Arvotko rokotteen ottamista?

Anonyymi

Olen jo pitkään arponut koronarokotteen ottamista. Minuun on iskostunut pelot, kun tuttuni on kertonut haittavaikutuksista jotka voi ilmetä vuosien päästä. Hän on kertonut myös siitä miten Suomenkin päättäjät ja viranomaiset ja tieteilijät ovat kaikki lähteneet mukaan tähän suurenneltuun hölynpölyyn, koska ihminen haluaa tehdä kuten muut ja Suomihan seuraa perässä muuta maailmaa.

Olen lukenut rokotevastaisten juttuja ja todennut että siellä on huuhaata mitä kuka vain on voinut kirjoittaa. Mutta olen myös nähnyt, miten mediassa rajoitetaan uutisia ja keskusteluja kuittaamalla ne disinformaatioksi. Toivoisin avointa keskustelua ja selkeää argumentointia.

Olen siis jo pitkään repiytynyt kahtia kun en tiedä mitä tehdä. Toisaalta olen nuori, terve ihminen, eikä ikäluokkani juuri kuormittanut sairaaloita ennen rokotteiden saamistakaan, ja koko viime vuonna ikäluokkani sairastuneista sairaanhoitoa vaati n. 1%. Mutta koskaanhan ei tiedä miten tauti iskee... Ja kovasti joka tuutista huudetaan että ehdottomasti rokottautumaan. Tahtoisin uskoa ja luottaa siihen mutta jokin jarruttaa.

Kohtalontovereita?

48

748

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun tuttava ei voi tietää vuosien päästä tulevista haittavaikutuksista. Puhuu lämpimikseen.

      Mutta toki voit vuosien päästä tai piankin silti sairastua miten vain, kuten rokottamattomatkin. Yleensä ihmiset joskus sairastuvat ja ennenpitkää kuolevatkin. Näin on aina ollut aikojen aamusta alkaen.

    • Anonyymi

      Jo 2020 tammikuussa oli minulle selvää mitkä tahot ovat viruksen parissa työskennelleet wuhanin laboratoriossa ja sitten kun samat tahot alkoivat tuputtaa " rokotteita" itse luomaansa ongelmaan, niin oli selvää etten tule niitä ottamaan.

      Wick.

      • Anonyymi

        No voe ressukkaa.


    • Anonyymi

      En ole ottanut enkä ota. Olen riskiryhmässä. Lapseni seuranneet myös uutisointia ja heillä vapaus valita ottaako vai ei. Eivät kuulemma ota. Kuitenkin teinejä joten leffaliput, ämpärit, mahdolliset Mäkkärin G2 tai G3-jutut eivät iske. Ei ihmiset ole tyhmiä ja jos oletetaan vaikka että kaiken tämän 2 vuoden uutisoinnin jälkeen pitäisi päättää, ei kyllä houkuttele ketään täysijärkistä. Mutta on se hienoa että on saatu paljon vanhuksia kuolemaan ja muita sairaita.

    • Anonyymi

      Älä turhaan ota sitä, en minäkään ota enää yhtään ja otin kaksi.

    • Anonyymi

      Kyllä on kohtalotovereita.
      "Rokotetta" en ottanut huomaamani sensuurin takia kun yritin tietoa löytää siitä aineesta.
      Painostus on kovaa, kuin vallanpitäjien suunnitelmana olisi usuttaa piikitetty kansanosa painostamaan ja syyttelemään piikittämättömiä.
      Tilastoinnissa olen havainnut kansalaisten ohjailua, samoin kuin uutisoinnissa.
      Olen suojautunut koronaa vastaan maskia käyttämällä, käsihygieniasta huolehtimalla sekä ihmisjoukkoja välttelemällä, tähän asti hyvällä menestyksellä.
      Ehkä keväämmällä tauti laantuu kun uv-säteitä on tuhoamassa virusta ja kansalaiset ovat enemmän ulkosalla?
      Parasta on itseään suojella taudilta hyvin, sanoipa hallitus mitä tahansa koska ne ei halua suojella kansalaisia tartunnoilta, ainoastaan se kiinnostaa ettei kaikki sairastuisi yhtäaikaa.
      En rohkene sanoa kuinka on hyvä toimia piikin suhteen. Itse en sitä uskalla ottaa.

