miten jättää kaveri!!

Anonyymi

(Mainitaan itsehuoisuus ja itsemurha)

Mul on 3 kaverii ja ollaan tosi tiivis porukka (ollaan kasi luokal) ja ollaan jouduttu kokee vaikka mitä paskaa koulus ja suunnilleen 70% meijän koululaisit on vaa meijön ”kiusaajia” mut siis oon jo varmaa 3kk halunnu droppaa (jättää) yhen mun kavereist mut en vaa tiiä et miten vitus… siis en vaa enää kestä sil on mielenterveys ongelmia ja se on tosi häiritsevä kaverina siis se purkaa sen itsetuhosua ajatuksia muijin ja myös siinä meijön 4hengen porukas minä ka yks toinwn ollaan yhes nii se jatkuvasti lähetnelew mun poikaystävää ja se on ihan hirveetä se myös matkii mua kokoajan ja en vaa jaksa enää haluun siitä eroon mut en tiiä miten koska jos vedän swn kaa välit nii mun pitää varmaanki lähtee siit meijön porukast ku ne ois varmaa sen puolel ja sit varmaa erottais mun bffän kaa ja kaikki on iha vitu paskaa oon vaa koulus aina sillee ”ilonen ja fain mut koton oon vaa vitu vihanen ku taas nään jotai kommenttwi mitä se laittaa somes mun poikaystävälle tai kuinka se on taas kopioini jonku bandin tai jutun multa ja käyttää mun spotify listoi ja muutenki matkii mua kokoajan… ja siis se on yrittäny pari kertaa itsemurhaa ja on toai itsetuhonen et en tiiä mitä tapahtuis jos jättäiain sen mut ainakaa mun ei tarvis olla näkemäs jos se tekis itelleen sit jotain tulwvisuudes…. En enöö jaksa

Kirjotin tön aika nopeesti nii varmasti paljon kirjotus virheitä mut vittu iha oikeesti

4

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ehdotan että ennen ku laitat ystävyyden poikki ni kerro luotettavalle aikuiselle, että sun ystävä puhuu itsemurhasta ja tavallaan heitä sun ystävän auttaminen mielenterveys hoitaminen.

      Ny kysyt että miksi sun kannattaa kertoa luotettavalle aikuiselle sun ystävän tilanteesta. Vastaus on se, että kun olet kertonut sun ystävän tilanteesta jollekulle ja kertonut hänelle että sun ystävän käytös on liian rankkaa. Niin turvaat omaa selustaa.

      • Anonyymi

        Joo hänen vanhemmat tietää ja mun vanhemmat sen asioista ja hän käy myös psykiatrisessa terpiassa säännöllisesti että en tiiä mitä tös vois tehä vosi ehkä ite mennä juttulww kuraattorillw ja purkaa ajatuksia:) kiitti vastauksesta


    • Anonyymi

      Pidä huoli että silloin kun sun ystävä saa kuulla että jätät ystävyyden, että hän ei ole yksin vaan hänellä on joku lähellä, sillä näin sun ei tarvi miettiä, että oot jättänyt ystävän yksin vaan tiedät että hän saa apua jos tekee jotain.

      Sun ei tartte tämän jälkeen enää miettiä ystävää koska parasta mitä ystävä voi tehdä on ennen ku ystävyyden laittaa poikki on hakea ystävälle apua

    • Anonyymi

      Poliisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3038
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1026
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1000
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      946
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      49
      916
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      806
    Aihe