Miehen pitäis olla pitkähkö yli 180cm , mahaa saa vähän olla ja kalju pää on ehdottomasti plussaa se on seksikästä. Täytyy osata rakastella niin että melkein taju lähtee , pitkään ja monipuolisesti ,hellästi ja tarvittaessa rajusti. Mun pitää tuntea itseni tärkeäksi hänelle. Uskollinen ehdottomasti ja kiltti ja keskustelu taitoinen sekä tietysti kouluttautunut koska itse olen myös.
Minun ihannemies....entä sinun ?
9
861
Vastaukset
- Anonyymi
Vai että sellaiset kriteerit sulla.... 👴🙊
- Anonyymi
Osta vibra se on kestävä ja pestävä.
- Anonyymi
Luonne ja se miten tullaan toimeen tärkeintä. Monenkinlainen erinäköinen mies voi olla kiinnostava, komea ja seksikäs. Ulkonäköä en siis miehessä erittele, koska kokonaisuus ratkaisee. Keskustelutaito, luotettavuus ja sitoutuminen on hyviä ominaisuuksia. Päihteettömyys plussaa. Väkivaltaisuutta en myös jaksa. Omillaan toimeentuleminen myös plussaa. Tietysti miehen pitäisi myös viehättyä minusta. Olisi hyvä löytyä yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja elämäntapojen olla yhteen sovitettavissa. Sellainen on minun ihannemies.
- Anonyymi
Tiedän yhden tuollaisen. Haluaa, että nainen arvostaa sitä ja pidetään tärkeänä ym. Kova panomies. Sopisi ehkä sinulle. Jos sinäkään loppupeleissä kelpaat sille. Kunhan puhui, siinä sen esileikki.
- Anonyymi
Hyvät kriteerit, onneksi ei ole kirjoitustaito vaatimuksena, koska sinäkään et osaa kirjoittaa suomea.
- Anonyymi
Olen 188cm pitkä, kalju, sekä voimakas. Koulutuksesta sen verran, että riittää juuri ja juuri 5000€/kk palkkaan.
Viinaa olen kova juomaan. Kännissä hakkaan sinut, mikäli et orjallisesti tottele kaikkia oikkujani. Mikäli kiinnostuit, ota yhteyttä tämän palstan konttoriin. - Anonyymi
Kaikki muu löytyy, mutta pituudesta kyllä pitäisi hieman neuvotella.
- Anonyymi
Miksi juot, jos tiedät olevasi väkivaltainen? Väkivalta on rikos toista ihmistä kohtaan.
Naiset eivät halua sellaista miestä itselleen.- Anonyymi
Höpsis kyl jokainen nainen tahtoo turpaansa ainakin kerran kuussa ..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279