Mie oon 13 vuotias Imatralainen. Oon ettiny kesätöitä, mutta mittää ei oo löytyny. Jos joku tietäs mitä Imatran lähellä on töinä 13-vuotiaalle niin voisikko kertoo? Mie osaan pitää nuoremmista lapsista huolta (2 nuorempaa sisarusta ja 1 vanhempi), mie harrastan kilpa-uintia, piirrän vapaa-ajalla ja osaan leipoo. Jos jokin näistä auttas työn ettimises niin voisko kertoo? Kiitti <3
13-Vuotiaalle kesätöitä?
2
79
Vastaukset
- Anonyymi
Asun itä Helsinki. Täällä ei 13 v. saa päivä töitä.Mutta esim. Hankkivat rahaa : Kerrostalojen ilmotustauluille,kaupaan ja ulkona sähköpylväisin laputukset. Olen sen ja sen ikäinen.Tarvitsen kesä työtä ,laitat tunti velotus. Käyn kaupassa. Ulkoilutan koiraanne. Autan askareissa kotinne. puhelin num. Tietysti vanhempiesi numero.Koska joku voi häiriköidä.
- Anonyymi
Lue tästä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17206669/voiko-13v-saada-kesa-toita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292394
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702012M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52902Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 54711
- 18710
- 25689
- 135623