xboxille ja korkeille grafiikkakiihdyttimelle eli noin toimii, mutta hauska peli
laitan linkin mitä itse pelannut;: https://www.youtube.com/watch?v=nThwtXuwGnY
Tuo peli on aika hauska Duke nukem forever.
8
68
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka pelaa vuosituhannen vaihteen pelejä??? DINOSAURUS!
- Anonyymi
Ööh.. nyt taidetaan painia eri sarjassa. Köh!
https://youtu.be/Nifr-c73jmU
t.sxth - Anonyymi
Voiko pelata Dukesti tuttuun tyyliin siis varmaan hyvä peli kun tykkäät
Mulla oli joskus ekassa tietokoneessani vuosituhannen vaihteen paikkeilla jotain Duke Nukem pelejä sen aikaisilla grafiikoilla, pallohiirillä yms.
Ei ole tullut noita uudistettuja versioita hankittua aikoinaan joskus 2007-2018 Xbox 360:lle jolla pelasin siihen aikaan paljon esim. GTA:ta ja japanilaisia roolipelejä.
Xbox Onen hankin 2018 lähinnä autopelejä varten ja myös RDR2:ta on tullut pelattua ihan kiitettävä tuntimäärä. Jonkin verran myös GTA V Onlinea, mutta jotenkin siihen tulee äkkiä ähky kun on niin älyttömästi tehtävää, kun taas RDR2:ssa tuntuu nykyään olevan tekemisen puutetta, tai esim. rahan tai kullan haaliminen ei erityisemmin motivoi kun hyvät aseet on jo ostettu eikä jotkut purkkipavut paljoa maksa siinä pelissäkään 😂
Forza seiskan koko uratilan olen pelannut läpi, ja freeplayta myös melkoisen määrän yksin, kaverien kanssa ja jopa äidin kanssa aikoinaan. Siinä ei tylsistyminen iske, kun on niin laaja valikoima erilaisia autoja ja ratoja, samaten Project Cars 2:ssa. Mutta jotenkin toi Forza on sellainen "simcade" eli loppujen lopuksi aika ohut ja "pelimäinen" tuntuma mikä toki on tarkoituskin, että peliä voi pelata myös gamepadilla matalalla lähestymiskynnyksellä. Toi Project Cars 2 on paljon totisempi ja armottomampi simulaattori, mutta uratila ihan älyttömän tylsä kun ei ole mitään "porkkanoita" tarjolla ja AI:n taidot voi itse valita portaattomasti asteikolla 0-100 🙄 Mutta sanotaan näin, että kun oppii ajamaan Project Cars kakkosta edes keskinkertaisesti, niin sen jälkeen Forzassa tulee alkuun otettua ihan liian varovasti, kunnes oppii nauramaan sen fysiikkamoottorille ja päästelee menemään isoa kovaa.
Dirt Rally 2.0:n parissa mun viimeiset pari vuotta on eniten vierähtänyt. Se on kiva kompromissi, että ajettavuus, vauriomallinnus, säätömahdollisuudet yms. on hyvinkin simulaattorimaisia, mutta uratilassa, ja päivä/viikko/kuukausihaasteissa on jotain motivoivaa kun vaikeustaso alkaa automaattisesti tasolta 1/5 joista mä olen voittanut mestaruuden tasolla 4/5 eli Elite ja se etenee seuraavaksi kaudeksi aina pykälää vaikeammaksi AI:n suhteen. Ja omat autot pitää ostaa, kehittää, korjata, tallin henkilökunnan palkkaaminen ja kouluttaminen nopeuttaa korjausaikoja huoltoparkeissa, jolloin tullee vähemmän aikasakkoa tai ei välttämättä lainkaan vaikka auto olisi kolhittu kunnollakin. Ja verkkopelit on kivoja, kun ajetaan max. 8 pelaajan porukassa reaaliajassa joko ralleja tai rallycrossia muutaman kisan mittaisia cuppeja. Siellä on joskus muitakin suomalaisia, mutta eräänlaiseen vakiokööriin kuuluu mun lisäksi esim. ranskalaisia, skotteja ja unkarilaisia.
Siinä mun kilpa-autoiluketjussa on niin älyttömästi asiaa ja tajunnanvirtaa eri aiheista, ja videoita ripoteltu pitkien analyysien kera sinne tänne, niin tossa eräänlainen yhteenveto niistä: https://www.youtube.com/user/anttiiii91/videos
Videoiden laadusta ei tarvitse kommentoida mitään, tiedän itsekin että puhelimella ei saa yhtä hyvää kuvanlaatua kuin esim. PC-pelaajien näyttötallentimella, ja erillisellä ratinliikkeitä kuvaavan videon upottamisella pienempään ruutuun videon nurkkaan.
Ihan tosissaan ja kieli keskellä suuta noita saa ajaa, ja kaasunkäyttöä pystyy katsoja seuraamaan parhaiten kierroslukumittarista. Ei todellakaan voi koko aikaa painella ihan flat out, varsinkin kun pidän ihan periaatteen vuoksi luistonestot pois että kehittyisin koko ajan paremmaksi kuskiksi esim. säätämällä autoja, sen sijaan että käyttäisin tollasta puolivilppiä.
Omasta mielestäni parhaimmat noista videoista on toi Escort Argentiinassa, Renault 5 Saksassa ja Lancia Delta S4 Australiassa. Autot hyvissä säädöissä ja meno jotenkin sulavaa. Esim. toi siipi-Quattro Jyskälässä ei ole ihan tasapainoisissa setupeissa, ja Peugeot 205 T16 Evo2 Kreikassa on hitusen kankeissa säädöissä, että pysyy nopeilla ja pomppuisilla osuuksilla näpeissä, mutta neulansilmissä yms. meno on jotenkin kankeaa ja nuhaista, vaikka autossa sinänsä voimaa riittääkin. Käsijarrun käyttö ja tuonaikaisen kilpa-auton turboviive sen osaltaan aiheuttaa. Moderneimmissa ralliautoissa kun on vääntökäyrä aivan erilainen pienemmistä maksimitehoista huolimatta, niin meno on paljon sulavampaa, ja myöskin yleensä kellon mukaan nopeampaa, vaikka ei välttämättä aina niin näyttävää.Hyvin sä peris vedät noissa pätkissä, ihan kuten joskus sun luona oikeastikin kun ollaan Bicky Royal miehen ja Pääskyvuoren Jeren kanssa pelattu noita 👍 Sä oot kyllä siitä niin pirullinen jätkä, että aina kun itelle tai muille käy joku lipsahdus tai rengasrikko, niin sä olet heti haaskalla ja kruisailet sopivan aikaikkunan sisällä maaliin edelle. Eikä kai se sattumaa ole sekään, että oot noita mestaruuksia voittanut napsimalla myös jotain nelossijoja silloin kun tiedät mikä ralli on sun mukavuusalueen ulkopuolella, niin vttuako sitä silloin kannattaa turhia riskejä ottaa terminal damagen uhalla. 🙄
Ja toi sun luontainen ajotapa, perstuntuma ja tyyli säätää autoja on aika metka, mut täytyy sanoa että silloin noin vuosi sitten mäkin kyllä opin sulta paljon kun laadit Project Cars kakkosessa meille Daytona24h-kisaan säätöehdotuksia eri skenaarioissa, kuten rengaskuluma ja bensakuorma huomioiden. Missattiin tosiaan parit harjoitussessiot kun käytiin mm. mielenosoituksissa ja ei oltu aina ratakunnossa Bickyn ja Micahin kanssa. Jotenkin kun ite oon oppinut ajamaan Sierra 2.0i OCH:lla, niin tulee helposti vietyä autoa pienessä sladissa koko ajan, mut eipä se kello tykkää siitä että renkaat vinkuu ja myöskin kuluu ennenaikaisesti. Sebastien Loeb kai ajaa vähän samalla tyylillä kuin sä, että auton takapään ei tarvii joka mutkassa olla poikittain, eikä joka sektorilla tarvii olla nopein kun hahmottaa ison kuvan mielessään.
Nythän onkin Daytona24h kisa ihan oikeasti parasta aikaa meneillään, on jo päättynyt tai päättyy tän päivän aikana. Ei oo tullut ihan naama ruudussa seurattua, eikä tosiaan tänä vuonna itse osallistuttu kun koronarajoitukset ovat iskeneet ravintola J:n sekä taksifirman toimintaan, niin budjetti jäi vähän naftiksi. Ehkä kesällä sitten Le Mansiin kunnolla valmistautuneina 😊😊😊paksuniska-make kirjoitti:
Hyvin sä peris vedät noissa pätkissä, ihan kuten joskus sun luona oikeastikin kun ollaan Bicky Royal miehen ja Pääskyvuoren Jeren kanssa pelattu noita 👍 Sä oot kyllä siitä niin pirullinen jätkä, että aina kun itelle tai muille käy joku lipsahdus tai rengasrikko, niin sä olet heti haaskalla ja kruisailet sopivan aikaikkunan sisällä maaliin edelle. Eikä kai se sattumaa ole sekään, että oot noita mestaruuksia voittanut napsimalla myös jotain nelossijoja silloin kun tiedät mikä ralli on sun mukavuusalueen ulkopuolella, niin vttuako sitä silloin kannattaa turhia riskejä ottaa terminal damagen uhalla. 🙄
Ja toi sun luontainen ajotapa, perstuntuma ja tyyli säätää autoja on aika metka, mut täytyy sanoa että silloin noin vuosi sitten mäkin kyllä opin sulta paljon kun laadit Project Cars kakkosessa meille Daytona24h-kisaan säätöehdotuksia eri skenaarioissa, kuten rengaskuluma ja bensakuorma huomioiden. Missattiin tosiaan parit harjoitussessiot kun käytiin mm. mielenosoituksissa ja ei oltu aina ratakunnossa Bickyn ja Micahin kanssa. Jotenkin kun ite oon oppinut ajamaan Sierra 2.0i OCH:lla, niin tulee helposti vietyä autoa pienessä sladissa koko ajan, mut eipä se kello tykkää siitä että renkaat vinkuu ja myöskin kuluu ennenaikaisesti. Sebastien Loeb kai ajaa vähän samalla tyylillä kuin sä, että auton takapään ei tarvii joka mutkassa olla poikittain, eikä joka sektorilla tarvii olla nopein kun hahmottaa ison kuvan mielessään.
Nythän onkin Daytona24h kisa ihan oikeasti parasta aikaa meneillään, on jo päättynyt tai päättyy tän päivän aikana. Ei oo tullut ihan naama ruudussa seurattua, eikä tosiaan tänä vuonna itse osallistuttu kun koronarajoitukset ovat iskeneet ravintola J:n sekä taksifirman toimintaan, niin budjetti jäi vähän naftiksi. Ehkä kesällä sitten Le Mansiin kunnolla valmistautuneina 😊😊😊Pitäisikö periksen ruveta kirjailijaksi vai ottaa lääkkeensä?
Kas, siinäpä kysymys.Kollimaattori kirjoitti:
Pitäisikö periksen ruveta kirjailijaksi vai ottaa lääkkeensä?
Kas, siinäpä kysymys.Sunnuntaipäivä, lumihommia ihan riittämiin, ja kohta varmaan juurikin pelaan, niin ei kai kukaan luule että olisin jättänyt lääkkeeni ottamatta 😂🙄 Päivän kaikki neljä Lyricaa eli yhteensä 600mg aamulla kahvin kera tyhjään mahaan, niin lumihommat kulki ja hanki näytti välillä jännän värikkäältä 😅 Sen jälkeen toki söin kunnolla, johon mennessä lääkkeet oli imeytyneet kokonaan ja nopeahkosti.
- Anonyymi
Nääh... Pelaan tätä mieluummin:
https://m.youtube.com/watch?v=vi4u27-EDDY&t=171s
L.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854