Etsin uusia kavereita. Laittakaa nää tiedot:
-Laittakaa teijän snp tai insta
-Minkä ikäsiä ootte
-ootko tyttö vai poika vai muu
-Missä päin asut
-Mitä harrastat
-Minkä niminen olet
Kavereita haussa
12
358
Vastaukset
- Anonyymi
Snp: sihister_
Ikä: 12
Sukupuoli: mies
Asuinpaikka: kuusamo
Harrastus: lätkä
Nimi: veikko
Muijat tulkaa iskee mul on iso- Anonyymi
Omggg veikko asun kuusamos, oon muija 12v ja harrastan futista, brune, 157cm pitkä, nimi on Linda, addaan sut snäpis ku en haluu kertoo tääl. Ja muuten tulkaa tutustuu muutki ihan vaan frendein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Omggg veikko asun kuusamos, oon muija 12v ja harrastan futista, brune, 157cm pitkä, nimi on Linda, addaan sut snäpis ku en haluu kertoo tääl. Ja muuten tulkaa tutustuu muutki ihan vaan frendein
Moikka Linda, mulla ei snappchattia ole mutta Instagram löytyy ja tietty Tinder😏 oon noin 190cm pitkä ja painoa löytyy 94,5 kg olen 90 vuotias joten enää kyky ei harrastamiseen riitä mutta jos haluaisit joku päivä luonani tulla käymään piristäisi kummasti, olen tanskalainen ja asun aika kaukana Kuusamosta mutta tänne kyllä junalla ja lentokoneella nopeasti pääsee
- Anonyymi
Addasin sut
-ap
- Anonyymi
Mun äiti piilotti mun karkit ku se sano et musta tulee köntti jos möhöän vaan sängys whit candy and netflix nii mitä teen ja miten sanon et haluun ne takas tai mitrn saan ne takas🥺 vinkkejä kiitos
- Anonyymi
unohda karkit jan netflix. Ala käyttää aivojas sen sijaan.
Ellet tieda mite nii kysy opettajaltas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
unohda karkit jan netflix. Ala käyttää aivojas sen sijaan.
Ellet tieda mite nii kysy opettajaltas.Lataa ilmane DUOLINGO -ohjelma ja ala oppimaan uutta kieltä!
- Anonyymi
Snap: iits_monika
Ikä: 11 Silti vanhan näköne.
Sukupuoli: Muija
Asuin paikka: Pori
Harrastus: Lenkkeily & tanssi
Nimi: Monika
Pituus: 161cm
Semi norm murrosikäne naine, tykkään musiikista ja pimeellä kävelystä.- Anonyymi
lisäsin sut oon iteki porist
oon 010
- Anonyymi
Ällöä... mulla on tuttu, ei muuta eli emme seukkaa.. hän soittaa välillä että tuutko ja kun olemme yhdessä, hän alkaa haukkumaan mua, arvostelee mun musamakua ja naama on hapan... nyt pitäis vappuaattona mennä kimpas
sa eli muitakin kuin me2 mut en tiedä... hänen kaverinsa on ehkä ihastunut minuun... hänkin tulee mut en silti tiä - Anonyymi
Miksi pitäis tänne itsestään tietoja laittaa, ethän sinäkään laittanut?
- Anonyymi
Snp ellasaren22
12
Tyttö
En kerro
Käyn laulutunneilla ja alotan ny syksyllä pianonsoiton
Ella
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166003- 1972480
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan811856En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761487Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1871030- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7698