Palsta ei toimi taaskaan.

Anonyymi

Te ette palstaile tarpeeksi. Ylläpitäjä ei saa mainostuloja ja serverit on toissavuosikymmeneltä.

Jokin menee pieleen, kun rahaa ei ole, ja sitten tunnin päästä päivittyykin.

-keinovaginamies-

29

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aluevaalit sotki S24:kin palvelimet.

Sellaista se politiikka on.

• Anonyymi

Tsau Elluinen. Kuiz poljettaa? Joko kattohomma selkis?
        T:tiiät kuka. 😄

• Anonyymi kirjoitti:

Tsau Elluinen. Kuiz poljettaa? Joko kattohomma selkis?
        T:tiiät kuka. 😄

Tsau brother :)

Tässähän tämä, kärvistellen ja odotan kirurgin lausuntoa. Suattaa kaula mennä sahurin käsittelyyn.

Kattohommassa kävi oharit. Katotaan sitten keväällä mitä tehdään, mitä voidaan ja kuka tekee.

Kuis siulla?

• Anonyymi

Helsinki ei osallistunut näihin vaaleihin, mutta eliitti vastaa Helsingistä. Muistakaa päättäjät reilu 50% ei halunnut näitä vaaleja. Lisää paska politiikkoja sotkemaan asioita. Politiikko =varas

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Tsau brother :)

Tässähän tämä, kärvistellen ja odotan kirurgin lausuntoa. Suattaa kaula mennä sahurin käsittelyyn.

Kattohommassa kävi oharit. Katotaan sitten keväällä mitä tehdään, mitä voidaan ja kuka tekee.

Kuis siulla?

Typistävätkö päätä lyhemmäks? 😳

Niin, siis saitteko jotain suojaamaan taloo? 🤔

No mulla lomaa nyt ja lisäks völjyyn napsahti tolokun nainen. Hän on fiksu, mut ei niin mietteliäs kuin mä. Sellainen mikä elää nauttien. Kuuntelee, on läsnä ja kömpii viereen, hipsuttelee ihoa ja on intohimoa ja lämpöä täynnä. Saan olla se höpöttävä itseni ja miettiä maailmaa. Hän on mielellään siinä vierellä ja luottaa siihen huikeaan itseensä. 😁

Hassua, mut välillä jotain huikeaakin. 😁👌

• Anonyymi kirjoitti:

Typistävätkö päätä lyhemmäks? 😳

Niin, siis saitteko jotain suojaamaan taloo? 🤔

No mulla lomaa nyt ja lisäks völjyyn napsahti tolokun nainen. Hän on fiksu, mut ei niin mietteliäs kuin mä. Sellainen mikä elää nauttien. Kuuntelee, on läsnä ja kömpii viereen, hipsuttelee ihoa ja on intohimoa ja lämpöä täynnä. Saan olla se höpöttävä itseni ja miettiä maailmaa. Hän on mielellään siinä vierellä ja luottaa siihen huikeaan itseensä. 😁

Hassua, mut välillä jotain huikeaakin. 😁👌

Joo, pää vaan poikki niin mahtuu lastenvaatteetkin päälle :-D

Eiköhän se ole noiden hermojuurien operointia. Sitä tässä nyt väläytelty. Mutta kattoos nyt.

Se rakennus (joka ei onneksi ole mikään asuintalo) suojattiin.

Hirmu kiva kuulla sun hyvistä uutisista! Nyt tuntuu olevan ihan sellainen oikeanlainen <3. Ja lomalla kanssa. Hienoo!

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Joo, pää vaan poikki niin mahtuu lastenvaatteetkin päälle :-D

Eiköhän se ole noiden hermojuurien operointia. Sitä tässä nyt väläytelty. Mutta kattoos nyt.

Se rakennus (joka ei onneksi ole mikään asuintalo) suojattiin.

Hirmu kiva kuulla sun hyvistä uutisista! Nyt tuntuu olevan ihan sellainen oikeanlainen <3. Ja lomalla kanssa. Hienoo!

Eli onko joku kipu jäänyt jumiin? 🤔
        Kyräyttävät hermon jumiin?

No sen mä tiesinkin, ettei kyse ole ihan aktiiviasuttavasta talosta, mut että ei itse tönö vaurioidu huonon katon takia...🤔 Mutta sittenhän sekin on hyvin. Korkeintaan jos käytte tsekkaa tilsnteen ennen kevättä, että ei sula lumet sisään. 😁👌

No nyt kaikki ei ole vain fiilistä, vaan nyt mukana on myös jotain muutakin. 😏

• Anonyymi kirjoitti:

Eli onko joku kipu jäänyt jumiin? 🤔
        Kyräyttävät hermon jumiin?

No sen mä tiesinkin, ettei kyse ole ihan aktiiviasuttavasta talosta, mut että ei itse tönö vaurioidu huonon katon takia...🤔 Mutta sittenhän sekin on hyvin. Korkeintaan jos käytte tsekkaa tilsnteen ennen kevättä, että ei sula lumet sisään. 😁👌

No nyt kaikki ei ole vain fiilistä, vaan nyt mukana on myös jotain muutakin. 😏

Mullahan on toi kaularanka C4 - C7 väli huomattavsti rappeutunut. Hermokanavat jää ahtaumien väliin. Hermokivut sitten säteilevät yläselkään, rintaan ja koko yläraajan matkalle. Olen toiminta- ja työkyvytön koska vasurilla ei voi juurikaan mitään tehdä.

On ollut fysioterapiaa, kipulääkettä, teippejä, akupunktiota. Oli tarkoitus aloittaa jo kaulakiikku-hoito. Hieman tuli parannusta mutta sitten erehdyin tekemään lumitöitä. *räks*

Juu, käydään. Nyt en pysty matkustamaan. Vähän levällään asiat tässä. Kaippa nuo selviää, aikanaan.

: )

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Mullahan on toi kaularanka C4 - C7 väli huomattavsti rappeutunut. Hermokanavat jää ahtaumien väliin. Hermokivut sitten säteilevät yläselkään, rintaan ja koko yläraajan matkalle. Olen toiminta- ja työkyvytön koska vasurilla ei voi juurikaan mitään tehdä.

On ollut fysioterapiaa, kipulääkettä, teippejä, akupunktiota. Oli tarkoitus aloittaa jo kaulakiikku-hoito. Hieman tuli parannusta mutta sitten erehdyin tekemään lumitöitä. *räks*

Juu, käydään. Nyt en pysty matkustamaan. Vähän levällään asiat tässä. Kaippa nuo selviää, aikanaan.

: )

Siis hermojshan on nivaskassa neljänlaisia ja yks niistä ei joskus luovuta "signaalistaan" vaikka se tieto ei olisi oikea. Saattavat suristaa sen pois ja sit taas mennään. 🤔

Nykyään tehdään ihmeitä, mut protokolla siihen pisteeseen, että se "ihme" tapahtuu on usein pitkä. Ja kaiken shitin kestäminen jää potilaan murheeks. Vaikka informaatioväyliä on vaikka kuinka, niin se varmuus valuu luvattoman hitaasti potilaalle. 🙄

Malttia kuitenkin, ystäväin. Ja fokus nyt jakseluihin ja odotukseen

Kaikki muuhan sit lutviutuu miten lutviutuu. Sulla, jos mullskin on vain se tapa "tehdä edes jotain", mikä sit turhauttaa ja aiheuttaa turhaa pettymystä ja hampaiden kiristystä... (helppo sanoo sivusta, mut totta se on) Kehotan keskittymään vaan johonkin ihan hömppään. Vaikka tää hiton palsta. Kirja. Elokuva. Oms runokokoelma. 😁 Mitä vaan mistä ei oo mitään tavoitetta...

• Anonyymi kirjoitti:

Siis hermojshan on nivaskassa neljänlaisia ja yks niistä ei joskus luovuta "signaalistaan" vaikka se tieto ei olisi oikea. Saattavat suristaa sen pois ja sit taas mennään. 🤔

Nykyään tehdään ihmeitä, mut protokolla siihen pisteeseen, että se "ihme" tapahtuu on usein pitkä. Ja kaiken shitin kestäminen jää potilaan murheeks. Vaikka informaatioväyliä on vaikka kuinka, niin se varmuus valuu luvattoman hitaasti potilaalle. 🙄

Malttia kuitenkin, ystäväin. Ja fokus nyt jakseluihin ja odotukseen

Kaikki muuhan sit lutviutuu miten lutviutuu. Sulla, jos mullskin on vain se tapa "tehdä edes jotain", mikä sit turhauttaa ja aiheuttaa turhaa pettymystä ja hampaiden kiristystä... (helppo sanoo sivusta, mut totta se on) Kehotan keskittymään vaan johonkin ihan hömppään. Vaikka tää hiton palsta. Kirja. Elokuva. Oms runokokoelma. 😁 Mitä vaan mistä ei oo mitään tavoitetta...

Ei ole nyt tavoitteita. Pientä puuhastelua välillä tehnyt mitä vaan olen pystynyt.

Tiedän että on pitkäaikasta. Niin se viimeksikin, Mutta luotan siihen että parannusta vielä tulee.

Kiitos :)

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Ei ole nyt tavoitteita. Pientä puuhastelua välillä tehnyt mitä vaan olen pystynyt.

Tiedän että on pitkäaikasta. Niin se viimeksikin, Mutta luotan siihen että parannusta vielä tulee.

Kiitos :)

No tuli vaan mieleen tuosta lumentyöntelystä...🙄
        Ja siitä, että kasaat kaikkee tavoitteellista ja "projektityylistä" elämääs... (samaistun)

Mutta en saarnaa. Sä tiedät kyllä, käännät sen vaan käytäntöön. 😁👌

Ja et dä mitään mistään varmaks tiedä. Hämmästyt itsees takuulla. Tiedän sen. 😊 Koska sulla on psi meininki aina. Muuten en ois susta niin töpinöissään. 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No tuli vaan mieleen tuosta lumentyöntelystä...🙄
        Ja siitä, että kasaat kaikkee tavoitteellista ja "projektityylistä" elämääs... (samaistun)

Mutta en saarnaa. Sä tiedät kyllä, käännät sen vaan käytäntöön. 😁👌

Ja et dä mitään mistään varmaks tiedä. Hämmästyt itsees takuulla. Tiedän sen. 😊 Koska sulla on psi meininki aina. Muuten en ois susta niin töpinöissään. 😁

Palsta tosiaan sekaisin ja muutenkin taidan mennä nukkumaan jo.

Mutta jos on tylsää ja tekee mieli pistää kunnon marinat päälle, tai turista muuten vaan, niin tiedät minne tyrkkäset säpoo.. ja saattaa siellä ollakin jotain, jos et oo aikoihin vilassut 😁

Palaillaan sys...😊

• Anonyymi

Mutta hyvä kun sulla on se silikoonijutska. Se, jonka nimeä ei saa sanoa.

• Anonyymi

Jahas. Sinä olet tätä siveellistä sorttia. Tekotussu, masturbaattori eli keinovagina.
        Kokoelma täydentyy aika ajoittain :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Jahas. Sinä olet tätä siveellistä sorttia. Tekotussu, masturbaattori eli keinovagina.
        Kokoelma täydentyy aika ajoittain :)

-keinovaginamies-

Onko sillä sun morsiamellasi karvoja?

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Varmasti turkiskauluri, porosta.

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Siis minähän en kirkollisista menoista välitä, että sormusta en ole tarjonnut eikä häistä ole sovittu.
        Tässä taloudessa eletään susiparina ja sitten on nämä muut viihdykkeet eli kuntoiluvälineet.

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

Menisi koko idea, jos olisi.

• Ilman olisi puutteellinen kokoelma.

• Anonyymi

No näin juuri. Tämäkin tuli tuplana.
      Eihän täällä ole enää muita kuin minä, Timo ja Funeau.
      Timo ja Funis on nyt vaalivalvojaisissa, mainostulot rommaa!

-keinovaginamies-

• *köh köh*

• *köh köh*

• elisakettu kirjoitti:

*köh köh*

*perkeleen tupakkayskä*

• Anonyymi
        elisakettu kirjoitti:

*köh köh*

Koronaa ei lasketa.

-keinovaginamies-

• Anonyymi kirjoitti:

Koronaa ei lasketa.

-keinovaginamies-

Oonks mä joku korona vai?

Loukkaannun verisesti jos mut jätetään näissä mainostuloissa huomioimatta.

• Entäs minä, häh.

• Anonyymi

Kyberhyökkäys oli menossa Vaalien johdosta, peukaloidut vaalit, olen 100% varma siitä.

KilttiMies89

• Anonyymi

Kummasti osui häiriöt vaalipäivään.

Ei ole väliä kuka äänestää vaan kuka laskee äänet ja muokkaa vaalituloksen halutunlaiseksi.

• Ei toimi. Vellikellossa ei näy saapuneet kommentitkaan.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      271
      1673
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      46
      1543
    3. Milloin bikineistä

Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet
      Maailman menoa
      151
      1251
    4. Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !

Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast
      Kaste
      470
      1037
    5. 137
      1035
    6. Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!

Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      991
    7. Olimmeko molemmat

ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.
      Ikävä
      73
      943
    8. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      450
      924
    9. Mun on ikävä sua J ,

Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan
      Ikävä
      47
      881
    10. Kesä ja nuorison mopoilu

Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta
      Suomussalmi
      152
      867
    Aihe