      • Anonyymi

        Tämä juuri on ollut pelottavaa ja surullista seurata, miten ihmiset kääntyy toisiaan vastaan. Perhe- ja ystävyyssuhteita on katkennut. Aihe on tietysti todella hankala... Jos toinen on sitä mieltä että koko pandemia on keksitty juttu ja toinen on kauhuissaan tartuntojen määrästä ym maailman tilasta, niin siitä on todella vaikea löytää yhteistä maata, kun arvot ja mielipiteet ei kohtaa näin isossa asiassa


    • Anonyymi

      Pitäskö alkaa tekemään kuntalaisalotteita estämään rokotepakkoja.

    • Anonyymi

      Älä ota rokotetta, jos olet niin vitun tyhmä, että uskot tuttujasi enemmän kuin lääketiedettä. Sinua ei kukaan järkevä ihminen tule kaipaamaan.

      • Anonyymi

        Olen huomannut, että rokotetuilta tulee tekstiä, josta voi havaita katkeroitumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että rokotetuilta tulee tekstiä, josta voi havaita katkeroitumista.

        Rokottamattomiin ryhmiin syntyy väkisin vihaa, koska he ovat tyhmiä ja pitkittävät ongelmaa.


      • Anonyymi

        -- uskot tuttujasi enemmän kuin lääketiedettä.--

        Mitenkäs, kun lääketieteessäkin on koronaan suhtautumisessa kaksi vastakkaista mielipidettä ... Kumpaa pitäisi uskoa? Minusta se osapuoli, joka haluaa sensuroida keskusteluja, on heikommalla. Siksi en ota rokotetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokottamattomiin ryhmiin syntyy väkisin vihaa, koska he ovat tyhmiä ja pitkittävät ongelmaa.

        -Rokottamattomiin ryhmiin syntyy väkisin vihaa, koska he ovat tyhmiä ja pitkittävät ongelmaa.-

        Kuinka vähemmistö voisi pitkittää ongelmaa, kun ongelma lisääntyy sitä enemmän mitä enemmän rokotetaan? Sehän on nähty kohta kaksi vuotta. Nyt THL ilmoittaa ettei korona olekaan enää pandemia, vaan tauti muiden joukossa. Meille on siis tähän asti valehdeltu, mutta onneksi kaikki meistä eivät menneet halpaan 😎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen huomannut, että rokotetuilta tulee tekstiä, josta voi havaita katkeroitumista.

        -- Olen huomannut, että rokotetuilta tulee tekstiä, josta voi havaita katkeroitumista.--

        Siitähän pohjimmiltaan on kyse. He ovat menneet ottamaan piikin miettimättä mahdollisia haittavaikutuksia. Nyt mRNA piikkiproteiini jyllää veressä ja vain tulevaisuus näyttää mikä on lopputulos. On ymmärrettävää että se katkeroittaa.

        Itse sairastin koronan kuten minkä tahansa flunssan, ja niin tekee 99,9% muistakin ihmisistä. En nähnyt enkä näe järkeä ottaa koronapiikkiä näin heppoisin perustein. Sairastan mieluummin se flunssan ja pidän terveet verisuonet.


    • Anonyymi

      Kysele muiltakin tuttaviltasi, varsinkin heiltä jotka ovat ottaneet rokotteet. Huomaat ettei niitä sivuvaikutuksia olekaan niin kovin paljon ja yleensä hyvin lieviä. Turvallisempaa on ottaa rokotus kuin sairaus.

