Varatuille naisille kun kaupoissa varatut naiset huolehtii että kotona jääkaapissa on aina olutta miehilleen eli sinkkunaiset kateellisia kun varatut naiset saa ostaa oluita miehilleen ja sinkkunaiset näkee varatut tosiaan huolehtii miehistään ja toivovat löytäis hänkin oman miehen
Onko sinkkunaiset kateellisia
48
56
Vastaukset
- Anonyymi
Toki on :) Sitä tuntee itsensä niin tarpeettomaksi kun joutuu koko ajan ajattelemaan vaim itseään. Nytkin kohta mentävä. Eikä mitä muut haluaa ostettavaa. Voi tämä elämän sietämätön keveys!
- Anonyymi
Ikävää tosi ikävää ja kurjaa mutta totta
Heh, jännä sun ajatuskuvio. Sinkkunaisen rahathan siinä säästyy, kun ei ole miestä eikä tarvi ostella sitä kaljaakaan sille kaappiin. Voi vaikka ostaa itselleen jotain hyvää sen sijaan. :)
Tai vaikka itselleen kaljaa, jos maittaa.- Anonyymi
Kyllä jos nainen kotona sanoo tehdäänkö yhteinen kodinhoitolipas jonne mies voi laittaa kalja rahaa niin sillä sitten nainen ostelee
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jos nainen kotona sanoo tehdäänkö yhteinen kodinhoitolipas jonne mies voi laittaa kalja rahaa niin sillä sitten nainen ostelee
Aha. En ole koskaan pyytänyt kumppanilta rahaa, tuodakseni hänelle jotain kaupasta. Kaljaa en kyllä kanna, mutta tänäänkin mietin kaupassa jokaisen perheenjäsenen mieltymyksiä ja toin jokaiselle myös herkkuja.
Avokillekin. Ei hänenkään suu tuohesta ole tehty.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Aha. En ole koskaan pyytänyt kumppanilta rahaa, tuodakseni hänelle jotain kaupasta. Kaljaa en kyllä kanna, mutta tänäänkin mietin kaupassa jokaisen perheenjäsenen mieltymyksiä ja toin jokaiselle myös herkkuja.
Avokillekin. Ei hänenkään suu tuohesta ole tehty.Niin et kanna mutta vedät eli täytät ison matkalaukun täyteen olutta ja nostat teleskooppi sangat ylös ja vedät onneksi niissä on renkaat helpottaa vetämistä mikä on minimi jääkaapissa 48 tölkkiäkö ja komerossa toiset mokoma ja sitä mukaan kun kuluu niin täyttelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin et kanna mutta vedät eli täytät ison matkalaukun täyteen olutta ja nostat teleskooppi sangat ylös ja vedät onneksi niissä on renkaat helpottaa vetämistä mikä on minimi jääkaapissa 48 tölkkiäkö ja komerossa toiset mokoma ja sitä mukaan kun kuluu niin täyttelet
Ja pidätkö huolen et aina on makkaraa kaapissa jos oluen kanssa maistuu makkara niin mitä makkaraa löylylenkkii tai bratwurstii vai grillimakkaraa eli mitä
Anonyymi kirjoitti:
Niin et kanna mutta vedät eli täytät ison matkalaukun täyteen olutta ja nostat teleskooppi sangat ylös ja vedät onneksi niissä on renkaat helpottaa vetämistä mikä on minimi jääkaapissa 48 tölkkiäkö ja komerossa toiset mokoma ja sitä mukaan kun kuluu niin täyttelet
Hän ostaa itse alkoholinsa, silloin kun tekee mieli juoda. Mä en tuhlaa rahaa normistikkaan päihteisiin, mutta voin tarjota oluen tms. reissussa puolisolle tai tuttavalle.
Anonyymi kirjoitti:
Ja pidätkö huolen et aina on makkaraa kaapissa jos oluen kanssa maistuu makkara niin mitä makkaraa löylylenkkii tai bratwurstii vai grillimakkaraa eli mitä
Avokki ei tykkää makkaroita syödä. Joskus ranskisten kanssa lihanakkeja puputtaa, muttei muuten ole makkaranpurija.
