Testaa mikä olet
https://testimato.com/fi/test/27920/perform
Testaa seksuaalisuutesi
17
198
Vastaukset
- Anonyymi
Aseksuaali tuli tulokseksi
Homo/Lesbo
Pidät vain samaa sukupuolta edustavista! Onnea! ^-^- Anonyymi
Lepakko :O
t. Interlocutrce off Anonyymi kirjoitti:
Lepakko :O
t. Interlocutrce offMyönnetään, että haaveilen yhtenään naisista. Ihanan pehmoisista lihoista ja sileästä ihosta omiani vasten. :)
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Myönnetään, että haaveilen yhtenään naisista. Ihanan pehmoisista lihoista ja sileästä ihosta omiani vasten. :)
Taidat haaveilla myös römpsistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karvarömpsistä varmaan
Anonyymi kirjoitti:
No niistäkin juu. Gynephilia, rakastaa naiseutta monin eri tavoin.
Anonyymi kirjoitti:
Karvarömpsistä varmaan
"Gynephilia (tai gynophilia ) (kreikaksi gunē , "naiset", -philia , "rakkaus") on romanttinen ja/tai seksuaalinen vetovoima aikuisia naisia kohtaan"
Juu, niillä yleensä karvat kasvaa, aikuisilla naisilla.
En jaksanut käydä vaihtoehtoja läpi. Painelin palkkeja miten sattuu ja silti olin hetero.
JasuM kirjoitti:
Mä taas kokeilin monia eri vastausvaihtoehtoja, silti tuli Homo/Lesbo.
Ei näiden testien kanssa kannata vikuroida. Kyllä ne tietää keitä me ollaan.
Carl-Gustaf kirjoitti:
Ei näiden testien kanssa kannata vikuroida. Kyllä ne tietää keitä me ollaan.
Joku salaliitto täällä husaa taustalla ja syöttää ennalta ohjattua tietoa, ihan sama mitä namikoita painelee! :D
Kumileimasin, plots.
- Anonyymi
Vain miehet...👍😊
T:Elluhallo..😀 Testitulos .. ylläri, ylläri...
Hetero!- Anonyymi
Taas poly, mutta eritavalla.
"Pidät monesta eri sukupuolesta, muttet kaikista! Onnea!"
Että sillälailla. Vuosia pidin itseäni umpiheterona.
- Sheena Täysin yksiuuntainen hetero ollaan, pas?apuhetta, että jokaihminen muka olisi ainakin jossain määrin biseksuaalinen.
Minä tuskin olen mikään yksittäistapaus. Yksi hintti kyllä yritti laittaa minua ruuvipenkin leukojen väliin ja puristaa minusta homoa, siinä teki kyllä valtavan virheen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski
Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi134070Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan
Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan2393840Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia
ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä172394Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos622364Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon
Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt421796Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi691666Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?
Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont11498- 1051397
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!
Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva111291Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti221265