      • Anonyymi

        Tuttavapiirissäni on kaksi piikkikuolemaa. Melkein jokainen muu joka on piikin ottanut on saanut siitä suhteellisen vakavia haittavaikutuksia, esim. yhdellä jalka halvaantui muutamaksi päiväksi niin ettei päässyt kävelemään, toinen sai kaksi viikkoa kestävän kuumeilun ja nivelkipua ja päänsärkyä, kolmannella myös pitkä flunssa ja pääkipuja jne.
        Piikkiin kuolleet olivat kuusikymppinen perusterve mies ja seitsemänkymppinen mies jolla oli ollut keuhkosyöpä kaksi vuotta. Syöpä oli ollut hallinnassa, hän oli urheillutkin ja käynyt vaimonsa kanssa tanssimassa. Kumpikin näistä henkilöistä sai pian mRNA-piikin jälkeen veritulpan tai sydänkohtauksen, en muista kummalla oli kumpi. Heiltä jäi surevia omaisia. Kuusikymppiseltä jäi yli 90-vuotias äiti, joka on myös ottanut piikit, en tiedä kun en ole kysynyt oliko hänellä niistä haittoja, hengissä ainakin on - surusta huolimatta. (Jotkut joutuvat plaseboryhmään...)
        Seitsemänkymppisen leski suree niin ettei meinaa pystyä olemaan yksin kotona. Kuolema tuli yllättäen. He olivat olleet naimisssa 45 vuotta.
        Itse en ole k-piikkiä ottanut, mutta kun oleskelin erään ystäväni seurassa parina päivänä kun hän oli ottanut toisen piikin sain flunssan, joka kesti normaalia kauemmin ja jonka oireet olivat hieman erilaiset kuin tavallisesti. Kuivaa yskää, huimausta. Meni kyllä ohi mutta ei ollut ihan samanlainen kuin flunssat minulla yleensä, ja kesti siis kauemmin. Arvelen että kyse oli ns. shedding-vaikutuksesta. mRNA-injektion ottanut Ihminen erittää ihostaan ja hengityksestään koronaviruksen piikkiproteiinia useita viikkoja injektion jälkeen ja se voi vaikuttaa lähellä oleviin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuttavapiirissäni on kaksi piikkikuolemaa. Melkein jokainen muu joka on piikin ottanut on saanut siitä suhteellisen vakavia haittavaikutuksia, esim. yhdellä jalka halvaantui muutamaksi päiväksi niin ettei päässyt kävelemään, toinen sai kaksi viikkoa kestävän kuumeilun ja nivelkipua ja päänsärkyä, kolmannella myös pitkä flunssa ja pääkipuja jne.
        Piikkiin kuolleet olivat kuusikymppinen perusterve mies ja seitsemänkymppinen mies jolla oli ollut keuhkosyöpä kaksi vuotta. Syöpä oli ollut hallinnassa, hän oli urheillutkin ja käynyt vaimonsa kanssa tanssimassa. Kumpikin näistä henkilöistä sai pian mRNA-piikin jälkeen veritulpan tai sydänkohtauksen, en muista kummalla oli kumpi. Heiltä jäi surevia omaisia. Kuusikymppiseltä jäi yli 90-vuotias äiti, joka on myös ottanut piikit, en tiedä kun en ole kysynyt oliko hänellä niistä haittoja, hengissä ainakin on - surusta huolimatta. (Jotkut joutuvat plaseboryhmään...)
        Seitsemänkymppisen leski suree niin ettei meinaa pystyä olemaan yksin kotona. Kuolema tuli yllättäen. He olivat olleet naimisssa 45 vuotta.
        Itse en ole k-piikkiä ottanut, mutta kun oleskelin erään ystäväni seurassa parina päivänä kun hän oli ottanut toisen piikin sain flunssan, joka kesti normaalia kauemmin ja jonka oireet olivat hieman erilaiset kuin tavallisesti. Kuivaa yskää, huimausta. Meni kyllä ohi mutta ei ollut ihan samanlainen kuin flunssat minulla yleensä, ja kesti siis kauemmin. Arvelen että kyse oli ns. shedding-vaikutuksesta. mRNA-injektion ottanut Ihminen erittää ihostaan ja hengityksestään koronaviruksen piikkiproteiinia useita viikkoja injektion jälkeen ja se voi vaikuttaa lähellä oleviin.

        Shedding-vaikutuksesta:
        mRNA-geeniterapiainjektion saanut erittää hengityksessään ja ihokontaktissa piikkiproteiinia, jolla saattaa olla vaikutusta muihin ihmisiin ja jopa toisen henkilön raskaana olevaan kumppaniin.

        Pfizerillä on koronarokotteiden turvallisuustutkimusten protokollassa kohta, jossa pyydetään tutkijoita raportoimaan, jos rokottamaton mies oleskelee äskettäin rokotetun henkilön seurassa ja menee sen jälkeen sänkyyn vaimonsa kanssa (oli tämä rokotettu tai ei) ja jos vaimo tämän jälkeen saa keskenmenon tai jos raskaudessa ilmenee ongelmia. Yhtiö on kiinnostunut tapahtuuko tällaista, ja toivoo että jos tapahtuu niin yhtiöön otettaisiin yhteyttä.

        Pfizer siis tietää, että mRNA-injektion sisältämän piikkiproteiinin vaikutus hedelmällisyyteen saattaa siirtyä injektion ottaneesta henkilöstä toiseen, joka ei ole injektiota ottanut, ja tästä henkilöstä vielä kolmanteen.
        Voitte itse lukea kohdan Pfizerin tutkimussuunitelmasta, jos osaatte englantia.

        Asiasta kerrotaan Mikko Kemppe podcastissa, jossa on haastateltavana Anneli Virtanen, Hän asuu Norjassa ja pitää siellä Alternativ media -kanavaa. Hän on ottanut paljon selvää koronarokotteista käyttäen alkuperäislähteitä, mm. lääkeyhtiöiden omia julkaisuja.

        Sisällissota, Norjan Tilanne, Journalismi - Anneli Virtanen #44
        https://www.youtube.com/watch?v=JH7EESdi8RM

        Linkki Pfizerin tutkimusprotokollaan:
        https://cdn.pfizer.com/pfizercom/2020-11/C4591001_Clinical_Protocol_Nov2020.pdf


      • Anonyymi

        -Turvallisempaa on ottaa rokotus kuin sairaus.--

        Olisikohan kuitenkin turvallisempaa sairastaa vain flunssa pois, ilman että ottaa geenimuuntelijaa vereensä - varsinkin kun sillä ei ole edes pystytty estämään taudin leviämistä.


      • Anonyymi

        -- Turvallisempaa on ottaa rokotus kuin sairaus.--

        Asia on kyllä tutkimusten perusteella päinvastoin.


    • Anonyymi

      Tuskinpa tavallisella ihmisellä on riittävästi varmaa faktaa kieltäytymisen perusteeksi.
      Joten rokotteen ottaminen on ainoa ja järkevä päätös.

      • Anonyymi

        Lääkärit ovat erimielisiä koronarokotteiden turvallisuudesta ja tehokkuudesta. Julkisuuteen pääsee kuitenkin vain yksi näkökanta.

        Tieteeseen kuuluu kyseenalaistaminen, muuten tiede ei oikeastaan edes ole tiedettä. Teoria ja tutkimus eivät etene, ellei ole avointa keskustelua.

        Korruptio on pilannut lääketiedettä valtavasti jo pitkään. Korona-feikkipandemia ja siihen liittyen vaaralliset kokeelliset mRNA-geenimuokkausinjektiot ovat tästä hyvä esimerkki.


      • Anonyymi

        Tuskinpa tavallisella ihmisellä on riittävästi varmaa faktaa koronapiikin ottamiseksi. Kannattaako riskeerata terveys sellaisen injektion vuoksi, jonka ei edes ole todettu estävän koronaa? mRNA -piikkiproteiinin ottaminen on vähintään turhaa, mutta mahdollisesti hyvinkin vaarallista.

        Sairastin äsken koronan (lievää lämmön nousua, kurkkukipua, väsymystä, so. normaalit flunssan oireet). Nyt voin taas hyvin - ja erityisen hyvin siksi etten ottanut mitään mömmöä vereeni 🙂


    • Anonyymi

      Suomessa on säädetty vaivihkaa, median juuri uutisoimatta useita lakeja, jotka rikkovat perustuslakia ja montaa muuta lakia. Koronapassi on tästä räikein esimerkki. Hoitajien pakkorokotukset toinen. Yksi mikä meni huomaamatta ohi, toisin kuin nämä, oli kesäkuussa hyväksytty geenitekniikkalain muutos.
      Asiasta kerrotaan Posi-tv:n jaksossa 1., alk kohta 16.50 min.

      https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-01/

      "Erikoisvieraana studiossa Nea Lundström kertomassa Suomessa hyväksytystä geeniteknologialaista."

