Vetyautoilun edelläkävijöiden kokemuksia
https://www.latimes.com/politics/story/2021-08-10/hydrogen-highway-or-highway-to-nowhere
"nearly two decades into the hydrogen experiment, it remains a uniquely expensive gambit. The state has spent $125 million to make its struggling network of 50 public hydrogen fueling stations operational. That network is still so shaky — with stations frequently malfunctioning or out of fuel — that Toyota provides free towing and car rental service to drivers who purchase a Mirai, as getting stranded is a constant risk"
125 miljoonaa dollaria on pumpattu 50 julkisen tankkausaseman pitämiseen auki. Vaikka vetyautoilua on harjoteltu melkein 20 vuotta, asemat ovat edelleen erittäin epäluotettavia - vety on usein loppu tai asema rikki.
Sivumennen huomauttaisin myös, ettei asemia ole tullut lisää kaupalliselta pohjalta - 20 vuoden jälkeenkään niiden ylläpitoa ei ole saatu kannattavaksi. Vireillä on kyllä hanke uusien asemien rakentamiseksi - veronmaksajien rahoilla, tottakai!
Mirai on osoittautunut niin epäluotettavaksi, että Tolloloota joutuu tarjoamaan ilmaisen hinausautopalvelun ja sijaisauton kaupan päälle myyntiä edistääkseen ;-D
Vetyautoilua 20 vuoden kokemuksella
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432967Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602869- 422333
- 301821
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251689Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa711599- 481566
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771235- 361226
- 791060