Pakanasyntyiset kadotukseen pakosti menevät!

Anonyymi

Eivät pakanakristitty uskovaiset omaksu alla olevaa tietoa, mutta kiusa se on isompikin kiusa:

"6. Mutta tämä taas on saanut niin paljoa jalomman viran, kuin hän on myös paremman liiton välimies, liiton, joka on paremmille lupauksille perustettu.
7. Sillä jos ensimmäinen liitto olisi ollut moitteeton, ei olisi etsitty sijaa toiselle.
8. Sillä moittien heitä hän sanoo: "Katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin minä teen Israelin heimon ja Juudan heimon kanssa uuden liiton,
9. en sellaista liittoa kuin se, jonka minä tein heidän isäinsä kanssa silloin, kun minä tartuin heidän käteensä ja vein heidät pois Egyptin maasta. Sillä he eivät pysyneet minun liitossani, ja niin en minäkään heistä huolinut, sanoo Herra.
10. Sillä tämä on se liitto, jonka minä teen Israelin heimon kanssa näiden päivien jälkeen, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän mieleensä, ja kirjoitan ne heidän sydämiinsä, ja niin minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani.
11. Ja silloin ei enää kukaan opeta kansalaistaan eikä veli veljeään sanoen: 'Tunne Herra'; sillä he kaikki, pienimmästä suurimpaan, tuntevat minut.
12. Sillä minä annan anteeksi heidän vääryytensä enkä enää muista heidän syntejänsä."
13. Sanoessaan "uuden" hän on julistanut ensimmäisen liiton vanhentuneeksi; mutta se, mikä vanhenee ja käy iälliseksi, on lähellä häviämistään. "

Paavalin valheellinen liitto sen omalla Jeesuksella on eri asia.

Jeesuksen kanssa pakanakristityillä on tullut pää vetävän käteen.

Ja yritän auttaa tällä tavoin messiaanisia juutalaisia.
Ei pelkoa epäjuutalaisista ikuisuudessa!
Saastaiset ympärileikkaamattomat ja vastaavat.
Paavali lupasi ettei ympärileikkausta tarvitse, mutta tiedämme että Jeesukselta poistettiin esinahka ja Jumala itse tuomitse hävitettäväksi ympärileikkaamattomat omillaan!

😁

7

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja vanhan testamentin Jeesus uudessa testamentissa:

Raamattu, Matteus, 15/24: Mutta Jeesus vastasi: "Ei minua ole lähetetty muita kuin Israelin kansan kadonneita lampaita varten."

😁

• Anonyymi

Sanotaan näin, että valheella on lyhyet jäljet.
        😼 kans.
        Kristinusko ja Islam ovat megahuijauksia!
        😁

• Anonyymi

Mr Hyvis kadotukseen
      Aito.loin...aito.lainen kadotukseen
      u-v kadotukseen
      Kaikki epäjuutalaiset kristityt kadotukseen...
      😁

• Anonyymi

Raamattuun kirjaimellisesti uskovaiset ja kreationistit.
      Kissako kielenne vei!
      😁

• Anonyymi

Mikä on pakanauskonto? Ei varmaankaan pahempi kuin kristinusko. Ainakin se on uskonnonvapauslain mukaan tasavertainen muiden uskontojen rinnalla.

• Tiesithän, että Tuomaan evankeliumissa Jeesus itse sanoo, että jos ympärileikkauksesta olisi jotain hyötyä, niin lapset syntyisivät sellaisina.

• Ei ympärileikkauksesta mitään hyötyä olekaan, se Jeesus joka eli ja opetti Juudeassa olisi sen tiennyt mutta ei se myöhempi hemmo jota myös Jeesuksena tarjotaan.
        Ympärileikkaus oli alueella monien kansojen tapana jo ennen Israelin kansaa joka piti omaa ympärileikkaustaan liiton merkkinä.
        Paavali alkoi selittää ettei ympärileikkaus auta mihinkään, eikä tietenkään autakaan. Olisihan kristinusko päässyt ympärileikkauksesta joka tapauksessa eroon koska siihen kääntyneet jo tuolloin valtaosin olivat ei-juutalaisia eikä etninen Israelin kansan liittoajatus siihen enää voinut kuulua. Teologia ja tavat muuttuivat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      111
      5317
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3412
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      92
      3272
    4. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      40
      3166
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1857
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      127
      1605
    7. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1580
    8. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      31
      1566
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      138
      1264
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1169
    Aihe