Jos lauantaina käväsen pikasesti maksullisen naisen luona ja sunnuntaina pyytelen anteeksi joltain vl:ltä, niin onko homma sillä kuitattu ja taivaspaikka varmistettu?
Voinko käydä huorissa?
13
66
Vastaukset
- Anonyymi
Jos kuolet heti kaduttuasi ja olet muitakin syntejäsi pyytänyt anteeksi. Ehdottaisin kuitenkin varmuuden vuoksi eroamaan kirkosta.
- Anonyymi
Mä annan anteeksi. Anna mennä
- Anonyymi
Ei ol sillä kuitattu. Kyllä palvelusta pitää rahalla maksaa.
- Anonyymi
Missä se on sanottu, jos vapaa mies käyttää naista synniksi?
- Anonyymi
Sinulla on vapaa tahto, joten voit vapaasti rikkoa käskyjä, mutta eniten teet vahinkoa itsellesi. Teollasi halveksit myös aviopuolisoasi. Jumalan anteeksianto ei tule autoaattisesti, kuten Raamatusta voit monesta paikasta lukea. Hän näkee vilpilliset yrityksesi, joten sinun tulee pyytää anteeksiantoa vilpittömästi katuen ja parannusta tehden. Myös aviopuolisolta on pyydettävä anteeksi. Jos Jeesus näkee vilpittömyytesi, Hän antaa lupauksensa mukaisesti anteeksi, eikä muistele menneitä. Teostasi on lyhyt matka paatumukseen, jolloin omatuntosi ääni heikkenee ja tekosi raaistuvat huomaamattasi. Omaisesi voivat pahoin ja perhe helvetti alkaa.
- Anonyymi
Miten lienee sinun uskonelämäsi laita? Kovasti latelet vl-oppeja, mutta ettei vain olisi malka omassa silmässä?
- Anonyymi
Maksa sille huoralle vähän ekstraa, niin se julistaa sinulle kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä. Sitten ainakin pääset taivaaseen.
- Anonyymi
Kannattaa käydä sellaisella naisella jonka kanssa molemmat pääsee taivaaseen, ainakin hetkeksi.
- Anonyymi
Seuraa Jeesusta - käy mieluummin poikakerhossa.
- Anonyymi
Kenenkä lupaa siihen tarvit. Itse teoistasi vastaat.
- Anonyymi
Piri Erkiltä lähinnä kyselisin. Sehän on jeesuksesta seuraava.
- Anonyymi
te ootte ihan sekoja.
Prostituutio on maailman vanhin orjuudenmuoto.
Sitä ei tapahtuisi muissakaan maissa, jos miehet eivät tahtoisi käyttää naisia hyväkseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604596Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt352109Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti491525Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1621502- 1651488
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2611285Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1961184- 2031122
- 651054
- 801047