      Lakimuutoksen jälkeen Suomessa voidaan jatkossa tehdä kenttäkokeita (siis koko väestölle) geeniteknologisilla aineilla ilman että siitä kerrotaan ihmisille suoraan.
      Geeniteknologisia aineita, joita laissa tarkoitetaan, ovat mm. nyt jaossa olevat mRNA-rokotteet.
      Lakiin tehtiin myös muutos, että jatkossa kun tehdään tällaisia kenttäkokeita, ei yleisöä välttämättä tarvitse kuulla. Aiemmin kenttäkokeiden teko siis edellytti yleisön kuulemista (ja samalla tietysti informointia), nyt sen voi ohittaa mm. jos tilanne on kiireellinen.

      Lain avulla KIERRETÄÄN NÛRNBERGIN SÄÄNNÖSTÖÄ.
      Vuonna 1949 natsien hirmutekojen vuoksi luotu Nürnbergin säännöstö on keskeinen osa lääkärin etiikkaa, ja sen vaatimukset sisältyvät kaikkien valtioiden perusoikeuslainsäädäntöön. Nyt tämä säännöstö on Suomessa onnistuttu ohittamaan kesällä, loma-aikaan hyväksytyllä geenitekniikkain muutoksella.

      Ihmisiltä, jotka ottavat kokeellisessa vaiheessa olevan lääkeaineen - jollainen "koronarokote", siis mRNA-injektio virallisesti on - pitäisi pyytää kirjallinen suostumus osallistumisesta lääketurvallisuustutkimukseen. Näin ei kuitenkaan tehdä. Ei edes informoida aineen kaikista haittavaikutuksista. Monille piikin ottajille annetaan jopa ymmärtää, että kyse olisi tavanomaisesta heikennettyyn virukseen perustuvasta rokotteesta.

      Lääkeyhtiöt ja niiden korruptoimat poliitikot tietävät, että saattavat joskus joutua teoistaan juridiseen vastuuseen. Siksi tarvittiin uusi geenitekniikkalaki.

      Koronainjektoinneista on vireillä maailmanlaajuinen joukkokanne, jota ajaa huippuasianajaja Reiner Fuellmich:
      https://rapsodia.fi/?s=reiner

    • Anonyymi

      En ota sellaisia piikkejä joilla telotetaan vanhuksia hoivakodeissa, ihan periaatteellinen kysymys. Eutanasia ilman lupaa on murha.

    • Anonyymi

      Itse en ole rokottautunut. Vanhemmat tuttavat ovat kertoneet että heitä pelottaa että tuon taudin heille, että sairastutan heidät ja heillä olisi turvallisempi olo jos rokottautuisin. Ymmärrän sen kyllä... Paniikkia on lietsottu niin paljon ettei ihmekään. Olen koittanut rauhoitella heitä niin, etten liiku missään ylimääräisissä menoissa, käytän maskia ym ja kertonut, että etenkin nyt omikronin valtakaudella rokottamattomat ja rokotetut ovat taudin levittämisen suhteen samalla viivalla. Että kuka tahansa voi sen taudin tuoda. Ja kun he itse ovat rokotettuja, niin kyllähän se heitä sitten itseään suojaa. Tai pitäisi suojata. Riskihän on aina isompi niille, joilla kehon oma puolustus on muutenkin heikentynyt.

      Mutta joo, monenlaista palautetta, raivoakin, on saanut osakseen. En minä halua olla yhteiskuntaa vastaan, haluaisin luottaa. Mutta en pysty. En tosin allekirjoita kaikkia rokotusvastaistenkaan juttuja. Mutta kyllä se huolettaa ja miettii jatkuvasti miten pitäisi tehdä. On alkanut tuntua että helpompi vain marssia sinne piikille. Sitten ainakin tietäis tehneensä kaikkensa ja vastuun työntää toisaalle. Se kun on hyväksyttyä, jos rokotettu tautia levittää...

