta ei aiheuta minkäänlaisia värinöitä missään ruumiin osissa.

        Itse asiassa nuorena olen uökoisesti hyvinkin saman tyylisen herran kanssa suhteillut, tosin suomalaisen. Herra teki aloitteen, kahdesti. Hänen ulkonäkönsä ei saanut minua syttymään vatsalihaksista huolimatta. Minuun hän teki vaikutuksen hymyllä, älyllä ja silmien loisteella. Mietin jopa onko mies pelimies ulkonäön takia, mutta ei hän ollut vaan ajatteleva introvertti. Ulkokuori pettää. Ensimmäinen mies, joka itki sylissäni (aihetta en kerro). Ja vaikka suhteesta ei tullut vakavaa eikä puolta vuotta pidempi, olin ensimmäinen, jolle hän itki. Se tunneyhteys…

        Hyvin vaikea kuvitella, että mikään mies saa kuvalla tai videolla kuumaksi. Ei se vaan niin toimi! Siihen tarvitaan oikea ihminen, keskustelut ja tunneyhteyden löytyminen! Geenien yhteensopivuus (=ihon tuoksu?) ei tarkoita ulkonäköä! Älyn kanssa sen olen huomannut korreloivan ja isoimmat kiksit ovat aiheuttaneet lyhyetköt vaaleat suomalaiset miehet. En kyllä usko, että värillä on kuitenkaan väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        *Pysyisin

        Mikä tuossa miesten (tai kuvan linkkaajan) mielestä on niin upeaa? Miesten ihannemies? 😏

        xLiner

        Siinähän ei itseasiassa ole mitään uutta, että (hetero)miesten näkemys "ihannemiehestä" ei juuri lainkaan korreloi naisten näkemyksen kanssa. Mies arvostaa miehen ulkonäössä varsin erilaisia asioita, kuin nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän ei itseasiassa ole mitään uutta, että (hetero)miesten näkemys "ihannemiehestä" ei juuri lainkaan korreloi naisten näkemyksen kanssa. Mies arvostaa miehen ulkonäössä varsin erilaisia asioita, kuin nainen.

        Noinhan se menee. Siksi epäilenkin vahvasti ko. videon linkittäneen yksilön olevan mies. En sano, etteikö tuollakin videon miehellä voisi olla laaja ja hyvinkin fanaattinen fanikunta, mutta epäilen vahvasti kenenkään naisen linkittävän tuon näköistä miestä yleisesti naisten haavekuvaksi.


      • Anonyymi

        Ihana mies


      • Anonyymi

        Hei, tämähän on upea, mutta minulla nyt onkin tapana pitää niin monen tyyppisistä miehistä :) Roolla on kaunis ääni, kauniit puheet, suomalaisittain veikeä nimi ja pieni jolla jolla pyörii järven selällä, mutta kaikki tämä keskustelu meinaa pilata tuon idyllin... Siirrä tämän omaan varastooni, ehkä tälle löytyy joku päivä hyvää käyttöä :)

        Roo laulaa myös mielenkiintoisia, ikään kuin pysyy unettavien laulujen takia etäisenä.. Senkö se haluaa kertoa tai todeta?

        Cause when I see double
        It's your lullaby love that keeps me from trouble
        It's your lullaby love that's keeping me level
        It's your lullaby love that keeps me away
        'Cause when I see double

        :)

        t.sxth


    • Anonyymi

      Tavismies voi saada naisen, kun hyväksyy kohtalonsa aisurina.

    • Anonyymi

      Naisen kiinnostuu op 10 miehistä eikä naisia haittaa jos mies pettää. Kaikenlaiset treffi ohjelmatkin ovat näyttäneet että naiset halajaa aina takas niitten pettäjä miesten luokse.

      • Anonyymi

        Jep koska näillä pettävillä miehillä on geneettistä arvoa. Eihän ne muuten voisi pettääkkään. Naiset suosii pettäviä miehiä. Sama asia väkivaltaisen miehen kanssa. Useemmin potentiaalisesti väkivaltaisella miehellä on seuraa ja tähänkin on ihan evoluutioon perustuva syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep koska näillä pettävillä miehillä on geneettistä arvoa. Eihän ne muuten voisi pettääkkään. Naiset suosii pettäviä miehiä. Sama asia väkivaltaisen miehen kanssa. Useemmin potentiaalisesti väkivaltaisella miehellä on seuraa ja tähänkin on ihan evoluutioon perustuva syy.

        Jätät huomiotta sen enemmistön (tutkitusti), joka ei petä ja sen vielä suuremman enemmistön, joka ei ole väkivaltaisia kumppaniaan kohtaan, mutta jotka silti ovat parisuhteessa.


    • Anonyymi

      Komeilla miehillä on terveemmät geenit. Vasaavaa yhteyttä ei ole naisissa.

      • Anonyymi

        Geenilotto ei ole reilu peli, sitä ei ole myöskään siis missään nimessä meritokratia. "Jokaiselta kykyjensä mukaan ja jokaiselle tarpeidensa mukaan"...

        "Puhtaasti sattumalta fyysisen houkuttelevuuden ja älykkyyden välinen korrelaatio NCDS: ssä on ‎‎täsmälleen‎‎ sama kolmanteen desimaaliin asti kuin älykkyyden ja ‎‎koulutuksen‎‎ välinen korrelaatio . Molemmat korrelaatiot ovat .381. ‎‎Kaikki tietävät,‎‎ että älykkyys ja koulutus korreloivat hyvin paljon. He eivät tiedä, että fyysinen houkuttelevuus korreloi yhtä paljon älykkyyden kanssa kuin koulutus. ‎‎Jos haluat arvioida jonkun älykkyyttä tekemättä hänelle älykkyystestiä, sinä voit yhtä hyvin perustaa sen fyysiseen houkuttelevuuteen kuin koulutusvuosiinsa.‎
        ttps://www.psychologytoday.com/us/blog/the-scientific-fundamentalist/201012/beautiful-people-really-are-more-intelligent


      • Anonyymi kirjoitti:

        Geenilotto ei ole reilu peli, sitä ei ole myöskään siis missään nimessä meritokratia. "Jokaiselta kykyjensä mukaan ja jokaiselle tarpeidensa mukaan"...

        "Puhtaasti sattumalta fyysisen houkuttelevuuden ja älykkyyden välinen korrelaatio NCDS: ssä on ‎‎täsmälleen‎‎ sama kolmanteen desimaaliin asti kuin älykkyyden ja ‎‎koulutuksen‎‎ välinen korrelaatio . Molemmat korrelaatiot ovat .381. ‎‎Kaikki tietävät,‎‎ että älykkyys ja koulutus korreloivat hyvin paljon. He eivät tiedä, että fyysinen houkuttelevuus korreloi yhtä paljon älykkyyden kanssa kuin koulutus. ‎‎Jos haluat arvioida jonkun älykkyyttä tekemättä hänelle älykkyystestiä, sinä voit yhtä hyvin perustaa sen fyysiseen houkuttelevuuteen kuin koulutusvuosiinsa.‎
        ttps://www.psychologytoday.com/us/blog/the-scientific-fundamentalist/201012/beautiful-people-really-are-more-intelligent

        Jos korrelaatiota on 0.381, on tuossa aika paljon varaa yksilöiden väliselle vaihtelulle. 😂 Ihan 1 to 1 vastaavuutta ei noilla luvuilla todeta! Oliskohan heikko yhteys lähempänä totuutta?

        Ja vaikken ole statistiikan asiantuntija, sen verran ymmärrän, että korrelaatio on aika heikko todiste yksinään. Muistan joskus nähneeni jonkun huumorilla esittäneen suklaan syönnin ja älykkyysosamäärän välisen korrelaation (oli todellista dataa, mutta poimittu tarkoituksella osoittamaan, että korrelaatiota ei voi sokeasti käyttää ainoana osoituksena.) Oli muuten paljon parempi korrelaatio kuin 0.4. 😂 Eiku suklaata syömään!

        Tuota juttua en lukenut kokonaan. Julkaisussa pistää silmään, että viitteet aikaisempaan tutkimukseen puuttuu eikä lehti näytä olevan vertaisarvioitu. Maalikkokielellä artikkelia ei ole tarkastettu tieteen periaatteiden mukaan. Sillon kirjoittaja voi kirjoittaa täyttää asiaa tai yhtä hyvin kirjoittaa omia mielipiteitä. En tiedä onko lehti enemmän kuten Suomen Tiede-lehti tyyppinen vai humanistiset tieteet yleensäkään käytä tieteen yleisiä periaatteita? Kuulostaisi kummalta? Vertaisarvioinnin ajatus on juuri kritisoida hypoteesejä ja tarkastaa, että tutkimus on tehty yleiset periaatteet noudattaen tutkimuksesta johtopäätöksiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Geenilotto ei ole reilu peli, sitä ei ole myöskään siis missään nimessä meritokratia. "Jokaiselta kykyjensä mukaan ja jokaiselle tarpeidensa mukaan"...

        "Puhtaasti sattumalta fyysisen houkuttelevuuden ja älykkyyden välinen korrelaatio NCDS: ssä on ‎‎täsmälleen‎‎ sama kolmanteen desimaaliin asti kuin älykkyyden ja ‎‎koulutuksen‎‎ välinen korrelaatio . Molemmat korrelaatiot ovat .381. ‎‎Kaikki tietävät,‎‎ että älykkyys ja koulutus korreloivat hyvin paljon. He eivät tiedä, että fyysinen houkuttelevuus korreloi yhtä paljon älykkyyden kanssa kuin koulutus. ‎‎Jos haluat arvioida jonkun älykkyyttä tekemättä hänelle älykkyystestiä, sinä voit yhtä hyvin perustaa sen fyysiseen houkuttelevuuteen kuin koulutusvuosiinsa.‎
        ttps://www.psychologytoday.com/us/blog/the-scientific-fundamentalist/201012/beautiful-people-really-are-more-intelligent

        Jos korrelaatiota on 0.381, on tuossa aika paljon varaa yksilöiden väliselle vaihtelulle. 😂 Ihan 1 to 1 vastaavuutta ei noilla luvuilla todeta! Oliskohan heikko yhteys lähempänä totuutta?

        Ja vaikken ole statistiikan asiantuntija, sen verran ymmärrän, että korrelaatio on aika heikko todiste yksinään. Muistan joskus nähneeni jonkun huumorilla esittäneen suklaan syönnin ja älykkyysosamäärän välisen korrelaation (oli todellista dataa, mutta poimittu tarkoituksella osoittamaan, että korrelaatiota ei voi sokeasti käyttää ainoana osoituksena.) Oli muuten paljon parempi korrelaatio kuin 0.4. 😂 Eiku suklaata syömään!

        Tuota juttua en lukenut kokonaan. Julkaisussa pistää silmään, että viitteet aikaisempaan tutkimukseen puuttuu eikä lehti näytä olevan vertaisarvioitu. Maalikkokielellä artikkelia ei ole tarkastettu tieteen periaatteiden mukaan. Sillon kirjoittaja voi kirjoittaa täyttää asiaa tai yhtä hyvin kirjoittaa omia mielipiteitä. En tiedä onko lehti enemmän kuten Suomen Tiede-lehti tyyppinen vai humanistiset tieteet yleensäkään käytä tieteen yleisiä periaatteita? Kuulostaisi kummalta? Vertaisarvioinnin ajatus on juuri kritisoida hypoteesejä ja tarkastaa, että tutkimus on tehty yleiset periaatteet noudattaen tutkimuksesta johtopäätöksiin.


    • Anonyymi

      Viinimiestä näkynyt?

    • Anonyymi

      Komea mies on naisille se luotettava mies. Geenit naisille sanoo että komea mies on naisten unelma mies.Nainen kyllä tietää että mies vaikka pettää mutta koska mies on komea niin nainen luottaa mieheen.

    • Anonyymi

      Olen hurjan kiinnostunut miehestä joka ei ole fyysisesti yhtään minun ns. tyyppiäni. Älykäs on todella ja lahjakas. Ne älykkyys ja lahjakkuus on kyllä minulle ne miehen vakiovarustelut mitkä on löydyttävä. Tärkein seksielimeni on korvieni välissä jos ei älyllisesti kutkuta niin ei kutkuta haaroissanikaan.

      • Anonyymi

        Jee, sopulien seasta löytyy yksi heimolainen, tärkeintä makkarassa ei ole kuari tai jotain sen suuntaista filotropiaa. Tosin en sovi muattihin täyrellisesti siinä miäles notta kyllä se ulukomuatokin vähä merkkaa Piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jee, sopulien seasta löytyy yksi heimolainen, tärkeintä makkarassa ei ole kuari tai jotain sen suuntaista filotropiaa. Tosin en sovi muattihin täyrellisesti siinä miäles notta kyllä se ulukomuatokin vähä merkkaa Piste

        Jatkan viälä että julistin justihin katille paskomiskiallon tuonne kylppärin astiahan silloon ku vaari on netis, häirittöö jo ajatuksenkuluakin tua löyhkä perskele


    • Anonyymi

      Luulette että naiset kiinnostuu teistä koska kulutatte aikaa palstalla mutta naisia ette koskaan tapaa. Naiset tutustuu miehiin viinaa juomalla baareissa ja sellaiset miehet löytää kumppanin. Täällä palstalla te haaveilette ja kirjoittelette että naisia voisitte joskus tavata mutta elätte haavemaailmassa ettekä koskaan tutustu naisiin.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Aloittajalta taisi jäädä tuo linkkaamansa artikkeli lukematta.

      Siellä nimenomaan painotetaan sitä, että naiset EIVÄT kiinnostu vain yhden muotin miehistä, vaikka moinen harhaluulo joidenkin sinkkumiesten mielissä vahvana elääkin.

    • Anonyymi

      Eipä se tarvii kun käydä näin viikonloppuisin ulkona kävelyllä, jotta näkee miten "samannäköisiä" miehiä naiset on kainaloonsa valinneet.

      Jos elää vaan some-maailmassa niin saattaa tosiaan kuva vääristyä. Tuolla oikeassa elämässä näkee tavispariskuntia ihan joka kulmassa.

      • Anonyymi

        Tavis tahtoo taviksen, näin se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavis tahtoo taviksen, näin se on.

        Tavikset tahtoo tositeeveen.


    • Anonyymi

      Kyse ei ole siitä että saisi parisuhteen vaan siitä että on tarjolla pillua eri naisilta silloin kun on sinkku ja mahdollisimman pienellä vaivalla. Mitä kuumempi nainen sitä parempi.

      • Anonyymi

        Siinä ongelmaksi muodostuu sitten se, että on vähemmän naisia jotka haluavat irtoseksiä. Kyse ei siis ole siitä, että naiset haluaisivat miehiä vähemmän seksiä. Vaan siitä että naiset haluavat keskimäärin laadukasta seksiä. Yhdenillanjutun kanssa harjoitettu rävellys on harvemmin naisille laadukas kokemus.


    • Anonyymi

      Tai olemalla lammas.

    • Anonyymi

      Eikö ole aika käsittämätöntä että on alettu käyttämään haukkumasanaa niitä ihmisiä pääasiassa miehiä kohtaa jotka luonto haluaa karsia pois geenipoolista?

      Naiset haukkuu miestä siitä että geenit ei triggeröi alitajuntaa tavalla joka saisi eläimelliset halut heräämään. Suurin osa sinkkumiehistä elää tahdonvastaisessa selibaatissa ja tässä on kyse luonnonvalinnasta.

      Ihan hullua että tälläisestä vielä pitää erikseen nimitellä. Kertoo edelleen siitä miten matala itsetuntemus naisilla on ja miten paljon miestä tässä ajassa vihataan sekä miten hyväksyttyä se on.

      • Anonyymi

        Aloitukseen linkitetyssä jutussahan juuri tuollainen sinun "mieheksi, jonka luonto haluaa karsia geenipoolista" nimittämäsi mies kertoi miten oli löytänyt parisuhteen, kun sai päänsä parannettua kahjoista kuvitelmista. Incelit ovat ihan itse niitä, jotka ovat karsimassa itse itsensä geenipoolista. Luonnolla ei ole mitää teko heidän kilahtaneiden ajatustensa kanssa. Pollatohtorille vaan koko konkkaronkka omia patoumiaan ja traimojaan purkamaan ja ongelma helpottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloitukseen linkitetyssä jutussahan juuri tuollainen sinun "mieheksi, jonka luonto haluaa karsia geenipoolista" nimittämäsi mies kertoi miten oli löytänyt parisuhteen, kun sai päänsä parannettua kahjoista kuvitelmista. Incelit ovat ihan itse niitä, jotka ovat karsimassa itse itsensä geenipoolista. Luonnolla ei ole mitää teko heidän kilahtaneiden ajatustensa kanssa. Pollatohtorille vaan koko konkkaronkka omia patoumiaan ja traimojaan purkamaan ja ongelma helpottaa.

        Hän olisi todennäköisesti silti ilman seksiä jos ei olisi suhteessa. Kyllä matala-arvoinen mieskin voi parisuhteen löytää mutta ei se tarkoita että miehellä naisille olisi arvoa näin yleisesti.

        Artikkeli tosiaan on maksumuurin takana niin sitä ei pääse lukemaan. Aiheesta kuitenkin tiedän hyvin paljon ja lukemattakin väitän tuon olevan täyttä paskaa.

        Evoluutio ja luonnonvalinta on ihan todellisia asioita eikä seksi jakaannu sukupuolten välille kovinkaan tasaisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän olisi todennäköisesti silti ilman seksiä jos ei olisi suhteessa. Kyllä matala-arvoinen mieskin voi parisuhteen löytää mutta ei se tarkoita että miehellä naisille olisi arvoa näin yleisesti.

        Artikkeli tosiaan on maksumuurin takana niin sitä ei pääse lukemaan. Aiheesta kuitenkin tiedän hyvin paljon ja lukemattakin väitän tuon olevan täyttä paskaa.

        Evoluutio ja luonnonvalinta on ihan todellisia asioita eikä seksi jakaannu sukupuolten välille kovinkaan tasaisesti.

        Artikkelinkin tarkoitus on varmaan juuri haukkua niitä matalan arvon omaavia miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän olisi todennäköisesti silti ilman seksiä jos ei olisi suhteessa. Kyllä matala-arvoinen mieskin voi parisuhteen löytää mutta ei se tarkoita että miehellä naisille olisi arvoa näin yleisesti.

        Artikkeli tosiaan on maksumuurin takana niin sitä ei pääse lukemaan. Aiheesta kuitenkin tiedän hyvin paljon ja lukemattakin väitän tuon olevan täyttä paskaa.

        Evoluutio ja luonnonvalinta on ihan todellisia asioita eikä seksi jakaannu sukupuolten välille kovinkaan tasaisesti.

        Kokeilehan lukea se artikkeli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän olisi todennäköisesti silti ilman seksiä jos ei olisi suhteessa. Kyllä matala-arvoinen mieskin voi parisuhteen löytää mutta ei se tarkoita että miehellä naisille olisi arvoa näin yleisesti.

        Artikkeli tosiaan on maksumuurin takana niin sitä ei pääse lukemaan. Aiheesta kuitenkin tiedän hyvin paljon ja lukemattakin väitän tuon olevan täyttä paskaa.

        Evoluutio ja luonnonvalinta on ihan todellisia asioita eikä seksi jakaannu sukupuolten välille kovinkaan tasaisesti.

        Et taida tietää juuri mitään evoluutiosta ja luonnonvalnnasta. Evoluutio suosii genettistä monimuotoisuutta, ei esittämäsi kaltaista geenipoolin kaventamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et taida tietää juuri mitään evoluutiosta ja luonnonvalnnasta. Evoluutio suosii genettistä monimuotoisuutta, ei esittämäsi kaltaista geenipoolin kaventamista.

        Evoluutioon kuuluu myös geenien karsiminen. Deittisivustojen tilastot kertoo että 60-70% naisista pitää fyysisesti viehättävinä 10% miehistä. Mielestäni vastaa todellisuutta aika hyvin. Muut miehet saa murusia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutioon kuuluu myös geenien karsiminen. Deittisivustojen tilastot kertoo että 60-70% naisista pitää fyysisesti viehättävinä 10% miehistä. Mielestäni vastaa todellisuutta aika hyvin. Muut miehet saa murusia.

        Deittisivuilla varmaan vääristää se ettei tiedä miten toinen liikkuu, juttelee, miltä se tuoksuu tai vaikka miltä hiukset tuntuu. Pelkkä naama tai kokokuva tai videokaan ei kerro niin paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutioon kuuluu myös geenien karsiminen. Deittisivustojen tilastot kertoo että 60-70% naisista pitää fyysisesti viehättävinä 10% miehistä. Mielestäni vastaa todellisuutta aika hyvin. Muut miehet saa murusia.

        Tutustu vähän paremmin luontoon ja siihen miten evoluutio ja seksuaalivalinta käytännössä toimii eri eläinlajien tasolla.

        Tuollaista " tasoajattelua" ei esiinny oikeastaan minkään eläinlajin kohdalla. Geenitestit, joita eri lajeille on tehty, osoittavat monimuotoisuuden suosimisesta ei joidenkin supergeenien metsästämisestä. Tuollainen kuvaamasi kaltainen toiminta olisi eläinlajin kannalta tuhoisaa, sillä vaikka jotkin geenit ovat hyvät yhdessä tilanteessa niin ne voivat altistaa jatkossa jollekin ongelmalle. Kaventuneen geenipoolin omaava laji voi heplposti tuhoutu yhden ympäristötekijän muuttuessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Evoluutioon kuuluu myös geenien karsiminen. Deittisivustojen tilastot kertoo että 60-70% naisista pitää fyysisesti viehättävinä 10% miehistä. Mielestäni vastaa todellisuutta aika hyvin. Muut miehet saa murusia.

        Valtaosa ihmiaistä ei etsi deittisivuilta kestävämpää parisuhdetta. Panoseuraa etsittäessä ulkonäön merkitys korostuu aina ja poikkeuksetta. Se tapahtuu niin deittisovelluksissa kuin myös baareissa ja ylipäänsä kaikkialla missä etsitään seksiseuraa. Tuo ei ole nykyajan ilmiö vaan niinnonnaina ollut ja tulee luultavasti aina olemaan.


    • Anonyymi

      Jännämiehistä naiset kiinnostuu. Tatuoitu mies on naisten unelma mies myös.

    • Anonyymi

      Käy vaikka kävelyllä, siellä näkyy kaikennäköisiä pareja. Suurin osa ihmisistä on taviksia, ei mitään somettajia tai tositeeveetyyppejä.

    • Anonyymi

      ”Ajattelin ihan utopistisia juttuja”, yksi mies avautuu siitä, mitä oivalsi deittailusta ja parisuhteesta. ”Sillä sain naiseni syttymään”, hän kertoo sitten.

      Moni Iltalehden kyselyyn vastannut rakkauden löytänyt sinkkumies kertoi, kuinka heillä oli aiemmin väärä käsitys siitä, mikä deittailussa ja parisuhteessa on tärkeää ja mistä rakkaudessa todella on kyse.

      Seksuaaliterapeutti ,Pauliina Flang, tunnistaa sinkkujen harhaluulot rakkauden löytämiseen ja parisuhteeseen liittyen. Myös kriteerilistat kumppanista ovat hänelle terapiatyöstä tuttuja.

      ”Naisen saaminen ei ole ongelma, pikemmin se, että löytää kestävästi yhteensopivat kemiat”, , pohdiskeli yksi mies Iltalehden kyselyssä.

      – Henkilöllä saattaa olla ajatuksia siitä, että kumppanin täytyy olla jotenkin menestynyt tai ulkonäöllisesti täyttää tietynlaiset kriteerit. Niillähän ei ole niin paljon merkitystä pidemmässä rakkaussuhteessa, vaan kemiatason jutulla eli millä tavalla ihmisen kanssa tulee toimeen syvemmällä tasolla, Flang kertoo.

      Hän kehottaa miettimään kriteerilistoja syvemmällä tasolla.

