Muonio ei saanut yhtäkään edustajaa aluevaaleissa läpi :D
Kohta lähtee palvelut kunnasta kun ei ole kukaan puolustamassa.
Kohta lähtee terveyskeskus
7
839
Vastaukset
- Anonyymi
mänkää valithamma kaikenmuaiiman tauteistanne pankkiautomaatille
- Anonyymi
Ei lähde ole huoleti, terveyskeskus on pysyy siinä missä onkin ja hoitoa saa sitä tarvitsevat
- Anonyymi
Noin voi itselle kertoa. Fakta kuitenkin on että aluevaltuustossa ei ole yhtäkään ihmistä joka olisi pitämässä Muonion tai Enontekiön puoli.
Saattaa hyvinkin nopeasti ensi vuoden alusta siirtyä palveluita sähköiseksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noin voi itselle kertoa. Fakta kuitenkin on että aluevaltuustossa ei ole yhtäkään ihmistä joka olisi pitämässä Muonion tai Enontekiön puoli.
Saattaa hyvinkin nopeasti ensi vuoden alusta siirtyä palveluita sähköiseksi.Minä taas uskon, että palvelut ja oikeudet paranee. Katsotaan.
- Anonyymi
Ei ole kukaan puolustanut tähänkään mennessä.
- Anonyymi
Pohja on tehty viimeisen päälle ei lähde minnekkään.
- Anonyymi
Terveyskeskus on jo mennyt.Nykyisin on hyvinvointikeskus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890