Ihan paskaa elämä

Anonyymi

Joo, läheiset kuolee ympäriltä, naista en ole saanut enää 3 vuoteen ja lisäksi olemme menossa hyvää vauhtia kohti Totalitaristista yhteiskuntaa. Korona on pelkkää huijausta, koronarokotteet on myrkkypiikkejä ja tämä koko homma on eliitin salajuoni ihmiskuntaa vastaan. Sen tulette vielä huomaamaan tekin jotka vielä uskotte tähän kusetukseen.

KilttiMies89

36

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menisit sinäkin pilkille. Piristyisit.

      • Anonyymi

        Ehkä pitäisi ottaa samantien 3 piikkiä kerralla niin pääsis hengestään.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä pitäisi ottaa samantien 3 piikkiä kerralla niin pääsis hengestään.

        KilttiMies89

        Kalaan höpsö. Ei sulle kukaan kolmea piikkiä kerrallaan anna.

        Hautaa läheisesi, katso maailmankarttaa ja suunnittele uusi paikka ja uusi elämä.


    • Anonyymi

      Naista saa maksamalla. Maksullisia naisia saa helposti netistä.

    • Anonyymi

      Herjana voisi tähän heittää legendaarisen sanoituksen, että kaikki on paskaa paitsi kusi.

      Oletko muuten miettinyt paskan olemusta? Se saa kaiken kukoistamaan. Paskaa heinäpeltoon, niin tulee ravinteikasta apetta lehmille. Ilman paskaa olisimme todennäköisesti kuolleet.

      -keinovaginamies-

    • Anonyymi

      Piikit saatu ja nainenkin päsähti kuvioihin, että ihan hyvin menee.

      Oltiin naisen vanhempien mökillä koko viikonloppu. Ei muuten tipan tippaa ollut alkoholia ja hyvin meni aika ihan vierekkäin rupatellessa ja silloin tällöin rakastellessa. Toisiin tutustumista ja jatkuvaa hipsuttelua.

      Niin ja nsinen otti muuten minuun yhteyttä ja siitä tämä lähti, että monta monituista palstateoriaa on pistetty tässä nurin. 🤣

      Ja kaiken mä sinskin pistän ihan oman kuupan tutkimisen piikkiin. Jos se on kaikenlaista pahaa vibaa täynnä, ei muiden ihmisten kanssa tule mitään hyvää. Siihen vaan pitää panostaa, jos haluaa elämäänsä jotain hyvää.

      • Eli turhaan kärvistelit ja juoksit naisten perässä kun lopultakaanei tarvinnut muuta kuin että nainen tulee ovellesi? :-D


      • Anonyymi

        Joo, ei tule tapahtumaan mun kohdalla.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei tule tapahtumaan mun kohdalla.

        KilttiMies89

        Oletko se söpö hieman pulska mies?


      • Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

        Eli turhaan kärvistelit ja juoksit naisten perässä kun lopultakaanei tarvinnut muuta kuin että nainen tulee ovellesi? :-D

        Joo. Näin kävi. Palstan opasteet on perseestä! 🤣

        Mies jos pistää elämänsä kuntoon, pään selväksi aivopieruista ja elää elämänarvoisesti, niin tulevat ovelta hakemaan. Sitten koettaa vaan pysyä pystyssä kun viedään kun litran mittaa. 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei tule tapahtumaan mun kohdalla.

        KilttiMies89

        Joo. Olet ilmoittanut selkeästi, että muiden pitäisi tehdä sun elämästäs parempi. Itse keskityt valittamiseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Olet ilmoittanut selkeästi, että muiden pitäisi tehdä sun elämästäs parempi. Itse keskityt valittamiseen.

        Taidan tietää kuka oot. Ihan kuin olisin kuullut tuon ennenkin. Sekö on yksinomaan mun oma vika että jotkut ihmiset on ilman syytä tehnyt mun elämästä helvettiä tai se että läheiset sairastuu vakavasti ja kuolee pois? Kuka tämmöstä paskaa muka jaksaa kun ei ole mitään positiivista tapahtunut vuosiin?

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan tietää kuka oot. Ihan kuin olisin kuullut tuon ennenkin. Sekö on yksinomaan mun oma vika että jotkut ihmiset on ilman syytä tehnyt mun elämästä helvettiä tai se että läheiset sairastuu vakavasti ja kuolee pois? Kuka tämmöstä paskaa muka jaksaa kun ei ole mitään positiivista tapahtunut vuosiin?

        KilttiMies89

        "Joo. Olet ilmoittanut selkeästi, että muiden pitäisi tehdä sun elämästäs parempi. Itse keskityt valittamiseen."

        Joo, ei hätää ei sun mua tartte auttaa eikä kenenkään muunkaan!!! Mulla ei ole enää kavereita kun kaikki on mulle selkänsä kääntänyt enkä kaipaa mitää kavereita elämääni!!! Hyvästi sitten vaan!!! Enköhän mä kohta varasta vaikka joltain poliisilta aseen, ammun muutaman ihmisen hengiltä ja sen jälkeen itseni.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Joo. Olet ilmoittanut selkeästi, että muiden pitäisi tehdä sun elämästäs parempi. Itse keskityt valittamiseen."

        Joo, ei hätää ei sun mua tartte auttaa eikä kenenkään muunkaan!!! Mulla ei ole enää kavereita kun kaikki on mulle selkänsä kääntänyt enkä kaipaa mitää kavereita elämääni!!! Hyvästi sitten vaan!!! Enköhän mä kohta varasta vaikka joltain poliisilta aseen, ammun muutaman ihmisen hengiltä ja sen jälkeen itseni.

        KilttiMies89

        Huono suunnitelma tuollaisia ei kannata edes kirjoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidan tietää kuka oot. Ihan kuin olisin kuullut tuon ennenkin. Sekö on yksinomaan mun oma vika että jotkut ihmiset on ilman syytä tehnyt mun elämästä helvettiä tai se että läheiset sairastuu vakavasti ja kuolee pois? Kuka tämmöstä paskaa muka jaksaa kun ei ole mitään positiivista tapahtunut vuosiin?

        KilttiMies89

        Tarviiko se olla kenenkään vika? Ihmisille tapahtuu kaikenlaista, huonoakin.
        Vaikka ei sillä väliä, mitä selittäis sulle, sä näköjään jaksat vaan valittaa ja uhkailla muita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko se söpö hieman pulska mies?

        En tiedä muuten pulska mutta ehkä hieman naamastani, vähän lapsenkasvoinen.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä muuten pulska mutta ehkä hieman naamastani, vähän lapsenkasvoinen.

        KilttiMies89

        Ok🙂


    • Anonyymi

      Ei tässä muutkaan saa naista ja kelpaa naisille. Monta vuotta sinkkuna ollut ja ei vaan millään löydä ketään.masentaa elämä.

      • Anonyymi

        Ja hermokin meinaa mennä totaalisesti kuten tuosta eräästä mun yläpuolisesta kommentista varmaan huomaa.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja hermokin meinaa mennä totaalisesti kuten tuosta eräästä mun yläpuolisesta kommentista varmaan huomaa.

        KilttiMies89

        Miksi sulla meinaa mennä hermo oletko se komea ja seksikäs mies?


    • Otan osaa. Läheisen poismeno on aina rankka paikka. Ajan myötä ikävä helpottaa, mutta ei se silti koskaan unohdu. Viimein sitä voi jo hymyssä suin muistella menneitä.

      • Anonyymi

        Isä oli mulle todella tärkeä ja keskeinen henkilö elämässä. Oli vaan surullinen tarina kun kuoli melkein samantein vakavaan sairauteen kun vihdoin pääsi eläkkeelle. Mulla välillä suru ilmenee myös voimakkaana vihana ja jonkinlaisena pettymyksenä koko yhteiskuntaan ja ympärillä tapahtuviin asioihin. Itkenyt olen jo niin paljon etten jaksa enää.

        KilttiMies89


      • Anonyymi kirjoitti:

        Isä oli mulle todella tärkeä ja keskeinen henkilö elämässä. Oli vaan surullinen tarina kun kuoli melkein samantein vakavaan sairauteen kun vihdoin pääsi eläkkeelle. Mulla välillä suru ilmenee myös voimakkaana vihana ja jonkinlaisena pettymyksenä koko yhteiskuntaan ja ympärillä tapahtuviin asioihin. Itkenyt olen jo niin paljon etten jaksa enää.

        KilttiMies89

        Sinun on tärkeä kohdata ja käsitellä menetyksestä aiheutunut suru, jopa viha ja kaikki mahdolliset tunteet. Joku ammattilainen voisi auttaa siinä. Minua auttoi terapia. Enkä sano että se on ratkaisu kaikille, mutta jollain tavalla tunnekuormaa olisi hyvä päästä purkamaan, jos tuntuu ettei omat voimat riitä. Voisit alkuun ainakin kokeilla jonkinlaista kriisiapua. Tai puhu ainakin jollekin läheiselle. Yksin miettiessä ajatukset alkavat kiertämään ja pälli leviää.

        Itse olen tuntenut paljon vihaa monia asioita kohtaan. Ne eivät ole kuitenkaan ollut oikea syy pahaan olooni, vaan ikään kuin sijaistoimintaa.

        Ja jos joskus tulee olo että olet yksin, niin muista että me olemme täällä palstalla hengessä mukana. Meitä on täällä muitakin menetyksiä kokeneita. Minulle se oli enoni, joka oli minulle kuin isoveli ja joka oli iso osa elämääni. Yhtenä yönä hän ei vain enää herännyt.

        En osaa sanoa muuta. Mutta ole armollinen itsellesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Isä oli mulle todella tärkeä ja keskeinen henkilö elämässä. Oli vaan surullinen tarina kun kuoli melkein samantein vakavaan sairauteen kun vihdoin pääsi eläkkeelle. Mulla välillä suru ilmenee myös voimakkaana vihana ja jonkinlaisena pettymyksenä koko yhteiskuntaan ja ympärillä tapahtuviin asioihin. Itkenyt olen jo niin paljon etten jaksa enää.

        KilttiMies89

        Minunkin isäni kuoli siitä on 4 vuotta aikaa kyllä se vieläkin kirpaisee.


    • Mullahan on se tilanne etten ikinä oo naista saanu ja lähiomaisiakin oon tässä haudannu tuhansia viimevuosina. Mutta tästä tulikin mieleen, että onks noita hautureita täällä. Teillä ei ainakaan työt lopu suomen maassa. Mut onks se pahasti sanottu, että se on viimenen ala mikä suomessa kannattaa. Kun mun you tube kanavalle tuli alapeukku ton kommentin johdosta.

    • Anonyymi

      Viinaa juomalla saa naisia baarista. Turha siellä kotona on masentua. Mene baariin niin tutustut naisiin ja silloin mieli piristyy.

      T viinamies

      • Anonyymi

        Ei pääse baarinkaan enää kun baarit on kiinni ja ja sinne vaaditaan koronapassia. Rokotteita en ole ottanut enkä ota. Toisaalta baareista ole koskaan nais-seuraa mukaan saanut silloinkaan kun niissä vielä pystyi käymään.

        KilttiMies89


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse baarinkaan enää kun baarit on kiinni ja ja sinne vaaditaan koronapassia. Rokotteita en ole ottanut enkä ota. Toisaalta baareista ole koskaan nais-seuraa mukaan saanut silloinkaan kun niissä vielä pystyi käymään.

        KilttiMies89

        Oletko todella kiltti mies?


    • Anonyymi

      Onhan näistä ollut ennustuksia. Samat asiat toistuu myös mitä elokuvissa ja peleissä on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Suuri nollaus, The Great Reset, Klaus Shwabe, World Economic Forum, Bill Gates, Paavi, Pakkorokotukset, 5G, ihon alle asennettavat mikrosirut jne.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Ikävä kyllä elämä menee niin, että iän karttuessa lähipiiri väistämättä harventuu. Sille ei mahda mitään. Vaikka se on raskasta niin voit kuitenkin ajatella positiivisesti - et saanut pitää heidät elämässäsi näinkin kauan. Omaan elämääni ne ensimmäiset läheisten ihmisten kuolemat osuivat jo alle kymmenvuotiaana ja toisille vieläkin aiemmin.

    • Mutta ei siitä silti alapeukkua tarvi antaa. Kun se on totta. Ihmisiä vaan kuolee koko ajan ja jollekin se tuo tuloja. En mä mitenkään kade oo, sen kun totesin.

      • Anonyymi

        Kohta niillä hautureilla vasta kulta-ajat voi edessä ollakkin jos alkaa putoileen porukkaa kunnolla noiden koronarokotteiden takia. Mullekkin tuota myrkkypiikkiä yritettiin jo tuputtaa kun soittelin lääkäriin ihan muissa asioissa. Nyt saan varmaan ainakin tuhat alapeukkua tämän kommentin johdosta.

        KilttiMies89


    • Anonyymi

      Älä ajattele, et kuolema on vain sinun kokema, todella monilla on yhtä lailla näitä valitettavaa kokemuksia, niiden kanssa parempi yrittää pystyä elämään, vaikka vaikealta se välillä tuntuukin. Olen menettänyt vanhempani ja muutaman ystävän syövän ja kolme viinan takia.

      Vastoinkäymisillä ja niiden käsittelyllä jokainen toimii omalla tavalla, hyvä ymmärtää, että siihen voi itse vaikuttaa, kuinka vaikuttaa asiaan niin että saat pahasta jotain myönteistä itsellesi, muistot ei unohdu. Kuinka käsittelet niitä mielessäsi läpi. Jokainen käsittelee asioita omalla tavalla.

      Miten helpottaa omaa oloa ja menetyksiä niin, että saa siitä jotain hyvääkin itselle? Lähtökohtaisesti ja aluksi kaikki tuntuu painajaismaiselta, kun pahin tapahtuu, mut jollei osaa käsitellä asiaa hyvällä tavalla, sitä monet sortuu pulloon? Mitä en itse suosittele, viina lähes aina huonontaa vain tilannetta?

      Kaikki hyvä lähtee itsestäsi ja tavoistasi käsitellä niitä hyvin tai huonosti? Elämä opettaa asioita niin kuin haluat niitä opettaa itsellesi. Pskan saa pyytämättäkin, hyvä vaatii vastuun ottoa itsestä. Miten haluat elää loppuelämäsi? Itse säälissä kierien vai myönteisemmin tulevaan pyrkien. Suru vie aina aikansa, vuosiakin toisinaan, hyvät muistot jää elämään loppuelämäksi.

    • Anonyymi

      Kolmen vuoden kuluttua jo alkaa Spars-Pandemia joka ajoittuu vuosille 2025-2028 (Spars Pandemic).

      KilttiMies89

    • Anonyymi

      =)

      miettisin että, kun, maailmassa on lukemattomia kaurajuomia,

      niin, mitäs jos lisäisimme siihen ihan vain tavallista foolihappoa,

      että, saadaan kaurajuoman kaikki hyödyt, ja, kasvisten tärkeimmän ainesosan,

      foolihapon kaikki hyödyt?, =)


      joten, miettikää sanojani ja viisautta niiden takana,

      ja, rukoilen ja toivon että tästä viisaudesta otettaisiin opiksi,

      ja, toivon mukaan teoiksi, ja, lukemattomien ihmisten terveydeksi,

      ja, pidempääkin pidemmälle, elämälle, unelmien vain,

      ja, kiitokseksi tästä neuvosta ja viisaudesta,

      ihan kiitollinen hymy on paras palkinto,

      =)

      N

      eli, PAKSU PEKKA,

      =)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna minulle anteeksi

      Anna minulle anteeksi. Minä pyydän.
      Ikävä
      159
      2446
    2. Kun viimeksi kohtasitte/näitte

      Mitä olitte tekemässä? Millainen ympäristö oli? Löydetään toisemme...
      Ikävä
      136
      1915
    3. Olet kyllä vaarallisen himokas

      Luova, kaunis, määrätietoinen, pervo, mielenkiintoinen, kovanaama, naisellinen ja erikoinen.
      Ikävä
      106
      1755
    4. Mikä on hän on ammatiltaan?

      Vai tiedätkö mitä kaivattusi tekee työkseen?
      Ikävä
      77
      1411
    5. Mitä ajattelit silloin kun

      Löysit hänet?
      Ikävä
      76
      1378
    6. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      21
      1347
    7. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      228
      1086
    8. Oletko tutustunut muihin

      Samalla tavalla kuin häneen?
      Ikävä
      71
      884
    9. Miksi homous puhuttaa konservatiiveja vuodesta toiseen?

      Kysymykseen on vastattukin Kansanlähetyksen osalta: "Miksi sukupuoleen ja seksuaalisuuteen liittyvät asiat ovat konserv
      Luterilaisuus
      213
      850
    10. Uskotko että kohdataan vielä?

      Kysymys otsikossa, aloitukseen ei muuta lisättävää.
      Ikävä
      46
      810
    Aihe