      – Jos siellä vaatimuslistassa lukee rikas tai hyvin toimeentuleva, niin sekin on tärkeää terapeuttisesta ja tarpeiden näkökulmasta. Jos ihminen on elänyt lapsuudessaan vaikkapa köyhyydessä tai hänellä on ollut vaikeita hetkiä talouden suhteen, silloin hyvin toimeentuleva kumppani luo hänelle tietynlaista turvaa ja asia nousee henkilön tarveasteikolla siksi korkealle.

      Jos se on tärkeä asia myös parisuhteen toiselle osapuolelle, niin silloin tarpeet kohtaavat. Ei voi sanoa, että joku kriteeri on huono tai näin ei saisi ajatella, vaan mennä syvemmälle siinä ajatuksessa, mitä kriteerin taustalla on.

      On myös asioita, joihin parisuhdetta etsivän on hyvä kiinnittää huomiota.

      – Terapeuttina koen tärkeäksi kiinnittää huomiota siihen, kuinka hyvin ihminen on tutkinut omaa menneisyyttään tai perhehistoriaansa. Sitä, kuinka hänen vanhempansa toimii keskenään. Sillä on paljon enemmän merkitystä parisuhteen tulevaisuudelle, Flang kertoo.

    • Anonyymi

      – Jos siellä vaatimuslistassa lukee rikas tai hyvin toimeentuleva, niin sekin on tärkeää terapeuttisesta ja tarpeiden näkökulmasta. Jos ihminen on elänyt lapsuudessaan vaikkapa köyhyydessä tai hänellä on ollut vaikeita hetkiä talouden suhteen, silloin hyvin toimeentuleva kumppani luo hänelle tietynlaista turvaa ja asia nousee henkilön tarveasteikolla siksi korkealle.

      Jos se on tärkeä asia myös parisuhteen toiselle osapuolelle, niin silloin tarpeet kohtaavat. Ei voi sanoa, että joku kriteeri on huono tai näin ei saisi ajatella, vaan mennä syvemmälle siinä ajatuksessa, mitä kriteerin taustalla on.

      On myös asioita, joihin parisuhdetta etsivän on hyvä kiinnittää huomiota.

      – Terapeuttina koen tärkeäksi kiinnittää huomiota siihen, kuinka hyvin ihminen on tutkinut omaa menneisyyttään tai perhehistoriaansa. Sitä, kuinka hänen vanhempansa toimii keskenään. Sillä on paljon enemmän merkitystä parisuhteen tulevaisuudelle, Flang kertoo.

      ”Ajattelin ihan utopistisia juttuja. Pitäisi kartano olla, Ferrari ja jätesäkeittäin rahaa, jotta löytäisin unelmieni naisen. Näin ei ollut. Euron jäätelö rannalla, omatekoinen kotiruoka illalliseksi. Sillä sain naiseni syttymään. Oma itseni olin alusta asti. Ekoille treffeille, jos olisin tullut puku päällä, homma olisi kaatunut siihen, koska hän olisi aistinut sen heti. Hupparissa kun viihdyn.”

      Pelkkä hormoniryöppy
      ”Halusin aina vain aidolle rakkaudelle perustuvan suhteen. Sen löytäminen olikin elämäni vaikein tehtävä. Kaikki suhteet epäonnistuivat syystä tai toisesta. Olin asiasta syvästi onneton yli vuosikymmenen.

      Lopulta reilu vuosi sitten, 36-vuotiaana nappasi. Vaimo löytyi täysin sattumalta Facebookin kautta Saksasta. Nyt on ensimmäinen lapsi tulossa ja olen 100 prosenttisesti onnellinen. Ehdin toki vuosien kuluessa kypsyä henkisesti.

      Ajattelen, että mukana oli silti hyvin paljon tuuria ja sattumaa, sillä olin kokenut aitoa rakkautta vain kerran aiemmin ja myös jokseenkin heittänyt toivon onnellisesta rakkaudesta. Yhtä hyvin olisin voinut jäädä yksin loppuelämäksi. Ilman koronaa emme olisi hilluneet Facebookissa niin paljon, tavanneet toisiamme sattumalta ja rakastuneet.”

    • Anonyymi

      Alkuhuuma ei kerro siitä, onko rakkaus pysyvää tai suhde lopulta hyvä. Kun ajatellaan rakkauden löytymistä, siltä odotetaan jalat alta -tyyppistä huumaa ja ajatellaan, että silloin se on tosi rakkautta.

      – Ajatellaan, että rakastumisen täytyy tuntua tosi voimakkaasti. Rakastuminen on todellisuudessa pelkkää hormoniryöppyä. Rakastaminen on ihan jotain muuta. Alun rakkauden huumalla ei ole paljon merkitystä suhteen tulevaisuuden kestävyyden kannalta, Flang yllättää.

      Täydellisen kumppanin etsimisessä, mitä sitten kenelläkin tarkoittaa, ulkonäköasiat painottuvat helposti.

      – Ulkonäkö ei kerro minkälainen se ihminen on vaikkapa seksuaalisen halun kanssa pidemmässä parisuhteessa. Alkuunhan parisuhteessa voi olla paljon seksiä, mutta alkutilanne ei kerro mitään siitä, mikä tilanne on pidemmässä suhteessa, Flang kertoo.

      ”Entinen tyttöystävä jätti vuosituhannen vaihteessa ja minulle kasvoi toksinen incel-ajattelumalli naisista. Kyseinen malli murentui, kun tapasin lasteni äidin, joka tosin on tällä hetkellä entinen. Muistan, kun se ajattelutapa murentui. Se tapahtui hetkessä: Tämä nainen ei olekaan sellainen, mikä on minun toksisessa ajattelussa. Se oli suuri muutos elämässäni. Uskon, että muillakin incel-ihmisillä tapahtuisi sama muutos, kun löytäisivät kumppanin.”

      Ulkonäkö ei kerro minkälainen ihminen on vaikkapa seksuaalisen halun kanssa pidemmässä parisuhteessa.
      Ulkonäkö ei kerro minkälainen ihminen on vaikkapa seksuaalisen halun kanssa pidemmässä parisuhteessa.Adobe Stock /AOP
      Nousee esiin terapiassa
      Flang paljastaa, mikä asia nousee esiin terapiatyössä.

      – Ajattelen, että arvojen samankaltaisuus on tärkeää. Ovatko arvot lähtökohtaisesti samanlaiset. Sanotaan esimerkiksi, että vapaus on tosi tärkeää tai perhe on tärkeä. Mutta mitä se sitten käytännössä tarkoittaa, merkitsee eniten, Flang kysyy.

      Käytännön tasolla samat arvot voivat näkyä ihmisillä eri tavalla.

      – Meneekö vaikka taloudellinen toimeen tuleminen kaiken edelle ja tekeekö ihminen töitä tosi paljon ja ajattelee sitä kautta, että perhe on mulle tosi tärkeä. Toiselle perheen tärkeys taas merkitsee sitä, että perhe viettää yhdessä aikaa. On se sitten kahdestaan tai lasten kanssa. Se on silloin toiselle se arvo.

      ”Parisuhteessa pitää olla diplomaatti. Omia asioita ei saa laittaa totaalisen ehdottomaksi. Asioista pitää voida tinkiä. Mikään asia ei saa olla täysin elämän ja kuoleman kysymys. Itse olin aluksi totaalisen ehdoton, mutta huomasin hyvin nopeasti saavani pakit hyvin nopeasti. Pienillä myönnytyksillä on päästy pitkälle. Tietysti on molemmilla asioita, joista pidetään kiinni, mutta ne on vain hyväksyttävä ja kulmia hiottava.”

      Terapiassa Flangin asiakkaita puhuttavat paljon myös tarpeet. Se, miten meidän syvimpiin tarpeisiimme vastataan.

      – Harvemmin kukaan, vaikka Tinderissä laittaa, että miten vastaat turvan tarpeeseeni. Tai miten osoitat rakkautta tai mikä on rakkauden kielesi.

      Tarpeet ovat asioita, jotka kaipaavat tulla huomioiduksi, mutta joita harvemmin kriteerilistasta löytyy.

      Jos suhteen alkuun ei ole kipinän tunnetta, voiko asia muuttua?
      Jos suhteen alkuun ei ole kipinän tunnetta, voiko asia muuttua?Adobe Stock /AOP
      Ikuisuusdilemma
      ”Olen mies, joka pidin itseäni pitkään ikisinkkuna. Valehtelisin jos väittäisin etteikö se olisi häirinnyt minua tai vaikuttanut itsetuntooni. Heikohko itsetunto ruokki ujoutta naisten seurassa, mikä taas heikensi rakkauden löytämisen todennäköisyyttä.

      Opin kuitenkin ajan kanssa löytämään itsetuntoa mielekkäiden harrastusten ja itsetutkiskelun kautta. Parisuhdemarkkinoilla opin paremmin avaamaan ja kuvailemaan itseäni jo deitti-ilmoituksissa, mikä helpotti oikeasti samanhenkisten ihmisten löytämiseen. Vaikka olin kärsinyt yksinäisyyden tunteesta, niin kehen tahansa kanssa en halunnut ruveta tapailemaan pelkästään seurustelemisen ilosta.

      Nykyään olen ollut jo useamman vuoden verran onnellisessa parisuhteessa, jonka löysin 28-vuotiaana. Onnen osuutta ei voi kiistää, mutta oman olemuksen ja treffailuihin tottumisen vaikutus oli selkeä.”

      Uudelleen ja uudelleen terapiatyössä esiin nouseva kysymys on, jos alkuun ei ole kipinän tunnetta tai vetovoimaa, voiko asia muuttua. Flangin vastaus on yksinkertainen.

      – Harvemmin se ajan myötä kasvaa se vetovoima, jos sitä ei ole jo aluksi ollut.

      Jos suhde on lähtenyt neutraalisti liikkeelle, niin toki puolin ja toisin voi olla syvää kiintymystä, mutta se ei välttämättä ole sellaista vetovoimaista tunnetta, jota moni juuri seksuaalisuudessa kaipaa.

      Kursivoidut kohdat ovat miesten vastauksia Iltalehden kyselyyn rakkauden löytämisestä.

    • Anonyymi

      Siis oikeesti. Tuo artikkeli ei kerro yhtään mitään mistään.


      "Lopulta reilu vuosi sitten, 36-vuotiaana nappasi. Vaimo löytyi täysin sattumalta Facebookin kautta Saksasta. Nyt on ensimmäinen lapsi tulossa ja olen 100 prosenttisesti onnellinen. Ehdin toki vuosien kuluessa kypsyä henkisesti."

      Niin on noin matala arvo että oikeen saksasta saakka löyty nainen. Kyllä tää mies on edelleen matala-arvoinen ja joutuisi sinkkuna olemaan ilman seksielämää jos ei kaikkein rumimpia halua panna.


      Artikkeli ei kerro yhtään mitään siitä miten voi sinkkuna saada pillua eri naisilta säännöllisesti sekä olla elämättä tahtomattaan selibaatissa. Se nyt kuitenkin tässä on oleellisin ja tärkein asia.

      • Saksa on ihan hyvä suunta jos puolisoo haluaa löytää. Se on kulttuuriltaan hyvin lähellä suomea. Mulla yks tuttava löysi kans puolison Saksasta. Tosin he oli jo vähän vanhempia, eikä siis tosta lapsi hommasta ollut enää mitään paineita. Ja heillä meni hyvin. Sakassa ei ole sellaista venäläistä melankoliaa tai ruotsalaista sinuttelu kulttuuria kuin meillä. Että rehdisti vaan olemalla perinteinen suomalainen. Ja työnteko kulttuuri sun muut on samoin.


      • Anonyymi

        Oletat siis kaikkien saksalaisten naisten olevan heikompitasoisia?


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Saksa on ihan hyvä suunta jos puolisoo haluaa löytää. Se on kulttuuriltaan hyvin lähellä suomea. Mulla yks tuttava löysi kans puolison Saksasta. Tosin he oli jo vähän vanhempia, eikä siis tosta lapsi hommasta ollut enää mitään paineita. Ja heillä meni hyvin. Sakassa ei ole sellaista venäläistä melankoliaa tai ruotsalaista sinuttelu kulttuuria kuin meillä. Että rehdisti vaan olemalla perinteinen suomalainen. Ja työnteko kulttuuri sun muut on samoin.

        Kyllä Suomi on paras suunta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Suomi on paras suunta.

        En nyt laittais näitä suuntia mihinkään paremmuusjärjestykseen, vaan toi saksa on vaan yks suunta muiden joukossa. Ja puhuin yleisesti puolison löytämisestä, vaikka aloituksessa nyt näin päin olikin. Puoliso löytyy mistä löytyy, eikä se minkään maan miesten tai naisten tasoihin liity.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletat siis kaikkien saksalaisten naisten olevan heikompitasoisia?

        Oletan että miehellä on matala arvo kun noin kaukaa löyty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että miehellä on matala arvo kun noin kaukaa löyty.

        Miksi olisi. Oletat miehen huolivan mitä vaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että miehellä on matala arvo kun noin kaukaa löyty.

        Miksi olisi. Oletat miehen huolivan mitä vaan? Itse oletan miehen(kin) etsivän sellaista, josta pitää ja aina se ei löydy naapuritalosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletan että miehellä on matala arvo kun noin kaukaa löyty.

        Suomalaismiehillä ei ole mikään korkea ststus Euroopan maissa. Kaukoidän maista matalatasoiset suomalaismiehetkin voivat naisen löytää, mutta ei Euroopasta. Miehellä täytyy olla Suomessa melko korkea status, jos keski-eurooppalainen nainen hänestä huolii.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaismiehillä ei ole mikään korkea ststus Euroopan maissa. Kaukoidän maista matalatasoiset suomalaismiehetkin voivat naisen löytää, mutta ei Euroopasta. Miehellä täytyy olla Suomessa melko korkea status, jos keski-eurooppalainen nainen hänestä huolii.

        Jos otetaan vaikka saksa taas esimerkiksi, niin moni tykkää suomalaisesta enemmän kun jostain itä blokin suunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomalaismiehillä ei ole mikään korkea ststus Euroopan maissa. Kaukoidän maista matalatasoiset suomalaismiehetkin voivat naisen löytää, mutta ei Euroopasta. Miehellä täytyy olla Suomessa melko korkea status, jos keski-eurooppalainen nainen hänestä huolii.

        Vähän riippuu.

        Oon kuullu puhuttavan että mie oon ihanan miehekäs tuolla etelässä.


        :D

        - KonnaKettu


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Jos otetaan vaikka saksa taas esimerkiksi, niin moni tykkää suomalaisesta enemmän kun jostain itä blokin suunnasta.

        Jos rankataan itäblokin yläpuolelle, niin se ei varsinaisesti kerro korkeasta statuksesta.


    • Anonyymi

      en usko enää naissukupuoleen ollenkaan, en viitsi edes pä'ivää sanoa turhaa sekin on.

    • Anonyymi

      👍👍👍

    • Anonyymi

      Huonosti käyttäytyvän miehen kanssa ei voi tehdä lapsia oli se millainen adonis tai kroisos tahansa, lapset saa traumoja.

    • Anonyymi

      moni kakku kaunis päältä,mut sisältä täysin mätä..

    • Anonyymi

      Tutkimusten mukaan naisilla on kerran kuussa menkat, kunnes vaihdevuodet tulee.

    • Anonyymi

      Tavismies päsee pitkälle myös isolla kalulla.

      • Anonyymi

        Juu ei niillä pienillä tee kyllä juuri mitään, nainenkin jo siinä kiukustuu.


      • Anonyymi

        Jaa. Minä olen käyttänyt lentokonetta.


    • Anonyymi

      Täällä sellainen tavismies. Parturi ja parran siistiminen 15 vuotta sitten. Sama lippalakki 25 vuotta. Kelpaisko sulle?

      Silti luulee olevansa joku Jumalan lahja naisille. Maireasti keskustelee ja kyylää naisia. Aina paikalla.

    • Mikähän mua vaivaa, kun tympii nykyään edes miettiä miehiä tai niitten kiinnostavuutta? :/

      Kun avaa aloituksen ja tulee eteen mies sitä mmies tätä tekee mieli sulkea koko aloitus. Poistua.

    • Anonyymi

      Minäkin kiinnostuin tietyn tyyppisistä naisista, siinä meni elämästä pilalle 5 vuotta. Tosin elämänkokemusta sain.
      Sitten huomasin ja vaihdoin kiinnostuksen kohteitani, löysin oikean ja yli 55 vuotta on jo kuljettu yhdessä.
      Hän oli hieman näköiseni, eli työkirveellä tehty , normaalivartaloinen ja ihonväri/hiukset samaa kuin mulla.

      Muutamilla ihastuksillani ennen oli niin harvinainen sukunimi, että olen pystynyt seuraamaan heitä helpolla. Useimmalla on mennyt elämä melko lailla eri tavalla kun olisin toivonut.
      Niin,, huomasin että vasta 25vuotiaana aikuistun ja tuli järki.

    • Anonyymi

      Eikö ole jo tuhannen kertaa vähintään kirjoitettu, että naiset kiinnostuvat itseään kiinnostavista miehistä, ja kohteet ovat erilaisia.

    • Anonyymi

      Ei ole totta! Itse oon sellainen että jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin sitten voi suksia sanonko minne ja kauas! En rupea kenenkää takia ulkomuotoani muuttamaan vaan olen oma itseni! same on miehilläkin että ei kaikki naiset kelpaa miehille. jos en kelpaa naisille niin niistä olevista naisista ei mulle kelpaa mitenkää koska olen hyvin tarkka siinä minkä näköinen nainen on oltava!

    • Anonyymi

      Anonyymi 22.01.2022 14:47

      Mikä on tavismiehen kriteeri?

      Mikä on "ei tavisnaisen kriteeri"?
      Ehkä ei tavisnaisten kriteeri on olla sofia belorf?
      Silikonia suussa rinnoissa ja takapuolessa ja aivoissa?

      Ehkä thredin aloittajan pitäisi miettiä miten
      vuorovaikutuksessa pitäisi keskustelu aloittaa?
      Sitä ei ajatella kritisoimalla vaan empatialla?

    • Anonyymi

      Suomalaiset miehet eivät ole miehiä. Ne on hiiriä. Ja miten nainen voisi tuntea olonsa naiseksi hiiren kanssa? Hiiren kanssa naisella herää äidinvaistot ja nainen muuttuu äidiksi. Jos haluat naisen, niin ala olemaan mies eikä hiiri. Suurinosa suomalaisista miehistä ei edes omaa mitään keskustelutaitoja tai omia mielipiteitä. Ei kiinnosta sellaiset miehet ollenkaan. Mies joka ei ole kiinnostunut maailmasta ja jonka kanssa ei voi puhua ei kiinnosta minua ollenkaan.

      • On mulla mielipiteitä. Esim. Koulutusleikkauksista, kiinailmiöstä, tieverkon kunnosta ja rakennussuojelusta ym. Mutta esim. Se että kumpi on parempaa, tee vai kahvi, niin se on suomen kansantalouden kannalta ihan sama. Että tommosista asioista en rupee väitteleen vaikka siitä kuinka hiireksi sitten sanottas. Sama juttu jostain huonekalujen järjestyksestä tai muusta turhasta.


    • Anonyymi

      Tavis mies löytää naisen jos yrittää juoda viinaa baareissa usein eikä luovuta helposti. Baarista monet tavis kaverini löytäneet kumppanin ja perustaneet perheen. Minulla on lihavia kavereita ja työttömiä mutta niin vaan ovat lapsia saaneet ja naisen löytäneet.

      T viinamies

    • Anonyymi

      Muuta Raisoon. Kauppakeskus Myllyssä tulee ruuhka-aikaan helposti 100 tavismiestä vastaan naistensa kanssa.

      Olen itse ollut koko ikäni tavismiesten kanssa tekemisissä. Jokaisella on ollut ainakin jonkin verran varaa valita tavisnaisista.

      Ei siis niin, että nainen aina valitsisi.

      Jos kukaan nainen ei koskaan kiinnostu, ei ole tarvis, vaan kuuluu syystä tai toisesta marginaaliin.

    • Anonyymi

      Aloittajan kertomus pätee myös toisin päin. Eli jos naiset puhuu miten osa miehistä toimii. Niin tavismiehet kiertää kaukaa.

    • Anonyymi

      "En ole koskaan nähnyt rumaa miestä jolla on hitonmoinen kasa rahaa"

    • Anonyymi

      Te puhutte nyt aidasta ja ap aidanseipäistä. Ap ei halua parisuhdetta eikä häntä kiinnosta parisuhdekriteerit. Ap haluaa paljon irtopillua eri naisilta ja kiukuttelee, kun ei saa. Syyksi hän on keksinyt geenit ja naisten nirsouden, kovin omaperäistä.

      Ap:n tulisi nyt ymmärtää kaksi seikkaa:
      1) naiset eivät keskimäärin pidä irtoseksistä ja harrastavat sitä huomattavasti miehiä vähemmän
      2) niillä naisilla, jotka irtoseksistä pitää, on valtava joukko ehdokkaita tarjolla, ja tässä porukassa pärjätäkseen pitää olla sekä ulkonäkö että supliikki kunnossa.

      Jos siis haluat irtopillua, niin kilpailet hitosti kovemmassa sarjassa kuin parisuhdetta etsivät miehet. Tämä ei muutu ennen kuin naisetkin alkavat harrastamaan sankoin joukoin aivotonta ympäriinsä paneskelua, eli ei koskaan.

      Onnea valitsemallasi tiellä.

      - Exp

    • Anonyymi

      No eihän se mitään kiinnostusta edes ole. Nainen voi olla sitä mieltä, että mies on kivannäköinen, mutta jos pelkkä hyvä ulkonäkö herättää valtavan suuria tunteita, niin kenties naisen todellisuudentaju ei ole ihan kunnossa. Sitä paitsi hyvännäköisiä miehiä on paljon, ei sitä jokaisesta vastaantulevasta hyvännäköisestä miehestä voi kiinnostua.

    • Anonyymi

      Jaajaa, ja täysinnäköinenkin pitäisi olla.

    • Anonyymi

      Höpö. Noita kaikkia on ollut tyrkyllä eron jälkeen elämässäni monia. Ja nähnty ja koettu myös. Kaikenlaista komistusta,hurmuria,julkkista,ja paljon nuorempaa. Silti olen onnellisempi sinkkuna ja nykyisin myös omasta tahdosta selibaatissa. Olen ymmärtänyt että olen jotain paljon enemmän kun pornopervojen halujen kohde. Enkä ole velkaa kenellekkään mitään enkä missään muodossa.

      • Anonyymi

        Naiset kuvittelee olevansa itsenäisiä ja itsellisiä , vaikka tosiasiassa ovat yhäkin miehen vaikutuksen alla ja vietävissä. Kuka nainen muuten itseään alasti julkisuudessa esittelisi ellei itseään alentaisi rahan tai maineen alttarille. Silikonit ja töröhuulet laittaa. Omaksi ilokseenko ,ja pah.Näkisi näin itseään miesten silmin,esineenä. Turha puhua mistään tasa arvosta kun naiset itse itsensä näin alentaa.


    • Anonyymi

      Väittääsin notta kyllä tua erellämainittu katti ja sen tekosten hajuaroomit tappaas koko ihimiskunnasta lisääntymishalut tai sitte toimitus tarttis teherä henkiä pirättäen siinä minuutin sisällä varsin kiiruhusti mikä taitaa torellisuureskin olla se miähen suarittamisen aika keskimäärin...saa korjata jos mä oon vääräs mun arvioos, niinku mä erellä sanoon jotta häirittöö tua löyhkä ajatuksenkulukuakin jo perskele. Niinku istuus sontakuarman päällä...

      • Anonyymi

        No niin. Siinä sittisontiainen kakkakeossaan turisee lämpimikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin. Siinä sittisontiainen kakkakeossaan turisee lämpimikseen.

        Joo, totta puhuen alakoo vituttaa kesken lausehen ku välähti miälehen jotta oon tekemäs saman virhehen kuin kaikki erellä , eli sekaantumas kattilootten kansien välisehen taistohon mikä liäneekää jossa lopputulos on aina täysin yhrentekevää. Otin sitte lopuuksi ja korjasin virheeni ja aloon jauhamahan sontaa tänne asian sekahan.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe