Onko sinkkunaiset kateellisia

Anonyymi

Varatuille naisille kun kaupoissa varatut naiset huolehtii että kotona jääkaapissa on aina olutta miehilleen eli sinkkunaiset kateellisia kun varatut naiset saa ostaa oluita miehilleen ja sinkkunaiset näkee varatut tosiaan huolehtii miehistään ja toivovat löytäis hänkin oman miehen

48

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toki on :) Sitä tuntee itsensä niin tarpeettomaksi kun joutuu koko ajan ajattelemaan vaim itseään. Nytkin kohta mentävä. Eikä mitä muut haluaa ostettavaa. Voi tämä elämän sietämätön keveys!

• Anonyymi

Ikävää tosi ikävää ja kurjaa mutta totta

• Heh, jännä sun ajatuskuvio. Sinkkunaisen rahathan siinä säästyy, kun ei ole miestä eikä tarvi ostella sitä kaljaakaan sille kaappiin. Voi vaikka ostaa itselleen jotain hyvää sen sijaan. :)

Tai vaikka itselleen kaljaa, jos maittaa.

• Anonyymi

Kyllä jos nainen kotona sanoo tehdäänkö yhteinen kodinhoitolipas jonne mies voi laittaa kalja rahaa niin sillä sitten nainen ostelee

• Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jos nainen kotona sanoo tehdäänkö yhteinen kodinhoitolipas jonne mies voi laittaa kalja rahaa niin sillä sitten nainen ostelee

Aha. En ole koskaan pyytänyt kumppanilta rahaa, tuodakseni hänelle jotain kaupasta. Kaljaa en kyllä kanna, mutta tänäänkin mietin kaupassa jokaisen perheenjäsenen mieltymyksiä ja toin jokaiselle myös herkkuja.

Avokillekin. Ei hänenkään suu tuohesta ole tehty.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Aha. En ole koskaan pyytänyt kumppanilta rahaa, tuodakseni hänelle jotain kaupasta. Kaljaa en kyllä kanna, mutta tänäänkin mietin kaupassa jokaisen perheenjäsenen mieltymyksiä ja toin jokaiselle myös herkkuja.

Avokillekin. Ei hänenkään suu tuohesta ole tehty.

Niin et kanna mutta vedät eli täytät ison matkalaukun täyteen olutta ja nostat teleskooppi sangat ylös ja vedät onneksi niissä on renkaat helpottaa vetämistä mikä on minimi jääkaapissa 48 tölkkiäkö ja komerossa toiset mokoma ja sitä mukaan kun kuluu niin täyttelet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin et kanna mutta vedät eli täytät ison matkalaukun täyteen olutta ja nostat teleskooppi sangat ylös ja vedät onneksi niissä on renkaat helpottaa vetämistä mikä on minimi jääkaapissa 48 tölkkiäkö ja komerossa toiset mokoma ja sitä mukaan kun kuluu niin täyttelet

Ja pidätkö huolen et aina on makkaraa kaapissa jos oluen kanssa maistuu makkara niin mitä makkaraa löylylenkkii tai bratwurstii vai grillimakkaraa eli mitä

• Anonyymi kirjoitti:

Hän ostaa itse alkoholinsa, silloin kun tekee mieli juoda. Mä en tuhlaa rahaa normistikkaan päihteisiin, mutta voin tarjota oluen tms. reissussa puolisolle tai tuttavalle.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja pidätkö huolen et aina on makkaraa kaapissa jos oluen kanssa maistuu makkara niin mitä makkaraa löylylenkkii tai bratwurstii vai grillimakkaraa eli mitä

Avokki ei tykkää makkaroita syödä. Joskus ranskisten kanssa lihanakkeja puputtaa, muttei muuten ole makkaranpurija.

Melkeenpä vetää pähkinöitä kaljan kanssa.

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Hän ostaa itse alkoholinsa, silloin kun tekee mieli juoda. Mä en tuhlaa rahaa normistikkaan päihteisiin, mutta voin tarjota oluen tms. reissussa puolisolle tai tuttavalle.

