Kavereita haussa

Anonyymi

Etsin uusia kavereita. Laittakaa nää tiedot:
-Laittakaa teijän snp tai insta
-Minkä ikäsiä ootte
-ootko tyttö vai poika vai muu
-Missä päin asut
-Mitä harrastat
-Minkä niminen olet

12

254

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Snp: sihister_
      Ikä: 12
      Sukupuoli: mies
      Asuinpaikka: kuusamo
      Harrastus: lätkä
      Nimi: veikko
      Muijat tulkaa iskee mul on iso

      • Anonyymi

        Omggg veikko asun kuusamos, oon muija 12v ja harrastan futista, brune, 157cm pitkä, nimi on Linda, addaan sut snäpis ku en haluu kertoo tääl. Ja muuten tulkaa tutustuu muutki ihan vaan frendein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omggg veikko asun kuusamos, oon muija 12v ja harrastan futista, brune, 157cm pitkä, nimi on Linda, addaan sut snäpis ku en haluu kertoo tääl. Ja muuten tulkaa tutustuu muutki ihan vaan frendein

        Moikka Linda, mulla ei snappchattia ole mutta Instagram löytyy ja tietty Tinder😏 oon noin 190cm pitkä ja painoa löytyy 94,5 kg olen 90 vuotias joten enää kyky ei harrastamiseen riitä mutta jos haluaisit joku päivä luonani tulla käymään piristäisi kummasti, olen tanskalainen ja asun aika kaukana Kuusamosta mutta tänne kyllä junalla ja lentokoneella nopeasti pääsee


      • Anonyymi

        Addasin sut
        -ap


    • Anonyymi

      Mun äiti piilotti mun karkit ku se sano et musta tulee köntti jos möhöän vaan sängys whit candy and netflix nii mitä teen ja miten sanon et haluun ne takas tai mitrn saan ne takas🥺 vinkkejä kiitos

      • Anonyymi

        unohda karkit jan netflix. Ala käyttää aivojas sen sijaan.
        Ellet tieda mite nii kysy opettajaltas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        unohda karkit jan netflix. Ala käyttää aivojas sen sijaan.
        Ellet tieda mite nii kysy opettajaltas.

        Lataa ilmane DUOLINGO -ohjelma ja ala oppimaan uutta kieltä!


    • Anonyymi

      Snap: iits_monika
      Ikä: 11 Silti vanhan näköne.
      Sukupuoli: Muija
      Asuin paikka: Pori
      Harrastus: Lenkkeily & tanssi
      Nimi: Monika
      Pituus: 161cm
      Semi norm murrosikäne naine, tykkään musiikista ja pimeellä kävelystä.

      • Anonyymi

        lisäsin sut oon iteki porist
        oon 010


    • Anonyymi

      Ällöä... mulla on tuttu, ei muuta eli emme seukkaa.. hän soittaa välillä että tuutko ja kun olemme yhdessä, hän alkaa haukkumaan mua, arvostelee mun musamakua ja naama on hapan... nyt pitäis vappuaattona mennä kimpas
      sa eli muitakin kuin me2 mut en tiedä... hänen kaverinsa on ehkä ihastunut minuun... hänkin tulee mut en silti tiä

    • Anonyymi

      Miksi pitäis tänne itsestään tietoja laittaa, ethän sinäkään laittanut?

    • Anonyymi

      Snp ellasaren22
      12
      Tyttö
      En kerro
      Käyn laulutunneilla ja alotan ny syksyllä pianonsoiton
      Ella

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe