Herttailu vs. vaatiminen

Saamani palautteen perusteella kaikkein eniten näyttää ärsyttävän kysymys herttailusta. Eikä nyt ole kyse vain siitä, että pidän mahdollisena osoittaa herttaisuutta seksin avulla ja naisen myös sukupuolielimiään avaamalla, vaan herttailusta yleensä.

Jopa sana on monille punainen vaate. Miksi?

Tunnemme ennestään psyykkisen häiriön, psykopatian. Se on synnynnäinen geneettinen ilmiö, joka on aivan hoitoresistentti. Puuttuu aivoista hermoradat joita tarvittaisiin empaattiseen suhtautumiseen tai radat ovat vajaakehittyneitä. Varaosia ei ole saatavilla, eikä tunneta kemikaaleja, joilla saataisiin vajaakehittyneet radat toimimaan normaalia vastaavasti.

Herttailun ymmärtämättömyys ja kyvyttömyys siihen, on TÄSMÄLLEEN samanlainen. Sitä ei voi muuttaa. Varaosia ei todellakaan ole, eikä minkäänlainen psykoterapia auta. Herttailua ymmärtämättömän maailma on VAIN vaatimusten maailma.

Hän voi kertoa, mitä hän tahtoo, mutta hänen kykynsä herttailla joko on puutteellinen tai puuttuu täysin. Hän ei voi koskaan ymmärtää, mistä on kyse, mutta kuitenkin ärsyyntyä, jos hänelle käsittämättömästä asiasta puhutaan. 🌹👀

81

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämähän menee nyt aivan sinne psykologian puolelle ja psykologiahan on täysin huuhaatiedettä.

    • Anonyymi

      No minusta kyse on juurikin siitä, mitä kukin tarkoittaa milläkin ja mitä.

      Sinulle herttailun osoittaminen on sitä mitä sanot, etkä ymmärrä mitään muuta tapaa sen osoittamiseksi.

      Mitä itse sanoisit, jos naiselle herttailu olisi sitä, että riisuu sinut alasti, laittaa roikkumaan katosta ja räimii ruoskalla raidalliseksi? Tai työntää vielä anaaliin tapin ja pitää siinä päivän? Olisiko väärin, jos sanoisit, ettet pidä sitä kovin herttailuna? Minusta ei...mutta itse kokoajan sanot, mikä on oikeaa herttailua, mutta vain sinun mielestä.

      Koetat kokoajan yleistää omaa käsitystäsi ainoana oikeana. Meitä miehiäkin on monenlaisia, eikä herttailu tai sen tyyppinen toisesta välittämisen osoittaminen ole kaikille sama.

      Minä esimerkiksi pidän kosketusta ja suutelua paljon herttaisempana, kuin sukuelimien näyttämistä tai katselua. Mutta ehkä joku nainen taas pitää siitä, että voi osoittaa jotain esittelemällä sukupuolielimiään kumppanille?

      Meitä on moneksi ja sellaista se on...

      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Herttailua ei ole toisen pakottaminen, ei edes painostaminen sellaiseen, mistä toinen ei pidä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Herttailua ei ole toisen pakottaminen, ei edes painostaminen sellaiseen, mistä toinen ei pidä. 🌹👀

        Niin. Siis jos joku ei halua näyttää sukupuolielimiään herttailun nimissä, ei tarkoita sitä, etteikö hän voisi toteuttaa sitä herttailua muuten? Eikö vaan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Siis jos joku ei halua näyttää sukupuolielimiään herttailun nimissä, ei tarkoita sitä, etteikö hän voisi toteuttaa sitä herttailua muuten? Eikö vaan?

        Täysin mahdollista. Olenkin sanonut, että jos tuntee HALUA herttailla itse valitsemilleen MIELLYTTÄVILLE miehille sukupuolielimiään näyttämällä, näin VOI ja SAA tehdä, mutta en ole missään milloinkaan sanonut, että näin TULEE menetellä.

        Palstatrollit vain VÄITTÄVÄT minun sanoneen, että kehottaisin tai jopa vaatisin jotakin. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Täysin mahdollista. Olenkin sanonut, että jos tuntee HALUA herttailla itse valitsemilleen MIELLYTTÄVILLE miehille sukupuolielimiään näyttämällä, näin VOI ja SAA tehdä, mutta en ole missään milloinkaan sanonut, että näin TULEE menetellä.

        Palstatrollit vain VÄITTÄVÄT minun sanoneen, että kehottaisin tai jopa vaatisin jotakin. 🌹👀

        Olet väittänyt (vastoin todellisuutta) naisten enemmistön haluavan tuota. Olet myöskin väittänyt niiden pelkäävän näyttää omia halujaan, jotka eivät kyseiseen perversioon suostu.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Täysin mahdollista. Olenkin sanonut, että jos tuntee HALUA herttailla itse valitsemilleen MIELLYTTÄVILLE miehille sukupuolielimiään näyttämällä, näin VOI ja SAA tehdä, mutta en ole missään milloinkaan sanonut, että näin TULEE menetellä.

        Palstatrollit vain VÄITTÄVÄT minun sanoneen, että kehottaisin tai jopa vaatisin jotakin. 🌹👀

        Kyllä sinä olet täällä esittänyt, että tuosta sinun "herttailusta" kieltäytyvät naiset ovat jotenkin estyneitä, ja jopa väityänyt, että feministit sen estävät.


      • Jos joku tuntee painostusyrityksenä sen, että toinen pitää jotakin sallittuna ja sen mainitsee, on kyse yksilöpsykologisesta taipumuksesta tuntea ylivoimakasta sosiaalista painetta. Sille en valitettavasti voi mitään. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Täysin mahdollista. Olenkin sanonut, että jos tuntee HALUA herttailla itse valitsemilleen MIELLYTTÄVILLE miehille sukupuolielimiään näyttämällä, näin VOI ja SAA tehdä, mutta en ole missään milloinkaan sanonut, että näin TULEE menetellä.

        Palstatrollit vain VÄITTÄVÄT minun sanoneen, että kehottaisin tai jopa vaatisin jotakin. 🌹👀

        Niin. No mistä tämä aloitus sitten?

        Jotkut näyttää, jotkut ei?

        Sitä ihmeen herttailua kun voi tehdä muutenkin, jopa sinun mielestä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet väittänyt (vastoin todellisuutta) naisten enemmistön haluavan tuota. Olet myöskin väittänyt niiden pelkäävän näyttää omia halujaan, jotka eivät kyseiseen perversioon suostu.

        Valehtelet suoraan ja räikeasti.

        En ole sanonut, että naisten enemmistö pitäisi sukupuolielimiensä näyttämisestä. Sen sijaan olen kertonut 60-luvun seurusteluikäisistä tytöistä, että he kovin pitivät, kun hyväili jutellessa heidän sukupuolielimiään ja työnsi sormenkin emättimeen.

        Olen myös puhunut sosiaalisen paineen vaikutuksesta käyttäytymiseen, mutta sinne päinkään en ole sanonut, mitä väität minun sanoneen. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä olet täällä esittänyt, että tuosta sinun "herttailusta" kieltäytyvät naiset ovat jotenkin estyneitä, ja jopa väityänyt, että feministit sen estävät.

        Olen kertonut, että tällä hetkellä vaikuttava sosiaalinen paine vaikuttaa tähän suuntaan. Olen myös sanonut, että pitämällä saunassa uimapukua ainoana, vaatii melkoista sosiaalisen paineen kestoa, tai on siitä sitten muutenkin aivan vapaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Valehtelet suoraan ja räikeasti.

        En ole sanonut, että naisten enemmistö pitäisi sukupuolielimiensä näyttämisestä. Sen sijaan olen kertonut 60-luvun seurusteluikäisistä tytöistä, että he kovin pitivät, kun hyväili jutellessa heidän sukupuolielimiään ja työnsi sormenkin emättimeen.

        Olen myös puhunut sosiaalisen paineen vaikutuksesta käyttäytymiseen, mutta sinne päinkään en ole sanonut, mitä väität minun sanoneen. 🌹👀

        Ja äärimmäisen harvat tytöt 60-luvulla ”kovin pitivät” tuollaisesta käpälöinnistä.

        Tuo kuvaamasi toiminta kuului myös 60-luvulla (kuten nykyään) niihin hetkiin, kun pariskunta jo harrasti seksiä keskenään.

        Olet näemmä pahasti dementoitunut, kun et enää muista mitä väitteitä olet tällä palstalla esittänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin. No mistä tämä aloitus sitten?

        Jotkut näyttää, jotkut ei?

        Sitä ihmeen herttailua kun voi tehdä muutenkin, jopa sinun mielestä.

        Kyse oli YLEENSÄKIN kyvystä ja halusta herttailla tai halun puutteesta, ja geeniperäisestä aivorakenteesta sen selittäjänä, ei suinkaan herttailun mahdollisesta seksuaalisesta aspektista. Vertasin sitä paremman ymmärrettävyyden saavuttamiseksi psykopatiaan.

        Lue uudestaan aloitus, niin havaitset, mikä on sen clou. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Kyse oli YLEENSÄKIN kyvystä ja halusta herttailla tai halun puutteesta, ja geeniperäisestä aivorakenteesta sen selittäjänä, ei suinkaan herttailun mahdollisesta seksuaalisesta aspektista. Vertasin sitä paremman ymmärrettävyyden saavuttamiseksi psykopatiaan.

        Lue uudestaan aloitus, niin havaitset, mikä on sen clou. 🌹👀

        No sitäpä juuri. En edelleenkään, enkä oikeastaan missään määrin näe täällä palstalla missään kirjoituksessa sellaista, että kenelläkään olisi tarkoitusta olla muille osoittamasta välittämistään, varsinkaan parisuhteessa.

        Mutta sinä tunnut näkevän sellaista. Ja se on outoa.

        Ainoa mitä minä näen, on se, ettei kovin moni täällä saa sukupuolielimien esittelystä tai näyttänisestä herttaisuutta esille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet väittänyt (vastoin todellisuutta) naisten enemmistön haluavan tuota. Olet myöskin väittänyt niiden pelkäävän näyttää omia halujaan, jotka eivät kyseiseen perversioon suostu.

        Totta.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Valehtelet suoraan ja räikeasti.

        En ole sanonut, että naisten enemmistö pitäisi sukupuolielimiensä näyttämisestä. Sen sijaan olen kertonut 60-luvun seurusteluikäisistä tytöistä, että he kovin pitivät, kun hyväili jutellessa heidän sukupuolielimiään ja työnsi sormenkin emättimeen.

        Olen myös puhunut sosiaalisen paineen vaikutuksesta käyttäytymiseen, mutta sinne päinkään en ole sanonut, mitä väität minun sanoneen. 🌹👀

        Kyllä olet sanonut. Olet jopa väittänyt, että naisilla olisi biologinen hinku esitellä elimiään miehille. Tuhmat feministit sen vain estävät.

        Itse valehtelet. Jatkuvasti. Ja vääristelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet sanonut. Olet jopa väittänyt, että naisilla olisi biologinen hinku esitellä elimiään miehille. Tuhmat feministit sen vain estävät.

        Itse valehtelet. Jatkuvasti. Ja vääristelet.

        👍👍👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja äärimmäisen harvat tytöt 60-luvulla ”kovin pitivät” tuollaisesta käpälöinnistä.

        Tuo kuvaamasi toiminta kuului myös 60-luvulla (kuten nykyään) niihin hetkiin, kun pariskunta jo harrasti seksiä keskenään.

        Olet näemmä pahasti dementoitunut, kun et enää muista mitä väitteitä olet tällä palstalla esittänyt.

        Pitäisin kuitenkin varmimpana indiisiona järjellisen ajattelun säilymisestä, että tiedän hyvin, mitä olen sanonut, ja osaan tarkoin erottaa sen siitä, mitä taliaivot, trollit, juoruilijat, kupparit ja noidat VÄITTÄVÄT minun sanoneen. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä olet sanonut. Olet jopa väittänyt, että naisilla olisi biologinen hinku esitellä elimiään miehille. Tuhmat feministit sen vain estävät.

        Itse valehtelet. Jatkuvasti. Ja vääristelet.

        Halu käyttää sukupuolielimiä itsensä korostamiseen on samaa geneettistä perua kuin meikkaaminen ja ehostaminen. Kyllä sitä edelleen on yhtä paljon nykynaisen geenistössä kuin varhaisaikanakin, mutta vallitseva kulttuuri on sotkenut sitä.

        Varsin mielenkiintoisen havainnon olen tehnyt saunoessa. Samankin naisen sukupuolielimien esilläolon määrä ja laatu riippuu oleellisesti hänen mielialastaan. Käyttäytyminen on siis alitajuista.

        Kulttuurin mukana alastomuus on tullut varhaisihmisen vahvasti tiedostamattomasta käyttäytymisestä täysin tietoiseksi, mutta silti varhaisihmisiltä permiemme geenien aiheuttama käyttäytyminen on edelleen havaittavissa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Pitäisin kuitenkin varmimpana indiisiona järjellisen ajattelun säilymisestä, että tiedän hyvin, mitä olen sanonut, ja osaan tarkoin erottaa sen siitä, mitä taliaivot, trollit, juoruilijat, kupparit ja noidat VÄITTÄVÄT minun sanoneen. 🌹👀

        Jokainen pystyy puolustuksekseen esittämään tuollaisen väitteen, riippumatta sen todenperäisyydestä.

        Minä itse asiassa uskonkin sinun varsin hyvin tietävän ja muistavan kaikki täällä (kaikilla eri nikeilläsi) esittämäsi väitteet. Jostain syystä haluat vain valehdella ja kiistää omat kommenttisi. En oikein edes ymmärrä miksi.

        Muiden palstalaisten arvostusta et kuitenkaan tule saamaan yhtään enempää, vaikka kuinka kiistät vanhat kirjoituksesi.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jos joku tuntee painostusyrityksenä sen, että toinen pitää jotakin sallittuna ja sen mainitsee, on kyse yksilöpsykologisesta taipumuksesta tuntea ylivoimakasta sosiaalista painetta. Sille en valitettavasti voi mitään. 🌹👀

        Tuo tuollainen "sulla on lupa", "se on ihan sallittua" ja "se on ihan ok" on tyypillinen suostuttelumenetelmä mm. groomingissa. Se on psykologista painostamista ja sosiaalisen paineen luomista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo tuollainen "sulla on lupa", "se on ihan sallittua" ja "se on ihan ok" on tyypillinen suostuttelumenetelmä mm. groomingissa. Se on psykologista painostamista ja sosiaalisen paineen luomista.

        Aivopesua ja manipulointia, hyvin kömpelöä sellaista. Äijä on perverssi, patologinen valehtelija.

        - Exp


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivopesua ja manipulointia, hyvin kömpelöä sellaista. Äijä on perverssi, patologinen valehtelija.

        - Exp

        Olen täysin samaa mieltä kanssasi.


    • Mitä on herttailu?

      • Anonyymi

        Juuri niin, sitähän se on tuolla herttailijalla.


      • Anonyymi

        On se niin herttaista niin ihanan herttainen näky pimppiä ei voita mikään


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se niin herttaista niin ihanan herttainen näky pimppiä ei voita mikään

        Olen peittelemättä sitä mieltä, että naisen sukupuolielimet ovat kauneinta, mitä on olemassa, mutta herttaisuutta voi osoittaa myös lukemattomilla muillakin tavoilla kuin näyttämällä niitä. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen peittelemättä sitä mieltä, että naisen sukupuolielimet ovat kauneinta, mitä on olemassa, mutta herttaisuutta voi osoittaa myös lukemattomilla muillakin tavoilla kuin näyttämällä niitä. 🌹👀

        No niin...

        No onkos täällä sitten erityisesti sellaisia paljonkin, jotka eivät toisille näyttäisi tunteitaan jotenkin muuten? Minusta suurin osa on. Jopa sinun mielestä feministit. Takuulla hekin näyttävät ja tuovat esiin herttaisuutensa ihan varmasti. Joten mistä tämä aihe edes, voisit avata enemmän?

        Mistä sinulle tulee käsitys, että ihmiset eivät olisi toisilleen hyviä, helliä ja mukavia, jos toisesta pitävät? Että heiltä pitäisi vaatia sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No niin...

        No onkos täällä sitten erityisesti sellaisia paljonkin, jotka eivät toisille näyttäisi tunteitaan jotenkin muuten? Minusta suurin osa on. Jopa sinun mielestä feministit. Takuulla hekin näyttävät ja tuovat esiin herttaisuutensa ihan varmasti. Joten mistä tämä aihe edes, voisit avata enemmän?

        Mistä sinulle tulee käsitys, että ihmiset eivät olisi toisilleen hyviä, helliä ja mukavia, jos toisesta pitävät? Että heiltä pitäisi vaatia sellaista?

        Varmaan tuo käsitys lähtee hänen omista lapsuuskokemuksistaan. Hänhän on useaan otteeseen kertonut sadistisesta isästään, joka pahoinpiteli häntä pikkupoikana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niin...

        No onkos täällä sitten erityisesti sellaisia paljonkin, jotka eivät toisille näyttäisi tunteitaan jotenkin muuten? Minusta suurin osa on. Jopa sinun mielestä feministit. Takuulla hekin näyttävät ja tuovat esiin herttaisuutensa ihan varmasti. Joten mistä tämä aihe edes, voisit avata enemmän?

        Mistä sinulle tulee käsitys, että ihmiset eivät olisi toisilleen hyviä, helliä ja mukavia, jos toisesta pitävät? Että heiltä pitäisi vaatia sellaista?

        Ylivoimainen enemmistö sekä ymmärtää herttaisuuden ja sitä käytännössäkin noudattaa. Vain joillakin psyykkisillä häiriöillä, kuten psykopatialla ja vihan ideologioilla, on herttailutaipumukseen voimakas negatiivinen korrelaatio.

        Herttailu on normaalia ja yleistä. Olen vain pyrkinyt selittämään, että myös seksin avulla herttailu on SALLITTU, jos joku ei olisi sattunut sitä huomaamaan. 🌹👀


      • Anonyymi

        Aloittaja onkin voyeristi. Näillä kyseisen fetissin omaavilla henkilöillä on kuulemma usein vääristynyt käsitys siitä, että toinen henkilö nimenomaan haluaisi olla tirkistelyn kohteena.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ylivoimainen enemmistö sekä ymmärtää herttaisuuden ja sitä käytännössäkin noudattaa. Vain joillakin psyykkisillä häiriöillä, kuten psykopatialla ja vihan ideologioilla, on herttailutaipumukseen voimakas negatiivinen korrelaatio.

        Herttailu on normaalia ja yleistä. Olen vain pyrkinyt selittämään, että myös seksin avulla herttailu on SALLITTU, jos joku ei olisi sattunut sitä huomaamaan. 🌹👀

        No seksin myötä pystyy .onin tavoin osoittamaan herttaisuuttaan, mutta missään täällä en ole huomannut, että sitä olisi kiellettykään.

        Minusta sinulla on tämän ymmärtämisessä ongelma, ei muilla. Siksi teet näitä aloituksiakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuo käsitys lähtee hänen omista lapsuuskokemuksistaan. Hänhän on useaan otteeseen kertonut sadistisesta isästään, joka pahoinpiteli häntä pikkupoikana.

        Ensin on väärä kuvitelma ja sitten sen psykologistinen selitys.

        Sen sijaan pitää paikkansa, että jouduin lapsena sydämettömän pahoinpitelyn uhriksi. Ahdistusta kärsivälle se oli erityisen rankkaa. Mutta ei se ole voinut vaikuttaa ajattelutapaani tuota eikä tätä.

        Itselleni on ominaista luonnontieteellinen maailmakuva. Se perustuu vain ja ainoastaan tutkimukseen. Tällä palstalla ei sitä vain lainkaan ymmärretä ja virheellistä kuvaa pidetään lapsuudesta johtuvana tai jopa perversiona.🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ensin on väärä kuvitelma ja sitten sen psykologistinen selitys.

        Sen sijaan pitää paikkansa, että jouduin lapsena sydämettömän pahoinpitelyn uhriksi. Ahdistusta kärsivälle se oli erityisen rankkaa. Mutta ei se ole voinut vaikuttaa ajattelutapaani tuota eikä tätä.

        Itselleni on ominaista luonnontieteellinen maailmakuva. Se perustuu vain ja ainoastaan tutkimukseen. Tällä palstalla ei sitä vain lainkaan ymmärretä ja virheellistä kuvaa pidetään lapsuudesta johtuvana tai jopa perversiona.🌹👀

        Kyllä se vain on voinut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja onkin voyeristi. Näillä kyseisen fetissin omaavilla henkilöillä on kuulemma usein vääristynyt käsitys siitä, että toinen henkilö nimenomaan haluaisi olla tirkistelyn kohteena.

        Ilmeisesti noin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja onkin voyeristi. Näillä kyseisen fetissin omaavilla henkilöillä on kuulemma usein vääristynyt käsitys siitä, että toinen henkilö nimenomaan haluaisi olla tirkistelyn kohteena.

        Biologinen selitys sille, että useimmat miehet pitävät naisen sukupuolielimiä sekä kauniina että kiihottavina, johtuu yksinkertaisesti suvullisesta lisääntymisestä. Ei mistään muusta. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan tuo käsitys lähtee hänen omista lapsuuskokemuksistaan. Hänhän on useaan otteeseen kertonut sadistisesta isästään, joka pahoinpiteli häntä pikkupoikana.

        Minusta hän koettaa selittää jotain, mikä on hänelle ollut dilemma koko elämän. Ihan perinteistä erillisyyden tuntemattomuutta. Hän ei voi käsittää, miten joku/jotkut voivat olla hänen tuntemuksensa ulkopuolella. Kun muut ei nauti samasta asiasta samoin, ne ovat viallisia, eivät osaa siis tuntea tätä hänen nimeämää "herttailua".

        Ja jos hän on sitä mitä sanoo, vanha mies liki puolikuolleena jo, hänen on jo vaikeaa päästä tuosta tunnetilansa aiheuttamasta ringistä ulos. Ja sulkeutuminen pieneen tilaan, netin tuomat tiedot ympärillä, niin vaikeaa on vallitsevaa tilaa ymmärtää.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Biologinen selitys sille, että useimmat miehet pitävät naisen sukupuolielimiä sekä kauniina että kiihottavina, johtuu yksinkertaisesti suvullisesta lisääntymisestä. Ei mistään muusta. 🌹👀

        Selityksesi ontuu pahasti. Sukuelimiä ei ole mitään tarvetta pitää esteettisesti miellyttävinä halutakseen yhtyä niihin. Noilla ei ole mitään yhtymäkohtaa - varsinkaan lajilla, jonka naaraiden sukuelimet eivät ole esillä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Biologinen selitys sille, että useimmat miehet pitävät naisen sukupuolielimiä sekä kauniina että kiihottavina, johtuu yksinkertaisesti suvullisesta lisääntymisestä. Ei mistään muusta. 🌹👀

        Useimmat miehet eivät suhtaudu naisten sukupuolielimiin sinun tavallasi.

        On paljon paljon miehiä, jotka pitävät niitä esteettisesti rumina, muuta silti kiihottavina. Eikä vielä ole löytynyt yhtäkään palstalaismiestä, jolla olisi samanlainen hinku tirkistellä naisten sukupuolielimiä, kuin sinulla on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Selityksesi ontuu pahasti. Sukuelimiä ei ole mitään tarvetta pitää esteettisesti miellyttävinä halutakseen yhtyä niihin. Noilla ei ole mitään yhtymäkohtaa - varsinkaan lajilla, jonka naaraiden sukuelimet eivät ole esillä.

        En ole tällaista sanonut, enkä sano, koska suurimmalla osalla lajeista ei ole pohjaa tällaisen estetiikan kehittymiselle. Mutta ihmisellä näin on. Sukupuolielimien aiheuttama esteettinen kokemus omalta osaltaan voimistaa ja varmistaa halua yhdyntään ja siten tuottaa jälkeläisiä.. 🌹👀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useimmat miehet eivät suhtaudu naisten sukupuolielimiin sinun tavallasi.

        On paljon paljon miehiä, jotka pitävät niitä esteettisesti rumina, muuta silti kiihottavina. Eikä vielä ole löytynyt yhtäkään palstalaismiestä, jolla olisi samanlainen hinku tirkistellä naisten sukupuolielimiä, kuin sinulla on.

        On hyvinkin helppo havaita, mistä niin miehet kuin naisetkin tuntevat hakua vaieta, ja miksi. On myös helppo havaita, miksi eräät harrastavat luovimista ja mimicryä. Mutta luonnontieteellinen mieli ei oikein anna sille sijaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        On hyvinkin helppo havaita, mistä niin miehet kuin naisetkin tuntevat hakua vaieta, ja miksi. On myös helppo havaita, miksi eräät harrastavat luovimista ja mimicryä. Mutta luonnontieteellinen mieli ei oikein anna sille sijaa. 🌹👀

        Jos palstamiehillä olisi hinku tuijotella v.ittuja, kuten sinulla, he olisivat täällä sankoin joukoin komppaamassa sinua. Heillä ei ole minkäänlaista syytä/tarvetta vaieta kyseisestä asiasta tällaisella anonyymipalstalla. Myöntäväthän he kaikki pornoon liittyvät mielitekonsakin, miksi he muka tuon salaisivat?

        Silloin harvoin, kun joku mies on sinun ketjuihin osallistunut, hän on ollut eri mieltä fetissistäsi. Samaa mieltä en ole koskaan nähnyt muiden miesten olevan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ole tällaista sanonut, enkä sano, koska suurimmalla osalla lajeista ei ole pohjaa tällaisen estetiikan kehittymiselle. Mutta ihmisellä näin on. Sukupuolielimien aiheuttama esteettinen kokemus omalta osaltaan voimistaa ja varmistaa halua yhdyntään ja siten tuottaa jälkeläisiä.. 🌹👀

        Sellaista kokemusta ei vaan ole todennettu. Ei ihmisiseltä, eikä muiltakaan lajeilta.

        Luonnontieteessä on jo kauan sitten todennettu, että seksuaalivalintaa edistävät ja esteettisisesti miellyttävinä koetut asiat ovat nimenomaan selkeästi näkyvillä ja voimakkaasti korostetut. Ajatus tuollaisen kiihokkeen piilottamisesta on naurettava ja kaiken biologisen tutkimuksen vastainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos palstamiehillä olisi hinku tuijotella v.ittuja, kuten sinulla, he olisivat täällä sankoin joukoin komppaamassa sinua. Heillä ei ole minkäänlaista syytä/tarvetta vaieta kyseisestä asiasta tällaisella anonyymipalstalla. Myöntäväthän he kaikki pornoon liittyvät mielitekonsakin, miksi he muka tuon salaisivat?

        Silloin harvoin, kun joku mies on sinun ketjuihin osallistunut, hän on ollut eri mieltä fetissistäsi. Samaa mieltä en ole koskaan nähnyt muiden miesten olevan.

        Eivät miehet halua joutua tavallistakin matalatasoisempien feministien valloittamalla palstalla väittelyyn feministien kanssa. Hyvin harvalla miehellä on myös tietoa luonnontieteistä, ja vielä harvemmalla halua popularisoida tietoa. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät miehet halua joutua tavallistakin matalatasoisempien feministien valloittamalla palstalla väittelyyn feministien kanssa. Hyvin harvalla miehellä on myös tietoa luonnontieteistä, ja vielä harvemmalla halua popularisoida tietoa. 🌹👀

        Ok. Eli tämä on jostain syystä se ainoa, josta he eivät halua antautua väittelemään. Ihan kaikesta muusta kyllä voivat vääntä ihan jopa verissä päin.

        Onko tuo pilluntuijottelu jostain syystä miehille arka aihe ja he häpeävät sitä enemmän kuin mitään muuta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Eli tämä on jostain syystä se ainoa, josta he eivät halua antautua väittelemään. Ihan kaikesta muusta kyllä voivat vääntä ihan jopa verissä päin.

        Onko tuo pilluntuijottelu jostain syystä miehille arka aihe ja he häpeävät sitä enemmän kuin mitään muuta?

        Miehiselle miehelle on selvä, että naisen sukupuolielimet ovat sekä suunnattoman kauniit että kiihottavat. Niitä katsotaan ja ihaillaan, milloin ei yhdytäkin, mutta niitä ei tuijoteta, niin kuin taliaivojen, kupparien, noitien ruokottomassa katukielessä ilmaistaan.

        Sen sijaan on täysin tunnettu, että jotkut sisaret (lähinnä feministisen opin omaksuneet ja kulttuurisesti hyvin matalalla tasolla olevat) tuntevat loputonta alemmuutta, ja uskovat niiden olevan loputtoman rumat. Todistelevat täällä netissäkin, kuinka rumat ne ovat.

        Fiksummat feministit ovat julkaisset naisten sukupuolielimistä valokuvakirjoja, tauluja, myyvät valoksia ja diasarjoja osoittaakseen, kuinka KAUNIIT ne AINA ovat, vaikka ovat hyvinkin erilaiset. Heille täysi tunnustus ja kiitos.🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Eivät miehet halua joutua tavallistakin matalatasoisempien feministien valloittamalla palstalla väittelyyn feministien kanssa. Hyvin harvalla miehellä on myös tietoa luonnontieteistä, ja vielä harvemmalla halua popularisoida tietoa. 🌹👀

        Miksi he kuitenkin pornosta haluavat joutua ”tavallistakin matalatasoisempien feministien” kanssa väittelyyn? Sitähän täältä saa sillointällöin lukea. Ei kai tuo v.ituntuijotus pornoa kummempaa väittelyn aiheeksi ole?

        Ahaa, yrität myöskin väittää että miehet eivät ole hoksanneet v.ituntuijotus hinkuaan, kun heillä ei ole tietoa luonnontieteistä!

        Olet sinä uskomaton epeli!
        Väität naisilla olevan hinku näytellä v.ttuaan miehille, mutta he eivät vain ymmärtä sitä (tai pahat feminisitit estävät heitä). Väität myöskin miehillä olevan vastustamaton himo vain tuijotella nausten v.ttuja, mutta hekään eivät sitä himoaan hoksaa (tai feministien pelossa eivät uskalla myöntää).

        On se kummallista, että ihmiset tuntevat kaikenlaisia himoja (seksistä alkoholiin ja huumeisiin) mitta tuota v.tuntuijotus- ja v.tunesittelyhimoaan he vain eivät kykene tuntemaan. Ei, vaikka sinä kuinka jämäkästi intät ja väität heillä aivan varmasti sellaiset himot olevan.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Miehiselle miehelle on selvä, että naisen sukupuolielimet ovat sekä suunnattoman kauniit että kiihottavat. Niitä katsotaan ja ihaillaan, milloin ei yhdytäkin, mutta niitä ei tuijoteta, niin kuin taliaivojen, kupparien, noitien ruokottomassa katukielessä ilmaistaan.

        Sen sijaan on täysin tunnettu, että jotkut sisaret (lähinnä feministisen opin omaksuneet ja kulttuurisesti hyvin matalalla tasolla olevat) tuntevat loputonta alemmuutta, ja uskovat niiden olevan loputtoman rumat. Todistelevat täällä netissäkin, kuinka rumat ne ovat.

        Fiksummat feministit ovat julkaisset naisten sukupuolielimistä valokuvakirjoja, tauluja, myyvät valoksia ja diasarjoja osoittaakseen, kuinka KAUNIIT ne AINA ovat, vaikka ovat hyvinkin erilaiset. Heille täysi tunnustus ja kiitos.🌹👀

        Normaaleille miehisille miehille asia ei tieteellisten tutkimusten mukaan todellakaan ole noin. Pilluntuijottelijat ovat oma marginaalinen ehkä jopa hieman fetisistinen ryhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normaaleille miehisille miehille asia ei tieteellisten tutkimusten mukaan todellakaan ole noin. Pilluntuijottelijat ovat oma marginaalinen ehkä jopa hieman fetisistinen ryhmä.

        Lisään vielä, että sukuelimet eivät eliminä ole yhtään sen kummemmin rumat kuin keuhkot tai perna. Ymmärrän toki, että sinun mustavalkoiseen ajatusmaailmaasi ei mahdu muu kuin kaunis ja ruma, mutta normaalisti ihmiset ymmärtävät joidenkin asioiden olevan neutraaleja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi he kuitenkin pornosta haluavat joutua ”tavallistakin matalatasoisempien feministien” kanssa väittelyyn? Sitähän täältä saa sillointällöin lukea. Ei kai tuo v.ituntuijotus pornoa kummempaa väittelyn aiheeksi ole?

        Ahaa, yrität myöskin väittää että miehet eivät ole hoksanneet v.ituntuijotus hinkuaan, kun heillä ei ole tietoa luonnontieteistä!

        Olet sinä uskomaton epeli!
        Väität naisilla olevan hinku näytellä v.ttuaan miehille, mutta he eivät vain ymmärtä sitä (tai pahat feminisitit estävät heitä). Väität myöskin miehillä olevan vastustamaton himo vain tuijotella nausten v.ttuja, mutta hekään eivät sitä himoaan hoksaa (tai feministien pelossa eivät uskalla myöntää).

        On se kummallista, että ihmiset tuntevat kaikenlaisia himoja (seksistä alkoholiin ja huumeisiin) mitta tuota v.tuntuijotus- ja v.tunesittelyhimoaan he vain eivät kykene tuntemaan. Ei, vaikka sinä kuinka jämäkästi intät ja väität heillä aivan varmasti sellaiset himot olevan.

        Tuo lienee ainoa "himo", jota ihmiset ovat itse täysin kykenemättömiä tajuamaan. Erikoista vaan, että tuota ei ole (vielä) onnistuttu edes nykytekniikalla todentamaan. Silmänliikekamerallakaan ei ole onnistuttu pornofilmien kohdalla löytämään tuollaista v.tuntuijottelu hakuista käytöstä. Taitaa olla erinomaisen hyvin kätketty himo.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Miehiselle miehelle on selvä, että naisen sukupuolielimet ovat sekä suunnattoman kauniit että kiihottavat. Niitä katsotaan ja ihaillaan, milloin ei yhdytäkin, mutta niitä ei tuijoteta, niin kuin taliaivojen, kupparien, noitien ruokottomassa katukielessä ilmaistaan.

        Sen sijaan on täysin tunnettu, että jotkut sisaret (lähinnä feministisen opin omaksuneet ja kulttuurisesti hyvin matalalla tasolla olevat) tuntevat loputonta alemmuutta, ja uskovat niiden olevan loputtoman rumat. Todistelevat täällä netissäkin, kuinka rumat ne ovat.

        Fiksummat feministit ovat julkaisset naisten sukupuolielimistä valokuvakirjoja, tauluja, myyvät valoksia ja diasarjoja osoittaakseen, kuinka KAUNIIT ne AINA ovat, vaikka ovat hyvinkin erilaiset. Heille täysi tunnustus ja kiitos.🌹👀

        "Miehiselle miehelle on selvä, että naisen sukupuolielimet ovat sekä suunnattoman kauniit että kiihottavat."

        Olen ilmeisesti vähemmän mies, kun en näe naisen sukupuolielimissä samanlaista kauneutta kuin sinä, en näe edes mitään ihailemistakaan 😉

        Täytyy sanoa että on ukolla kyllä oudot harrastukset 😄

        -Palstahessu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Miehiselle miehelle on selvä, että naisen sukupuolielimet ovat sekä suunnattoman kauniit että kiihottavat."

        Olen ilmeisesti vähemmän mies, kun en näe naisen sukupuolielimissä samanlaista kauneutta kuin sinä, en näe edes mitään ihailemistakaan 😉

        Täytyy sanoa että on ukolla kyllä oudot harrastukset 😄

        -Palstahessu

        Lienet siis feministinainen, jos ei pilluntuijottelu ole lempiajanvietteesi. 🌮👅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lienet siis feministinainen, jos ei pilluntuijottelu ole lempiajanvietteesi. 🌮👅

        👍 Kyllä näin on.

        -Palstahessu


    • Anonyymi

      Johtuisko ehkä siitä, että tuo koko sana on typerä? Kokeilisit puhua ihan oikeaa Suomea niin vastaanotto voisi olla positiivisempi. Jätetää herttailu korttipeleihin, yhdessä patailun, ruutuilun ja risteilyn kanssa. Ei ku risteily onkin ihan oikea sana.

      • Panepa kertoen oikea suomen sana, joka merkitykseltään on vastaava.

        Muuten, korttia en ole koskaan pelannut, enkä tunne sitä maailmaa. Sieltä sana ei voi olla kotoisin. Se on verbimuodostuma adjektiivista herttainen, siis herttailla, ja siitä edelleen substantiivi, herttailu, eli toiminta, joka on herttaista. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Panepa kertoen oikea suomen sana, joka merkitykseltään on vastaava.

        Muuten, korttia en ole koskaan pelannut, enkä tunne sitä maailmaa. Sieltä sana ei voi olla kotoisin. Se on verbimuodostuma adjektiivista herttainen, siis herttailla, ja siitä edelleen substantiivi, herttailu, eli toiminta, joka on herttaista. 🌹👀

        Porno.


    • Anonyymi

      Harrastiko Herttakuningatar herttailua? "Pää poikki!"

      • En ymmärrä, mitä sanot tai mihin pyrit. Kuka on Herttakuningatar ja kenen pää on poikki ja miksi? 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä sanot tai mihin pyrit. Kuka on Herttakuningatar ja kenen pää on poikki ja miksi? 🌹👀

        Intertekstuaalinen viite.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä sanot tai mihin pyrit. Kuka on Herttakuningatar ja kenen pää on poikki ja miksi? 🌹👀

        Herttakuningatar on tietysti juuri hän itse -eli Queen of Hearts. "Off with his head!"


      • Anonyymi kirjoitti:

        Herttakuningatar on tietysti juuri hän itse -eli Queen of Hearts. "Off with his head!"

        Ei sano minulle edelleenkään mitään. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Ei sano minulle edelleenkään mitään. 🌹👀

        Kaikesta "luonnotieteellisyydestäsi" ja "akateemisuudestasi" huolimatta sinulla on lopulta varsin heikko yleissivistys. Olen huomannut tämän monissa muissakin aiheissa. Sama tulee esiin usein myös biologiaan, evoluutioon ja lajien kehitykseen liittyvissä kysymyksissä.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä sanot tai mihin pyrit. Kuka on Herttakuningatar ja kenen pää on poikki ja miksi? 🌹👀

        Google:
        Herttakuningatar (engl. Queen of Hearts) on kirjailija-matemaatikko Lewis Carrollin luoma hahmo, joka esiintyy kirjassa Liisan seikkailut ihmemaassa. Hän on ihmemaan tyrannimainen hallitsija ja hänen miehensä Herttakuningas on ihmemaan kuningas. Herttakuningatar kuvataan helposti malttinsa menettävänä ja kuolemantuomioita jakavana henkilönä, jonka yleisin repliikki on ”Pää(t) poikki!” (engl. Off with their heads).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikesta "luonnotieteellisyydestäsi" ja "akateemisuudestasi" huolimatta sinulla on lopulta varsin heikko yleissivistys. Olen huomannut tämän monissa muissakin aiheissa. Sama tulee esiin usein myös biologiaan, evoluutioon ja lajien kehitykseen liittyvissä kysymyksissä.

        Jos ramasee, masentaa ja keljuttaa pitää ottaa vain kaikessa hiljaisuudessa RaMaVit-eliksiiriä. Ei pitäisi hyökätä toista vastaan ad hominem -väitteellä, joka vieläpä on niin laaja, että sitä vastaan ei voi puolustautua.

        Esittämällä tällaista kerrot itsestäsi sellaista, minkä luultavasti jättäisit omaksi tiedoksesi. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Jos ramasee, masentaa ja keljuttaa pitää ottaa vain kaikessa hiljaisuudessa RaMaVit-eliksiiriä. Ei pitäisi hyökätä toista vastaan ad hominem -väitteellä, joka vieläpä on niin laaja, että sitä vastaan ei voi puolustautua.

        Esittämällä tällaista kerrot itsestäsi sellaista, minkä luultavasti jättäisit omaksi tiedoksesi. 🌹👀

        Hae siis ihmeessä kyseistä lääkettä. Mulla ei ole sille tarvetta. Lähinnä voisin tarvita jotain hillitsemään ylenmääräistä huvittuneisuutta, jota nämä sun tekstisi aiheuttavat. Ikinä et kykene esittämään tarinoillesi yhtään ainoaa niitä tukevaa lähdettä ja silti vaan jatkat näiden harhojesi suoltamista. Säälin tunnettakin hillitseviä voisin ehkä tarvita, sillä se menee sinussa aivan hukkaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hae siis ihmeessä kyseistä lääkettä. Mulla ei ole sille tarvetta. Lähinnä voisin tarvita jotain hillitsemään ylenmääräistä huvittuneisuutta, jota nämä sun tekstisi aiheuttavat. Ikinä et kykene esittämään tarinoillesi yhtään ainoaa niitä tukevaa lähdettä ja silti vaan jatkat näiden harhojesi suoltamista. Säälin tunnettakin hillitseviä voisin ehkä tarvita, sillä se menee sinussa aivan hukkaan.

        Oliko tuosta pääteltävissä, että olet se sama aina jaksava ja armoitettu viitetahkon vääntäjä? 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Oliko tuosta pääteltävissä, että olet se sama aina jaksava ja armoitettu viitetahkon vääntäjä? 🌹👀

        Sinulla on tunnetusti harha myös siitä, että kanssasi keskustelisi vain yksi ihminen. Jokainen oikeasti tieteellisellä tavalla ajatteleva ihminen perää lähteitä eikä vain niele kaikkea soopaa mitä joku nyt keksii kirjoittaa. Viitteet ja lähdekritiikki ovat hyvin oleellinen osa tällaista keskustelua.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Oliko tuosta pääteltävissä, että olet se sama aina jaksava ja armoitettu viitetahkon vääntäjä? 🌹👀

        Ja sinä olet se aina jaksava ja armoitettu pseudotieteellinen pilluntuijottamisen puolestapuhuja. 🌮👅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla on tunnetusti harha myös siitä, että kanssasi keskustelisi vain yksi ihminen. Jokainen oikeasti tieteellisellä tavalla ajatteleva ihminen perää lähteitä eikä vain niele kaikkea soopaa mitä joku nyt keksii kirjoittaa. Viitteet ja lähdekritiikki ovat hyvin oleellinen osa tällaista keskustelua.

        Olen arvellut, että suunpieksijöitä olisi puolenkymmentä, asialliset sitten päälle. 🌹👀


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Olen arvellut, että suunpieksijöitä olisi puolenkymmentä, asialliset sitten päälle. 🌹👀

        Kirjoitustyyleistä päätellen useampi. Tai riippuu tietysti siitä minkä tulkitsee "suunpieksännäksi" Todisteiden pyytäminen epämääräisille väitteillehän on asiallista kirjoittelua.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Oliko tuosta pääteltävissä, että olet se sama aina jaksava ja armoitettu viitetahkon vääntäjä? 🌹👀

        Ei heitä ole vain yksi ja ainut, heitä on useita.


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        Oliko tuosta pääteltävissä, että olet se sama aina jaksava ja armoitettu viitetahkon vääntäjä? 🌹👀

        Sivusta: yhtenä lähdetietojen perään kyselijänä olen huomannut, että varsin moni muukin täällä niitä ymmärtää kynikseltä kysellä. Aina ei ehdi itse edes kommentoimaan "lähdetiedot tälle?" kun toiset ovat olleet nopeampia.

        Hyvään tieteelliseen keskusteluun kuuluu lähdetiedot. Jos viittaa johonkin tutkimukseen/ tilastoon/ artikkeliin yms, ne on kyettävä myös nimeämään - tai parhaassa tapauksessa jopa linkittämään keskusteluun.
        Mikäli lähdettä ei syystä tai toisesta osaa keskusteluun linkittää, niin nimetessä lähdettä on hyvä mainita tekijän/ tekijöiden nimet ja julkaisuvuosi, jolloin kiinnostuneiden on helpompi lähteä hakemaan sitä samaa lähdettä.


    • Anonyymi

      "Herttailu"
      Käytät itse kehittämääsi sanaa, jolla sinä tarkoitat rivoutta. Nyt sanot että se voi tarkoittaa mitä vaan. Google -tulos

      "Haullesi ei näemmä löytänyt monia hyviä tuloksia"

    • Anonyymi

      =/

      Minulta on vaadittu, ainakin, elämässäni aivan liian paljon,

      ja, elämäni, on ollut alusta saakka vain lukemattomien muitten,

      ihmisten keksimiä "velvollisuuksia", kun, minulla ei ole elämässäni

      lopulta ole ollut paljon edes millään tavalla oikeuksiakaan kun,

      olen sairaudeltani skitsofreenikko,

      ja, kuten kuuluisaa John Nash, skitsofreenikkoa, kuuluisaakin kuuluisampaa,

      matemaatikkoa,

      jonka elämä oli pelkkää velvollisuutta, eikä millään tavalla,

      täynnä oikeuksia,

      niin, pahoin pelkään, että lukemattomien ihmisten tyhmyyden

      vuoksi, minulle rakas elämäni vedetään suoraan vessan pytystä alas,

      sillä, maailma ei ole kehittynyt juurikaan mihinkään John Nashin,

      ajoista, JOS, erittäin sairas saavuttaa, jotain, niin kaikki puuttuu

      hänen elämäänsä ja kaiken koittavat, "järjestää" hänen elämäänsä,

      että hän elää lukemattomien muiden elämää, ei omaa elämäänsä,

      Tätä täydellistä roskaa sanotaan myöskin "kuntoutumiseksi",

      ja, kuten olen elämässäni huomannut, ei mikään ole juurikaan,

      kehittynyt,

      oikeastaan juurikaan mihinkään 50-luvulta,

      lääkkeet pienessä määrin,

      ei paljon,

      ja, asenteet tuskin ollenkaan,


      ja, se, on koko, maailman ja ihmiskunnan suurin häpeä ja synti,

      mitä ikinä voi olla,

      ainoastaan telkku on kasvanut 70-luvulta,

      muuten samaa roskaa ja sontaa koko ihmiskunta,

      kuin 70-luvulla,

      =/

      N

    • Vastoin aloitustani ns. keskustelijat päätyivät vain käsittelemään kuvittelemaansa käsitystäni seksistä, eikä suinkaan herttailusta laajemmin. Tästä päätellen kommentoijat halunnevat keskustella vain seksistä, eivät poikkeavasta aivorakenteesta ja sen mahdollisesta ilmenemästä, kyvyttömyydestä yleensäkin herttailla.

      Koska aloitus ei mennyt perille, ei minulla ole muuta sanottavaa. Nytkin jo turhaan käytin aikaani saamatta keskustelua aloituksen osoittamalle alueelle. 🌹👀

    • Anonyymi

      Kuntää ny on tämmöstä, nii määkin meen lepäileen tyttökyöpelin kans. Aamulla si on ohjelmassa keijujen tanssii au naturel aamukasteisel niitul. Sit me siirrytään herkkukorpulle ja herkkuteelle. Ihmissulet, Rakula ja vampyyritki on sanonu, et neki tulee, niet eiköhan juttuuki piisaa.

      Terkkui muute yheltä Triceratopsilt. Soli ihan otettu, ku se netist luki, et noon HIRMULISKOI.👻

      • Anonyymi

        Teilläpäinkö ei eletä talviaikaa, kun aamukasteisel niitul pystytte kirmailemasn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teilläpäinkö ei eletä talviaikaa, kun aamukasteisel niitul pystytte kirmailemasn?

        Heilläpäin ei elellä tässä todellisuudessa enää millään lailla, kuten herran kommentoinnitkin vahvasti antavat ymmärtää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teilläpäinkö ei eletä talviaikaa, kun aamukasteisel niitul pystytte kirmailemasn?

        "Teilläpäinkö ei eletä talviaikaa, kun aamukasteisel niitul pystytte kirmailemasn?"

        Mehän ollaan musteski viktiivisii


      • Anonyymi
        kynä.mi kirjoitti:

        "Teilläpäinkö ei eletä talviaikaa, kun aamukasteisel niitul pystytte kirmailemasn?"

        Mehän ollaan musteski viktiivisii

        "Teilläpäinkö ei eletä talviaikaa, kun aamukasteisel niitul pystytte kirmailemasn?"

        No ny siin tuli kaks fibaa kerralla. Ensteks siin tuli kyniksen nikki, ku meillon yhteine niiku tietokone, ja sit se peijakkaan rakkine viel lähetti sen kesken lauseen. Selvästi nää tietsikat on pirun vehkei, kun ei niist oo Raamatuskaan mainittu.

        Niet yritetään si uudestaan.

        Mehän ollaan muuteski viktiivisii. Eihän molla ees olemassa. Mut kyl me kuiteski osataan isosti nauttii hyvästä viihteestä, niiku keijujen tanssista aamukasteisel niityl. Se, et meilläpäin eioo talvee, on pikkujuttu siihe verrattua, et koko kyöpeli- ja keijujuttu on viktiivistä. 👻


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tirkistelijä T...

      Tirkistelijä T... ei ole sokeutunut, vaikka näin juorutaan. Asuu nykyään Limingassa ja jatkaa sekopää touhujaan ainakin
      Haapavesi
      3
      1864
    2. Liian kiltti.. ?

      Tässä jo jonnunaikaa olen tuumaillut tätä kiltti ja kunnollinen juttua. Siis miksi oikeasti kiltit eivät muka kelpaa?
      Sinkut
      230
      1527
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      242
      1486
    4. 1982 syntynyt Mahdi Alcheikh tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mies-raiskasi-15-vuotiaan-uimahallissa-turussa/8964984 Yli 4 vuotta vankeutta Oike
      Oulu
      50
      1379
    5. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      105
      1308
    6. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      11
      1179
    7. Kansan vihaama elokapina aikoo pysäyttää moottoritien ruuhka-aikana

      Mielenosoitus alkaa perjantaina kello 15 Länsiväylän ja Porkkalankadun risteyksessä. On se kummallista, että tuollainen
      Maailman menoa
      282
      1142
    8. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      66
      1123
    9. Voiko 40 tai yli

      Enää rakastua vai onko se jo game over?!
      Ikävä
      154
      1121
    10. Trallalaa kesä on

      Helteinen ja kuuma. Hyvää huomenta. ☀️😊🫶🏼🍍❤️🐦‍⬛
      Ikävä
      190
      899
    Aihe