Ihme mies on onko mies ollenkaan ihme kun ei anna ukaasia ja sano saatan. Tästälähin tuodaan kaljaa kotiin ug on puhunut

• Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

Avokki ei tykkää makkaroita syödä. Joskus ranskisten kanssa lihanakkeja puputtaa, muttei muuten ole makkaranpurija.

Melkeenpä vetää pähkinöitä kaljan kanssa.

Mut makkara täyttää ei tarvi muuta syödä

• Anonyymi kirjoitti:

Ihme mies on onko mies ollenkaan ihme kun ei anna ukaasia ja sano saatan. Tästälähin tuodaan kaljaa kotiin ug on puhunut

Niin se onkin erilainen kun moni muu mies, tiedän ja just siks tykkäänkin. Vastaavasti piirteet joista en tykkää hänessä, on nekin valtavirrasta monesti poikkeevia.

• Anonyymi kirjoitti:

Mut makkara täyttää ei tarvi muuta syödä

Hän syö mielummin kanaa tai possua, nautaa nälkäänsä. Pihvimies.

• Anonyymi

Ai hitto. Kiitos Välis, kun muistutit miten ihanaa olla sinkku. Ei tarvii katella kenenkään kaljankittausta. 🙏

• Anonyymi

Sinkkuna kiva uhota mut kummiskin itket joka päivä et löytäisit iki oman miehen ja saada ja antaa rakkautta ja huolenpitoa aitoa nyt niin yksin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinkkuna kiva uhota mut kummiskin itket joka päivä et löytäisit iki oman miehen ja saada ja antaa rakkautta ja huolenpitoa aitoa nyt niin yksin

Kiltti mieskö se täällä kitisee? 😁

• Hah hah 😂

Minusta tuntuu, että elän ihan eri maailmassa kuin ap. Tarjoiltu naiskuva ja naisen sisäinen maailma ei nyt kohta eikä edes sivua löyhästi toisiaan. Eikä mieskuvakaan tunnu tutulta.. No ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia, tietenkään.

Onnea vaan ap kaljaakantavan naisen etsintään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltti mieskö se täällä kitisee? 😁

Kiltit on skotlannin pojilla

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Hah hah 😂

Minusta tuntuu, että elän ihan eri maailmassa kuin ap. Tarjoiltu naiskuva ja naisen sisäinen maailma ei nyt kohta eikä edes sivua löyhästi toisiaan. Eikä mieskuvakaan tunnu tutulta.. No ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia, tietenkään.

Eli tuot vaan konjakkia ja huolehdit et ain on 14 plo konjakkia no näkee et olet sinkku etä ole suhteissa ollut kyl varakkaatkin olutta juo mut hyvä et olet kokematon ja neitsyt sinusta saa joku hyvän vaimon ja sit sut nähdään olut ostoksilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiltit on skotlannin pojilla

Voisi passata sullekin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä uhoa tuntuu evan pikemmin sun puolellasi. Et vain yksinkertaisesti kykene sisäistämään miten syvältä takalistosta olisi joutua kattelemaan jotain kaljottelijaa sohvan nurkassa. Rakkautta mulla on mielin määrin ja yksinäinen en ole. Siihen ei miestä tarvita. Sitäpaitsi kaljaa kittaava mies rakastaa vain kaljaa. Ei siltä rakkautta millekään muulle riitä. Sellaset ukot on niin nähty. 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Eli tuot vaan konjakkia ja huolehdit et ain on 14 plo konjakkia no näkee et olet sinkku etä ole suhteissa ollut kyl varakkaatkin olutta juo mut hyvä et olet kokematon ja neitsyt sinusta saa joku hyvän vaimon ja sit sut nähdään olut ostoksilla

Hah hah. 😂 Maailmat on erit, niinhän jo sanoin. Olen sitten ”Neitsyt Maria” kolmella lapsella ja reilulla parillakymmenellä vuodella parisuhteesta.