      Mutta tilastojen mukaan sairaalahoidossa on enemmän rokottamattomia. Ja joo, tiedän että osalla covid on ollut sivulöydös eikä syy hoitoon tulemiseen ja se vääristää jonkin verran tilastoja. Mutta en tiedä miten tilastoja pitäisi katsoa että sen näkisi äinpäin niin kuin jotkut näkee

      • Anonyymi

        Kun mediassa puhutaan "rokotetuista", niin sillä tarkoitetaan ihmisiä joiden toisesta mRNA-piikistä on kulunut yli viikko. "Kertaalleen rokotetut" ovat niitä joiden ensimmäisestä piikistä on kulunut 21 vuorokautta.

        Tämä on THL:n virallinen "rokotetun" määritelmä.
        Syy miksi tällaista määritelmää käytetään on että ensimmäisten viikkojen aikana mRNA-piikin jälkeen ihmisen vastustuskyky koronalle laskee joksikin aikaa ennen kuin suojateho alkaa. Suoja koskee vain vakavaa tautimuotoa, ja on lyhytaikainen: kolme kuukautta.

        Tästä syystä on otettu käyttöön määritelmä, että "rokotettu" on vasta kun on kolme viikkoa ensimmäisestä tai viikko toisesta piikistä. Ongelma tässä "logiikassa" vain on, että kaikki sairaudet (kuten korona) ja piikkihaitat mitä nämä hiljattain piikitetyt saavat tilastoidaan "rokottamattomille."
        Siis tilastointi ja uutisointi on harhaanjohtavaa.

        THL:n tilastoinnista kertoo EPSHP:n ylilääkäri Posi-tv:n haastattelussa, alkaen 8 min.
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mediassa puhutaan "rokotetuista", niin sillä tarkoitetaan ihmisiä joiden toisesta mRNA-piikistä on kulunut yli viikko. "Kertaalleen rokotetut" ovat niitä joiden ensimmäisestä piikistä on kulunut 21 vuorokautta.

        Tämä on THL:n virallinen "rokotetun" määritelmä.
        Syy miksi tällaista määritelmää käytetään on että ensimmäisten viikkojen aikana mRNA-piikin jälkeen ihmisen vastustuskyky koronalle laskee joksikin aikaa ennen kuin suojateho alkaa. Suoja koskee vain vakavaa tautimuotoa, ja on lyhytaikainen: kolme kuukautta.

        Tästä syystä on otettu käyttöön määritelmä, että "rokotettu" on vasta kun on kolme viikkoa ensimmäisestä tai viikko toisesta piikistä. Ongelma tässä "logiikassa" vain on, että kaikki sairaudet (kuten korona) ja piikkihaitat mitä nämä hiljattain piikitetyt saavat tilastoidaan "rokottamattomille."
        Siis tilastointi ja uutisointi on harhaanjohtavaa.

        THL:n tilastoinnista kertoo EPSHP:n ylilääkäri Posi-tv:n haastattelussa, alkaen 8 min.
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/

        Siis, kun media kertoo keitä on tehohoidossa, niin ei voida tietää kuinka monta piikkiä he todellisuudessa ovat ottaneet. Voi olla yksi, kaksi tai jopa kolme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun mediassa puhutaan "rokotetuista", niin sillä tarkoitetaan ihmisiä joiden toisesta mRNA-piikistä on kulunut yli viikko. "Kertaalleen rokotetut" ovat niitä joiden ensimmäisestä piikistä on kulunut 21 vuorokautta.

        Tämä on THL:n virallinen "rokotetun" määritelmä.
        Syy miksi tällaista määritelmää käytetään on että ensimmäisten viikkojen aikana mRNA-piikin jälkeen ihmisen vastustuskyky koronalle laskee joksikin aikaa ennen kuin suojateho alkaa. Suoja koskee vain vakavaa tautimuotoa, ja on lyhytaikainen: kolme kuukautta.

        Tästä syystä on otettu käyttöön määritelmä, että "rokotettu" on vasta kun on kolme viikkoa ensimmäisestä tai viikko toisesta piikistä. Ongelma tässä "logiikassa" vain on, että kaikki sairaudet (kuten korona) ja piikkihaitat mitä nämä hiljattain piikitetyt saavat tilastoidaan "rokottamattomille."
        Siis tilastointi ja uutisointi on harhaanjohtavaa.

        THL:n tilastoinnista kertoo EPSHP:n ylilääkäri Posi-tv:n haastattelussa, alkaen 8 min.
        https://positv.fi/videot/uutiset-jakso-04/

        Mutta alkaako minkään rokotteen teho siitä samaisesta hetkestä, kun aine kehoon pääsee? Tokihan siinä menee jonkin aikaa, että keho oppii ja alkaa tuottaa vasta-aineita


    • Anonyymi

      --Mutta olen myös nähnyt, miten mediassa rajoitetaan uutisia ja keskusteluja kuittaamalla ne disinformaatioksi. --

      Juuri tästä mainitsemastasi syystä päätin olla uskomatta viralliseen koronanarratiiviin, enkä ottanut rokotetta. Jos virallinen totuus olisi rehellisellä faktapohjalla, ei keskustelua tarvitsisi estää, eikä eriäviä mielipiteitä tarvitsisi sensuroida.

      Netin kautta löytyy paljon huipputiedemiehiä ja tutkijoita, joilla on kielteinen kanta mRNA -injektioihin. Itse asiassa he eivät edes tunnusta sitä rokotteeksi vaan "geenimuuntelijaksi", jolla voi olla vakaviakin haittavaikutuksia.

      Itse sairastin äsken koronan, ja sehän oli kuin mikä tahansa influenssa. Kesti toista viikkoa, oli kurkkukipua, lievää lämmön nousua ja väsymystä. Nyt taas vointi normaali. Olen tosi iloinen, etten ottanut potentiaalisesti vaarallista mömmöä kiertämään verisuonissani lopun elämääni.

    • Anonyymi

      Jälleen näitä satuja tyyliin "kaveri" tai kaverin kaveri jne. kuoli tai sai paskahalvauksen. Olkaa rokotevastaiset nyt hiljaa. Sillä isot joukot teitä rokottamattomia on sairaalassa ympäri maata!
      Useat maat pistävät kovia otteita rokotusvihamielisille. Kotiarestia ja viinakieltoa ym.
      Rokotteita on tutkittu riittävästi, että niillä on voitu aloittaa satojen miljoonien ihmisten turvalliset rokotukset. Harvinaisemmatkin haittavaikutukset olisivat tulleet jo ilmi, sanoo HUS-asiantuntija.
      Näillä palstoilla ei rokotteista tiedetä hevonpaskaa, koska kirjoittajat eivät hallitse edes suomen kielioppia, vaan tekstit ovat apukoulutasoisen väsäyksiä. Pakkopiikitys käyntiin! Muu ei auta.

      • Anonyymi

        THL-palkkatrolli siinä taas länkyttää. Huomaa, ettei usko juttuihinsa itsekään.


      • Anonyymi

        Minkälainen on paskahalvaus? En ole ikinä kuullutkaan vaikka olen lukenut paljon läketieteellisiä juttuja.


      • Anonyymi

        Hah. Lue ksml.fi lehdestä lääkäri Ilkka Käsmän kommentit.

        ""Tartunnat leviävät tällä hetkellä rokotetuissa henkilöissä. - Valtaosa tartunnan saaneista on nyt rokotettuja. Rokottamattomien osuus on varsin pieni. Omikron tulee rokotussuojan läpi. "

        Kesään mennessä pitäisi tulla toimiva rokote omicronia vastaan, mutta kesällä virus on pienempi riesa ja nyt aletaan avata maata Tanskassa, Briteissä ja Suomessakin ilmeisesti.


    • Anonyymi

      Hyvin näyttää 3x rokote suojaavan!

      "Rovaniemen kuntoutussairaalan osaston K3 viidellä potilaalla on todettu koronatartunta. Koronatartunta on peräisin hoitohenkilökunnalta. Hoitaja oli rokotettu kolmesti. Tartunta on johtanut potilaiden altistumiseen ja siten myös viruksen siirtymisen viiteen potilaaseen."

      https://yle.fi/uutiset/3-12252009

      "Pajarin mukaan moni paikalla ollut on kertonut hänelle olleensa tuplarokotettu – osa jopa tripla.

      – Tämä oli työskentelyseminaari siististi sisätiloissa, ei vapaa-ajan vapaamuotoinen tilaisuus. Jos se leviää tällaisissakin, niin herää kysymys, missä se ei leviäisi, Pajari sanoo.

      – Istuimme maskit päässä ja käsidesiä oli ja siitä huolimatta se levisi."

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5358c275-e693-4a7b-a9ab-8e4724493250

      • Anonyymi

        Suomi herää...
        Saan kotimaani takaisin...:)
        Kevät...!:)

        Tämäkin on kiva juttu, koskee maskeja:

        https://yle.fi/uutiset/3-12278688
        Lasten jumppapaikka kielsi maskien käytön, eivätkä vanhemmat saa tulla maskin kanssa edes sisälle – taustalla uudehko koronakriittinen liike
        Muun muassa temppuratoja järjestävä lasten jumppapaikka Gymi sanoo olevansa osa kansainvälistä Zone Libre -kampanjaa, jonka tarkoituksena on omien sanojensa mukaan taata ihmisille yhdenvertaista palvelua ilman koronapassia tai maskeja.
        Ostoskeskus Redissä Helsingissä toimiva lasten liikuntapaikka Gymi on asettanut toimitiloihinsa maskikiellon.
        Asiakkaille kielto kerrotaan kyltillä Gymin ovella.
        Ovi on lukossa, joten maskia käyttävien vanhempien on jäätävä oven toiselle puolelle odottamaan lapsiaan.

        Gymin perustaja Christina Nurmen mukaan Suomessa vallitsee psykoosi, ja lapset joutuvat elämään kasvot peitettyinä pelon ilmapiirissä.
        – Lapset joutuvat elämään jatkuvasti pelossa ja näkemään maskeja. Meillä ei tarvitse katsoa maskeja, vaan haluamme luoda turvallisen ilmapiirin, Nurmi sanoo.
        – Moni käyttää maskia säästyäkseen julmilta katseilta. Ruotsissa tällaista ongelmaa ei ole, koska siellä ei kukaan käytä maskeja katukuvassa.

        Yritykselle tärkeää on, että lapset oppivat tunnetaitoja kasvojen ilmeistä. Siksi lapset eivätkä työntekijät käytä maskeja Gymin tiloissa, Nurmi kertoo.


    • Anonyymi

      En arvo. Kun on kyseessä vielä tutkimus, en aio olla osallisena siinä.

    • Anonyymi

      Mitä arpomista oikein on? Kaikkien tilastoiden jossa käytetään absoluuttisia lukuja mukaan se on todella huonosti toimiva. Saati sitten omikronia ja tulevia variantteja kohtaan. Nuorille viimeisin myönnetty riski saada sydänlihastulehdus on 1/5000. Luultavasti tämä luku nousee vielä huimaa tahtia.

      Itse elin ns. Possunuhapandemian juuri sen ikäisenä, että narkolepsia olisi ollut mahdollinen. Kiitän universumia että sen vältin, mutta en voi uskoa että joku edelleen uskoo noita samoja käärmeenöljykauppiaita jotka olivat jo 2008-2010 mukana kansalle valehtelemisessa kuten Nohynek ja Puumalainen.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä on todella hyvä video koronasta, sensuroitu Youtubesta.
        Asiaa on paljon, sisällysluettelosta voi klikkailla jos haluaa katsoa vähän kerrallaan.

        https://tokentube.net/v/3987231960/-42---Olli-Tammilehto---Onko-meillä-demokratiaa--Korona-tilanne--Propaganda--Poistettu-Youtubesta-

        Odottelinkin jo milloin Tammilehdon video ilmestyy Tokentubeen!:):)


      • Anonyymi

        Terveyskirjaston sivuillahan lukee tänäkin päivänä sikainfluenssapandemiasta, että aiheuttamistaan haitoista huolimatta, rokotteesta oli enemmän hyötyä kuin haittaa. Riippuu varmaan keneltä kysyy...


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5062
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2347
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1558
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1185
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe