Etelän hiihtolomat on kohta. Silloin viimeistään on kaikki auki. Täytyy hän etelän herrat päästä pailaamaan.
Eli ei huolta. Kohta aukeaa.
kohta avataan rajoituksia
6
639
Vastaukset
- Anonyymi
toki etelän ihmiset tulee lappiin ku korona alkaa olla jo ohi!! Kyllä pitää lääkäreitä uskoa ku nii sanovat vaikka lapissa on eniten tartuntoja suhteutettuna asukasmäärään suomessa,
- Anonyymi
Viime talvena rajoitukset alkoivat kun Keski-Suomen hiihtolomat olivat ohi. Eli voimme luottaa siihen ettei rajoituksia ole etelän hiihtolomien aikaan. Ehkei myöskään keski-suomen lomien aikaan
- Anonyymi
Kyllä eteläsuomalaiset saisivat pysyä lapista poissa vielä tänä talvena.on selvä että heissä on paljon koronakuskaajia
- Anonyymi
Ravintolat tarvitsevat etelän paksulompakkoisia asiakkaita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolat tarvitsevat etelän paksulompakkoisia asiakkaita.
No eihän meän y järven pikku hotelli yhdellä 100 000 kauan pärjää .
- Anonyymi
14.2. Rajoituksia poistuu
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451399Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86953- 75838
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee185830- 10822
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82781
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705