Mulla on kaapissa kyllä alkoholipitoisia pulloja vapaa-ajan tai työreissuilta. Taitaa olla vanhin ostettu vuonna 1995 (en tiedä onko juomakelpoista enää?) ja punaviinejäkin taitaa olla useampi (vieläpä joku palkittu ehkä, kun ”halvalla saa hyvää” Heathrow tai Frankfurt) ja luultavasti pari shampanjaa (lahjaksi) vanhimmat 7-10v takaa. Ei ole kukaan juonut, ei edes ex.

Joskus mökille olen kaljaa ostanut molemmille yhdet tai yhden puoliksi aiemmassa elämässä, mutta kovin usein toistuva tapahtuma tuo ei ole ollut. 😂 Eri elämä. Eri maailma.

• Anonyymi
        Emberizi kirjoitti:

Hah hah 😂

No niinpä. Välis on kyllä jostain ihan eri universumista kuin missä itse elän. Meillä on ollut yksi olut tuolla kaapissa toissa joulusta ja olis varmaan syytä kaataa pois. Ei niitä meillä kukaan juo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niinpä. Välis on kyllä jostain ihan eri universumista kuin missä itse elän. Meillä on ollut yksi olut tuolla kaapissa toissa joulusta ja olis varmaan syytä kaataa pois. Ei niitä meillä kukaan juo.

Ehei tyttösein täs ei olekkaan semmonen poika joka sanoo hennolla pelokkaalla äänellä 4 tuntii jo sanonut anteeks saanko häiriä ja mikään jees jees miäs vaan mies joka sanoo tuo kalja ja 5 nakkii ja äkkii hiukoo sanoo leijona kuningas eikä hiiri olet tottunut hiirulaisiin mut nyt puhuu päällikkö ja ne syötyään sanoo nyt pimppii makkariin ja äkkii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sitä uhoa tuntuu evan pikemmin sun puolellasi. Et vain yksinkertaisesti kykene sisäistämään miten syvältä takalistosta olisi joutua kattelemaan jotain kaljottelijaa sohvan nurkassa. Rakkautta mulla on mielin määrin ja yksinäinen en ole. Siihen ei miestä tarvita. Sitäpaitsi kaljaa kittaava mies rakastaa vain kaljaa. Ei siltä rakkautta millekään muulle riitä. Sellaset ukot on niin nähty. 😂

Mut kai jos haluaa raskaan työpäivän jälkeen ottaa pari olusta ja rentoutua ja sinäkin saisit ottaa kun yhdessä rentoudutte

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehei tyttösein täs ei olekkaan semmonen poika joka sanoo hennolla pelokkaalla äänellä 4 tuntii jo sanonut anteeks saanko häiriä ja mikään jees jees miäs vaan mies joka sanoo tuo kalja ja 5 nakkii ja äkkii hiukoo sanoo leijona kuningas eikä hiiri olet tottunut hiirulaisiin mut nyt puhuu päällikkö ja ne syötyään sanoo nyt pimppii makkariin ja äkkii

Joo ei todellakaan. Mulla ei tosiaan ole mitään sun kaltasta sekopää riehujaa jännämiestä, joka kittaa koko ajan kaljaa ja hakkaa. Mulla on ihan oikea ja aito kiltti ja kunnollinen mies.

• Anonyymi

- varatut naiset huolehtii

EI huolehdi.

- että kotona jääkaapissa on aina olutta

EI ole

- Sheena

• Anonyymi

Näkee että olet sinkku ja kokematon suhteista

• Anonyymi

Jaa, kyllä minä ainakin olen aina omat bisset/vinkut/jallut ostanut. Eipä ole tullut mieleen että joku muu ne minulle hankkisi mutta hmm, mitäpä jos pyytäisi naapuria hankkimaan.
      Toisaalta kulutan niin vähän että olkoot nyt tälläkin kertaa.

• Anonyymi

Onko huolenpitoa kaljan kantaminen kaupasta..
      Miehelle...

• Täytyy sanoo, et joskus ihan ilostuu, kun kattoo laatunaisten kevyttä sanailuu, joka ei oikeesti sisällä mitään, mut heti paljastaa, et sanailijat ovat fiksuja naisia arvostavia naisia.

Kun olen tuolla kertonut 60-luvun herttailusta, oon joutunut keskusteluun taliksien kanssa, jotka ponnistelevat vaikuttaakseen fiksuilta, mutta heti paljastavat, että takana on järkyttävä itseinho ja alemmuudentunto KOKO naisena olosta. Häpeävät ja kateilevat miehille ihan turhaan.

Hienostuneen naisen ei tarvitse kerjätä tunnustusta, sillä omanarvontunto on kohdallaan. Ei tarvitse myöskään ryhtyä seksikielteiseksi ja selittää, että seksi on miesten keino alistaa. 🌹👀

• Anonyymi

en ole kylläkään ikinä omalle miehelleni kanniskellu mitään oluita enkä alkoholia, enkä moiseen ryhtyis , eikä todellakaan ole tarvinnutkaan !

• Anonyymi

No eipä tartte öyhötellä.

Kyllä toi mun uusi naisihanuus kipaisi mulle kaupassa, kun koronaa pukkas taloon. Reippaana vilkutteli, kun toi kassit ovelle ja tais heleästi naurahtaa, kun leffankatselu siirtyi.

Kyllä nainen tykkää hyvää miestä jeesata. Eilen viimeisimmäksi ennen hyvän yön toivotuksia mietti, että mitä hyvää on tehnyt, että löysi mut... no vastasin vaan, että paljon. Hänfllä on muitakin ihastelevia ja ihannoivia ihmisiä ympärillä kuin minä.

Aika ilopilleri se nainen. Huhhuijaa.. kyllä mun kelpaa.

• Anonyymi

Disse?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Disse?

Todennäköisesti

• Anonyymi

Sinkut, jotka ovat kateellisia parisuhteessa oleville, eivät ole vielä kokeneet parisuhdehelvettiä.

Varatut, jotka ovat kateellisia sinkuille, ovat parisuhdehelvetissä.

• Anonyymi

Mulla on kultainen kaljannoutaja. Jaksoi kantaa samanaikaisesti kaksi koria kaljaa.
      Olin positiivisesti yllättynyt.

• Anonyymi

Minun mies ei kaljaa juo kovin usein joten en sitä osta. Ei minun mies syö herkkujakaan. Syö jotain italianpataa tai kalaa ja perunia. Aika yksinkertainen ruokavalio miehelläni.

• Anonyymi

No, en tod.ole kateellinen siitä, että varatut naiset tekevät miehistään alkoholisteja ostamalla jääkaapin täyteen oluita. Heh, olipa sulla älynväläys nyt.

• Anonyymi

Kaljamiehistä ei kannata kateellinen olla. Kaljalla menee miehuus ja äksyys tulee tilalle. Pitäkööt muut hyvänään, jos haluavat.

• Anonyymi

Kateellisia mistä? Sohvalla kaljaa kittaavasta paskamahasesta urposta, joka on ryyppänny testonsa niin alas, ettei sillä ota edes eteen. Annas kun mietin hetken ... ... ... ... juu, ei tod ole 😎

• Anonyymi

Sadat tuhannet naiset seurustelelee kaljamiesten kanssa. Niin että palstan naiset on kyllä kateellisia koska ovat yksinäisiä ja ikisinkkuja.

• Anonyymi

Ja sadat tuhannet miehet seurustelee kaljanaisten kanssa. Mikä siinä on ollessa, kun molemmat kaljottelee?

• Anonyymi

😂 synnyitkö noin tyhmänä vai oletko käynyt kursseja?

• Anonyymi

Olisko pudotettu muksuna pää edellä maahan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisko pudotettu muksuna pää edellä maahan?

Asuu vielä 5-kymppisenä äidin luona.

• Anonyymi

Ei ne varatut kyl juurikaan kanna sille äijälleen kaljaa kotio,että kyl nykyään vissiin suurin osa ostaa vain itselleen oluet..Tosin onhan näitä poikkeuksia tietenkin aina..Että.suodaan heille se kantamisen into ja hikoulun sietäminen asian suhteen,sitten vaan,toki!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      173
      9933
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3275
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      48
      3041
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      63
      2764
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2135
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      114
      2093
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1963
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      64
      1576
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1326
    10. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1286
    Aihe