Mie oon 13 vuotias Imatralainen. Oon ettiny kesätöitä, mutta mittää ei oo löytyny. Jos joku tietäs mitä Imatran lähellä on töinä 13-vuotiaalle niin voisikko kertoo? Mie osaan pitää nuoremmista lapsista huolta (2 nuorempaa sisarusta ja 1 vanhempi), mie harrastan kilpa-uintia, piirrän vapaa-ajalla ja osaan leipoo. Jos jokin näistä auttas työn ettimises niin voisko kertoo? Kiitti <3
13-Vuotiaalle kesätöitä?
2
122
Vastaukset
- Anonyymi
Asun itä Helsinki. Täällä ei 13 v. saa päivä töitä.Mutta esim. Hankkivat rahaa : Kerrostalojen ilmotustauluille,kaupaan ja ulkona sähköpylväisin laputukset. Olen sen ja sen ikäinen.Tarvitsen kesä työtä ,laitat tunti velotus. Käyn kaupassa. Ulkoilutan koiraanne. Autan askareissa kotinne. puhelin num. Tietysti vanhempiesi numero.Koska joku voi häiriköidä.
- Anonyymi
Lue tästä
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17206669/voiko-13v-saada-kesa-toita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292158
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu251666Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121279Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121147- 88982
- 83866
- 17847
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16751Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks107691