Melkeenpä vetää pähkinöitä kaljan kanssa.- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Hän ostaa itse alkoholinsa, silloin kun tekee mieli juoda. Mä en tuhlaa rahaa normistikkaan päihteisiin, mutta voin tarjota oluen tms. reissussa puolisolle tai tuttavalle.
Ihme mies on onko mies ollenkaan ihme kun ei anna ukaasia ja sano saatan. Tästälähin tuodaan kaljaa kotiin ug on puhunut
- Anonyymi
JasuM kirjoitti:
Avokki ei tykkää makkaroita syödä. Joskus ranskisten kanssa lihanakkeja puputtaa, muttei muuten ole makkaranpurija.
Melkeenpä vetää pähkinöitä kaljan kanssa.Mut makkara täyttää ei tarvi muuta syödä
Anonyymi kirjoitti:
Ihme mies on onko mies ollenkaan ihme kun ei anna ukaasia ja sano saatan. Tästälähin tuodaan kaljaa kotiin ug on puhunut
Niin se onkin erilainen kun moni muu mies, tiedän ja just siks tykkäänkin. Vastaavasti piirteet joista en tykkää hänessä, on nekin valtavirrasta monesti poikkeevia.
Anonyymi kirjoitti:
Mut makkara täyttää ei tarvi muuta syödä
Hän syö mielummin kanaa tai possua, nautaa nälkäänsä. Pihvimies.
Jaa-a, mulle riittävän normaali. Nyt pyykkivuoren viikkaukseen. Katohan tyttöjä. Upeita daameja.. 😜
https://youtu.be/i7iQbBbMAFE
- Anonyymi
Ai hitto. Kiitos Välis, kun muistutit miten ihanaa olla sinkku. Ei tarvii katella kenenkään kaljankittausta. 🙏
- Anonyymi
Sinkkuna kiva uhota mut kummiskin itket joka päivä et löytäisit iki oman miehen ja saada ja antaa rakkautta ja huolenpitoa aitoa nyt niin yksin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkkuna kiva uhota mut kummiskin itket joka päivä et löytäisit iki oman miehen ja saada ja antaa rakkautta ja huolenpitoa aitoa nyt niin yksin
Kiltti mieskö se täällä kitisee? 😁
Hah hah 😂
Minusta tuntuu, että elän ihan eri maailmassa kuin ap. Tarjoiltu naiskuva ja naisen sisäinen maailma ei nyt kohta eikä edes sivua löyhästi toisiaan. Eikä mieskuvakaan tunnu tutulta.. No ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia, tietenkään.
Onnea vaan ap kaljaakantavan naisen etsintään!- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltti mieskö se täällä kitisee? 😁
Kiltit on skotlannin pojilla
- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Hah hah 😂
Minusta tuntuu, että elän ihan eri maailmassa kuin ap. Tarjoiltu naiskuva ja naisen sisäinen maailma ei nyt kohta eikä edes sivua löyhästi toisiaan. Eikä mieskuvakaan tunnu tutulta.. No ei kaikkien tarvitse olla samanlaisia, tietenkään.
Onnea vaan ap kaljaakantavan naisen etsintään!Eli tuot vaan konjakkia ja huolehdit et ain on 14 plo konjakkia no näkee et olet sinkku etä ole suhteissa ollut kyl varakkaatkin olutta juo mut hyvä et olet kokematon ja neitsyt sinusta saa joku hyvän vaimon ja sit sut nähdään olut ostoksilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiltit on skotlannin pojilla
Voisi passata sullekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä uhoa tuntuu evan pikemmin sun puolellasi. Et vain yksinkertaisesti kykene sisäistämään miten syvältä takalistosta olisi joutua kattelemaan jotain kaljottelijaa sohvan nurkassa. Rakkautta mulla on mielin määrin ja yksinäinen en ole. Siihen ei miestä tarvita. Sitäpaitsi kaljaa kittaava mies rakastaa vain kaljaa. Ei siltä rakkautta millekään muulle riitä. Sellaset ukot on niin nähty. 😂
Anonyymi kirjoitti:
Eli tuot vaan konjakkia ja huolehdit et ain on 14 plo konjakkia no näkee et olet sinkku etä ole suhteissa ollut kyl varakkaatkin olutta juo mut hyvä et olet kokematon ja neitsyt sinusta saa joku hyvän vaimon ja sit sut nähdään olut ostoksilla
Hah hah. 😂 Maailmat on erit, niinhän jo sanoin. Olen sitten ”Neitsyt Maria” kolmella lapsella ja reilulla parillakymmenellä vuodella parisuhteesta.
Mulla on kaapissa kyllä alkoholipitoisia pulloja vapaa-ajan tai työreissuilta. Taitaa olla vanhin ostettu vuonna 1995 (en tiedä onko juomakelpoista enää?) ja punaviinejäkin taitaa olla useampi (vieläpä joku palkittu ehkä, kun ”halvalla saa hyvää” Heathrow tai Frankfurt) ja luultavasti pari shampanjaa (lahjaksi) vanhimmat 7-10v takaa. Ei ole kukaan juonut, ei edes ex.
Joskus mökille olen kaljaa ostanut molemmille yhdet tai yhden puoliksi aiemmassa elämässä, mutta kovin usein toistuva tapahtuma tuo ei ole ollut. 😂 Eri elämä. Eri maailma.- Anonyymi
Emberizi kirjoitti:
Hah hah 😂
Onnea vaan ap kaljaakantavan naisen etsintään!No niinpä. Välis on kyllä jostain ihan eri universumista kuin missä itse elän. Meillä on ollut yksi olut tuolla kaapissa toissa joulusta ja olis varmaan syytä kaataa pois. Ei niitä meillä kukaan juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä. Välis on kyllä jostain ihan eri universumista kuin missä itse elän. Meillä on ollut yksi olut tuolla kaapissa toissa joulusta ja olis varmaan syytä kaataa pois. Ei niitä meillä kukaan juo.
Ehei tyttösein täs ei olekkaan semmonen poika joka sanoo hennolla pelokkaalla äänellä 4 tuntii jo sanonut anteeks saanko häiriä ja mikään jees jees miäs vaan mies joka sanoo tuo kalja ja 5 nakkii ja äkkii hiukoo sanoo leijona kuningas eikä hiiri olet tottunut hiirulaisiin mut nyt puhuu päällikkö ja ne syötyään sanoo nyt pimppii makkariin ja äkkii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä uhoa tuntuu evan pikemmin sun puolellasi. Et vain yksinkertaisesti kykene sisäistämään miten syvältä takalistosta olisi joutua kattelemaan jotain kaljottelijaa sohvan nurkassa. Rakkautta mulla on mielin määrin ja yksinäinen en ole. Siihen ei miestä tarvita. Sitäpaitsi kaljaa kittaava mies rakastaa vain kaljaa. Ei siltä rakkautta millekään muulle riitä. Sellaset ukot on niin nähty. 😂
Mut kai jos haluaa raskaan työpäivän jälkeen ottaa pari olusta ja rentoutua ja sinäkin saisit ottaa kun yhdessä rentoudutte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehei tyttösein täs ei olekkaan semmonen poika joka sanoo hennolla pelokkaalla äänellä 4 tuntii jo sanonut anteeks saanko häiriä ja mikään jees jees miäs vaan mies joka sanoo tuo kalja ja 5 nakkii ja äkkii hiukoo sanoo leijona kuningas eikä hiiri olet tottunut hiirulaisiin mut nyt puhuu päällikkö ja ne syötyään sanoo nyt pimppii makkariin ja äkkii
Joo ei todellakaan. Mulla ei tosiaan ole mitään sun kaltasta sekopää riehujaa jännämiestä, joka kittaa koko ajan kaljaa ja hakkaa. Mulla on ihan oikea ja aito kiltti ja kunnollinen mies.
- Anonyymi
- varatut naiset huolehtii
EI huolehdi.
- että kotona jääkaapissa on aina olutta
EI ole
- Sheena- Anonyymi
Näkee että olet sinkku ja kokematon suhteista
- Anonyymi
Jaa, kyllä minä ainakin olen aina omat bisset/vinkut/jallut ostanut. Eipä ole tullut mieleen että joku muu ne minulle hankkisi mutta hmm, mitäpä jos pyytäisi naapuria hankkimaan.
Toisaalta kulutan niin vähän että olkoot nyt tälläkin kertaa. - Anonyymi
Onko huolenpitoa kaljan kantaminen kaupasta..
Miehelle... Täytyy sanoo, et joskus ihan ilostuu, kun kattoo laatunaisten kevyttä sanailuu, joka ei oikeesti sisällä mitään, mut heti paljastaa, et sanailijat ovat fiksuja naisia arvostavia naisia.
Kun olen tuolla kertonut 60-luvun herttailusta, oon joutunut keskusteluun taliksien kanssa, jotka ponnistelevat vaikuttaakseen fiksuilta, mutta heti paljastavat, että takana on järkyttävä itseinho ja alemmuudentunto KOKO naisena olosta. Häpeävät ja kateilevat miehille ihan turhaan.
Hienostuneen naisen ei tarvitse kerjätä tunnustusta, sillä omanarvontunto on kohdallaan. Ei tarvitse myöskään ryhtyä seksikielteiseksi ja selittää, että seksi on miesten keino alistaa. 🌹👀- Anonyymi
en ole kylläkään ikinä omalle miehelleni kanniskellu mitään oluita enkä alkoholia, enkä moiseen ryhtyis , eikä todellakaan ole tarvinnutkaan !
- Anonyymi
No eipä tartte öyhötellä.
Kyllä toi mun uusi naisihanuus kipaisi mulle kaupassa, kun koronaa pukkas taloon. Reippaana vilkutteli, kun toi kassit ovelle ja tais heleästi naurahtaa, kun leffankatselu siirtyi.
Kyllä nainen tykkää hyvää miestä jeesata. Eilen viimeisimmäksi ennen hyvän yön toivotuksia mietti, että mitä hyvää on tehnyt, että löysi mut... no vastasin vaan, että paljon. Hänfllä on muitakin ihastelevia ja ihannoivia ihmisiä ympärillä kuin minä.
Aika ilopilleri se nainen. Huhhuijaa.. kyllä mun kelpaa.- Anonyymi
Disse?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disse?
Todennäköisesti
- Anonyymi
Sinkut, jotka ovat kateellisia parisuhteessa oleville, eivät ole vielä kokeneet parisuhdehelvettiä.
Varatut, jotka ovat kateellisia sinkuille, ovat parisuhdehelvetissä. - Anonyymi
Mulla on kultainen kaljannoutaja. Jaksoi kantaa samanaikaisesti kaksi koria kaljaa.
Olin positiivisesti yllättynyt. - Anonyymi
Minun mies ei kaljaa juo kovin usein joten en sitä osta. Ei minun mies syö herkkujakaan. Syö jotain italianpataa tai kalaa ja perunia. Aika yksinkertainen ruokavalio miehelläni.
- Anonyymi
No, en tod.ole kateellinen siitä, että varatut naiset tekevät miehistään alkoholisteja ostamalla jääkaapin täyteen oluita. Heh, olipa sulla älynväläys nyt.
- Anonyymi
Kaljamiehistä ei kannata kateellinen olla. Kaljalla menee miehuus ja äksyys tulee tilalle. Pitäkööt muut hyvänään, jos haluavat.
- Anonyymi
Kateellisia mistä? Sohvalla kaljaa kittaavasta paskamahasesta urposta, joka on ryyppänny testonsa niin alas, ettei sillä ota edes eteen. Annas kun mietin hetken ... ... ... ... juu, ei tod ole 😎
- Anonyymi
Sadat tuhannet naiset seurustelelee kaljamiesten kanssa. Niin että palstan naiset on kyllä kateellisia koska ovat yksinäisiä ja ikisinkkuja.
- Anonyymi
Ja sadat tuhannet miehet seurustelee kaljanaisten kanssa. Mikä siinä on ollessa, kun molemmat kaljottelee?
- Anonyymi
😂 synnyitkö noin tyhmänä vai oletko käynyt kursseja?
- Anonyymi
Olisko pudotettu muksuna pää edellä maahan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisko pudotettu muksuna pää edellä maahan?
Asuu vielä 5-kymppisenä äidin luona.
- Anonyymi
Ei ne varatut kyl juurikaan kanna sille äijälleen kaljaa kotio,että kyl nykyään vissiin suurin osa ostaa vain itselleen oluet..Tosin onhan näitä poikkeuksia tietenkin aina..Että.suodaan heille se kantamisen into ja hikoulun sietäminen asian suhteen,sitten vaan,toki!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286